Marketing strategiczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Dostępność
dostępne
(12)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(10)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Baran Radosław
(1)
Doroba Anita
(1)
Downar Wojciech
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Grzegorczyk Wojciech
(1)
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(1)
Johann Maria
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Myers Phil
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Pogorzelski Jacek
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Puczyłowski Kamil
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Scott David Meerman
(1)
Shalowitz Joel (1953- )
(1)
Stevens Robert J. (1955- )
(1)
Stull Craig
(1)
Thielmann Dawid
(1)
Wilson Hugh
(1)
Wrzosek Wojciech (1937- )
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Studenci
(3)
Szkoły wyższe
(3)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Marketing strategiczny
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
1989-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(7)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marketingowe / Ewa Frąckiewicz [et al.]. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2004. - 264 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. 258-264.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46119 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
Finansowanie strategii marketingowych / Wojciech Grzegorczyk. - Bydgoszcz ; Łódź : "Branta", 2003. - 134 s. : tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 130-134.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe w turystyce / Maria Johann. - Warszawa : Difin, cop. 2009. - 150 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [148]-150.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52492 (1 egz.)
Kaucja: 28,50 zł
Książka
W koszyku
Indeks.
Zwiększenie skuteczności działania opieki zdrowotnej wymaga - podobnie jak w przypadku innych gałęzi gospodarki - podejścia marketingowego do tego sektora. Konieczne jest ponadto uwzględnienie w strategii marketingowej złożonego i wielowymiarowego systemu przepływów finansowych i przepływu informacji, właściwych sektorowi opieki zdrowotnej.Marketing strategiczny w opiece zdrowotnej to pionierski podręcznik ujmujący w przekrojowy sposób najważniejsze zagadnienia marketingu strategicznego oraz jego rolę w sektorze usług zdrowotnych.W książce autorzy zawarli m.in.:- opis sektora usług zdrowotnych oraz roli, jaką odgrywa w nim marketing;- analizę procesów psychologicznych, które wpływają na decyzje pacjentów dotyczące usług zdrowotnych;- omówienie problemu asymetryczności informacji oraz systemów jej rozpowszechniania wśród konsumentów opieki zdrowotnej;- tematy związane z segmentacją rynku oraz pozycjonowaniem poszczególnych usług medycznych;- zagadnienia polityki cenowej oraz budowania marki w sektorze zdrowia;- kwestie związane z reklamą i promocją usług medycznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54527 (1 egz.)
Kaucja: 79,20 zł
Książka
W koszyku
Na okł.: Światowy bestseller.
Indeks.
Plany marketingowe to polskie wydanie światowego bestsellera. Książka napisana jest przez dwóch znakomitych i znanych na całym świecie specjalistów z tej dziedziny. W prosty i przejrzysty sposób szczegółowo prezentuje wszystkie najważniejsze zagadnienia planowania marketingowego: proces tworzenia, wdrażania i audytu planu marketingowego, cele i strategie marketingowe, wybór środków zintegrowanej komunikacji marketingowej, planowanie sprzedaży oraz cen, zarządzanie kanałami dystrybucji, w tym handel internetowy, zarządzanie relacjami z klientami, typowe problemy podczas wdrażania planu i sposoby ich rozwiązywania, sposoby pomiaru efektywności planowania marketingowego. Przedstawiane zagadnienia są zilustrowane licznymi przykładami i studiami przypadków, a praktyczne wskazówki i formularze ułatwią menedżerom wykorzystanie teorii w praktyce gospodarczej. Każdy rozdział zawiera również pytania i ćwiczenia pomagające czytelnikowi w przyswojeniu materiału.
Wprowadzenie i podziękowania * Jak najlepiej wykorzystać tę książkę? * Elementy dydaktyczne * O autorach * Od autorów do czytelnika - ważne! * 1.Zrozumieć proces marketingowy * Koncepcja marketingowa * Funkcja marketingu * Potencjał firmy * Rola marketingu w działalności firmy * Środowisko marketingowe * Pragnienia klientów * Kompozycja marketingowa * Niezrozumienie istoty marketingu * Czego chcą klienci? * Czy występują jakieś różnice pomiędzy marketingiem na różnych rynkach: przemysłowym, konsumenckim i usługowym? * Czy dział marketingu jest potrzebny? * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 1 * Ćwiczenia * Przypisy * 2.Proces planowania marketingowego: 1. Główne etapy * Wprowadzenie * Co to jest planowanie marketingowe? * Znaczenie planowania marketingowego * Taktyczny czy strategiczny plan marketingowy? * Skuteczność planowania marketingowego * Miejsce planowania marketingowego w stosunku do ogólnego planowania w przedsiębiorstwie i innych funkcji * Proces planowania marketingowego * Co powinno się znaleźć w strategicznym planie marketingowym? * Projektowanie i wdrażanie systemów planowania marketingowego * Warunki wprowadzenia systemu strategicznego planowania marketingowego * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w cyklu planowania * Miejsce planowania obsługi kluczowych klientów w strategicznym planowaniu marketingowym * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 2 * Ćwiczenia * Przypisy * 3.Proces planowania marketingowego: 2. Obalenie mitów * Wprowadzenie * Naiwne wyobrażenia o planowaniu marketingowym * Systemy planowania marketingowego: problemy projektowania i wdrażania * Pożądane cechy systemów planowania marketingowego * Ostatnia uwaga * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 3 * Ćwiczenia * Przypisy * 4.Audyt marketingowy: 1. Audyt klientów i rynku * Wprowadzenie * Różnica pomiędzy klientami a konsumentami * Udział w rynku * Efekt Pareta * Określenie rynku a segmentacja * Jak należy przeprowadzić segmentację rynku? * Spojrzenie w przyszłość * Dlaczego segmentacja rynku ma zasadnicze znaczenie dla planowania marketingowego? * Segmentacja - opisy przypadków * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 4 * Ćwiczenia * Przypisy * 5.Audyt marketingowy: 2. Audyt produktu * Wprowadzenie * Znaczenie marki * Zarządzanie kategorią * Cykl życia produktu * Dyfuzja innowacji * Portfel produktów * Koszty jednostkowe a udział w rynku * Macierz BCG * Szczegółowa, systematyczna metoda budowy portfela * Połączenie koncepcji cyklu życia produktu z zarządzaniem portfelem * Znaczenie analizy cyklu życia i zarządzania portfelem dla audytu marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 5 * Ćwiczenia * Przypisy * 6.Ustalanie celów i projektowanie strategii marketingowych * Wprowadzenie * Cele marketingowe - ich definicja i związek z ogólnymi celami przedsiębiorstwa * Cele przedsiębiorstwa a cele marketingowe * Jak się ustala cele marketingowe? * Strategie konkurencji * Strategiczne planowanie marketingowe - od czego zacząć? * Opracowywanie nowych produktów, poszerzanie rynku, dywersyfikacja * Strategie marketingowe * Marketing w trudnych czasach * Cele, strategie i rentowność marketingu * Wnioski * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 6 * Ćwiczenia * Przypisy * 7.Plan zintegrowanej komunikacji marketingowej * Wprowadzenie * Określenie celów komunikacji * Wybór kompozycji komunikacyjnej * Sporządzenie planu reklamy * Komunikacja cyfrowa * Promocja sprzedaży * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 7 * Ćwiczenia * 8.Plan sprzedaży * Wprowadzenie * Znaczenie sprzedaży osobistej * Rola sprzedaży osobistej * Ustalanie właściwej liczby sprzedawców * Określenie zadań sprzedawców * Poprawa wydajności pracy sprzedawców * Zarządzanie zespołem sprzedawców * Zarządzanie kluczowymi klientami * Sporządzanie planu sprzedaży * Planowanie portfela kluczowych klientów * Podsumowanie rozdziału 8 * Pytania i zadania * Ćwiczenia * Przypisy * 9.Planowanie cen * Wprowadzenie * Ustalanie cen a księgowi * Cele i portfel produktów * Cykl życia produktu * Pozycjonowanie produktu * Konkurenci i potencjalni konkurenci * Koszty * Kanały dystrybucji * Osiąganie przewagi nad konkurencją dzięki wartości użytkowej * Sporządzanie planu cen * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 9 * Ćwiczenia * Przypisy * 10.Plan zarządzania kanałami dystrybucji. Droga do rynku * Wprowadzenie * Wybór kanałów marketingowych * Dystrybucja fizyczna * Obsługa klienta * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 10 * Ćwiczenia * Przypisy * 11.Plan zarządzania relacjami z klientem * Wprowadzenie * Uzasadnienie stosowania systemów zarządzania relacjami z klientem * Etapowy model wdrażania zarządzania relacjami z klientem * Dojrzałość integracji * Dojrzałość interakcji * Planowanie zarządzania relacjami z klientem: sieć zależności w generowaniu korzyści * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 11 * Ćwiczenia * Przypisy * 12.Problemy wdrożeniowe planowania marketingowego * Konsekwencje wielkości i zróżnicowania dla planowania marketingowego * Wielkość przedsiębiorstwa * Zróżnicowanie działalności * Organizacja planowania marketingowego * Fazy życia organizacji * Proces planowania marketingowego a kultura organizacyjna przedsiębiorstwa * Wnioski * Przebieg procesu planowania marketingowego * Dziesięć barier planowania marketingowego * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 12 * Ćwiczenia * Przypisy * 13.Pomiar efektywności planowania marketingowego * Trójpoziomowa struktura oceny efektywności działań marketingowych * Co zalicza się do wydatków marketingowych? * Co właściwie oznacza "wartość dodana"? * Trzy odrębne poziomy pomiaru efektywności marketingu * Pytania i zadania * Podsumowanie rozdziału 13 * Ćwiczenia * Podziękowania * Przypisy * 14.Metodyczny system planowania marketingowego * Część 1. Planowanie marketingowe. Wprowadzenie * Część 2. System planowania marketingowego. Wprowadzenie * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 103,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47764 (1 egz.)
Kaucja: 30,40 zł
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 165-167.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50627 (1 egz.)
Kaucja: 25,65 zł
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Zarządzanie i planowanie marketingowe / Andrzej Pomykalski. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2005. - 217, [1] s. : wykr. ; 24 cm + dysk optyczny (CD-ROM).
U dołu okł.: Plan marketnigowy na CD.
Bibliogr. s. 213-217.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48188 (1 egz.)
Kaucja: 25,54 zł
Książka
W koszyku
(Zarządznie - Marketing)
Bibliogr. s. 311-318. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, nauczycieli akademickich, osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego, słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich.
Celem opracowania jest przybliżenie odbiorcom problematyki zarządzania marketingowego zarówno w ujęciu tradycyjnym, jak i dotyczącym specyfiki nowoczesnych działań marketingowych. Podręcznik składający się z kilkunastu rozdziałów podzielono na cztery części: I. Podstawy zarządzania marketingowego. II. Marketing w przedsiębiorstwie. III. Strategie marketingowe. IV. Zarządzanie marketingowe w perspektywie. Część pierwsza omawia umiejscowienie marketingu w naukach o zarządzaniu oraz istotę, zakres i koncepcje zarządzania marketingowego. W części drugiej wskazano możliwości umiejscowienia marketingu w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, omówiono znaczenie misji i planowania marketingowego, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej. Część trzecią poświęcono strategiom marketingowym. W kolejnych rozdziałach przedstawiono strategie przedsiębiorstw, pojęcie i klasyfikacje strategii marketingowych, strategie konkurencyjne i personalne oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną. W części czwartej opisano nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych, zastosowanie nowych technologii w zarządzaniu marketingowym. Niniejsze opracowanie jest przeznaczone dla wielu środowisk, przede wszystkim dla menedżerów zarządzających zarówno przedsiębiorstwami, jak i innymi instytucjami, dla których istotna jest problematyka zarządzania marketingowego, oraz studentów uczelni i kierunków ekonomicznych. W każdym rozdziale zawarto omówienie podstawowych kategorii i pojęć odnoszących się do tytułu danego rozdziału oraz przykładowe pytania. Praca została przygotowana przez pracowników Katedry Marketingu Usług i Katedry Organizacji i Zarządzania Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego.
Część pierwsza. Podstawy zarządzania marketingowego * Rozdział 1. Miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu (Wojciech Downar) * 1.1. Nauki o zarządzaniu jako część nauk ekonomicznych * 1.2. Przedmiot zarządzania * 1.3. System zarządzania i jego elementy * 1.4. Miejsce i rola marketingu w systemie zarządzania * Rozdział 2. Koncepcja zarządzania marketingowego (Grażyna Rosa) * 2.1. Etapy rozwoju marketingu * 2.2. Przedmiot i zakres zarządzania marketingowego * 2.3. Zarządzanie instrumentami marketingowymi * Część druga. Marketing w przedsiębiorstwie * Rozdział 3. Marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa (Włodzimierz Durka) * 3.1. Organizacja formalna przedsiębiorstwa * 3.2. Rodzaje schematów organizacyjnych * 3.3. Struktury nieformalne w organizacji * 3.4. Organizacja działu marketingu * Rozdział 4. Misja przedsiębiorstwa i planowanie marketingowe (Anna Szwajlik) * 4.1. Misja przedsiębiorstwa - istota i sposoby kształtowania oraz przykłady * 4.2. Planowanie marketingowe - istota i zakres * 4.3. Przykładowe propozycje kompozycji planu marketingowego * Rozdział 5. Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku (Izabela Ostrowska) * 5.1. Przedmiot i zakres analizy sytuacji marketingowej * 5.2. Pojęcie rynku przedsiębiorstwa * 5.3. Zdefiniowanie pojęć: pole rynkowe i SJB * 5.4. Analiza rynku * 5.5. Analiza tendencji zmian w otoczeniu przedsiębiorstwa * 5.6. Analiza aktywów rynkowych przedsiębiorstwa * 5.7. Analiza obecnej struktury działalności i perspektyw rozwoju firmy * Rozdział 6. System informacji marketingowej (Magdalena Małachowska) * 6.1. Informacja w marketingu * 6.2. Istota i zadania SIM * 6.3. Składowe systemu, sposoby pozyskiwania danych do systemu informacji marketingowej * 6.4. SIM w nowoczesnej firmie * Część trzecia. Strategie marketingowe * Rozdział 7. Strategie przedsiębiorstw (Agnieszka Smalec) * 7.1. Istota strategii przedsiębiorstwa * 7.2. Poziomy strategii przedsiębiorstw * 7.3. Wybrane rodzaje strategii przedsiębiorstw * Rozdział 8. Strategia marketingowa (Józef Perenc) * 8.1. Istota, rodzaje, funkcje strategii marketingowych * 8.2. Proces kształtowania i wdrażania strategii marketingowej * 8.3. Strategia marketingowa a innowacyjność produktów * Rozdział 9. Strategie marketingowe klasyfikacje (Kamila Peszko) * 9.1. Uwarunkowania i celowość klasyfikacji strategii marketingowych * 9.2. Strategie instrumentów marketingowych * Rozdział 10. Strategie konkurencyjne (Agnieszka Smalec) * 10.1. Przewaga konkurencyjna i wybrane strategie konkurencyjne * 10.2. Strategie konkurencyjne według Portera * 10.3. Strategie konkurencyjne według Kotlera * Rozdział 11. Strategie zarządzania zasobami ludzkimi (Agnieszka Smalec) * 11.1. Istota i modele zarządzania zasobami ludzkimi * 11.2. Funkcje i wymiary zarządzania zasobami ludzkimi * 11.3. Wybrane strategie zarządzania personelem * Rozdział 12. Wdrażanie strategii i kontrola strategiczna (Małgorzata Smolska, Katarzyna Zioło) * 12.1. Proces wdrażania strategii * 12.2. Rola świadomości i zaangażowania kierownictwa w proces wdrażania strategii marketingowej * 12.3. Uwarunkowania procesu wdrażania strategii marketingowej * 12.4. Strategia marketingowa a struktura organizacyjna * 12.5. Strategia marketingowa a kultura organizacyjna * 12.6. Kontrola strategiczna * Część czwarta. Zarządzanie marketingowe w perspektywie * Rozdział 13. Nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym (Grażyna Rosa) * 13.1. Charakterystyka i nowe kierunki zachowań współczesnych konsumentów * 13.2. Trendy w zarządzaniu marketingowym * 13.3. Kierunki rozwoju zarządzania marketingowego * 13.4. Nowe technologie w zarządzaniu marketingowym * Rozdział 14. Strategie na rynkach globalnych (Agnieszka Smalec) * 14.1. Ogólne strategie działania na rynkach globalnych * 14.2. Strategie wejścia na rynek globalny * 14.3. Wybrane strategie na rynkach globalnych dotyczące instrumentów marketingowych * Rozdział 15. Wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym (Agnieszka Smalec) * 15.1. Istota i cechy Internetu * 15.2. Charakterystyka użytkowników Internetu * 15.3. Wybrane narzędzia marketingowe wykorzystywane w zarządzaniu marketingowym w Internecie
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54387 (1 egz.)
Kaucja: 20,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [277]-280.
Rozdział 1 * Istota strategii marketingowych * 1.1. Treść strategii marketingowych * 1.2. Proces kształtowania strategii marketingowych * 1.2.1. Faza opracowywania strategii * 1.2.2. Faza wdrażania strategii * 1.3. Decyzje marketingowe * 1.4. Miejsce strategii marketingowych w strukturze strategii przedsiębiorstwa * 1.5. Konflikt i zgodność strategii * 1.6. Kryteria wyodrębniania strategii marketingowych * 1.7. Zmiany strategii marketingowych * 1.7.1. Proces i mechanizm zmian * 1.7.2. Przesłanki zmian * 1.7.3. Bariery zmian * 1.7.4. Zakres zmian * Rozdział 2 * Formułowanie, wybór i zmiany strategii marketingowych * 2.1. Podstawy formułowania i wyboru strategii marketingowych * 2.1.1. Źródła inspiracji * 2.1.2. Procedury formułowania strategii marketingowych * 2.2. Decyzje dotyczące wyboru rynku docelowego * 2.3. Decyzje dotyczące wyboru sposobów postępowania * 2.4. Decyzje dotyczące wyboru instrumentów marketingowych * 2.5. Przesłanki zmian strategii marketingowych * Rozdział 3 * Informacyjne podstawy strategii marketingowych * 3.1. Informacja jako podstawa kształtowania strategii marketingowych * 3.1.1. Istota i funkcje informacji * 3.1.2. Informacje a proces decyzyjny * 3.2. Rodzaje informacji na potrzeby strategii marketingowych i źródła ich pozyskiwania. * 3.2.1. Informacje o zjawiskach i warunkach działania na rynku * 3.2.2. Informacje o podmiotach rynku * Rozdział 4 * Strategie wobec konkurentów * 4.1. Podstawy wyboru strategii * 4.1.1. Kryteria wyboru strategii * 4.1.2. Analiza zdolności konkurencyjnych konkurentów * 4.2. Unikanie konkurencji lub konkurowanie * 4.2.1. Unikanie konkurencji * 4.2.2. Podstawy konkurowania * 4.2.3. Zespalanie działalności * 4.3. Strategie obronne * 4.4. Strategie aktywne * 4.4.1. Rodzaje strategii aktywnych * 4.4.2. Strategia frontalnej konfrontacji * 4.4.3. Strategia selektywnego oddziaływania * 4.4.4. Strategia omijania konkurentów * 4.5. Strategie adaptacyjne * 4.5.1. Cechy strategii adaptacyjnych * 4.5.2. Stopień adaptacji * 4.5.3. Szybkość adaptacji * 4.6. Strategie globalne i selektywne * 4.6.1. Podstawowe cechy strategii * 4.6.2. Strategie globalne * 4.6.3. Strategie selektywne * 4.7. Różnicowanie i zmiany strategii * 4.7.1. Różnicowanie strategii * 4.7.2. Zmiany strategii * Rozdział 5 * Strategie wobec dostawców i pośredników * 5.1. Podstawy kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników * 5.1.1. Dostawcy i pośrednicy jako podmioty otoczenia przedsiębiorstwa * 5.1.2. Udział dostawców i pośredników w oddziaływaniu na finalnych nabywców * 5.1.3. Uwarunkowania kształtowania strategii wobec dostawców i pośredników * 5.2. Strategie wobec dostawców i pośredników jako strategie marketingowe * 5.2.1. Strategie wobec dostawców jako strategie marketingowe * 5.2.2. Strategie wobec pośredników jako strategie marketingowe * 5.3. Rodzaje strategii wobec dostawców * 5.3.1. Podstawowe rodzaje strategii wobec dostawców * 5.3.2. Strategie wyboru dostawców * 5.3.3. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z dostawcami * 5.4. Rodzaje strategii wobec pośredników * 5.4.1. Strategie wyboru pośredników * 5.4.2. Strategie związane z kształtowaniem stosunków z pośrednikami * 5.5. Różnicowanie strategii wobec dostawców i pośredników * 5.6. Zmiany strategii wobec dostawców i pośredników * 5.6.1. Czynniki sprzyjające zmianom strategii wobec dostawców i pośredników * 5.6.2. Ograniczenia dotyczące dokonywania zmian strategii wobec dostawców i pośredników * 5.6.3. Kierunki zmian strategii wobec dostawców i pośredników * Rozdział 6 * Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku * 6.1. Fazy rozwojowe rynku * 6.2. Strategie marketingowe wejścia na rynek * 6.2.1. Dylemat wejścia: pionier czy naśladowca * 6.2.2. Strategie pioniera * 6.2.3. Strategie naśladowcy * 6.3. Strategie marketingowe na rynku wzrostowym (w fazie ekspansji) * 6.3.1. Liderzy i pretendenci a faza ekspansji * 6.3.2. Cele i strategie liderów * 6.3.3. Cele i strategie pretendentów * 6.4. Strategie marketingowe na rynku dojrzałym * 6.4.1. Symptomy fazy dojrzałości rynku * 6.4.2. Strategie nakierowane na utrzymanie udziału w rynku bez zmiany jego wielkości * 6.4.3. Strategie nakierowane na stymulowanie wzrostu sprzedaży * 6.4.4. Strategie odzyskiwania nabywców utraconych * 6.5. Strategie marketingowe na rynku schyłkowym * 6.5.1. Dylematy fazy depresji rynku * 6.5.2. Ocena atrakcyjności rynku schyłkowego * 6.5.3. Strategie wyjścia z rynku * Rozdział 7 * Strategie produktowo-rynkowe * 7.1. Istota i podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych * 7.1.1. Istota strategii produktowo-rynkowych * 7.1.2. Podstawy kształtowania strategii produktowo-rynkowych . * 7.2. Rodzaje strategii produktowo-rynkowych * 7.2.1. Strategie produktowo-rynkowe w ujęciu H.I. Ansoffa * 7.2.2. Strategie produktowo-rynkowe w poszerzonym ujęciu * 7.3. Strategie produktu na dotychczas obsługiwanym rynku * 7.3.1. Strategia penetracji rynku * 7.3.2. Strategia modyfikacji produktu * 7.3.3. Strategia innowacji produktowych * 7.4. Strategie produktu skierowane na nowe segmenty rynku * 7.4.1. Strategia poszerzania rynku * 7.4.2. Strategia poszerzania rynku poprzez modyfikacje produktu * 7.4.3. Strategia poszerzania rynku poprzez innowacje produktowe * 7.5. Strategie produktu skierowane na nowe rynki * 7.5.1. Strategia ekspansji geograficznej * 7.5.2. Strategia ekspansji poprzez modyfikacje produktu * 7.5.3. Strategia ekspansji poprzez innowacje produktowe * 7.6. Kierunki zmian strategii produktowo-rynkowych * Rozdział 8 * Strategie komunikacji marketingowej * 8.1. Istota i podstawy strategii komunikacji marketingowej * 8.1.1. Ogólna charakterystyka komunikacji marketingowej * 8.1.2. Narzędzia i kanały komunikacji marketingowej * 8.1.3. Pojęcie strategii komunikacji marketingowej * 8.1.4. Kryteria wyodrębniania strategii komunikacji marketingowej * 8.2. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na realizowane cele * 8.3. Strategie komunikacji marketingowej wyodrębniane ze względu na uwarunkowania stosowania * 8.3.1. Rodzaje uwarunkowań * 8.3.2. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane fazą cyklu życia produktu * 8.3.3. Strategie komunikacji marketingowej uwarunkowane pozycją rynkową przedsiębiorstwa i formą rynku * 8.3.4. Strategie komunikacji marketingowej wykorzystywane w odniesieniu do różnych grup nabywców * 8.4. Ograniczenia stosowania strategii komunikacji marketingowej * Rozdział 9 * Strategie tworzenia wartości dla nabywcy poprzez usługi * 9.1. Usługa jako element strategii marketingowej * 9.2. Podstawy kształtowania strategii tworzenia wartości dla nabywcy poprzez usługi * 9.3. Kryteria wyodrębniania strategii tworzenia wartości poprzez usługi * 9.3.1. Kryteria wyodrębniania wielokrotnych podziałów usług * 9.3.2. Kryteria wielokrotnej dychotomizacji usług * 9.4. Rodzaje strategii tworzenia wartości poprzez usługi * 9.4.1. Strategie komercyjne i niekomercyjne * 9.4.2. Strategie wobec odbiorców indywidualnych i instytucjonalnych * 9.4.3. Strategie wobec mocno zaangażowanego odbiorcy i słabo zaangażowanego odbiorcy * 9.4.4. Strategie usług związanych z czynnościami materialnymi i niematerialnymi * 9.4.5. Strategie usług pośrednictwa i usług właściwych * 9.4.6. Strategie usług świadczonych w bezpośrednim i pośrednim kontakcie * 9.4.7. Strategie usług świadczonych w sposób ciągły i nieciągły * 9.4.8. Strategie usług standaryzowanych i indywidualizowanych * 9.4.9. Strategie usług sezonowych i niesezonowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 40,44 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej