578182
Book
In basket
W prezentowanej książce nawiązując do teorii organizacji ukazano edukację w zakładzie pracy w kontekście rozwijającej się gospodarki opartej na wiedzy i społeczeństwa uczącego się. W publikacji zaakcentowano te właściwości zakładu pracy jako podmiotu działalności ekonomicznej, które są istotne dla tworzenia wartości pedagogicznych, w tym wartości edukacyjnych.
1. ROZWAŻANIA WSTĘPNE * 1.1. Wstęp * 1.2. Informacja metodologiczna * 2. ZAKŁAD PRACY W ŚWIETLE WYZWAŁ GOSPODARKI * OPARTEJ NA WIEDZY I SPOŁECZEŁSTWA UCZĄCEGO SIĘ * 2.1. Zakład pracy w systemie społeczno-gospodarczym * 2.2. Rozwój zakładu pracy w gospodarce opartej na wiedzy * 2.3 Edukacja ustawiczna pracowników w kontekście społeczeństwa * uczącego się * 3. ZAKŁAD PRACY JAKO INSTYTUCJA EDUKACYJNA * 3.1. Zakład pracy w kontekście teorii organizacji * 3.2. Organizacja ucząca się jako optymalny model zakładu pracy * 3.3. Ewolucja zakładu pracy w kierunku organizacji uczącej się * 4. EDUKACJA W ZAKŁADZIE PRACY W ŚWIETLE BADAŁ * EMPIRYCZNYCH * 4.1. Organizacja i przebieg edukacji w zakładzie pracy * 4.2. Uwarunkowania aktywności edukacyjnej pracowników * 4.3. Bariery w realizacji edukacji w zakładzie pracy * 5. ZAKŁAD PRACY JAKO ORGANIZACJA UCZĄCA SIĘ - STAN * AKTUALNY I PERSPEKTYWY ROZWOJU * 5.1. Edukacja w zakładzie pracy w aspekcie podstawowych kryteriów * organizacji uczącej się * 5.2. Proces organizacyjnego uczenia się jako główny wyznacznik * organizacji uczącej się * 5.3. Współpraca z partnerami wspierającymi zakład pracy w edukacji * pracowników * ZAKOŁCZENIE - WNIOSKI I UOGÓLNIENIA * BIBLIOGRAFIA * SPIS TABEL, WYKRESÓW I RYSUNKÓW
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 16787 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 237-244.
Language note
Streszcz. ang.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again