578237
Book
In basket
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi ; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie dobrane słowa, a dzięki tej książce nauczysz się, jak opowiadać o swojej marce prosto i skutecznie, dzięki czemu potencjalni odbiorcy dostrzegą korzyści, jakie przyniesie im korzystanie z twoich produktów, pomysłów czy usług. [opis wydawcy].
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 23154 (1 egz.)
Notes:
Tytuł oryginału: Building a Storybrand : Clarify Your Message So Customers Will Listen
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again