575255
Book
In basket
(Inspiracje Edukacyjne)
Proces uczenia się od dawna stanowi przedmiot zainteresowania pedagogów oraz jest obiektem badań naukowców. Zarówno nauczycieli, jak i polityków oświaty nurtują m.in. następujące pytania:Co wiemy o sposobie, w jaki zdobywamy wiedzę i nabywamy nowe umiejętności?Jakie są biologiczne podstawy tego procesu?W jaki sposób motywacja, emocje oraz sposób oceniania wpływają na efektywność uczenia się?Jakie korzyści może przynieść praca w grupach, realizacja projektów przez uczniów, ocena kształtująca oraz zastosowanie nowoczesnych technologii?Jaki wpływ na skuteczność uczenia się ma środowisko rodzinne?Jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą się dowiedzieć, w jaki sposób zoptymalizować proces pracy z uczniami w klasie oraz poza nią. Jej głównym celem jest dostarczenie niezbędnych informacji do zastosowania nie tylko w praktyce nauczania, ale także przy kształtowaniu polityki edukacyjnej. Czołowi badacze z całego świata przedstawiają w książce wyniki badań dotyczących zarówno procesu uczenia się, jak również metod i technik stosowanych w szkołach i innych ośrodkach edukacyjnych.
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 20358 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Educational research and innovation
Inny tyt: Recherche et l`innovation dans l`enseignement
General note
U dołu strony tytułowej i okładki OECD [Organisation for Economic Co-operation and Development].
Na stronie redakcyjnej: "Opublikowano pierwotnie przez OECD w języku angielskim i francuskim [...]".
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy artykułach.
Target audience note
Dla nauczycieli, metodyków, szkoleniowców, pracowników administracji oświaty oraz polityków kształtujących system szkolnictwa.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again