Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Komorowska Hanna (1946- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Języki
(1)
Nauczanie
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Uczenie się
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Edukacja Językowa Dzisiaj : podręcznik akademicki)
Bibliogr. przy pracach.
Nowoczesny, przystępnie napisany podręcznik do nauczania języków obcych!Podręcznik uwzględnia obecną sytuację w szkolnictwie i na rynku usług edukacyjnych:- wdrażanie nowej podstawy programowej,- obniżenie wieku rozpoczynania nauki języka obcego,- powstanie nowych kontekstów edukacyjnych (kursy e-learningowe czy blended learning),- ogromny wzrost liczby uczniów o specyficznych trudnościach w nauce języka (uczniowie dyslektyczni, uczniowie niepełnosprawni),- upowszechnienie nauki języka obcego zintegrowanej z treścią (CLIL)Autorzy, wybitni specjaliści z całego kraju, napisali książkę, która jest znakomitym podręcznikiem dla wszystkich studentów kierunków filologicznych oraz wsparciem dla nauczycieli języków obcych. W kolejnych rozdziałach podręcznika omawiają:- nowoczesne cele nauczania języka obcego,- wymagania nowej podstawy programowej,- europejską politykę językową,- rozwijanie kompetencji interkulturowych,- umiejętność posługiwania się nowymi technologiami,- problemy specyficzne dla poszczególnych grup uczących się,- trudności, z którymi borykają się uczniowie (np. lęk komunikacyjny),- sposoby identyfikowania trudności ucznia i wspierania go w ich pokonywaniu.Podręcznik stanowi znakomitą pomoc zarówno dla czynnych nauczycieli języków obcych, jak i dla studentów zdobywających kwalifikacje zawodowe w zmieniających się warunkach nauczania języków obcych.
Część I * Cele procesu uczenia się języka obcego * - Cele nauki języka obcego - kompetencja językowa * - Cele nauki języka obcego - kompetencja interkulturowa * -Cel kształcenia językowego - nauczyć się, jak się uczyć * - Cel kształcenia językowego - umiejętność posługiwania się technologią informacyjną i komunikacyjną * Część II * Uczenie się w różnych grupach wieku * - Proces uczenia się dzieci w przedszkolu i szkole podstawowej * - Proces uczenia się uczniów w liceum * - Proces uczenia się słuchaczy w kole językowej * - Proces uczenia się studentów jako e-learnerów * - Proces uczenia się dorosłych * Część III * Trudności ucznia a wsparcie ze strony nauczyciela * - Trudności w rozwijaniu sprawności interakcyjnych - rola lęku językowego * - Trudności w rozwijaniu sprawności receptywnych - jak wspierać ucznia w nauce czytania ze zrozumieniem * - Dyskomfort "trzeciego miejsca" - trudności interkulturowe ucznia * - Strategie nauczania i wspierania ucznia z niepełnosprawnością na lekcjach i zajęciach językowych * - Język obcy dla ucznia z dysleksją * - Bariery psychiczne w nauce języka obcego * - Trudności w pracy z podręcznikiem * - Trudności w organizacji pracy nad językiem * - Bariery na drodze do samodzielności * -Wspieranie wszechstronnego rozwoju ucznia na lekcjach języka obcego *
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 53799 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15751 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej