574177
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia Dynamiczną Teorię Postaw, sformułowaną przez autora na podstawie własnych badań. Według tej koncepcji reakcje na doświadczenia wyznaczają nie tylko postawy jawne (uświadamiane, deklarowane), ale także pozostające z nimi w relacyjnym układzie postawy utajone (zapis w pamięci, którego nie możemy lub nie chcemy zidentyfikować).Książkę adresowaną do badaczy i studentów wykorzystają również praktycy zainteresowani badaniami podstawowymi. Norbert Maliszewski przedstawia bowiem zastosowania Dynamicznej Teorii Postaw w marketingu politycznym, społecznym, komercyjnym.Norbert Maliszewski - adiunkt, pracuje na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Jego zainteresowania naukowe obejmują psychologię postaw, marketing społeczny i polityczny. Autor takich książek, jak: Regulacyjna rola utajonej postawy (2005), Koń trojański w reklamie społecznej (2007), Jak zaprogramować wyborcę? (2008), Postawy Polaków wobec Unii Europejskiej (2009).
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54253 (1 egz.)
Kaucja: 18,91 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 200-218.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej