Sorting
Source
Katalog centralny
(2)
Form of Work
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Status
available
(2)
Branch
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Author
DeMotte Kim
(1)
Kasprzak Rafał
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Year
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(2)
Country
Poland
(2)
Language
Polish
(2)
Audience Group
Przedsiębiorcy
(1)
Subject
Asertywność
(1)
Dotacje unijne
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Pomoc publiczna
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Subject: time
2001-
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Domain
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Psychologia
(1)
2 results Filter
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Tytuł oryginału : "The positive power of no : how that little word you love to hate can make or break your business" 2003.
Indeks.
Jak często dajesz się urabiać i mówisz TAK, gdy myślisz NIE? Naucz się mówić NIE, ilekroć ktoś przekracza wyznaczoną przez Ciebie granicę Utrzymuj dyscyplinę finansową w firmie, gdy wszyscy wyciągają ręce po więcej Odrzucaj powszechnie akceptowane innowacje, które niczemu nie służą Bądź zawsze na TAK, zgadzaj się na wszystko i ulegaj woli innych ludzi. Tak, możemy obniżyć cenę tylko po to, by dać klientowi satysfakcję. Tak, możemy zdążyć w terminie, choć jest to nierealne. Tak, możemy pana dalej zatrudniać mimo tragicznej sytuacji finansowej. Tak, tak, tak. Zawsze to powtarzaj, nawet gdy myślisz nie.To właśnie postawa akceptowana społecznie, którą klienci wpajają nam pod hasłem elastyczności, a wcześniej robili to nauczyciele, ucząc nas posłuszeństwa. Łatwo jest być łagodnym i unikać konfrontacji... tyle że na końcu tej drogi zostajesz z niczym: poświęcasz wartości, wolną wolę i korzyści materialne, by spełniać czyjeś zachcianki. Teraz możesz z tym skończyć. Przeczytaj tę książkę, zanim po raz kolejny dasz się przekonać do czegoś, czego nie chcesz. Dowiedz się, jak: rezygnować z nieopłacalnych klientów, uderzać pięścią w stół, zamiast bać się reakcji drugiej strony, zwalniać nieproduktywnych pracowników, ustanawiać w firmie wysokie standardy etyczne, nie dać klientowi wszystkiego, czego chce, a mimo to sfinalizować sprzedaż, realizować założoną strategię i nie dać się zepchnąć z kursu.Przetrwają tylko drzewa, których nie złamie wiatri którym ulewy nie podmyją korzeni.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 21529 (1 egz.)
Book
In basket
(Onepress Small Business)
Jednym z głównych celów istnienia Unii Europejskiej jest wspieranie w szczególny sposób wewnętrznej gospodarki wspólnoty. Cel ten realizuje się między innymi poprzez dystrybucję środków pieniężnych wśród europejskich przedsiębiorstw, które ich potrzebują. Nasze rodzime firmy, także te z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, sporo zyskały dzięki dotacjom z poprzedniego unijnego budżetu na lata 2007 - 2013. W latach 2014 - 2020 budżet ten ma przede wszystkim wspierać innowacje i konkurencyjność gospodarki. Pula przeznaczona dla wspólnotowego sektora MSP to 3,2 mld euro. Spory tort. Jak uszczknąć z niego coś dla siebie? Dużym problemem małych firm, nie tylko w Polsce, jest ograniczony dostęp do finansowania. Dlatego też powstał specjalny unijny program na rzecz konkurencyjności MSP, w skrócie COSME, który ma ułatwić przedsiębiorcom dostęp do pieniędzy. Unia pełni rolę gwaranta dla pożyczek udzielanych firmom. W praktyce oznacza to, że reguły świadczenia wsparcia dla firm się zmieniły i trzeba uzupełnić wiedzę. Dzięki książce Rafała Kasprzaka dowiesz się, jakie masz możliwości, i poznasz zasady, na jakich udzielane jest wsparcie. Odkryjesz też sposoby na skuteczne jego otrzymanie oraz — co bardzo ważne — bezbolesne rozliczanie.
Rozdział 1. Ścieżki rozwoju przy wykorzystaniu funduszy europejskich * Zakładanie nowego przedsiębiorstwa * Tworzenie i wdrażanie innowacji * Inwestycje w środki trwałe i wartości niematerialne i prawne * Ekspansja międzynarodowa * Poprawa efektywności ekologicznej * Rozwój kapitału ludzkiego * Rozdział 2. Czy jest coś poza dotacjami * Wsparcie finansowe w ramach instrumentów zwrotnych * Pomoc w ramach oferty instytucji wspierających przedsiębiorstwa * Rozdział 3. Wsparcie publiczne, czyli jak sobie poradzić z pomocą publiczną * Wprowadzenie do problematyki pomocy publicznej * Jak zidentyfikować pomoc publiczną i jak sobie z nią poradzić * Rozdział 4. Jak efektywnie pozyskać wsparcie publiczne * Dokumenty do przeczytania * O czym warto pamiętać na początku * Jak przygotować projekt i wniosek o jego dofinansowanie * Jak wygląda procedura aplikowania * Rozdział 5. Jak bezproblemowo rozliczyć wsparcie publiczne * Problematyka kwalifikowalności * Biurokracja projektowa
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. BP 658 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again