Sorting
Source
Katalog centralny
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Author
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Mikler-Chwastek Anna
(1)
Plandowska Magdalena
(1)
Rola Beata
(1)
Zielińska Ewa (pedagog)
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
Time Period of Creation
2001-
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Audience Group
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(1)
Rodzice
(1)
Subject
Dziecko w wieku poniemowlęcym
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Bibliografia na stronach 342-352.
Inspiracją dla powstania tego podręcznika stała się opublikowana w 2012 roku książka Dwulatki i trzylatki w przedszkolu i w domu. Jak świadomie je wychowywać i uczyć. Od czasu jej wydania w wychowaniu maluchów wiele się zmieniło na dobre i na złe. Niektóre z tych zmian są tak ważne, że wymagają omówienia, aby uchronić dorosłych przed poważnymi błędami wychowawczymi. Publikacja ta, bazując na najnowszej wiedzy o rozwoju psychoruchowym i wychowaniu dzieci, rozszerza kompetencje rodziców, opiekunów w żłobkach i nauczycieli w przedszkolach o treści, które pozwolą im skutecznie i efektywnie wspierać małe dzieci w rozwoju. Jest to kompendium wiedzy zawierające przykłady, ilustracje, konkretne i praktyczne wskazówki działań dotyczących różnych aspektów rozwoju dzieci oraz możliwości jego stymulowania. Do czasu ukazania się tej pozycji brakowało na rynku książki w całości poświęconej wspomaganiu rozwoju psychoruchowego i wychowywaniu małych dzieci w żłobkach i klubach dziecięcych. W podręczniku tym przyjęto konwencję dwupoziomowego omawiania problemów, stosowaną we wcześniejszych książkach, które ukazały się w tej serii. Dzięki temu tekst zasadniczy kolejnych rozdziałów jest stosunkowo łatwy w studiowaniu, gdyż trudniejsze komentarze psychologiczne i pedagogiczne są przeniesione do przypisów ze wskazaniem publikacji, w których znajdują się informacje zawierające szersze omówienie analizowanych problemów. [opis wydawcy].
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 20291, 20292 (2 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again