574392
Book
In basket
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2006. - 670 stron : ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; 25 cm.
(Psychologia Polityczna)
"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 18846 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia strony 617-653. Indeksy.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again