Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Gry i zabawki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(2)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Dzieci
(2)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Temat
Dźwięk
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(2)
Gry planszowe
(2)
Gry i zabawki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(2)
2 wyniki Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Pamięć dźwiękowa : gra edukacyjna [Gra]. - Chwaszczyno : Alexander, [2014]. - 1 pudełko (wiele elementów) : ilustracje kolorowe ; 25x25x6 cm+ instrukcja: 4 strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
Zawiera: 16 klocków dźwiękowych, plansza do gry, kolorowa kostka, notes, instrukcja.
Liczba graczy: 2-3 osób.
Wiek graczy: 5+.
Gra w Pamięć dźwiękową polega na zapamiętaniu poszczególnych dźwięków i zebraniu jak największej liczby par, które tworzą się z dwóch klocków-grzechotek wydających ten sam dźwięk. Pamięć dźwiękowa to gra dydaktyczna, która wprowadza jej uczestników w świat dźwięku. Jej celem jest nauka uważnego słuchania, koncentrowania się na sygnałach dźwiękowych oraz ich identyfikowanie i różnicowanie. Uczy również zapamiętywania i szybkiego kojarzenia dźwięków. Rozwija pamięć słuchową, wrażliwość słuchową i koordynację słuchowo - wzrokowo - ruchową. [z pudełka]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.84 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wzory, kolory, memory [Gra] : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [2013]. - 1 gra (pudełko: 36 żetonów, 55 kart wzorów, 4 linki, 4 podkłady, klepsydra) : papier, karton, plastik, tworzywo sztuczne) ; 19x18x5 cm.
(Sowa Mądra Głowa Poleca)
W pudełku : 36 żetonów, 55 kart wzorów, 4 linki, 4 podkłady, klepsydra, instrukcja.
Opis z pudełka.
Dla 2-4 osób.
Wiek: 5+.
Na 55 kartach znajdują się wzory złożone z figur, które odpowiadają kształtom plastikowych żetonów. Po krótkiej prezentacji karty należy jak najszybciej ułożyć z żetonów zapamiętany wzór. W drugiej wersji gry, jej uczestnicy muszą jak najprędzej nawlec na linkę żetony tak, by kolor, kształt i ich liczba były zgodne z pokazanym na chwilę wzorem. Gra jest bardzo emocjonująca, rozwija pamięć, uczy spostrzegawczości i koncentracji. Jest świetną zabawą dla całej rodziny. [opis wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.78 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej