Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(5)
Forma i typ
Gry i zabawki
(3)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
wypożyczone
(2)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
W72 (Suwalska 11)
(2)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 20)
(1)
Autor
Hladík Roman
(2)
Mikša Petr
(2)
Krystlíková Lucie (1973- )
(1)
Král Robin (1981- )
(1)
Pecina Pavel
(1)
Sadvarová Lenka
(1)
Ujcová Lucie (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(2)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
6-8 lat
(4)
Dzieci
(4)
9-13 lat
(3)
Młodzież
(3)
0-5 lat
(1)
14-17 lat
(1)
18+
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Poszukiwanie skarbów
(2)
Zamki i pałace
(2)
Anatomia człowieka
(1)
Fizjologia człowieka
(1)
Zwierzęta gospodarskie
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(3)
Książka interaktywna
(2)
Publikacja bogato ilustrowana
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Czytaj z Albikiem)
Na okładce: Prawie 1000 dźwięków i tekstów.
Materiał dźwiękowy z książki odtwarzany przez pióro interaktywne.
Okładka wliczona w paginację.
Materiał dźwiękowy z książki odtwarzany przez pióro interaktywne.
Wiek 2-6 lat.
W wiejskim gospodarstwie nigdy nie jest nudno! Przekonaj się sam i sięgnij po książkę Zwierzęta na wsi. Poznasz w niej mieszkańców zagrody i ich zabawne perypetie. Dowiesz się jak mieszkają, co jedzą i jakie mają zwyczaje. Zwierzęta przemówią do ciebie swoimi głosami, a dodatkowo w każdym rozdziale czekają na ciebie zagadki do rozwiązania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Karak [Gra] / koncepcja i projekt gry Petr Mikša ; grafika i ilustracje Roman Hladík. - Kraków : Albi Polska, [2017]. - 1 gra (80 kwadratowych płytek podziemi (w tym płytka początkowa z jaśniejszym rewersem), 6 tekturowych pionków bohaterów oraz 6 podstawek, 6 kart bohaterów, 5 arkuszy wyposażenia, 25 żetonów punktów wytrzymałości (PW), 1 materiałowy woreczek, 43 żetony potworów, 10 żetonów skrzyń ze skarbami, 2 kości, 1 żeton klątwy) : tektura, kolor. ; w pudełku 23x32x7 cm + instrukcja (29 stron : ilustracje ; 30 cm).
Opis według pudełka.
Czas gry: 45 minut.
Liczba graczy: 2-5.
Data wydania na podstawie https://www.taniaksiazka.pl/gra-karak-albi-p-965406.html?srsltid=AfmBOoqTzg9lHCSfR-pf2IuX9LP5xpHIgY0bhgkyEU9uA4uFe5FTCdaS
Wiek 7+.
Instrukcja gry w językach: polskim, czeskim, słowackim, rumuńskim.
Labirynt pełen skarbów... i potworów! Sześciu dzielnych bohaterów wkracza do tej plątaniny korytarzy, by zdobyć skrytą tam fortunę, a każdy z nich ma innego asa w rękawie. Jednak skrzynie ze skarbami są zamknięte na klucz, a wszędzie jest pełno potworów. Komu więc uda się przechytrzyć rywali, pokonać potwory i zdobyć legendarny smoczy klejnot?
W grze Karak każdy gracz prowadzi przez labirynt, znajdujący się w podziemiach tytułowego zamku, jednego z sześciu śmiałków. Kafelek po kafelku, gracze odkrywają labirynt, spotykają w nim potwory, z którymi muszą walczyć, zdobywają wyposażenie i zaklęcia, które mogą wykorzystać do tego, aby stać się silniejszymi, a przede wszystkim skarby, których znalezienie zapewni im bogactwo. Zwycięzcą, a zarazem prawdziwym czempionem Karak, zostaje gracz posiadający najwięcej skarbów. [Opis pochodzi od dystrybutora].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. G.28 (1 egz.)
(dostępność ok. 07.01.2026)
Gra planszowa
W koszyku
Karak II [Gra] / koncepcja i projekt gry Petr Mikša ; grafika i ilustracje Roman Hladík. - Kraków : Albi Polska, 2023. - 1 gra (1 płytka początkowa, 28 płytak krajobrazu (18 płytek I poziomu oraz 10 płytek II poziomu), 6 tekturowych pionków bohaterów oraz 6 plastikowych podstawek, 6 kart bohaterów, 6 żetonów miast, 5 arkuszy bohaterów, 5 sztandarów, 6 dużych kości, 35 małych kości reprezentujących oddziały armii bohaterów (po 10 - rycerzem łucznicy, magowie, 3 szkieletor, 1 niedźwiedź, 1 tytan), 30 żetonów punktówy wytrzymałości, 30 żetonów budynków, po 40 drewnianych znaczników (żywności, drewna, kamienia), 1 woreczek na żetony armii potworów, 36 żetonów armii potworów (7 szkieletory wojownicy, 6 ogniożercy, 5 cieniożercy, 3 szkieletory olbrzymy, 5 mroczne driady, 1 wyznawcy młota, 5 szkieletory najeźdźcy, 4 posłancy śmierci), 1 pionek Mrocznego Generała ze specjalną podstawką, 5 żetonów gwardzistów, 1 żeton Zarazy) : tektura, kolor. ; w pudełku 23x32x7 cm + 3 instrukcje (14 stron : ilustracje ; 30 cm).
Opis według pudełka.
Czas gry: 45 minut.
Liczba graczy: 2-4.
Wiek 10+.
3 instrukcja gry w językach: polskim, czeskim, słowackim.
Kiedy bohaterowie wynurzyli się z podziemi zamku Karak, przekonali się, że zło wciąż nie zostało pokonane. Tym razem jednak nie zwyciężą go, korzystając jedynie ze swej broni. Aby powstrzymać Mrocznego Generała, będą musieli stworzyć prawdziwą armię!
Karak 2 to samodzielna kontynuacja wielokrotnie nagradzanej familijnej gry Karak – nie trzeba jednak znać pierwowzoru, aby czerpać pełną radość z rozgrywki. Miłośnicy przygód w katakumbach zamku Karak mogą kontynuować wędrówkę, tym razem jednak już na powierzchni, po modularnej, heksagonalnej planszy. Każdy gracz wciela się w rolę jednego z niezwykłych bohaterów przemierzających krainę otaczającą zamek. Herosi walczą z armiami potworów oraz gromadzą zasoby niezbędne do zbudowania miasta i szkolenia nowych oddziałów, które pomogą im w wykonaniu zadania. [Opis pochodzi od dystrybutora].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.16 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Czytaj z Albikiem)
U dołu okładki : Prawie 2000 dźwięków i tekstów : 7-99 lat.
Materiał dźwiękowy z książki odtwarzany przez pióro interaktywne.
Ludzkie ciało bez tajemnic. Podczas lektury interaktywnej książki ciało człowieka towarzyszy nam miły ufoludek Prokuś, który przybył na Ziemię, aby poznać interesujące i tajemnicze ludzkie ciało. Seria książek czytaj z Albikiem to mnóstwo wiedzy i zabawy. Ciekawe ilustracje zachęcają dzieci do odkrywania poszczególnych układów organizmu. Oprócz tego w książce można znaleźć wiele przydatnych ciekawostek i dowiedzieć się jak dbać o swoje zdrowie. Naukę urozmaicają quizy i zadania do wykonania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 61 (1 egz.)
(dostępność ok. 30.12.2025)
Gra planszowa
W koszyku
Wieża - Duża Naturalna [Gra]. - Kraków : Albi Polska [2024]. - 1 gra (60 wysokiej jakości drewnianych kloclów) : drewno ; w pudełku o wymiarach 8x8x32 cm + instrukcja.
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Liczba graczy: 2+.
Czas gry: 20 minut.
Na pudełku: Gra zręcznościowa.
Wiek: 6+.
Instrukcja w języku polskim
Wieża - Duża Naturalna to gra zręcznościowa wymagająca nie tylko sprawności manualnej, ale i konstruktorskiej przemyślności. Fantastycznie sprawdza się jako zabawa towarzyska - gdy budowla staje się coraz wyższa, a uczestnicy z zapartym tchem sięgają po kolejny element, napięcie rośnie niebywale To rozrywka, która dostarczy Wam mnóstwo emocji! Kto pierwszy popełni błąd, a kto wykaże się najlepszym wyczuciem? Czy komuś uda się zastawić pułapkę? A może wspólnie zdołacie wznieść wieżę dwa razy wyższą niż była na starcie!Jest to również wspaniała gra międzypokoleniową. Przysparza mnóstwo frajdy zarówno dzieciom, jak i dorosłym. Sprawia, że szybko runą bariery (nie tylko wiekowe!), zaś sama wieża będzie piąć się do góry! [Opis pochodzi ze strony planszeo.p].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej