574685
Book
In basket
Książka stanowi kompleksowe źródło aktualnej wiedzy na temat tworzenia skutecznych, czyli przynoszących zyski witryn internetowych, a także ich promowania, budowania oglądalności i wizerunku. Jest to również poradnik dotyczący efektywnej promocji firm, organizacji, produktów i osób w sieci za pośrednictwem narzędzi takich jak Google czy media społecznościowe. Autorzy przedstawiają bieżące trendy w tworzeniu stron internetowych, pozycjonowaniu, e-marketingu, których znajomość jest dziś niezbędna do tego, by w działalności internetowej wyprzedzić konkurencję. Posługując się przystępnym językiem, zrozumiałym także dla osób, które nie są związane z branżą internetową, wskazują m.in.: jak zaprojektować i założyć serwis internetowy lub stronę, jak mierzyć oglądalność witryny, jak promować w internecie firmę, markę, portal, sklep i jak efektywnie reklamować się w sieci, jak zarabiać na sprzedaży online, jak zarabiać na sprzedaży produktów i usług finansowych w internecie, na jakie wymogi prawne należy zwrócić uwagę.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 56535 (1 egz.)
Kaucja: 36,75 zł
Notes:
Bibliography, etc. note
Indeks.
Target audience note
Dla przedsiębiorców, pracowników zajmujących się marketingiem i promocją, blogerów oraz osób prowadzących fora lub tematyczne serwisy internetowe.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again