Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(375)
Forma i typ
Książki
(370)
Publikacje naukowe
(160)
Publikacje fachowe
(114)
Poradniki i przewodniki
(88)
Publikacje dydaktyczne
(71)
Publikacje popularnonaukowe
(33)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(17)
Audiobooki
(4)
Publikacje informacyjne
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Filmy i seriale
(1)
Dostępność
dostępne
(363)
wypożyczone
(42)
nieokreślona
(3)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(222)
MW123 (św. Wincentego 64)
(5)
W2 (Bazyliańska 6)
(6)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(6)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(5)
W64 (Radzymińska 121)
(21)
W72 (Suwalska 11)
(3)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(129)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(8)
Gasper Dorota
(6)
Sałbut Bartosz
(5)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(4)
Maison Dominika
(4)
Mruk Henryk
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Środa Jacek
(4)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(3)
Czartoryski Bartosz
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(3)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(3)
Samson-Banasik Aleksandra
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sugiero Joanna
(3)
Sułkowski Łukasz
(3)
Tracy Brian (1944- )
(3)
Witkowska Magda
(3)
Branson Richard (1950- )
(2)
Bukłaha Emil
(2)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Dolot Anna
(2)
Doroba Anita
(2)
Drucker Peter Ferdinand (1909-2005)
(2)
Dzieńdziora Joanna (1975- )
(2)
Espinoza Chip (1962- )
(2)
Fortuna Paweł
(2)
Galloway Scott (1964- )
(2)
Garbarski Lechosław
(2)
Gerber Michael E. (1936- )
(2)
Grabiak Joanna
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Griffin Ricky W. (1950- )
(2)
Grzegorczyk Justyna
(2)
Guzowska Małgorzata
(2)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(2)
Haman Wojciech
(2)
Haman Wojciech. Psychologia szefa
(2)
Jankowiak Agata
(2)
Jóźwiak Bożena
(2)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(2)
Knosala Ryszard (1949- )
(2)
Kubiak Jolanta
(2)
Kusio Tomasz
(2)
Latusek-Jurczak Dominika
(2)
Lipa Michał
(2)
Lipka Anna
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Meyer Beata
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Miotk Anna
(2)
Nahai Nathalie
(2)
Oruba Norbert
(2)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(2)
Pink Daniel H
(2)
Podsiadło Iwona
(2)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(2)
Ramsey Dave
(2)
Rzychoń Tomasz
(2)
Rządca Robert Artur
(2)
Sala Paweł
(2)
Sawińska Agnieszka
(2)
Schreier Jason
(2)
Setiawan Iwan
(2)
Sidorkiewicz Marta
(2)
Stuss Magdalena Maria
(2)
Sunstein Cass R. (1954- )
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Szymańska Katarzyna (zarządzanie)
(2)
Thaler Richard H. (1945- )
(2)
Tkaczyk Jolanta
(2)
Tokarz-Kocik Anna
(2)
Ury William (1953- )
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Wojcik Krystyna
(2)
Wróbel Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(2)
Wziątek-Staśko Anna
(2)
Wąsik Dorota
(2)
Wąsikiewicz-Rusnak Urszula
(2)
Zajkowska Monika
(2)
Zawiślak Marek
(2)
Żukowski Marcin
(2)
Żółtkowski Wiesław
(2)
Adamiecki Karol (1866-1933)
(1)
Adamik Anna Iwona
(1)
Albigowski Marek
(1)
Anastasi Mark
(1)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Appelo Jurgen
(1)
Armstrong Gary
(1)
Armstrong Michael (1928- )
(1)
Arwaniti Anna
(1)
Atlas Radosław
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Baczyńska Anna K
(1)
Bal-Woźniak Teresa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(118)
2010 - 2019
(228)
2000 - 2009
(26)
1920 - 1929
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(343)
1901-2000
(14)
1989-2000
(8)
1945-1989
(4)
1801-1900
(1)
Kraj wydania
Polska
(375)
Język
polski
(375)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(65)
Menedżerowie
(53)
Przedsiębiorcy
(11)
Specjaliści ds. kadr
(5)
Studenci
(5)
Doradcy personalni
(4)
Pracodawcy
(4)
Specjaliści ds. marketingu
(4)
Dyrektorzy HR
(3)
Ekonomiści
(3)
Handlowcy
(3)
Menadżerowie
(3)
Pracownicy naukowi
(3)
Inżynierowie
(2)
Nauczyciele akademiccy
(2)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Specjaliści ds. rekrutacji
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Animatorzy rekreacji
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Doktoranci
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Dyrektorzy
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy personalni
(1)
Dziennikarze
(1)
Główni księgowi
(1)
Hotelarze
(1)
Infobrokerzy
(1)
Kadry
(1)
Kierownicy
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Logistycy
(1)
Menadżerowie sprzedaży
(1)
Menadżerzy
(1)
Menedżerowie sportu
(1)
Nauczyciele
(1)
Pracownicy działu HR
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Psychologowie
(1)
Rekruterzy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści do spraw controlligu
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Specjaliści ds. doskonalenia organizacji
(1)
Specjaliści ds. szkoleń
(1)
Specjaliści zarządzania rozwojem pracowniczym
(1)
Studenci wydziału zarządzania
(1)
Szkoła wyższa
(1)
Szkoły średnie
(1)
Telemarketerzy
(1)
Trenerzy biznesu
(1)
Wykładowcy na kursach
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(6)
Literatura polska
(4)
Literatura angielska
(2)
Film polski
(1)
Temat
Zarządzanie
(85)
Przedsiębiorstwo
(50)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(47)
Marketing
(30)
Innowacje
(26)
Menedżerowie
(20)
Kadry
(19)
Przywództwo
(17)
Sukces
(17)
Praca
(16)
Media społecznościowe
(14)
Organizacja
(14)
Techniki sprzedaży
(14)
Marketing elektroniczny
(13)
Motywacja pracy
(13)
Reklama
(12)
Zarządzanie ryzykiem
(12)
Konsumenci (ekonomia)
(11)
Coaching
(10)
Komunikacja marketingowa
(10)
Organizacja pracy
(10)
Relacje międzyludzkie
(10)
Negocjacje
(9)
Psychologia biznesu
(9)
Zarządzanie projektami
(9)
Kreatywność
(8)
Przedsiębiorcy
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(8)
Public relations
(8)
Zarządzanie jakością
(8)
Decyzje
(7)
Komunikacja interpersonalna
(7)
Kultura organizacyjna
(7)
Marka (ekonomia)
(7)
Marketing cyfrowy
(7)
Obsługa klienta
(7)
Przedsiębiorczość (postawa)
(7)
Rynek pracy
(7)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(7)
Zarządzanie strategiczne
(7)
Zarządzanie wiedzą
(7)
Globalizacja
(6)
Internet
(6)
Kariera
(6)
Logistyka gospodarcza
(6)
Motywacja
(6)
Samorealizacja
(6)
Zarządzanie zmianą
(6)
Inteligencja emocjonalna
(5)
Komunikacja społeczna
(5)
Konkurencyjność
(5)
Otoczenie firmy
(5)
Perswazja
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Turystyka
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie czasem
(5)
Zarządzanie kryzysowe
(5)
Zarządzanie publiczne
(5)
Apple Inc
(4)
Badania marketingowe
(4)
Facebook
(4)
Gospodarka
(4)
Handel
(4)
Handel elektroniczny
(4)
Kompetencje przywódcze
(4)
Marketing społecznościowy
(4)
Mentoring
(4)
Model biznesowy
(4)
Negocjacje biznesowe
(4)
Reklama internetowa
(4)
Sport
(4)
Społeczeństwo informacyjne
(4)
Systemy informatyczne zarządzania
(4)
Szkolenie zawodowe
(4)
Wpływ społeczny
(4)
Administracja publiczna
(3)
Amazon.com
(3)
Branża informatyczna
(3)
Efektywność ekonomiczna
(3)
Ekonomia
(3)
Gospodarka oparta na wiedzy
(3)
Handlowcy
(3)
Hotelarstwo
(3)
Informatyzacja
(3)
Inżynieria produkcji
(3)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(3)
Kapitał ludzki
(3)
Kobieta
(3)
Kompetencje menedżerskie
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Komunikacja internetowa
(3)
Konsumenci
(3)
Kultura pracy
(3)
Logistyka
(3)
Marketing bezpośredni
(3)
Metodologia
(3)
Metody nauczania
(3)
Nowy produkt
(3)
Organizacje
(3)
Temat: czas
2001-
(122)
1901-2000
(37)
1989-2000
(33)
1945-1989
(21)
1801-1900
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
600-501 p.n.e
(1)
700-601 p.n.e
(1)
Temat: miejsce
Polska
(57)
Stany Zjednoczone (USA)
(7)
Chiny
(2)
Europa
(2)
Kraje Unii Europejskiej
(2)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Niemcy
(1)
Nigeria
(1)
Rosja
(1)
Stany Zjednoczone
(1)
Wielka Brytania
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(121)
Opracowanie
(65)
Monografia
(64)
Podręcznik
(51)
Praca zbiorowa
(34)
Materiały pomocnicze
(18)
Wydawnictwa popularne
(7)
Case study (studium przypadku)
(6)
Raport z badań
(6)
Biografia
(4)
Esej
(4)
Publicystyka
(4)
Autobiografia
(3)
Antologia
(2)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Wywiad dziennikarski
(2)
Album
(1)
Artykuł naukowy
(1)
Film edukacyjny
(1)
Komentarz prawny
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Regulamin pracy
(1)
Reportaż
(1)
Synteza
(1)
Słownik biograficzny
(1)
Wzory dokumentów
(1)
praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(5634)
Edukacja i pedagogika
(3936)
Psychologia
(2366)
Socjologia i społeczeństwo
(1826)
Podróże i turystyka
(1639)
Zarządzanie i marketing
(375)
Medycyna i zdrowie
(1635)
Literaturoznawstwo
(1607)
Kultura i sztuka
(1243)
Rozwój osobisty
(913)
Biologia
(790)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(778)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(766)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(719)
Religia i duchowość
(668)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(524)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(499)
Etnologia i antropologia kulturowa
(459)
Kulinaria
(418)
Filozofia i etyka
(391)
Geografia i nauki o Ziemi
(358)
Kultura fizyczna i sport
(351)
Hobby i czas wolny
(345)
Architektura i budownictwo
(308)
Językoznawstwo
(305)
Styl życia, moda i uroda
(290)
Informatyka i technologie informacyjne
(254)
Fizyka i astronomia
(227)
Inżynieria i technika
(195)
Nauka i badania
(181)
Media i komunikacja społeczna
(179)
Praca, kariera, pieniądze
(167)
Ochrona środowiska
(126)
Transport i logistyka
(115)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(113)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(96)
Archeologia
(73)
Matematyka
(71)
Dom i ogród
(61)
Chemia
(58)
Rolnictwo i leśnictwo
(45)
375 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Nauka o organizacji : ujęcie dynamiczne / redakcja naukowa Anna Adamik. - Wydanie II. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 525 stron : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [475]-506. Indeks.
Dla studentów kierunków zarządzania, inżynierii zarządzania i administracji oraz praktyków.
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń pracowników naukowo-dydaktycznych Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Jego treść i struktura odpowiadają wymaganiom standardów kształcenia Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego dla przedmiotu "nauka o organizacji". Podstawowe zagadnienia z tego obszaru zostały tu zaprezentowane z perspektywy dynamiki rozwoju organizacji oraz towarzyszącego im szeroko pojętego otoczenia. Lektura publikacji dostarczy wiedzy na temat: - ewolucji sposobów postrzegania organizacji, - typologii organizacji, ich cech i form, - istoty i cech otoczenia organizacji oraz znaczenia relacji z nim, - czynników i faz rozwoju organizacji, - zmian organizacyjnych wspierających elastyczność i innowacyjność, - procesów organizacyjnych - istoty, rodzajów, zarządzania procesowego, - form współpracy organizacyjnej. Omówienie każdego tematu uzupełniono bogatym wykazem literatury, listą zagadnień do dyskusji i przemyśleń oraz zadaniem do zrealizowania. Weryfikację i utrwalenie zdobytej wiedzy ułatwią zamieszczone na końcu książki pytania testowe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58275 (1 egz.)
Kaucja: 55,30 zł
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Tytuł oryginału: The laptop millionaire: how anyone can escape the 9 to 5 and make money online.
Dostępna również jako e-book.
Zostań internetowym rewolucjonistą! Potęga produktów cyfrowych — jak znaleźć niszę i zacząć na niej zarabiać? Media społecznościowe — jak wykorzystać ich zasięg do rozbudowania bazy klientów i strefy wpływów? 7 prostych sekretów milionera — czego koniecznie należy się trzymać przy realizacji planu?O niezależności, także tej finansowej marzy każdy. Kto nie chciałby w końcu przestać martwić się o codzienne wydatki? Marnować czas na frustrującą, nudną pracę? Wiedzieć, że byt całej rodziny nie zależy od złego humoru szefa, który nagle zabiera Ci premię? Na szczęście możesz wyrwać się z tego zaklętego kręgu i znacznie podwyższyć swoje dochody — bez wychodzenia z domu. Współczesny świat oferuje narzędzia, które pozwolą Ci zbić majątek, o ile wykorzystasz je właściwie. Tysiące ludzi zarabiają dziś w sieci — Ty także możesz to robić.W tej książce Mark Anastasi, żywy przykład sieciowego american dream, opisuje trzydzieści dwie strategie zarabiania w internecie. Znajdziesz tu konkretne informacje, statystyki, studia przypadków oraz szczegółowe opisy poruszania się po użytecznych zakamarkach sieci. Dowiesz się, jak znaleźć niszę i napisać e-book, jak aktywnie szukać klientów zainteresowanych Twoimi produktami cyfrowymi, jak prowadzić webinarium i jak reklamować się w sieci. Nauczysz się korzystać z programów partnerskich i usług podwykonawców. Zobaczysz także, na czym polega prowadzenie stron członkowskich. Jeśli chcesz uwolnić się od codziennej orki i zamienić ją na krótkie chwile z laptopem, zacznij czytać już dziś! E-booki, tworzenie list i marketing e-mailowy Optymalizacja dla wyszukiwarek internetowych (SEO) YouTube, Facebook, Twitter i Fiverr Podwykonawcy Marketing dla lokalnych biznesów Strony członkowskie i webinaria Reklamy w internecieKlikaj za miliony!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
Książka dostępna także jako e-book.
Daj swoim klientom szansę i pozwól im się odnaleźć w sieci!We współczesnym biznesie, gdy powszechne staje się zjawisko hiperkonkurencji, aby skutecznie konkurować, firma musi prowadzić zaplanowane działania w zakresie komunikacji marketingowej. Wraz z dynamicznym rozwojem technologii na znaczeniu zyskuje internet. Kogo nie ma w sieci, ten sam sobie ogranicza dochody, a za chwilę - kto wie, może sam się wyeliminuje z rynku? Dlatego, jeśli nie prowadzisz firmy, która działa całkowicie lokalnie i z założenia offline, musisz się zgodzić na reguły świata online i mocno w nim zaistnieć. A ponieważ w biznesie online króluje wyszukiwarka Google - szacuje się, że w większości branż odpowiada już za 50 procent przychodów! - to na funkcjonowaniu zgodnie z jej wymogami musisz skupić swoje siły i środki.A skoro wyszukiwarka Google, to SEO. Z angielskiego: search engine optimization, czyli proces polegający na dostosowaniu strony internetowej i działań w zakresie promocji do zaleceń Google. Schemat działania algorytmu jest pilnie strzeżoną tajemnicą. Z tego podręcznika dowiesz się, jak ją rozgryźć - krok po kroku. Książka ma charakter teoretyczno-empiryczny: strona po stronie prowadzi czytelnika po najważniejszych czynnikach decydujących o sukcesie w świecie online.Poznaj wymogi wyszukiwarki Google, dostosuj swój marketing i wskocz na pierwsze miejsca wyników wyszukiwania!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22024 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 339-346. Indeks.
Wykonanie produktu o dużej wartości rynkowej i osiągnięcie prawdziwego sukcesu często wymaga od menedżerów zmiany dotychczasowego podejścia. Współczesne firmy są połączonymi systemami, a samo zarządzanie dotyczy głównie ludzi i relacji. Podejście zwane zarządzaniem zwinnym czy też programowaniem zwinnym (agile) ma szczególne miejsce w nowoczesnej teorii systemów złożonych i procesach wytwarzania oprogramowania. Co istotne, wdrożenie metodologii zwinnych ułatwia realistyczne podejście do kierowania projektami czy doskonalenia zespołów i zarządzania nimi.Książka adresowana jest przede wszystkim do kierowników zespołów, umożliwia dogłębne zrozumienie reguł rządzących pracą zespołu. Poruszono w niej takie tematy, jak: teoria systemów złożonych, teoria gier, samoorganizacja i zasada ciemności. Zebrano i usystematyzowano znane od wielu lat klasyczne idee i techniki zarządzania, a następnie połączono je z ideą programowania zwinnego. Powstał w ten sposób spójny system idei, który powinien sobie przyswoić każdy adept zarządzania, mający pasję, ambicję i odznaczający się dążeniem do zarządzania doskonałego, wyzwalającego kreatywność zespołu i prowadzącego wprost do celu.W książce omówiono:kluczowe cechy modeli zarządzania 1.0 i 2.0,podstawy teorii systemów złożonych,wpływ złożoności systemów na organizację,utrzymywanie aktywności, kreatywności, innowacyjności i motywacji pracowników,ideę kultury rzemiosła programistycznego,ciągłe doskonalenie się w ramach organizacji,ideę przywództwa ukierunkowanego na cel.Zarządzanie 3.0 to droga do prawdziwego sukcesu!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. "»Marketing« jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne." prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DF 56965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(HR)
Indeks.
Podręcznik Michaela Armstronga i Stephena Taylora jest kluczową pozycją z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Autorzy opisują wszystkie najważniejsze obszary tej dziedziny, takie jak rekrutacja, zarządzanie kapitałem ludzkim, wynagradzanie, zaangażowanie pracowników, polityka kadrowa, bezpieczeństwo i higiena pracy oraz wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na wyniki organizacji.Nowe wydanie tego dzieła uzupełniono o następujące zagadnienia:- międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi,- wynagradzanie specjalnych grup pracowników,- wyniki nowych projektów badawczych ukazujących funkcjonowanie ZZL w praktyce.W każdym rozdziale wyszczególniono kluczowe pojęcia i terminy z zakresu ZZL oraz sformułowano pytania pozwalające zarówno studentom, jak i praktykom zweryfikować zdobytą wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18745 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera / redakcja Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2019. - 309 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(AKM Akademia Kompetencji Menedżera)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Autorami książki są wykładowcy Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzący dla menedżerów Akademię Kompetencji Menedżera, której celem jest zapoznanie praktyków biznesu z najnowszymi trendami i technikami zarządzania. W ramach Akademii menedżerowie dowiadują się m.in. jak rozwijać swój osobisty potencjał menedżerski, budować własny wizerunek i autorytet, zarządzać zespołami, konfliktami i zmianą, negocjować i komunikować się. Każde z tych zagadnień i wyzwań jest omówione w książce przez wykładowcę-specjalistę w danej dziedzinie, przy czym w odniesieniu do każdego tematu autorzy przedstawiają: opis problemu, studium przypadku, implikacje praktyczne i dobre praktyki, zadania wdrożeniowe dla czytelnika oraz użyteczne źródła informacji. W efekcie czytelnik otrzymuje solidną dawkę odświeżającej "stare nawyki" wiedzy oraz praktyczne narzędzia przygotowane z wykorzystaniem osiągnięć współczesnej nauki o zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [249]-262.
Jakość życia oraz zdrowie ludzi zależą od wielu różnych czynników. Mając wiedzę o ich znaczeniu, można łatwiej podejmować właściwe decyzje, aby żyć długo i w dobrym zdrowiu. Przede wszystkim należy brać pod uwagę indywidualną odpowiedzialność za stan własnego zdrowia. Trzeba jednak wiedzieć, że mózgi ludzi są nastawione na poznawanie otoczenia, a nie analizowanie siebie. Konieczne jest zatem wkładanie wysiłku w działania na rzecz świadomego zarządzania swoimi działaniami. Można tutaj wskazać na racjonalność w odżywianiu się, utrzymywanie organizmu w ruchu, budowanie relacji z innymi ludźmi, a także stawianie sobie celów i kierowanie się własnym systemem wartości. Zachowania i praktyki prozdrowotne ludzi są również kształtowane przez różnorodne narzędzia komunikacji, w tym promocji i reklamy. W trosce o wspólne dobro istotne jest tworzenie uregulowań prawnych, które pozwolą na podejmowanie działań zgodnych z interesem wszystkich podmiotów z obszaru rynku zdrowia. Dotyczy to poprawności reklamy artykułów żywnościowych i farmaceutycznych, opakowań produktów, sposobów ich ekspozycji na półkach sklepowych oraz przestrzegania etyki w sferze konkurencji rynkowej. Autorzy, reprezentując nauki prawne i ekonomiczne, połączyli swą wiedzę i doświadczenia, aby podzielić się krytycznymi refleksjami na temat uwarunkowań w procesie podnoszenia jakości życia i zdrowia społeczeństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 316, 57202 (2 egz.)
Kaucja: 29,93 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach.
Przedstawiona współautorska monografia, w odpowiedzi na rosnącą niepewność i nieprzewidywalność dynamiki nakładających się na siebie przemian ekonomicznych, społecznych i kulturowych w nowym, stale zmieniającym się środowisku globalnej gospodarki (cyfrowej) na początku XXI wieku, koncentruje się głównie na dynamice współczesnych przemian w modelu/ach pracy/czasu wolnego work life balance, widocznej w postaci różnych, często sprzecznych dyskursów (aktualnych form opisów rzeczywistości) obecnych w naukach ekonomicznych, społecznych czy humanistycznych. z Przedmowy
PRZEDMOWA * I ROSNĄCE ZNACZENIE KOBIET W KONTEKŚCIE WSPÓŁCZESNYCH PRZEMIAN NA RYNKU PRACY/CZASU WOLNEGO (DESIGN THINKING) * WPROWADZENIE * 1 OBLICZE WSPÓŁCZESNEJ KOBIETY * 1.1 WIELOZADANIOWOŚĆ, POCZUCIE WINY ORAZ SPADEK POCZUCIA WŁASNEJ WARTOŚCI * U WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * 1.2 STEREOTYPY OGRANICZAJĄCE ROZWÓJ KOBIET ORAZ AKTYWNE PRÓBY WALKI Z NIMI * 1.3 ROLE ŻYCIOWE KOBIET I POJAWIENIE SIĘ NOWEJ, SILNEJ KOBIETY * 2 ROLA I ZNACZENIE RYNKOWE WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * 3 PROJEKTOWANIE (DESIGN TNINKING) Z MYŚLĄO POTRZEBACH I ASPIRACJACH WSPÓŁCZESNEJ KOBIETY * 3.1 DESIGN THINKING I PRACA WARSZTATOWA PROJEKTOWANIE Z MYŚLĄO ODBIORCY * 3.2 CZYNNIKI POBUDZAJĄCE ZAANGAŻOWANIE I KREATYWNOŚĆ ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH * 3.3 PRZYKŁAD PROCESU PROJEKTOWANIA Z MYŚLĄO WSPÓŁCZESNEJ KOBIECIE * 3.3.1 IDENTYFIKACJA I INTERPRETACJA TRENDU "KOBIETA" * 3.3.2 BADANIE KONSUMENTA - ETNOGRAFIA: OBSERWACJA I ROZMOWY * 3.3.3 PORTRET KONSUMENTA * 3.3.4 INSIGHTY KONSUMENCKIE * 3.3.5 KONCEPCJA MARKI * 3.3.6 KONCEPCJA LOKALU / USŁUGI * 3.3.7 KRYTYCZNA OCENA WYPRACOWANYCH ROZWIĄZAŁ * ZAKOŁCZENIE * LITERATURA * NETOGRAFIA * INNE * II. ROLA I ZNACZENIE RYNKOWE WSPÓŁCZESNYCH KOBIET * WPROWADZENIE * 1 KOBIETY NA RYNKU PRACY * 1.1 PRAWNE UWARUNKOWANIA SYTUACJI KOBIET * 1.2 DYSKRYMINACJA KOBIET NA RYNKU PRACY * 1.3 AKTYWNOŚĆ ZAWODOWA KOBIET I JEJ ZMIANY * 2 METODOLOGIA BADAŁ WŁASNYCH, DOTYCZĄCYCH SYTUACJI KOBIET NA RYNKU PRACY * PO PRZERWIE SPOWODOWANEJ URODZENIEM DZIECKA * 3 ANALIZA IINTERPETACJA WYNIKÓW BADAŁ WŁASNYCH * 4 WNIOSKI Z BADAŁ EMPIRYCZNYCH * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * AKTY PRAWNE * NETOGRAFIA * III. BEZZWROTNE I ZWROTNE FORMY POMOCY PUBLICZNEJ DLA OSÓB (BEZROBOTNYCH) * ZAKŁADAJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ - SZANSE I ZAGROŻENIA * WPROWADZENIE * 1 BEZROBOCIE, JEGO PRZYCZYNY I SKUTKI * 2 INSTRUMENTY AKTYWIZACJI ZAWODOWEJ BEZROBOTNYCH * 3 RODZAJE POMOCY PUBLICZNEJ DLA PRZEDSIĘBIORCÓW ZAKŁADAJĄCYCH DZIAŁALNOŚĆ * GOSPODARCZĄ * 4 ŹRÓDŁA FINANSOWANIA DOTACJI ORAZ POŻYCZEK NA ZAŁOŻENIE WŁASNEJ DZIAŁALNOŚCI * 5 RÓŻNICE WYSTĘPUJĄCE POMIĘDZY DOTACJAMI ORAZ POŻYCZKAMI PRZYZNAWANYMI * OSOBĄ BEZROBOTNYM NA ROZPOCZĘCIE DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ * ZAKOŁCZENIE * LITERATURA * NETOGRAFIA * INNE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-279.
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Pierwsza na rynku kompleksowa publikacja na temat wpływu procesów globalizacyjnych na zachowania konsumentów. Jest wynikiem współpracy naukowców i praktyków z wiodących polskich ośrodków naukowych: Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Akademii Leona Koźmińskiego, Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, Uniwersytetu Łódzkiego, a także Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiotem zainteresowań autorów jest konsument, jego decyzje i działanie w warunkach rozwoju nowych technologii, szerokiego dostępu do internetu, kryzysów, a także ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne. Głębokiej analizie poddane zostały najnowsze tendencje w zachowaniach konsumentów pod wpływem zmieniającego się otoczenia oraz zachodzących w nich procesów. W książce zaprezentowano zmiany, jakie zachodzą w konsumentach podczas podejmowania przez nich decyzji zakupowych. Modyfikacje te są spowodowane zarówno użytkowaniem mediów społecznościowych, usług mobilnych, zmianą w stylu życia, jak i działaniami przedsiębiorstw. Wskazano współczesne problemy oraz przedstawiono specyfikę segmentów konsumentów charakteryzujących rynki rozwinięte. Monografia stanowi bogate źródło wiedzy dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu. Adresowana jest również do naukowców, badaczy i praktyków.Informacja o autorze/ redaktorze: dr hab. Małgorzata Bartosik - Purgat, prof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jej zainteresowania naukowe i badawcze koncentrują się przede wszystkim wokół kulturowych uwarunkowań biznesu międzynarodowego, zachowań konsumentów na rynku międzynarodowym oraz międzynarodowych strategiach przedsiębiorstw.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56181 (1 egz.)
Kaucja: 41,30 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 248-265.
Podjęcie problemu badawczego sygnalizowanego w tytule pracy i rozwiniętego w kolejnych jej częściach uważam za bardzo istotne z punktu widzenia rozwoju dyscypliny nauk o zarządzaniu, w tym marketingu. Recenzowana monografia jest dziełem [...] posiadającym walor teorio twórczy, ale także istotnym dla praktyki marketingu. Prof. dr hab. Iga RudawskaInicjatywę opublikowania przez PWE pracy "Prosumpcja jako wielowymiarowe zachowanie rynkowe" uznaję za bardzo cenną. Opiniowana praca zawiera kompleksowe, obejmujące cztery wymiary ujęcie procesów presumpcji [...] Szczególną wartość mają wyniki bezpośrednich badań, które obok identyfikacji oczekiwań respondentów, zakresu ich aktywności prosumpcyjnej - wskazują segmenty rynku i relacje rynkowe, a zwłaszcza wpływ na wizerunek. Prof. zw. dr hab. Aniela Styś
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56175 (1 egz.)
Kaucja: 38,93 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 337-348.
Przygotowanie monografii dotyczącej systemu pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach należy powitać z uznaniem. Treści prezentowane w pracy dotyczą zarówno rozważań natury teoretycznej, jak i badań empirycznych. Dzięki temu monografia ma nie tylko walory naukowe, ale także poznawcze. Z aplikacyjnego punktu widzenia ważne jest zaprezentowanie konkretnych rozwiązań metodycznych w zakresie pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach. Dzięki temu praca odznacza się racjonalnością i praktyczną użytecznością. Oceniając syntetycznie monografię pragnę podkreślić, że jest to ważna praca nad doskonaleniem systemów pomiaru dokonań w polskich przedsiębiorstwach. W pracy tej zidentyfikowano rozwiązania pomiaru dokonań stosowane przez przedsiębiorstwa oraz oceniono ich stopień zaawansowania i przydatności dla skutecznego zarządzania przedsiębiorstwem. Ważna jest także weryfikacja i opracowanie zestawu kluczowych czynników sukcesu, który stanowi podstawę systemów pomiaru dokonań w różnych sektorach gospodarki. Zaproponowane rozwiązania stwarzają możliwość konstrukcji systemów pomiaru dokonań w przedsiębiorstwach, zwłaszcza małych i dużych. Praca ma w dużym stopniu interdyscyplinarny charakter, co jest jej niewątpliwie zaletą. Istotne jest także to, że dotyczy ona ważnych i aktualnych zagadnień nauk ekonomicznych: zarządzania, ekonomii i finansów. Pomiar jest bowiem jednym z kluczowych zagadnień tych dyscyplin ekonomicznych, zarówno w obszarze nauki, jak i dydaktyki. Będzie to istotna pozycja, która wypełni istniejącą w tej tematyce lukę. Z recenzji prof. dr. hab. Edwarda Nowaka, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55778 (1 egz.)
Kaucja: 53,92 zł
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The first time manager.
Indeks.
Dla kierowników.
Droga do błyskotliwego zarządzania Zostałeś menedżerem? Gratulacje! A teraz do roboty! Czy jesteś w stanie tak pokierować swoimi ludźmi, by osiągali jak najlepsze wyniki, a Twój dział funkcjonował bez zarzutu? Czy Twoi podwładni są zmotywowani, a budżet dopięty? Co wiesz na temat zatrudniania, zwalniania i dyscyplinowania ludzi? Czy potrafisz właściwie komunikować się z przełożonymi? Czy jesteś gotowy na to, by stawić czoła nowym wyzwaniom? Tysiące pytań, a w odpowiedzi tylko jedna książka, należąca już do klasyki zarządzania. Pomogła wielu świeżo upieczonym menedżerom, pokazując w jasny i zrozumiały sposób, jak odnaleźć się w tej nowej roli. Pełna cennych uwag, które obejmują szerokie spektrum zagadnień - od budowania pozytywnej atmosfery w zespole, przez ocenianie wyników podwładnych i zarządzanie czasem, po przywództwo i delegowanie obowiązków - pomoże Ci szybko osiągnąć wspaniałe rezultaty. Wydanie szóste zostało wzbogacone o rozdziały na temat pozyskiwania zaangażowania podwładnych, pomagania im w jak najlepszym wykorzystywaniu swoich talentów, prowadzenia zebrań, radzenia sobie z problematycznymi członkami zespołu, szkolenia nowych członków zespołu i wypracowywania własnego stylu zarządzania. Zanim zdobędziesz doświadczenie, posiądź niezbędną wiedzę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 331 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Na okładce i grzbiecie: Harvard Business Review Press.
Książka dostępna także jako e-book.
Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości nie każdemu przychodzi łatwo. Tymczasem dane liczbowe dostarczą najcenniejszych informacji temu, kto potrafi się płynnie poruszać wśród szacunków i założeń. Jeśli się tej sztuki nie opanuje, podejmowanie trafnych decyzji może być bardzo trudne. Dzięki tej praktycznej, przystępnie napisanej książce opanujesz umiejętność odczytywania prawdziwego znaczenia danych liczbowych i wykorzystywania zdobytej wiedzy do skuteczniejszego zarządzania firmą. Dowiesz się, jak rozumieć informacje zawarte w dokumentach finansowych. Nauczysz się obliczać najważniejsze wskaźniki i uzyskiwać z nich bezcenne informacje. Szczególnie ważne są narzędzia związane ze zwrotem z inwestycji, pozwalające na poprawną ocenę wpływu inwestycji na wartość firmy. Wyjaśniono tu zasady zarządzania aktywami obrotowymi, a także trzy podstawowe metody szacowania wartości przedsiębiorstwa. Przeczytasz również o wielu sztuczkach, a także o... słynnych skandalach i oszustwach finansowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Richard Branson [Książka mówiona] : sukces mimo przeciwności / Marek Bernolak. - [Piaseczno] : Wydawnictwo Storybox.pl, [2018]. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : zapis cyfrowy, stereo ; 12 cm.
2 godz. 35 min
Miejsce wydania według siedziby wydawcy. Data wydania według: www.audiobook.pl. Na CD także nazwa właściciela imprintu: Heraclon International sp. z o.o.
Czyta Łukasz Knopek.
Publikacja dostępna również w formie drukowanej.
Nagranie w formacie mp3.
Miliarder obdarzony przez los niezwykłą wyobraźnią i zmysłem marketingowym. Wielokrotny rekordzista świata. Filantrop. Łowca talentów. Charyzmatyczny przywódca. "Doktor Yes". Reformator przemysłu muzycznego i lotniczego. Ryzykant, który wielokrotnie spoglądał śmierci w oczy. Autor hasła "screw it, let’s do it!", czyli "chrzanić, zróbmy to!" Przemytnik. Skandalista. Mąż i ojciec. Właściciel wyspy na Karaibach. Wielbiciel imprez i twórca setek firm skupionych pod szyldem Virgin. Ale przede wszystkim człowiek, który biznes potraktował jak zabawę i zbił na tym majątek. Dzisiaj mówi otwarcie, że "nie ryzykujesz, nie zyskujesz". Czyżby on sam był szczęściarzem i paradoksem rachunku prawdopodobieństwa, który pomimo podnoszenia stawki i ciągłego ryzyka, zdołał utrzymać się na powierzchni i pomnażać kapitał? Richard Branson bez wątpienia należy do najbardziej oryginalnych postaci światowego biznesu ostatniego półwiecza. Chłopak z dysleksją, który miał olbrzymie problemy z nauką w szkole, od zera zbudował majątek, którego wartość w 2017 roku magazyn Forbes wycenił na 5,2 mld dolarów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. K.929 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [321]-345. Indeks.
Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych zagadnień problematyki internacjonalizacji firmy w postaci swoistej integracji różnorodności - integracji podstawowych i na wskroś autonomicznych funkcji przedsiębiorstwa: marketingu, zasobów ludzkich, finansów i rachunkowości, ale i też integracji odmienności, jaką stanowi współczesny świat - "globalna wioska" ze specyfiką i tożsamością poszczególnych rynków ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Takie podejście umożliwia holistyczne spojrzenie na zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym w złożonych i turbulentnych warunkach, jakie stwarzają rozległe i pogłębiające się procesy globalizacji. [z Wprowadzenia]
Wprowadzenie. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym - morfologia problematyki * Rozdział 1. Globalizacja - przesłanki i wyzwania dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych * 1.1. Pojęcie i cechy globalizacji * 1.2. Geneza i przesłanki rozwoju procesu globalizacji * 1.3. Wymiary globalizacji * 1.4. Czynniki wpływające na procesy globalizacji * 1.5. Korzyści i zagrożenia procesu globalizacji * 1.6. Wyzwania i szanse dla przedsiębiorstw w warunkach globalizacji * Rozdział 2. Kultura - uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 2.1. Kultura a internacjonalizacja przedsiębiorstwa - obszary wpływu i zależności * 2.2. Kultura i kultura narodowa * 2.3. Klasyfikacje kultur narodowych * 2.4. Znaczenie wybranych elementów kultury dla działalności * przedsiębiorstw międzynarodowych * 2.5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego * Rozdział 3. Przedsiębiorstwo międzynarodowe - rozwój, strategie i struktury * 3.1. Umiędzynarodowienie jako forma rozwoju przedsiębiorstwa * 3.2. Strategie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa * 3.3. Systemy zarządzania i struktury organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych * Rozdział 4. Strategie marketingowe przedsiębiorstw międzynarodowych * 4.1. Specyfika marketingu międzynarodowego * 4.2. Obszary i uwarunkowania strategicznych decyzji marketingowych przedsiębiorstwa międzynarodowego * 4.3. Wymiary strategii marketingu międzynarodowego * 4.4. Strategie wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne * 4.5. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych * Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.1. Geneza i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * 5.2. Pojęcie i cechy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.3. Podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.4. Modele kompetencyjne w zarządzaniu zasobami ludzkimi * 5.5. Misje zagraniczne pracowników * 5.6. Systemy wynagradzania w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.7. Rozwój zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.8. Zarządzanie różnorodnością * 5.9. Wyzwania w obszarze międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * Rozdział 6. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.1. Specyficzne problemy zarządzania finansami przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.2. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.3. Budżetowanie kapitałowe w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.4. Zarządzanie strukturą kapitału w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.5. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.6. Wpływ internacjonalizacji na efektywność i produktywność przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.7. Transfery wewnętrzne przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.8. Przedsiębiorstwa międzynarodowe a podatki * Rozdział 7. Rachunkowość przedsiębiorstw międzynarodowych * 7.1. Pojęcie rachunkowości międzynarodowej - specyfika i znaczenie dla przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych * 7.2. Struktura rachunkowości międzynarodowej * 7.3. Rachunkowość międzynarodowa jako uniwersalny system zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 7.4. Wymiar komparatywny rachunkowości międzynarodowej * 7.5. Rachunkowość finansowa i zarządcza transakcji zagranicznych przedsiębiorstw międzynarodowych * Zakończenie. Integracja różnorodności w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym - próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56034 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Książka
W koszyku
(Biznes Samo Sedno)
Bibliografia na stronach 260-[263].
Opracowana przez doświadczone trenerki biznesu książka pomoże menedżerom i liderom wybrać najlepsze metody działania, które będą podstawą budowania dobrych relacji oraz tworzenia silnych zespołów skoncentrowanych na wspólnym celu. Pracownikom dużych firm i organizacji pozwoli zaś lepiej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych.
Od autorek * Zamiast wstępu. Autorefleksja - ja i mój zespół * 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły? * Studium przypadku * Kiedy zespół jest w formie? * Zdefiniowany cel * Jasna komunikacja * Przejrzysta struktura * Czytelne role * Znane zasady * Silna integracja * Barometr zdrowia twojego zespołu * Psychologia zespołów w pigułce * Konformizm * Syndrom myślenia grupowego * Wpływ mniejszości na większość * Polaryzacja * Próżniactwo społeczne * Synergia * Przepis na zdrowe normy zespołowe * Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy? * Ćwiczenie rozwojowe. Kontrakt * 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? * Studium przypadku * Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe? * Jestem tutaj na pół gwizdka * Moja racja jest najmojsza * Ja swoje zrobiłem * Trudny interfejs * Już taki ze mnie asertywny typ * Wieczna ofiara * Ćwiczenie rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania * 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? * Studium przypadku * Skąd ten opór? * Opór wobec szefa * Jesteś naszym czwartym szefem * Zespół ekspercki z szefem nieekspertem * I co nam zrobisz? Lider projektu bez zależności administracyjnej * Opór wobec zmian organizacyjnych * Kto to wymyślił? Zespoły nieidentyfikujące się z celami firmy * Zespoły narzekające * Zespoły roszczeniowe * Skostniałe zespoły dążące do status quo * Opór wobec celów * Zespoły prawie dowożące * Kultura przeciętności. Zespoły mierne, ale wierne * Strajk włoski. Jestem OK wobec procedur * A nie mówiliśmy, że się nie da? * Opór wynikający z dynamiki zespołowej * Gromadomyślenie * Zespoły, które potrzebują ekstradoładowania * Zespoły pasywno-agresywne, czyli o zamiataniu pod dywan * Ćwiczenie rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny * 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? * Studium przypadku * Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy * Kliki i ich interesy * Parawaning, czyli kultura silosowa * Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menedżer siedzi po godzinach * Organizacja szklanych sufitów * Gierki organizacyjne * Co jest w twojej strefie wpływu? * Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej? * Ćwiczenie rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania * 5. A co, jeśli to lider jest trudny? * Studium przypadku * Jak sobie zrobić trudny zespół? * Patrząc w głąb siebie * Ćwiczenie rozwojowe. PoMOCY! * Zakończenie * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57762 (1 egz.)
Kaucja: 20,62 zł
Książka
W koszyku
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: "Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce". W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 58606 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Kaucja: 00,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21533 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy pracach.
Współczesność charakteryzują dwa megatrendy: VUCA i Czwarta Rewolucja Przemysłowa. Akronim VUCA został utworzony z pierwszych liter słów: Volatility (zmienność), Uncertainty (niepewność), Complexity (złożoność) i Ambiguity (niejednoznaczność). Termin VUCA został szybko zaadaptowany do świata biznesu, a współczesny świat charakteryzowanyprzez VUCA opisywany jest jako "Nowa Normalność". Zespół naukowy prof. Grażyny Gierszewskiej(głównie, choć nie tylko, z kierowanej przez nią Katedry Procesów Zarządzania Wydziału Zarządzania Politechniki Warszawskiej) opublikował zbiór analiz pod wspólnym tytułem "Co dalej z zarządzaniem?". W przeważającym stopniu tamte teksty nie udzieliły ostatecznej odpowiedzi na tytułowe pytanie, raczej pokazywały stan i miejsce nauk o zarządzaniu w świecie VUCA. W niniejszym zbiorze, nadal w formie felietonów naukowych, autorzy próbują pójść dalej. Z lekka przewrotnie w odniesieniu do pojawiających się ostatnio deskrypcji 2.0 czy 4.0 podpisują się pod sygnaturą zarządzanie N.0, aby podzielić się swymi refleksjami co do wyzwań tej dyscypliny, należącej - co niezmiernie ważne - do nauk stosowanych, empirycznych, choć w samym założeniu dydaktycznej. Podejście przez nich wyartykułowane, diagnozy, a zwłaszcza konkluzje co do wyzwań, są zapewne dyskusyjne i także w ich zamiarze służą sprowokowaniu odzewu. Jeśli się pojawi, niezależnie od zabarwienia - akceptacji czy dezaprobaty - to autorzy osiągną zamierzony cel. Nauka bowiem to wolność, ograniczana tylko odpowiedzialnością badawczą, głównie moralną.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57849 (1 egz.)
Kaucja: 38,34 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej