Marketing polityczny
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(14)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Cwalina Wojciech
(1)
Cwalina Wojciech (1971- )
(1)
Dobek|-Ostrowska Bogusława (1955- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Falkowski Andrzej
(1)
Falkowski Andrzej (1953- )
(1)
Golinowski Janusz (1959- )
(1)
Jabłoński Andrzej Wojciech
(1)
Jaśniok Michał
(1)
Kotler Philip
(1)
Lee Nancy
(1)
Mazur Marek
(1)
Michalczyk Stanisław
(1)
Mierzyńska Anna
(1)
Obrębska Marta
(1)
Ociepka Beata
(1)
Olczyk Tomasz
(1)
Olszanecka-Marmola Agata
(1)
Pierzchalski Filip
(1)
Sobkowiak Leszek
(1)
Walecka-Rynduch Agnieszka (politologia)
(1)
Wiszniowski Robert
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Marketing polityczny
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Bytom (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Polityka, politologia, administracja publiczna
(3)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
15 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Psychologia Polityczna)
Bibliogr. s. 617-653. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47283 (1 egz.)
Kaucja: 71,10 zł
Książka
W koszyku
Marketing polityczny : perspektywa psychologiczna / Wojciech Cwalina, Andrzej Falkowski. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2006. - 670 stron : ilustracje, fotografie, portrety, wykresy ; 25 cm.
(Psychologia Polityczna)
Bibliografia strony 617-653. Indeksy.
"Książka Wojciecha Cwaliny i Andrzeja Falkowskiego jest naprawdę znakomita. Prezentuje szerokie i wieloaspektowe spojrzenie na zagadnienie marketingu politycznego. Autorzy odwoływali się do licznych badań własnych, prowadzonych w ostatniej dekadzie. Tekst jest więc silnie osadzony w naszej rodzimej rzeczywistości społeczno-politycznej, ale odwołuje się też do realiów zachodnich. Dzięki niemu dowiemy się zatem nie tylko, dlaczego wybory wygrał Bush, ale jakie są powody popularności Leppera."Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18846 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45116 (1 egz.)
Kaucja: 55,00 zł
Książka
W koszyku
(Acta Universitatis Wratislaviensis, ISSN 0239-6661 ; no 2356)
Bibliogr. przy pracach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44769 (1 egz.)
Kaucja: 21,85 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 223-233. Indeks.
Dla polityków, przedstawicieli mass mediów, stowarzyszeń, związków zawodowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 32 (1 egz.)
Kaucja: 55,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44929 (1 egz.)
Kaucja: 49,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 47256 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka dostępna jako e-book.
Nie warto mieć złudzeń: wszyscy stajemy się ofiarami dezinformacji. Podejmujemy decyzje, opierając się na fałszywych danych, a nasze emocje falują zgodnie z interesami innych ludzi - choć najczęściej nie mamy o tym pojęcia. Jak działa rosyjska propaganda i "soft war" towarzysząca napaści na Ukrainę? Jak stworzyć teorię spiskową i zmienić w zaraźliwy wirus? Jak za pomocą dezinformacji szczuć społeczeństwo przeciwko osobom LGBT?
To przerażające, że żyjemy, nie wiedząc, czyje interesy właśnie zaspokajamy. Jednak wcale nie jesteśmy bezbronni. Zwłaszcza wtedy, gdy wiemy o tym, jak działa dezinformacja i kto za nią stoi.
Książka Anny Mierzyńskiej rozwiewa złudzenia i daje narzędzia, by przeciwstawić się niszczącemu efektowi dezinformacji. To precyzyjna, wciągająca i poruszająca analiza internetowych manipulacji, które służą sianiu nienawiści, wywoływaniu i podsycaniu politycznych wojen i chaosu.
Autorka wprowadza nas głęboko w mechanizmy manipulacji. Jednocześnie gorąco zachęca czytelników - również tych zagubionych, zmęczonych, zaniepokojonych, a nawet obojętnych - do refleksji na temat naszego miejsca i naszych wyborów w świecie masowej dezinformacji.
"Dezinformatorzy niszczą państwa zachodnie właśnie dlatego, że uderzają w ich podstawy. Jeśli chcemy żyć w spokojnym, stabilnym kraju, musimy zawalczyć o prawdę", takim poważnym apelem kończy się "Efekt niszczący".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58632 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51968 (1 egz.)
Kaucja: 31,36 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51342 (1 egz.)
Kaucja: 26,10 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52214 (1 egz.)
Kaucja: 33,93 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 309-341.
Streszczenie w języku angielskim.
Czy wydatki ponoszone na telewizyjną reklamę polityczną mają sens? Czy reklama jest w stanie zmienić wizerunek kandydata? W przypadku jakich kandydatów zmiana ta jest bardziej prawdopodobna? Które grupy elektoratu są bardziej podatne na działanie telewizyjnych spotów wyborczych? - te i inne pytania spędzają sen z powiek kandydatów, sztabów wyborczych i komentatorów politycznych. Prezentowana monografia próbuje określić, w jaki sposób reklama oddziałuje na wyborców i czy może przyczynić się do lepszego postrzegania kandydatów startujących w wyborach prezydenckich.
WSTĘP * Rozdział I * ZACHOWANIA WYBORCZE I WIZERUNEK POLITYCZNY * W TEORII I PRAKTYCE * 1. Zachowania wyborcze * 1.1. Definiowanie i formy zachowań wyborczych * 1.2. Model socjologiczny (socjalno-strukturalny) * 1.3. Model psychologiczny (uspołecznionej jednostki) * 1.4. Model ekonomiczny (teoria racjonalnego wyboru) * 1.4.1. Koncepcja głosowania problemowego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.4.2. Koncepcja głosowania ekonomicznego jako nurt teorii racjonalnego wyboru * 1.5. Głosowanie skoncentrowane na osobie kandydata * 1.6. Model marketingowy * 1.7. Model przyczynowo-skutkowy * 2. Wizerunek polityczny * 2.1. Definiowanie wizerunku politycznego * 2.2. Elementy wizerunku politycznego * 2.3. Typy wizerunku politycznego * 2.4. Kandydat idealny * 2.5. Kreowanie wizerunku kandydata w trakcie kampanii wyborczej * Rozdział II * TELEWIZYJNA REKLAMA POLITYCZNA - ASPEKTY TEORETYCZNE * 1. Definiowanie telewizyjnej reklamy politycznej * 2. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej * 3. Rodzaje reklam politycznych * 4. Formaty telewizyjnej reklamy politycznej * 5. Cele i funkcje reklamy politycznej * 6. Obszary badań nad telewizyjną reklamą polityczną * 7. Oddziaływanie reklam politycznych * 7.1. Skuteczność informacyjna * 7.2. Wpływ afektywny * 7.3. Wpływ na zachowania wyborcze * Rozdział III * UWARUNKOWANIA KAMPANII PREZYDENCKIEJ W 2015 ROKU * 1. Ewolucja telewizyjnej reklamy politycznej w Polsce - aspekty prawne * 2. Uwarunkowania i przebieg kampanii przed wyborami prezydenckimi z 2015 roku * 3. Wyniki wyborów prezydenckich z 2015 roku * 4. Kandydaci startujący w wyborach prezydenckich z 2015 roku * 4.1. Andrzej Duda * 4.2. Bronisław Komorowski * 4.3. Paweł Kukiz * 4.4. Janusz Korwin-Mikke * 4.5. Magdalena Ogórek * 4.6. Adam Jarubas * 4.7. Janusz Palikot * 4.8. Grzegorz Braun * 4.9. Marian Kowalski * 4.10. Jacek Wilk * 4.11. Paweł Tanajno * Rozdział IV * METODOLOGIA ORAZ CHARAKTERYSTYKA PRÓBY BADAWCZEJ * 1. Metoda badawcza i przebieg badań * 2. Narzędzia badawcze * 2.1. Skale dyferencjału semantycznego * 2.2. Termometry uczuć * 2.3. Skala Poczucia Alienacji "Z" * 3. Charakterystyka próby badawczej * 4. Dobór materiału badawczego * 5. Pytania i hipotezy badawcze * Rozdział V * ODDZIAŁYWANIE TELEWIZYJNEJ REKLAMY POLITYCZNEJ NA WIZERUNEK KANDYDATÓW STARTUJĄCYCH W WYBORACH PREZYDENCKICH W 2015 ROKU: WYNIKI BADAŁ * 1. Weryfikacja hipotez głównych * 2. Weryfikacja hipotez szczegółowych * 3. Dyskusja wyników * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA * SPIS TABEL * SPIS SCHEMATÓW * SPIS WYKRESÓW * SPIS ILUSTRACJI * SUMMARY * ANEKSY
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58054 (1 egz.)
Kaucja: 34,94 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [415]-440.
Streszcz. w jęz. ang. przy art., spis treści w jęz. ang.
Głównym celem naukowych dociekań w tej publikacji jest interdyscyplinarna i wielopłaszczyznowa analiza lęku oraz mechanizmów lękotwórczych, w tym propagandy lęku w sferze publicznej. Stąd wielowątkowa narracja książki, gdzie przeplatają się różnego typu argumenty i uzasadnienia z często odmiennych dziedzin wiedzy. W szeroko rozumianych naukach społecznych pojęcie lęku pozostaje nadal zagadnieniem podstawowym. W wielu analizach lęk jest traktowany jako punkt wyjścia do wyjaśnienia i zrozumienia złożonych postaw bądź zachowań współczesnych społeczeństw. Wynika to z faktu pojawienia się w przestrzeni publiczno-politycznej potencjalnych, realnych bądź wyobrażeniowych zagrożeń, które stały się domeną lękotwórczą. Zróżnicowane w formie i treści stany lękowe czy strach, oprócz tego, że stanowią psychologiczną reakcję na faktyczne zagrożenie, w wielu przypadkach stały się instrumentem walki politycznej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55726 (1 egz.)
Kaucja: 39,53 zł
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie ; 899)
Bibliografia, netografia na stronach [305]-331. Indeks.
Dostępna również jako e-book.
Pierwsze w literaturze polskiej opracowanie poświęcone MediaPolis w kontekście komunikowania politycznego. Będzie to pozycja interesująca dla badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe mieszczące się w dziedzinie nauk społecznych i nauk humanistycznych, politologów, medioznawców, psychologów, socjologów, językoznawców czy literaturoznawców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57956 (1 egz.)
Kaucja: 26,88 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej