Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sarapata Jan J
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Ubezpieczenia
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Reklama ubezpieczeń / Jan J. Sarapata. - Warszawa : "Poltext", 1998. - 147, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Seria Ubezpieczenia)
Bibliogr. s. 147-[148].
Reklama ubezpieczeń to pionierska pozycja na polskim rynku wydawniczym. Autor omawia wiele pojęć z tej dziedziny, takich jak: reklama zmiany, wizualne metafory niewidzialnych usług, klucz wyboru, funkcja edukacyjno-prospołeczna. Przedstawia również mało znane rodzaje reklamy, np. reklama reformy ubezpieczeń społecznych czy funduszy emerytalnych. Wnikliwie opisuje sposoby dotarcia do świadomości potencjalnych klientów poprzez prasę, radio, TV, Internet itp. Analizuje również warunki, jakie musi spełnić firma, aby zdobyć zaufanie i silną pozycję na rynku. Książka zawiera liczne ilustracje reklam prasowych polskich i zagranicznych firm ubezpieczeniowych. Przeznaczona jest dla pracowników towarzystw ubezpieczeniowych, agentów, wykładowców i studentów oraz wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem reklamy we współczesnym świecie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17344 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej