575235
Book
In basket
Marketing / Chris Ritchie ; przekład Magda Witkowska. - Warszawa : MT Biznes, 2012. - 286 stron : ilustracje ; 24 cm.
(Szybka Droga do Sukcesu)
Jak szybko osiągnąć oczekiwane wyniki marketingowe? W marketingu chodzi przede wszystkim o relacje - relacje z klientami, z marką, z mediami oraz ze współpracownikami. Spośród wszystkich tych relacji największe znaczenie ma nadal relacja z klientem. Prawdziwy sukces marketingowy wykracza poza sam produkt i polega na kształtowaniu więzi łączących klienta z firmą. Osiągnięcie tego celu wymaga spójności między zaangażowaniem ludzi, procesami i obietnicami składanymi przez firmę. Z książki Marketing. Szybka droga do sukcesu dowiesz się, jakie umiejętności powinieneś doskonalić, aby osiągać znakomite wyniki marketingowe i przyspieszyć rozwój własnej kariery. Książka obejmuje: Marketing w pigułce - zbiór odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, umożliwiający szybkie zapoznanie się z tematem. Dziesięć najważniejszych narzędzi i technik służących rozwijaniu własnego stylu w marketingu. Porady dotyczące kierowania zespołem - dzięki którym określisz własny styl przywództwa i stworzysz dobry zespół. Proste listy kontrolne ułatwiające wskazanie mocnych i słabych stron oraz możliwości twoich i twojego zespołu. Wskazówki dotyczące przyspieszenia rozwoju twojej kariery - bez względu na to, czy dopiero debiutujesz na nowym stanowisku, czy starasz się wejść szczyt. Jeśli nie chcesz zostać z tyłu - już dziś wkrocz na ścieżkę szybkiego rozwoju. Dodatkowe zasoby znajdziesz na stronie internetowej serii, pod adresem. Książki z serii Szybka droga do sukcesu to wyczerpujące poradniki umożliwiające przyspieszenie rozwoju kariery menedżera. Zostały zaprojektowane w taki sposób, aby ułatwić rozwijanie umiejętności niezbędnych do osiągnięcia tego celu. Każda książka jest podzielona na cztery główne części: Świadomość - diagnoza obecnego stanu rzeczy oraz wskazanie działań niezbędnych dla jego poprawy Sprawność biznesowa - narzędzia i techniki wykorzystywane przez najskuteczniejsze zespoły Rozwój kariery - działania, które należy podjąć już teraz, aby nie dać się nikomu wyprzedzić Przybornik dyrektora - wskazówki ułatwiające dostanie się na szczyt i utrzymanie się na nim.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Marketing : fast track to succes
General note
Na okładce : "Wnikliwa, preakyczna i wiarygodna. Podstawowa lektura dla wszystkich profesjonalnie zajmujących się marketingiem". Paul Gostick, prezes The Chartered Institute of Marketing, 2004-8
Bibliography, etc. note
Indeks.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again