Niemiec-Knaś Małgorzata
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Niemiec-Knaś Małgorzata
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(242)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Mortka Marcin (1976- )
(202)
Supeł Barbara
(201)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Drewnowski Jacek (1974- )
(190)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Widmark Martin (1961- )
(169)
Głowińska Anita
(168)
Skalska Katarzyna
(168)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(159)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Onichimowska Anna (1952- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Tuwim Julian (1894-1953)
(139)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Olejnik Donata
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Języki
(1)
Metoda projektów
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 95-102.
Bardzo istotne jest zwrócenie przez autorkę uwagi na to, że przestrzeń uczenia się powinna być tak ukształtowana, aby mogła odpowiadać rzeczywistości. Funkcja komunikatywna języka [.] jawi się szczególnie wyraźnie, gdy staramy się opanować jakiś nieznany nam język. Wówczas musimy się nauczyć jego używania, tak jak musimy się nauczyć używania innych narzędzi. Trzeba wiedzieć, jak posługiwać się językiem jako systemem znaków w określonych sytuacjach poznawczych i życiowych związanych z komunikowaniem się [.]. Działanie językowe obejmuje jednak nie tylko czynne używanie języka, czyli produkowanie tekstów fonicznych i graficznych, ale także rozumienie tych tekstów oraz refleksję nad językiem.Z recenzji prof. zw. dr hab. Krzysztofa Janikowskiego
1. Ogólna charakterystyka nauczania projektem * 1.1. Rys historyczny metody projektów * 1.2. Pedagogiczne, psychologiczne i filozoficzne podstawy metody projektów * 1.3. Metoda projektów – koncepcje i definicje * 1.3.1. Projekt jako eksperyment pedagogiczny w konfrontacji z rzeczywistością * 1.3.2. Metoda projektów – idealna droga ku kształceniu * 1.3.3. Projekt jako otwarta, skierowana na działanie forma zajęć lekcyjnych * 1.3.3.1. Otwartość i działanie na lekcji * 1.3.3.2. Cechy projektu jako otwartej formy skierowanej na działanie * 1.3.4. Projekt jako działanie lekcyjne wspierające autonomię * 1.3.4.1. Autonomia w procesie uczenia się i nauczania * 1.3.4.2. Autonomia uczenia się w projekcie * 1.3.5. Nauczanie projektopodobne * 2. Zastosowanie metody projektów w praktyce * 2.1. Czas trwania i zakres projektów w szkole * 2.2. Ważne założenia lekcji projektowej * 2.2.1. Warsztatowy charakter przestrzeni projektowej * 2.2.2. Nauczyciel jako moderator * 2.2.3. Dynamika pracy w grupie * 2.3. Planowanie i przebieg projektu * 2.4. Ocenianie podczas działania projektowego * 2.5. Korzyści i granice metody projektów * 2.5.1. Inderdyscyplinarność a projekt * 2.5.2. Metoda projektów szansą dla nowej szkoły * 2.5.3. Granice metody projektów * 3. Metoda projektów w nauczaniu języków obcych * 3.1. Zasady psychologii kognitywnej i konstruktywizmu w nauczaniu języków obcych * 3.2. Zasady autonomii w projekcie językowym * 3.3. Założenia akwizycji języka drugiego a nauczanie projektem * 3.4. Cele i treści działania projektowego na lekcji języka obcego * 3.5. Propozycja modelu projektu w nauczaniu języków obcych * 4. Typologia zadań projektowych * 4.1. Charakterystyka zadań projektowych dla lekcji języka obcego * 4.2. Zadania typu projektowego * 4.2.1. Małe projekty * 4.2.2. Praca projektowa z tekstem * 4.2.3. Pisanie kreatywne * 4.2.4. Kreatywne mówienie * 4.2.5. Lekcja gramatyki jako projekt * 4.2.6. Projekty zorientowane na rozwiązywanie problemu * 4.2.7. Przedstawienia teatralne * 4.2.8. Projekty skierowane na rozwój kompetencji interkulturowej * 4.2.8.1. Projekty-wywiady * 4.2.8.2. Autentyczne spotkanie z rodzimym użytkownikiem języka docelowego * 4.2.8.3. Wymiana młodzieży jako projekt
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15435 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej