578215
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 30)
"Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej." Prof. dr hab. Jerzy Olędzki "Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego." Prof. dr hab. Marek Jeziński.
Wprowadzenie do medialnego świata gier * Grywalizacja debaty publicznej w kampanii wyborczej - w poszukiwaniu nowego paradygmatu komunikacji politycznej * Zagrajmy w publicystykę - jak telewizja grywalizowała kampanię prezydencką 2015? * Krytyczna analiza dyskursu "Gazety Wyborczej" na przykładzie referendum ogólnokrajowego w Polsce w 2015 roku * Twitter jako dziennikarska gra online - popularność kontra efektywność, czyli propozycja indeksu skuteczności graczy * Twitter jako gra dziennikarska * Narracje krymskie jako przykład grywalizacji stosunków międzynarodowych * Rola odznak w komunikacji interpersonalnej i edukacji uniwersyteckiej * Platforma crowdfundingoiua: między altruizmem a grą inwestycyjną * Komentarze czytelników jako forma informacji zwrotnej dla dziennikarza - analiza reakcji czytelników na artykuły w portalach internetowych.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56504 (1 egz.)
Kaucja: 29,25 zł
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy pracach. Indeks.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej