Sorting
Source
Katalog centralny
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(6)
Branch
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(5)
Author
Downar Wojciech
(2)
Bojewska Barbara
(1)
Buchelt Beata (1974- )
(1)
Chrisidu-Budnik Agnieszka
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Hołub-Iwan Joanna Red
(1)
Jasiński Bartosz (ekonomia). Red
(1)
Niemczyk Jerzy (organizacja i zarządzanie). Red
(1)
Perenc Józef (1945- ) Red
(1)
Pocztowski Aleksy (1956- ). Red
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rosa Grażyna (1968- ). Red
(1)
Stańczyk-Hugiet Ewa. Red
(1)
Year
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Subject
Marketing strategiczny
(1)
Genre/Form
Podręcznik
(1)
6 results Filter
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.B (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.0 (1 egz.)
Book
In basket
(Zarządzanie - Wydawnictwo C. H. Beck. Logistyka)
Bibliogr. s. 229-335. Indeks.
Podręcznik akademicki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 19.0 (3 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 18.C (3 egz.)
Book
In basket
(Zarządznie - Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli akademickich, osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich.
Celem opracowania jest przybliżenie odbiorcom problematyki zarządzania marketingowego zarówno w ujęciu tradycyjnym, jak i dotyczącym specyfiki nowoczesnych działań marketingowych. Podręcznik składający się z kilkunastu rozdziałów podzielono na cztery części: I. Podstawy zarządzania marketingowego. II. Marketing w przedsiębiorstwie. III. Strategie marketingowe. IV. Zarządzanie marketingowe w perspektywie. Część pierwsza omawia umiejscowienie marketingu w naukach o zarządzaniu oraz istotę, zakres i koncepcje zarządzania marketingowego. W części drugiej wskazano możliwości umiejscowienia marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, omówiono znaczenie misji i planowania marketingowego, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej. Część trzecią poświęcono strategiom marketingowym. W kolejnych rozdziałach przedstawiono strategie przedsiębiorstw, pojęcie i klasyfikacje strategii marketingowych, strategie konkurencyjne i personalne oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną. W części czwartej opisano nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, zastosowanie nowych technologii w zarządzaniu marketingowym. Niniejsze opracowanie jest przeznaczone dla wielu środowisk, przede wszystkim dla menedżerów zarządzających zarówno przedsiębiorstwami, jak i innymi instytucjami, dla których istotna jest problematyka zarządzania marketingowego, oraz studentów uczelni i kierunków ekonomicznych. W każdym rozdziale zawarto omówienie podstawowych kategorii i pojęć odnoszących się do tytułu danego rozdziału oraz przykładowe pytania. Praca została przygotowana przez pracowników Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Część pierwsza. Podstawy zarządzania marketingowego * Rozdział 1. Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu (Wojciech Downar) * 1.1. Nauki o zarządzaniu jako część nauk ekonomicznych * 1.2. Przedmiot zarządzania * 1.3. System zarządzania i jego elementy * 1.4. Miejsce i rola marketingu w systemie zarządzania * Rozdział 2. Koncepcja zarządzania marketingowego (Grażyna Rosa) * 2.1. Etapy rozwoju marketingu * 2.2. Przedmiot i zakres zarządzania marketingowego * 2.3. Zarządzanie instrumentami marketingowymi * Część druga. Marketing w przedsiębiorstwie * Rozdział 3. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa (Włodzimierz Durka) * 3.1. Organizacja formalna przedsiębiorstwa * 3.2. Rodzaje schematów organizacyjnych * 3.3. Struktury nieformalne w organizacji * 3.4. Organizacja działu marketingu * Rozdział 4. Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe (Anna Szwajlik) * 4.1. Misja przedsiębiorstwa - istota i sposoby kształtowania oraz przykłady * 4.2. Planowanie marketingowe - istota i zakres * 4.3. Przykładowe propozycje kompozycji planu marketingowego * Rozdział 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku (Izabela Ostrowska) * 5.1. Przedmiot i zakres analizy sytuacji marketingowej * 5.2. Pojęcie rynku przedsiębiorstwa * 5.3. Zdefiniowanie pojęć: pole rynkowe i SJB * 5.4. Analiza rynku * 5.5. Analiza tendencji zmian w otoczeniu przedsiębiorstwa * 5.6. Analiza aktywów rynkowych przedsiębiorstwa * 5.7. Analiza obecnej struktury działalności i perspektyw rozwoju firmy * Rozdział 6. System informacji marketingowej (Magdalena Małachowska) * 6.1. Informacja w marketingu * 6.2. Istota i zadania SIM * 6.3. Składowe systemu, sposoby pozyskiwania danych do systemu informacji marketingowej * 6.4. SIM w nowoczesnej firmie * Część trzecia. Strategie marketingowe * Rozdział 7. Strategie przedsiębiorstw (Agnieszka Smalec) * 7.1. Istota strategii przedsiębiorstwa * 7.2. Poziomy strategii przedsiębiorstw * 7.3. Wybrane rodzaje strategii przedsiębiorstw * Rozdział 8. Strategia marketingowa (Józef Perenc) * 8.1. Istota, rodzaje, funkcje strategii marketingowych * 8.2. Proces kształtowania i wdrażania strategii marketingowej * 8.3. Strategia marketingowa a innowacyjność produktów * Rozdział 9. Strategie marketingowe klasyfikacje (Kamila Peszko) * 9.1. Uwarunkowania i celowość klasyfikacji strategii marketingowych * 9.2. Strategie instrumentów marketingowych * Rozdział 10. Strategie konkurencyjne (Agnieszka Smalec) * 10.1. Przewaga konkurencyjna i wybrane strategie konkurencyjne * 10.2. Strategie konkurencyjne według Portera * 10.3. Strategie konkurencyjne według Kotlera * Rozdział 11. Strategie zarządzania zasobami ludzkimi (Agnieszka Smalec) * 11.1. Istota i modele zarządzania zasobami ludzkimi * 11.2. Funkcje i wymiary zarządzania zasobami ludzkimi * 11.3. Wybrane strategie zarządzania personelem * Rozdział 12. Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna (Małgorzata Smolska, Katarzyna Zioło) * 12.1. Proces wdrażania strategii * 12.2. Rola świadomości i zaangażowania kierownictwa w proces wdrażania strategii marketingowej * 12.3. Uwarunkowania procesu wdrażania strategii marketingowej * 12.4. Strategia marketingowa a struktura organizacyjna * 12.5. Strategia marketingowa a kultura organizacyjna * 12.6. Kontrola strategiczna * Część czwarta. Zarządzanie marketingowe w perspektywie * Rozdział 13. Nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym (Grażyna Rosa) * 13.1. Charakterystyka i nowe kierunki zachowań współczesnych konsumentów * 13.2. Trendy w zarządzaniu marketingowym * 13.3. Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego * 13.4. Nowe technologie w zarządzaniu marketingowym * Rozdział 14. Strategie na rynkach globalnych (Agnieszka Smalec) * 14.1. Ogólne strategie działania na rynkach globalnych * 14.2. Strategie wejścia na rynek globalny * 14.3. Wybrane strategie na rynkach globalnych dotyczące instrumentów marketingowych * Rozdział 15. Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym (Agnieszka Smalec) * 15.1. Istota i cechy Internetu * 15.2. Charakterystyka użytkowników Internetu * 15.3. Wybrane narzędzia marketingowe wykorzystywane w zarządzaniu marketingowym w Internecie
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 54387 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
No cover
Book
In basket
(Zarządzanie, Marketing - Wydawnictwo C. H. Beck)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 17.0 (3 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again