Sorting
Source
Katalog centralny
(1)
Form of Work
Książki
(1)
Status
available
(1)
Branch
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Author
Sarapata Jan J
(1)
Year
1990 - 1999
(1)
Country
Poland
(1)
Language
Polish
(1)
Subject
Ubezpieczenia
(1)
1 result Filter
Book
In basket
Reklama ubezpieczeń / Jan J. Sarapata. - Warszawa : "Poltext", 1998. - 147, [1] s. : il. ; 21 cm.
(Seria Ubezpieczenia)
Form of Work
Subject
Bibliogr. s. 147-[148].
Reklama ubezpieczeń to pionierska pozycja na polskim rynku wydawniczym. Autor omawia wiele pojęć z tej dziedziny, takich jak: reklama zmiany, wizualne metafory niewidzialnych usług, klucz wyboru, funkcja edukacyjno-prospołeczna. Przedstawia również mało znane rodzaje reklamy, np. reklama reformy ubezpieczeń społecznych czy funduszy emerytalnych. Wnikliwie opisuje sposoby dotarcia do świadomości potencjalnych klientów poprzez prasę, radio, TV, Internet itp. Analizuje również warunki, jakie musi spełnić firma, aby zdobyć zaufanie i silną pozycję na rynku. Książka zawiera liczne ilustracje reklam prasowych polskich i zagranicznych firm ubezpieczeniowych. Przeznaczona jest dla pracowników towarzystw ubezpieczeniowych, agentów, wykładowców i studentów oraz wszystkich zainteresowanych funkcjonowaniem reklamy we współczesnym świecie.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 17344 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again