Kamińska Dominika
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(475)
Zarawska Patrycja
(459)
Fabianowska Małgorzata
(425)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(418)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(369)
Kamińska Dominika
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(322)
Roberts Nora (1950- )
(318)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(297)
Popławska Anna
(296)
King Stephen (1947- )
(294)
Prus Bolesław (1847-1912)
(287)
Popławska Anna (literatura)
(271)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(268)
Siemianowski Roch (1950- )
(263)
Shakespeare William (1564-1616)
(258)
Sienkiewicz Henryk
(251)
Ławnicki Lucjan
(244)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(244)
Szulc Andrzej
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(238)
Strzałkowska Małgorzata
(233)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(231)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(229)
Webb Holly
(222)
Chotomska Wanda (1929- )
(219)
Żeromski Stefan
(219)
Supeł Barbara
(215)
Włodarczyk Barbara
(213)
Astley Neville
(206)
Mortka Marcin (1976- )
(205)
Polkowski Andrzej
(205)
Coben Harlan (1962- )
(204)
Królicki Zbigniew Andrzej
(202)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(199)
Drewnowski Jacek (1974- )
(196)
Baker Mark (1959- )
(191)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(189)
Kraszewski Józef Ignacy
(188)
Słowacki Juliusz
(188)
Domańska Joanna (1970- )
(187)
Goscinny René (1926-1977)
(187)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(185)
Ludwikowska Jolanta
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(180)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Prus Bolesław
(179)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(176)
Clark Brenda
(175)
Spirydowicz Ewa
(173)
Widmark Martin (1961- )
(172)
Głowińska Anita
(171)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(169)
Siewior-Kuś Alina
(168)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(164)
Fabisińska Liliana (1971- )
(161)
Mickiewicz Adam
(161)
Williams Sophy (1965- )
(161)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(158)
Naczyńska Zuzanna
(158)
Roberts Nora
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(156)
Siudak Jacek
(155)
Jakuszewski Michał
(152)
Możdżyńska Aldona
(152)
Poklewska-Koziełło Ewa
(151)
Kroszczyński Stanisław
(150)
Wilusz Tomasz
(150)
Cieślik Donata
(149)
Chmielewska Joanna (1932- )
(147)
Zarawska Patrycja (1970- )
(147)
Onichimowska Anna (1952- )
(146)
Mróz Remigiusz (1987- )
(145)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(144)
Urban Miłosz
(144)
Broniek Dominik
(143)
Dobrowolski Patryk
(143)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(143)
Grisham John (1955- )
(143)
Lem Stanisław (1921-2006)
(143)
Łoziński Jerzy (1947- )
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Hunter Erin
(139)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(138)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(137)
Oklejak Marianna
(136)
Child Lee (1954- )
(135)
Gawryluk Barbara
(135)
Tuwim Julian (1894-1953)
(135)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(134)
Ludwiczak Bolesław
(133)
Olejnik Donata
(133)
Ochab Janusz
(132)
Szypuła Wojciech
(132)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(131)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Język polski
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 4.
Jest to zbiór nietypowych ćwiczeń do nauki czytania. W zebranym materiale dominują zbudowane z sylab otwartych pseudowyrazy, czyli słowa pozbawione znaczenia. Tak dobrany materiał sprawia, że dzieci koncentrują się na odczytywaniu sylab, wyrazów, zdań - nie mogą bowiem zgadywać lub domyślać się ich treści. Ponieważ nauka czytania nie może ograniczyć się do umiejętności dekodowania, w książce znajdują się również ćwiczenia sprawdzające rozumienie, na przykład krzyżówki, pytania czy zadania matematyczne. Bardzo ważną część stanowią te ćwiczenia, które stymulują zaburzone funkcje u dzieci z dysleksją, na przykład analizę i syntezę wzrokową oraz słuchową. Zdania te pomagają dzieciom w różnicowaniu podobnych liter (na przykład l - ł, o - ó, z - ż, n - m) oraz umożliwiają zapamiętanie odpowiedniej kolejności sylab, gwarantując rozumienie przeczytanego wyrazu i zdania. Istotne znaczenie mają także ćwiczenia, które uczą dziecko ze specyficznymi trudnościami właściwego postrzegania kierunku czytania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16022 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Profesor Jagoda Cieszyńska Poleca)
Książka "Twardy orzech do zgryzienia". Rozumienie i stosowanie związków frazeologicznych. Ćwiczenia nie tylko dla dzieci z dysleksją jest narzędziem pomocnym w budowaniu kompetencji językowej u dziecka.Teksty i ćwiczenia skierowane są do dzieci młodszych (w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym) oraz starszychz dysleksją,z zaburzeniami językowymi,które dosłownie rozumieją wyrażenia i zwroty metaforyczne.Ćwiczenia kształcą tak ważną umiejętność, jak czytanie ze zrozumieniem krótkich tekstów zawierających dialogi. Przedstawienie związków frazeologicznych w kontekstach oraz ćwiczenia pozwalają dziecku zrozumieć zwroty metaforyczne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16488 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej