575255
Książka
W koszyku
Scratch, kolorowy język programowania, działający na zasadzie "przeciągania i upuszczania", jest używany przez miliony zupełnych nowicjuszy, a dzięki książce "Bawimy się, programując w Scratchu", możesz nauczyć się go poprzez tworzenie niezwykłych gier!Przygotuj się do niszczenia asteroidów, rzucenia obręczami oraz krojenia i siekania owoców!Każda gra zawiera przystępne instrukcje, pytania kontrolne oraz zadania związane z kreatywnym tworzeniem własnej wersji gry. Chcesz dodać więcej poziomów lub zmodyfikować zasady gry? Nie ma problemu, napisz tylko trochę kodu.Nauczysz się tworzyć takie gry, jak:·Maze Runner (Więzień labiryntu): uciekamy z labiryntu!·Snaaaaaake (Wąąąąąż): pożera jabłka i ucieka przed własnym ogonem·Asteroid Breaker (Łamacz asteroidów): rozbija skały z kosmosu·Fruit Slicer (Krajacz owoców): klon gry Owocowy Ninja®·Brick Breaker (Pogromca cegiełek): nowa wersja gry Breakout®, czyli klasycznej gra w rozbijanie cegiełek·Platformer: gra inspirowana przez gry SuperMario Bros.®Nauka programowania nie powinna być sucha i okropna. Z książką Bawimy się, programując w Scratchu będzie to świetna zabawa!
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20799 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Scratch programming playground, 2016
Uwaga ogólna
Na książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej