Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 20)
(1)
Autor
Pokropiński Bogdan (1934-2024)
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Huta "Warszawa"
(1)
Linia kolejowa Warszawa - Palmiry
(1)
Linie kolejowe
(1)
Lokomotywa parowa
(1)
Transport kolejowy
(1)
Temat: czas
1801-1900
(1)
1901-1914
(1)
1901-2000
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
1939-1945
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Bielany (Warszawa ; część miasta)
(1)
Palmiry (woj. mazowieckie, pow. nowodworski, gm. Czosnów)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Transport i logistyka
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Koleje bielańskie / Bogdan Pokropiński. - Warszawa : Urząd Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy : Wydawnictwo RM, copyright 2020. - 173, [3] strony : faksymilia, fotografie, ilustracje ; 27 cm.
Bibliografia, netografia na stronie 173.
Historia kolei normalnotorowej przeprowadzonej na trasie Warszawa Gdańska - Żoliborz - Bielany - Młociny - Łomianki - Modlin, zbud. przez spółkę "Siła i Światło" w l. 1924-1929, zamknięta w 1933 r. z powodu niskiego ruchu pasażereskiego; parowozy obsługujace trasę. Zmiana funkcji linii na ruch towarowy do magazynów wojskowych w Palmirach po przejęciu jej przez Polskie Koleje Państwowe. Projekt przebudowy linii Ministerstwa Komunikacji (1937), nowe stacje Palmiry i Janówek. Magazyny amunicyjne w Palmirach (filia Głównej Składnicy Uzbrojenia nr 1 w Forcie Bema), przebieg zdarzeń w czasie wojny. Wzmiankowana linia wąskotorowa z Marymontu do Kiełpina l. 1924-1926. Lokomotywy spalinowe typu Fiat 35 (1936) wyprodukowane przez Wytwórnię Parowozów Zakładów Ostrowieckich w Warszawie
Kolejka niemiecka do transportu gruzu z terenu getta warszawskiego wytyczona wzdłuż ul. Konwiktorskiej - od Bonifraterskiej w kierunku Wybrzeża Gdańskiego obsługiwana przez więźniów; od likwidacji getta do wybuchu Powstania Warszawskiego. Koleje gruzowe uruchomione po zakończeniu działań wojennych (1945-1949): z placu Krasińskich na Kępę Potocką, z ulicy Włościańskiej w kierunku Wisły, kolej gruzowo-budowlana od trasy W-Z do Kępy Potockiej. Tabor kolejowy.
Kolej zakładowa Huty Warszawa; nieco o przedsiębiorstwie, infrastruktura, budowa sieci torów, Wydział Kolejowy Huty Warszawa, tabor - parowozy, lokomotywy spalinowe, wagony, dźwigi. [opis wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59520 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 656 Warszawa (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej