Języki
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(69)
Forma i typ
Książki
(69)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje informacyjne
(1)
Dostępność
dostępne
(79)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(16)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(50)
Autor
Komorowska Hanna
(6)
Komorowska Hanna (1946- )
(3)
Dakowska Maria
(2)
Milewski Tadeusz
(2)
Pamuła Małgorzata
(2)
Aleksander Zdzisław
(1)
Arabski Janusz
(1)
Baziór Anna
(1)
Białek Magdalena
(1)
Bieliński Piotr
(1)
Birkenbihl Vera F. (1946- )
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Brzeziński Jerzy (1923-1990)
(1)
Brześkiewicz Zbigniew W
(1)
Chodkiewicz Halina
(1)
Damm Krystyna
(1)
Domagała-Zyśk Ewa
(1)
Erenc-Grygoruk Grażyna
(1)
Friedrich J
(1)
Gackowska Anna
(1)
Gajek Elżbieta
(1)
Grucza Franciszek (1937- )
(1)
Głażewski Michał
(1)
Hau Anna
(1)
Jaffke Christoph (1939- )
(1)
Janiszewski Jan
(1)
Jankowski Bogusław Antoni
(1)
Janowska Iwona
(1)
Kaczorowski Bartłomiej
(1)
Kaczorowski Bartłomiej (1960- )
(1)
Karpińska Katarzyna
(1)
Karpińska-Szaj Katarzyna
(1)
Kida Jan (1931- )
(1)
Kisiel Mirosław
(1)
Kotarba Marta
(1)
Kozioł Renata
(1)
Krakowian Bogdan
(1)
Krieger-|Knieja Jolanta
(1)
Kurjaniuk Jerzy
(1)
Kwiatkowski Stefan (1878-1940)
(1)
Kwolek Józefa
(1)
Lewicki Roman
(1)
Lubaczewska Maria
(1)
Maier Magda
(1)
Marton Waldemar
(1)
Michalewska Maria Teresa ( -2002)
(1)
Michońska-Stadnik Anna
(1)
Mikusińska Aldona
(1)
Myczko Kazimiera (1950- )
(1)
Niemiec-Knaś Małgorzata
(1)
Niezgoda Ewa
(1)
Nowaczyk Jolanta
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Paprocka-|Piotrowska Urszula
(1)
Perlin Jacek
(1)
Pramling Ingrid
(1)
Ronowicz Edmund Andrzej
(1)
Rurarz Agnieszka
(1)
Sadowicz Leszek
(1)
Sadowska Elżbieta
(1)
Siatkowski Stanisław (1938- )
(1)
Siek-Piskozub Teresa (1949- )
(1)
Skowronek Barbara
(1)
Smoleń Mariola
(1)
Solak Daria (1991- )
(1)
Stasiak Halina (1934- )
(1)
Stec Wanda
(1)
Studenska Anna
(1)
Szczupak Wojciech
(1)
Szulc Aleksander
(1)
Szulc Aleksander (1924- )
(1)
Tortosa José Mar~`ia
(1)
Ur Penny
(1)
Urbanowicz Agnieszka
(1)
Weitzman Elaine (1953- )
(1)
Werbińska Dorota
(1)
Wilczyńska Weronika (1948- )
(1)
Woźnicki Tadeusz
(1)
Zabrocki Władysław
(1)
Zawadzka Elżbieta
(1)
Zybert Jerzy
(1)
Łąkowski Rafał
(1)
Żurawski Sławomir
(1)
Żylińska Marzena
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(27)
1990 - 1999
(5)
1980 - 1989
(15)
1970 - 1979
(6)
1950 - 1959
(1)
1940 - 1949
(2)
1920 - 1929
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(69)
Odbiorca
Nauczyciele języków obcych
(1)
6-8 lat
(1)
Dzieci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Języki
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Encyklopedia
(4)
Poradniki dla nauczycieli
(4)
Encyklopedie
(3)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręcznik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Księgi pamiątkowe
(1)
Podręczniki
(1)
Programy nauczania
(1)
Scenariusze zajęć
(1)
Słowniki terminologiczne
(1)
Słowniki wielojęzyczne
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Językoznawstwo
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
69 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Rusycysty)
Bibliogr. s. 90-[93].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12180 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych)
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 119-[126].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37570 (1 egz.)
Książka
DVD
W koszyku
(Encyclopedia Britannica)
U góry okładki nazwa czasopisma : Dziennik.
Przygotowanie na podstawie Britannica - edycja polska.
Tłumaczone z angielskiego.
Wielka audiowizualna encyklopedia tematyczna składająca się z 24 książek, których zawartość stanowią zwięzłe artykuły hasłowe przygotowane przez wydawców Encyklopedia Britannica oraz wydawnictwo Kurpisz SA, a także 24 DVD z filmami dokumentalnymi przygotowanymi przez prestiżowe uniwersytety i instytucje naukowe Unii Europejskiej oraz Ameryki Łacińskiej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 0/9(03) (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [236]-240. Indeks.
Książka opisuje prawdziwą innowację, na Zachodzie uznana została za bestseller. Nauka sama w sobie - a wraz z nią nauka języków obcych - powinna dawać satysfakcję. I to jest możliwe! Książka polecana Samoukom, Rodzicom, Korepetytorom, Nauczycielom. W Niemczech ponad 70 000 sprzedanych egzemplarzy! Nauka języka nie musi być ani trudna, ani czasochłonna! Zapomnij (prawie) wszystko, czego dotychczas dowiedziałeś się o nauce języków obcych...Książka jest wprowadzeniem do nauki języka metodą zgodną z zasadami pracy mózgu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18064 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Materiały z I Ogólnopolskiej Konferencji "Nauczanie języków obcych dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi", zorganizowanej przez Polskie Towarzystwo Dysleksji, II Podstawowo-Gimnazjalny Zespół Szkół Społecznych STO w Gdańsku oraz Fundację Scholastyka, która odbyła się 27 września 2003 r. w Gdańsku.
Bibliogr. przy ref.
Tekst częśc. ang.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2930 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki wskazówkom i radom wieloletniego, cenionego nauczyciela języków obcych, autora książki, łatwo i szybko przyswoisz język zgodnie ze swoimi możliwościami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16503 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych)
ln
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1352 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych)
Przykłady w jęz. ang.
Bibliogr. s. 153-[163].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12271 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45091 (1 egz.)
Kaucja: 20,70 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 198-207.
I. Koncepcja poznawcza w psychologii i psycholingwistyce * II. Komunikacja językowa * III. Kod językowy a komunikacja. Wiedza, sprawność, dyskurs * IV. Rozumienie dyskursu * V. Rozwijanie umiejętności rozumienia dyskursu w języku obcym * VI. Konstruowanie wypowiedzi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2389 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PWN - Leksykon)
Forma i typ
Temat
Gatunek
Tytuł serii: PWN Leksykon
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 81 C (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 81 (1 egz.)
Kaucja: 23,02 zł
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 81(03) C (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 81 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. C.31 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 85-92.
Dla nauczycieli.
Jest to wartościowa, bardzo potrzebna na rynku edukacyjnym pozycja, znakomicie zredagowana i przekonująca do refleksji nad pracą językową z uczniem niesłyszącym i szerzej - z każdym uczniem o specyficznych (i nie tylko!) potrzebach edukacyjnych.Z recenzji dr hab. Jolanty Zając, prof. UWUczeń z wadą słuchu w szkole ogólnodostępnej. Podstawy metodyki nauczania języków obcych przygotowana przez dwie specjalistki z zakresu neofilologii, anglistkę, dr Ewę Domagała-Zyśk, oraz romanistkę, prof. dr hab. Katarzynę Karpińską-Szaj. Dzieło to należy powitać jako nowatorskie, oczekiwane i bardzo ważne ze społecznego punktu widzenia.Książka składa się z trzech części. Pierwsza poświęcona jest określeniu specyfiki deficytów słuchu i możliwości komunikowania się z uczniem słabosłyszącym i niesłyszącym. Druga część to podstawy metodyki nauczania języków obcych zawierające krótki opis głównych założeń nauki języka obcego przez uczniów słabosłyszących i niesłyszących oraz wskazówki organizowania procesu uczenia się/nauczania, doboru materiałów dydaktycznych i sposobów oceniania postępów. Trzecia część zawiera natomiast informacje najbliższe życiu, pojawiają się w niej bowiem osobiste doświadczenia niesłyszących studentów, którzy opisują swoje uczniowskie przeżycia już z perspektywy czasu. Część tę zamieszczamy zamiast wniosków wieńczących zwykle opracowania teoretyczno-praktyczne. Z pewnością wyrazi ona dobitniej nie tylko trudności, ale także (a może przede wszystkim) sukcesy osób niesłyszących, które uczyły się/uczą się języków obcych.Niniejsze podstawy metodyki adresowane są gównie do czynnych i przyszłych nauczycieli języków obcych, mamy jednak nadzieję, że rozważania dotyczące komunikacji z uczniem niesłyszącym pomogą wszystkim osobom, które pracują z uczniem z niepełnosprawnością słuchu w szkole ogólnodostępnej, zrozumieć świat ucznia z wadą słuchu uczącego się wraz ze swoimi słyszącymi kolegami. Zamiarem autorek było również pokazanie, że przy spełnieniu określonych warunków, a przede wszystkim przy dobrej woli, elastyczności podejścia i życzliwości, wyzwanie, jakim jest nauczanie języka obcego w klasie, w której uczy się także osoba z wadą słuchu, nie tylko staje się możliwe, lecz także przynosi satysfakcję - i uczniowi, i jego nauczycielowi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 299-315.
Konstrukcja logiczno-merytoryczną publikacji tworzą cztery części. Pierwsza z nich to teoretyczne podstawy badań składające się z trzech rozdziałów.Pierwszy rozdział stanowi próbę przedstawienia nauki języków obcych w perspektywie głównych ujęć: filozoficznych, lingwistycznych, neurologiczno-psychologicznych oraz socjologicznych. Na przestrzeni wieków refleksja filozoficzna z zakresu problematyki języków obcych wpłynęła w sposób pośredni na kształtowanie edukacji językowej dzieci, informując nauczycieli - lingwistów na temat struktury języka i opracowując gramatyki poszczególnych języków nowożytnych na podstawie, których nauczano języków obcych. Znacznie wnikliwszymi rozstrzygnięciami w proces glottodydaktyczny dysponuje lingwistyka, która pomaga nauczycielom selekcjonując, dobierając i konstruując materiały nauczania, a także ustala metody i techniki zgodnie z możliwościami dzieci. Teoretyczną podstawę podjętej problematyki stanowią również rozstrzygnięcia dotyczące fizjologicznych-neurologicznych mechanizmów regulujących powstawanie mowy i procesów zachodzących w mózgu u dzieci oraz psychologiczno-socjologiczne podstawy nauczania języków obcych najmłodszych. W celu wyjaśnia istoty nauki języka obcego dzieci na poziomie elementarnym, przedstawiono funkcjonowanie języka pierwszego - ojczystego, podobnego w kolejnych etapach przyswajania do języka obcego.Rozdział drugi poświęcony został oczekiwaniom i możliwościom nauki języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej z uwzględnieniem psychofizycznych przesłanek uzasadniających współczesną naukę dzieci.Pełnego obrazu teoretycznych rozstrzygnięć dopełniają założenia dotyczące nauczyciela - inspiratora procesu kształcenia języków obcych i rodziców, podejmujących współpracę ze szkołą dla dobra dziecka oraz zaprezentowano współczesny warsztat pracy nauczyciela i ucznia.Rozdział trzeci zawiera interpretację literatury poświęconej miejscu języków obcych w edukacji wczesnoszkolnej a w nim argumenty za i przeciw wczesnej nauce języków obcych, a także legislacyjne uwarunkowania europejskiej edukacji językowej wskazując przy tym powszechność tego kształcenia i zasadność wprowadzenia ich w naszym kraju.Rozdział czwarty publikacji koncentruje się wokół założeń metodologicznych zaprojektowanych badań, które przeprowadzono w losowo wybranych pięciu szczecińskich szkołach podstawowych od 1. września 2006 do maja 2007 r.Rozdziały: piąty-ósmy stanowią obszerną analizę i interpretację danych statystycznych dotyczących części diagnostycznej i zależnościowej badań. Zakończenie stanowią interesujące uogólniające stwierdzenia i wypływające z nich wnioski oraz wynikające implikacje dla praktyki edukacyjnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16769 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zapomniane pisma i języki / J. Friedrich. - Warszawa : Państ. Wydawnictwo Naukowe, 1958. - 196, [1] s. : rys. ; 20 cm.
(Biblioteka Problemów)
Autor
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 12720 (1 egz.)
Kaucja: 19,00 zł
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1554 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nauczycieli Języków Obcych)
Bibliogr. po rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 859 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika Waldorfska)
Bibliogr. s. 163-172.
Książka jest rezultatem dialogu. Czytelnik znajdzie w niej różne stanowiska i odmienne punkty widzenia odnośnie do rozmaitych zagadnień. Pierwotnie chodziło o publikację, która przedstawiałaby stan aktualnej dyskusji naukowej na temat nauczania języków obcych w szkole na poziomie nauczania początkowego.Przykłady dydaktyczne są świadomie przytaczane tylko z języka angielskiego, który jako język obcy jest najpowszechniej nauczany w klasach początkowych w szkołach europejskich. Można je jednak bez żadnego problemu odnieść także do francuskiego i rosyjskiego, korzystając z kompendiów i prezentacji, pochodzących z doświadczeń dydaktycznych szkół waldorfskich.W tej książce słowo nauczyciel jest używane w znaczeniu człowiek, dokładniej: człowiek nauczający i wychowujący.Szkoły waldorfskie znane są z tego, że już od 1919 roku nauczają od pierwszej klasy dwóch języków obcych. Fundamentem, na którym opiera się waldorfska metoda nauczania tego przedmiotu podczas trzech pierwszych lat nauki szkolnej, jest bardzo silna u małych dzieci - i utrzymująca się jeszcze do mniej więcej dziewiątego roku życia - potrzeba naśladowania. Dzieci uczą się języków obcych w taki sam sposób jak języka ojczystego: przez słowo mówione. Na lekcjach prowadzą krótkie dialogi, śpiewają piosenki, recytują wierszyki, odgrywają scenki teatralne itp. Małe dzieci posiadają niezwykle silną umiejętność zapamiętywania dźwięków słów. Ich narządy artykulacyjne są niesłychanie plastyczne, dzięki czemu potrafią odtwarzać, pod względem fonetycznym bezbłędnie, to, co usłyszały.Wyniki nauczania okazują się najlepsze wtedy, kiedy przyswajanie dźwięków obcej mowy ma formę zabawy połączonej z ruchem ciała. Elementy gramatyki oraz pisanie niewielkich obcojęzycznych tekstów wprowadza się w szkołach waldorfskich dopiero w czwartej klasie, to znaczy w wieku dziewięciu-dziesięciu lat.Przykłady, z których korzystają autorzy książki, zaczerpnięto z języka angielskiego, jest to bowiem w programie europejskich szkół podstawowych najczęściej nauczany język obcy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16010 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(Sygnały)
Bibliogr. s. 317-322. - Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 30129 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej