Mazur Dawid (informatyka)
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Mazur Dawid (informatyka)
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
CorelDRAW
(2)
Arduino (mikrokontroler)
(1)
Grafika komputerowa
(1)
Grafika wektorowa
(1)
Inkscape
(1)
Photoshop
(1)
Programy graficzne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Wydawnictwa popularne
(2)
Publikacje dla dzieci
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
"Arduino dla dzieci" to wprowadzenie do elektroniki i programowania. Dzięki niej dzieci dowiedzą się, a rodzice przypomną sobie, czym różni się prąd stały od zmiennego oraz poznają podstawowe elementy programowania - stałe, zmienne, instrukcje. W książce pokazano praktyczne zastosowanie Arduino. Książka jest bogato ilustrowana i pokazuje, jak zaczynając od prostych instrukcji, zbudować robota, który będzie się poruszał po wytyczonym torze.
1. CZYM JEST ARDUINO? * 2. CO BĘDZIE CI POTRZEBNE * 3. ARDUINO UNO * 4. ARDUINO IDE * 5. MIGAJ, DIODO! * 6. DOŁÓŻ DIODĘ (PROJEKT 1) * 7. MATEMATYCZNIE RZECZ BIORĄC * 8. NIECH TEN SAMOCHÓD SIĘ ZATRZYMA (PROJEKT 2) * 9. TROCHĘ WIĘCEJ KOLORU. DIODA RGB ZE WSPÓLNĄ KATODĄ (PROJEKT 3) * 10. DIODA RGB ZE WSPÓLNĄ ANODĄ (PROJEKT 4) * 11. GDY ZAPADA ZMROK (PROJEKT 5) * 12. NIE ZA GORĄCO DZISIAJ? (PROJEKT 6) * 13. TERMOMETR Z ALARMEM (PROJEKT 7) * 14. BEZPRZEWODOWY TERMOMETR Z WYŚWIETLACZEM (PROJEKT 8) * 15. WZMOCNIJ SYGNAŁ (PROJEKT 9) * 16. RUSZAMY! (PROJEKT 10) * 17. KONTROLUJ SILNIK (PROJEKT 11) * 18. AJ, ZA BLISKO! (PROJEKT 12) * 19. OMIJAJ PRZESZKODY (PROJEKT 13) * 20. NIE PRZEJEDŹ KOGOŚ (PROJEKT 14) * 21. ROZWIĄZANIA ZADAŁ * 22. SCHEMATY I LISTINGI
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Grafika komputerowa zazwyczaj kojarzy się z wyretuszowanymi zdjęciami modeli i modelek. W rzeczywistości daje nam o wiele większe możliwości. "Piksele, wektory i inne stwory" to wprowadzenie do grafiki komputerowej dla dzieci i nie tylko. Dowiesz się, czym są tryby kolorów, na czym polega różnica między grafiką rastrową a grafiką wektorową, a także zobaczysz, na co należy zwrócić uwagę, przygotowując plik do publikacji w internecie oraz do druku. Poznasz programy do grafiki rastrowej: Photoshop Online Tools, Adobe Photoshop CC . Pierwsza z tych aplikacji jest bezpłatna i dostępna w wersji webowej. Zawiera wszystkie podstawowe i najbardziej niezbędne narzędzia, które znajdziesz też w drugim, komercyjnym, programie. Dzięki Photoshop Online Tools nauczysz się korygować fotografie, stosować różne ciekawe efekty, zmieniać ustawienia obrazu, np. balans bieli, nasycenie kolorów lub kontrast. Photoshop CC natomiast ułatwi Ci zrozumienie istoty warstw i ich stosowania. Jeśli chcesz zaprojektować ulotkę, logo, wizytówkę, powinny Cię zainteresować aplikacje do grafiki wektorowej: Inkscape (bezpłatny) i CorelDRAW X8. Nauczysz się używać linii pomocniczych, korzystać z mechanizmów pozwalających na powielanie elementów, a także ich jednoczesne przekształcanie. Zobaczysz, że grafika wektorowa może być tak samo ciekawa, jak grafika rastrowa. W publikacji przedstawiono kompletne przykłady, a każdy etap pracy został dokładnie opisany i zilustrowany, co pozwala na porównanie własnego dzieła z omawianym ćwiczeniem. Pamiętaj, że jedynym ograniczeniem w grafice komputerowej jest wyobraźnia. Projekty mogą być ciekawe już dzięki kilku narzędziom. Już dziś rusz szare komórki i stwórz coś fajnego!
1. PIKSEL I WEKTOR * 2. KOLORY * 3. FORMATY PLIKÓW GRAFICZNYCH * 4. GRAFIKA RASTROWA * 4.1. Photoshop online * 4.1.1. Załaduj fotę * 4.1.2. Podstawowa korekcja zdjęcia * 4.1.2.1. Kadrowanie * 4.1.2.2. Rozmiar zdjęcia * 4.1.2.3. Autokorekcja * 4.1.2.4. Ekspozycja * 4.1.2.5. Efekt czerwonych oczu * 4.1.2.6. Zmarszczki i piegi * 4.1.2.7. Nasycenie * 4.1.3. Dopasowanie obrazu * 4.1.3.1. Balans bieli * 4.1.3.2. Podświetlenia * 4.1.3.3. Światło wypełniające * 4.1.3.4. Rozjaśnianie * 4.1.3.5. Ściemnianie * 4.1.3.6. Wyostrzanie * 4.1.3.7. Rozmycie * 4.1.4. Obudź w sobie artystę * 4.1.4.1. Kryształy i piksele * 4.1.4.2. Barwne akcenty * 4.1.4.3. Kolorystyka * 4.1.4.4. Strefa szarości * 4.1.4.5. Klimatycznie * 4.1.4.6. Pod wodą * 4.1.5. Na wesoło * 4.1.6. Zapisz dzieło * 4.2. Photoshop CC * 4.2.1. Interfejs * 4.2.2. Otwórz i zapisz plik * 4.2.3. Usuń zbędne obiekty * 4.2.3.1. Zaznaczanie * 4.2.3.2. Wypełnianie zaznaczeń * 4.2.4. Warstwy * 4.2.5. Maski warstw * 4.2.6. Kadr * 4.2.7. Retuszuj * 4.2.7.1. Photoshopie, działaj! * 4.2.7.2. Te okropne rysy * 4.2.8. Maluj * 4.2.9. Pisz i ozdabiaj * 5. GRAFIKA WEKTOROWA * 5.1. Inkscape * 5.1.1. Spójrz Inkscape`owi w oczy * 5.1.2. Ustawienia dokumentu * 5.1.3. Rysuj, grupuj i ustawiaj * 5.1.4. Koloruj * 5.1.5. Wielokąty i gwiazdy * 5.1.6. Od auta do grafiki * 5.1.6.1. Ołówek * 5.1.6.2. Węzły * 5.1.6.3. Kontur czy wypełnienie? * 5.1.6.4. Krzywe i odcinki * 5.1.6.5. Pióro * 5.1.6.6. Kaligrafia * 5.1.7. Łącz, dziel, tnij i prowadź * 5.1.8. Klonuj * 5.1.9. Graffiti i kadry * 5.1.10. Pisz i wyginaj śmiało tekst * 5.2. CorelDRAW * 5.2.1. Witaj! * 5.2.2. Stań twarzą w twarz z Corelem * 5.2.3. Czy to kwadrat, czy koło? * 5.2.4. Kopnięty kwadrat * 5.2.5. Przesuń się! * 5.2.6. Pokoloruj dokument * 5.2.6.1. Kolor * 5.2.6.2. Gradient * 5.2.6.3. Siatka * 5.2.7. Kreska tu, kreska tam * 5.2.8. Krzyw, układaj, cieniuj * 5.2.9. Spawaj i przycinaj * 5.2.10. Transformuj * 5.2.10.1. Obracanie * 5.2.10.2. Metamorfoza * 5.2.11. Eksportuj * 5.2.12. Ozdobnie czy akapitowo?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
(dostępność ok. 10.07.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18394 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wektory, czyli jeszcze więcej Corela. Grafika komputerowa dla dzieci to propozycja dla osób, które posiadają już podstawową wiedzę z zakresu obsługi Corela. * Dzięki tej książce zobaczysz, na czym polega działanie menedżera obiektów, zmiana ich kolejności, a także blokowanie i ukrywanie. Dowiesz się, jak dzielić obiekty na mniejsze części lub usuwać ich fragmenty. Pokażemy Ci również, na czym polega kadrowanie i jakie są jego rodzaje. * Znajomość narzędzi to ważna rzecz, ale jeszcze istotniejsza jest umiejętność zastosowania ich w większym projekcie. Pokażemy Ci krok po kroku, jak taki projekt powinien wyglądać oraz jakie elementy musi zawierać. Dowiesz się, w jaki sposób tworzyć obiekty trójwymiarowe. Poznasz dostępne metody i nauczysz się nich korzystać projektując ciekawe logo.Corel umożliwia dostosowanie wypełnień i pędzli do własnych potrzeb. Jeśli więc nie znajdziesz takiego pędzla, jaki akurat jest Ci potrzebny lub wypełnienia, które w stu procentach spełni Twoje oczekiwania, utwórz własne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej