Teoria gier
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(14)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(10)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Amsterdamski Piotr (1955- )
(2)
Anuszewska Izabella
(2)
Dixit Avinash K
(2)
Gasper Dorota
(2)
Nalebuff Barry J. (1958- )
(2)
Nasar Sylvia
(2)
Amsterdamski Piotr (1955-2008)
(1)
Brylska Karolina
(1)
Drabik Ewa
(1)
Eigen Manfred
(1)
Gackowski Tomasz
(1)
Grabowski Zbigniew Ryszard
(1)
Haman Jacek
(1)
Kofler Edward
(1)
Malawski Marcin
(1)
Nasar Sylvia (1947- )
(1)
Sosnowska Honorata
(1)
Straffin Philip D
(1)
Wieczorek Andrzej (1949- )
(1)
Williams J. D
(1)
Winkler Ruthild
(1)
Wolicki Krzysztof
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(1)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Wielka Brytania
(1)
Język
polski
(13)
angielski
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Teoria gier
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(996)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(452)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Opracowanie
(4)
Biografia
(3)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 265-272.
Sondaże opinii, choć budzą - zwłaszcza ostatnio - wiele emocji i zainteresowania, stanowią w istocie jedynie przykład działania bardziej ogólnych mechanizmów. Mechanizmów, które dochodziły do głosu dużo wcześniej, niż pojawiły się badania sondażowe wraz z praktyką publikowania na szeroką skalę ich wyników. Mechanizmy te są wręcz pierwotne dla naszego gatunku, a ich ślady można odnajdywać we wszelkich rytuałach, w które obfituje historia kultury.˙Podejściem spajającym powyższe zjawiska jest koncepcja, według której sondaże okazują się jednym z przejawów wiedzy wspólnej (ang. common knowledge), czyli uświadomionej wiedzy społeczeństwa o nim samym. Istnienie i podzielanie tej wiedzy tłumaczy wiele naszych zachowań zarówno na poziomie indywidualnym, jak i w skali większych zbiorowości. Dość powiedzieć, że wiedza wspólna leży u podłoża komunikacji międzyludzkiej, a szerzej: wszelkiej koordynacji działań. Skutecznym sposobem na generowanie wiedzy wspólnej okazują się zaś rytuały komunikacyjne.˙Temu rozumowaniu została podporządkowana struktura książki i dlatego w pierwszej kolejności obszernie wprowadzone jest pojęcie wiedzy wspólnej począwszy od jego ujęć formalnych, a skończywszy na praktycznych egzemplifikacjach. Potem następuje opis tego, jak wspólna wiedza formuje się, ze szczególnym zwróceniem uwagi na funkcję, jaką mają tu do spełnienia rytuały komunikacyjne. I wreszcie przedstawiona jest tytułowa rola sondaży opinii, które dzięki massmediom stają się zwierciadłem, pozwalającym na budowanie społecznej samowiedzy.
Część I * Rozdział 1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej * 1.1. Przykłady ilustrujące pojęcie wiedzy wspólnej * 1.2. Historia pojęcia i pierwsze systematyczne ujęcia * 1.3. Wiedza prywatna, powszechna i wspólna * 1.4. Podejście hierarchiczne * 1.5. Podejście Lewisa * 1.6. Podejście Aumanna * 1.7. Podejście Barwise`a * 1.8. Podejście Gilbert * Rozdział 2. Wiedza wspólna w teorii gier * 2.1. Najważniejsze pojęcia teorii gier * 2.2. Zastosowanie pojęcia wiedzy wspólnej do teorii gier * Rozdział 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej * 3.1. Konwencje * 3.2. Komunikacja * 3.3. Problemy koordynacyjne * 3.4. Sposoby generowania wiedzy wspólnej * 3.5. Czy wiedza wspólna jest konieczna * w praktycznym procesie komunikacji * 3.6. Niejednoznaczne społeczne konsekwencje wiedzy wspólnej * Część II * Rozdział 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej * 4.1. System psychologii intuicyjnej * 4.2. Kumulatywna ewolucja kulturowa * 4.3. Teoria podwójnego dziedziczenia * 4.4. Implikacje przyjmowania perspektywy innych * 4.5. Wspólne kierowanie uwagi * Rozdział 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej * 5.1. Definicje pojęcia * 5.2. Funkcje społeczne rytuału * 5.3. Funkcje komunikacyjne rytuału * 5.4. Rytuał a wiedza wspólna * Część III * Rozdział 6. Funkcje i znaczenie opinii publicznej * 6.1. Opinia publiczna - sposoby ujmowania * 6.2. Zarys historyczny pojęcia * 6.3. Funkcje opinii publicznej * 6.4. Teoria spirali milczenia * Rozdział 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego * 7.1 Sondaże społeczne domeną socjologii empirycznej * 7.2. Rosnąca popularność sondaży * 7.3. Rytualna forma komunikatów badawczych * 7.4. Funkcje komunikatów badawczych * Rozdział 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną * 8.1. Media i rytuały * 8.2. Media i wiedza wspólna * 8.3. Rola badań i wskaźników medialnych * 8.4. Podwójny klimat opinii * 8.5. Medialne życie komunikatów sondażowych * 8.6. Konsekwencje medialnego generowania wiedzy wspólnej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53754 (1 egz.)
Kaucja: 50,74 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 265-272.
Sondaże opinii, choć budzą - zwłaszcza ostatnio - wiele emocji i zainteresowania, stanowią w istocie jedynie przykład działania bardziej ogólnych me­chanizmów. Mechanizmów, które dochodziły do głosu dużo wcześniej, niż pojawiły się badania sondażowe wraz z praktyką publikowania na szeroką skalę ich wyników. Mechanizmy te są wręcz pierwotne dla naszego gatunku, a ich ślady można odnajdywać we wszelkich rytuałach, w które obfituje hi­storia kultury. Podejściem spajającym powyższe zjawiska jest koncepcja, według której sondaże okazują się jednym z przejawów wiedzy wspólnej (ang. common knowledge), czyli uświadomionej wiedzy społeczeństwa o nim samym. Istnienie i podzielanie tej wiedzy tłumaczy wiele naszych zachowań zarówno na poziomie indywidualnym, jak i w skali większych zbiorowości. Dość powiedzieć, że wiedza wspólna leży u podłoża komunikacji międzyludzkiej, a sze­rzej: wszelkiej koordynacji działań. Skutecznym sposobem na generowanie wiedzy wspólnej okazują się zaś rytuały komunika
Wstęp * Koncepcja wiedzy wspólnej teorią socjologiczną * Struktura książki * Novum podejścia * CZĘŚĆ I * Rozdział 1. Intuicyjne i formalne definicje oraz właściwości wiedzy wspólnej * 1.1. Przykłady ilustrujące pojęcie wiedzy wspólnej * 1.2. Historia pojęcia i pierwsze systematyczne ujęcia * 1.3. Wiedza prywatna, powszechna i wspólna * 1.4. Podejście hierarchiczne * Możliwe stany świata * Wiedza podmiotu * Zbiór możliwości i prywatny system informacyjny * 1.5. Podejście Lewisa * 1.6. Podejście Aumanna * 1.7. Podejście Barwise`a * 1.8. Podejście Gilbert * Rozdział 2. Wiedza wspólna w teorii gier * 2.1. Najważniejsze pojęcia teorii gier * Rozwiązania w grach strategicznych * Rozwiązania w grach ekstensywnych * Rozwiązania w grach o sumie niezerowej * Rownowaga Nasha * Wynik optymalny w sensie Pareto * 2.2. Zastosowanie pojęcia wiedzy wspólnej do teorii gier * Wiedza wspólna o racjonalności graczy * Eliminowanie strategii zdominowanych * Równowaga skorelowana * Wiedza graczy a równowaga Nasha * Przezwyciężanie dylematu więźnia * Indukcja wsteczna * Rozdział 3. Wiedza wspólna w sytuacjach interakcji społecznej * 3.1. Konwencje * 3.2.Komunikacja * Interakcjonizm symboliczny * Przykłady funkcji wiedzy wspólnej w komunikowaniu się * Zasady konwersacji naturalnej * 3.3. Problemy koordynacyjne * Ilustracje i klasyczne przykłady problemow koordynacyjnych * Kreowanie poczucia tożsamości grupowej * 3.4. Sposoby generowania wiedzy wspólnej * Poprzez osobistą komunikację * Dzięki sieciom komunikacyjnym * Dzięki osobie mediatora * Za pośrednictwem mediów * 3.5. Czy wiedza wspólna jest konieczna w praktycznym procesie komunikacji * 3.6. Niejednoznaczne społeczne konsekwencje wiedzy wspólnej * Negocjacje * Konsekwencje psychologiczne i ekonomiczne * CZĘŚĆ II * Rozdział 4. Ewolucyjnie ukształtowane podstawy poznawcze wiedzy wspólnej * 4.1. System psychologii intuicyjnej * Pojęcia i schematy pojęciowe * Systemy skojarzeniowe * Człowiek w środowisku informacyjnym * Tworzenie koalicji * 4.2. Kumulatywna ewolucja kulturowa * Mechanizm zapadki kulturowej * Uczenie się przez naśladowanie oraz intencjonalne nauczanie * Socjogeneza * 4.3. Teoria podwojnego dziedziczenia * Ewolucyjna geneza zdolnośći kulturowych * Koewolucja kulturowo-genetyczna * Natura psychologicznych mechanizmów społecznego uczenia się * 4.4. Implikacje przyjmowania perspektywy innych * Rozumienie zasad obowiązujących w świecie * Tworzenie zasad funkcjonowania * 4.5. Wspólne kierowanie uwagi * Wspólne kierowanie uwagi w procesie komunikacji * Sceny wspólnej uwagi * Rozdział 5. Rytuał jako mechanizm generowania wiedzy wspólnej * 5.1. Definicje pojęcia * Potoczne rozumienie rytuału * Własności rytuałów i definicja przekrojowa * Społeczny charakter rytuałów i definicja funkcjonalna * Wspólne elementy w różnych definicjach rytuału * 5.2. Funkcje społeczne rytuału * Podejście Durkheima * Legitymizacja porządku społecznego * Wpływ społeczny * Goffmana koncepcja zachowanej twarzy * Uczestnictwo w społeczeństwie * 5.3. Funkcje komunikacyjne rytuału * Podejście etologiczne *Osadzenie komunikatu w zastanym porządku społecznym * Komunikowanie natury relacji społecznych: hierarchii i zmiany * Komunikowanie ról społecznych * Stosunek do innych i autoprezentacja * Wystylizowanie rytuałów * 5.4. Rytuał a wiedza wspólna * Sterowanie uwagą * Sposób rytualnego generowania wiedzy wspólnej * Kreowanie wiedzy wspólnej przez rytualnych przywódców * CZĘŚĆ III * Rozdział 6. Funkcje i znaczenie opinii publicznej * 6.1. Opinia publiczna - sposoby ujmowania * Model agregatowy społeczeństwa * Model kolektywny * Definicje pojęć związanych z opinią publiczną * Definicje opinii publicznej * 6.2. Zarys historyczny pojęcia * Historia badań opinii publicznej w Ameryce * Historia badań opinii publicznej w Polsce * Badania opinii publicznej w Polsce po transformacji ustrojowej * Badania w świadomości Polaków * Relacja pomiędzy zjawiskiem opinii publicznej a jego badaniem * 6.3. Funkcje opinii publicznej * Znaczenie psychologiczne * Integracja społeczeństwa *Legitymizacja władzy * Kontrola społeczna * Społeczeństwo obywatelskie * 6.4. Teoria spirali milczenia * Lęk przed odrzuceniem * Twarde jądro * Czujność w obserwacji otoczenia * Konsekwencje spirali milczenia * Wybory z 1989 roku przez pryzmat spirali milczenia * Zjawisko last minute swing * Wybory z 2007 roku przez pryzmat spirali milczenia * Utrwalanie struktury społecznej * Rozdział 7. Sondaże elementem rytuału komunikacyjnego * 7.1 Sondaże społeczne domeną socjologii empirycznej * Przedmiot poznania socjologii empirycznej * Osoba badacza z perspektywy socjologii empirycznej * Obszary zastosowania badań * Założenia teoretyczne socjologii empirycznej * Rola socjologii empirycznej * 7.2. Rosnąca popularność sondaży * Rozwój branży badawczej * Nowi zleceniodawcy, nowi respondenci i nowe metody * 7.3. Rytualna forma komunikatów badawczych * Tworzenie relacji społecznych * Wyniki badań społecznych jako przedmiot komunikacji * Rola ekspertów badaczy * Rola publicystów * Rola specjalistów z badanych dziedzin * Akulturacja komunikatów badawczych * Rytualne cechy komunikatów badawczych * 7.4. Funkcje komunikatów badawczych * Tematy do stołu obrad * Kształtowanie klimatu opinii na tematy polityczne * Kształtowanie klimatu opinii w kwestiach komercyjnych * Kształtowanie klimatu opinii na temat mediów * Zadania komunikatów badawczych * Rozdział 8. Media masowe kanałem rozprzestrzeniania rytuałów komunikacyjnych generujących wiedzę wspólną * 8.1. Media i rytuały * Cykliczna zależność media - rytuały * Rytualna konstrukcja przekazów medialnych * 8.2. Media i wiedza wspólna * Współuczestniczenie w odbiorze informacji * Informacja o kwestiach społecznie ważnych * Akulturacja norm * 8.3. Rola badań i wskaźników medialnych * Wydatki reklamowe miarą popularności medium * Względna ważność twardych danych oraz wyników z badań medialnych na przykładzie prasy * 8.4. Podwojny klimat opinii * Media - źrodłem oglądu świata * Następstwa podwojnego klimatu opinii * 8.5. Medialne życie komunikatów sondażowych * Kwestia bezstronności mediów w nakręcaniu spirali milczenia * Przykład nieefektywnej próby generowania wiedzy wspólnej * 8.6. Konsekwencje medialnego generowania wiedzy wspólnej * Pułapki wiedzy wspólnej - utrzymywanie się fałszywej samowiedzy * Parametry opisujące status wiedzy wspólnej * Zakończenie * Bibliografia * Książki i artykuły w czasopismach * Artykuły z gazet codziennych * Źrodła internetowe * Odczyty, wykłady.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 316 (1 egz.)
Kaucja: 40,21 zł
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Tytuł oryginału: The art of strategy : a game theorist`s guide to success in business & life.
Indeks.
Teoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś ??lm PIĘKNY UMYSŁ i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić.Praca i życie prywatne to ciąg niekończących się decyzji. Każdy z nas jest strategiem, niezależnie od tego, czy nam się to podoba, czy nie. Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać? A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja ??rma powinna zareagować na cięcie cen rywala? Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych?Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować.Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów.SZTUKA STRATEGII pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o ??lmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na eBayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń.Dzięki lekcjom zawartym w książce dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom.***Gdy już przeczytasz tę fantastyczną książkę, będziesz znał całkowicie nowe i wielce przebiegłe sposoby podejmowania decyzji. Anegdoty i przykłady w niej zawarte zadziwią cię.Sylvia Nasar, autorka Pięknego umysłuPrzez lata zadawano mi te same pytania - co przeczytać, by nauczyć się teorii gier albo chociaż się z nią zapoznać. Wreszcie wybrałem MYŚLENIE STRATEGICZNE Dixita i Nalebuffa. Teraz mogę polecić z jeszcze większym entuzjazmem ich cudownie genialną nową książkę. A jeśli już znacie teorię gier, po prostu się nią cieszcie.Thomas C. Shelling, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie ekonomii***AVINASH DIXIT wykłada ekonomię na Uniwersytecie Princeton. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Johna J.F. Sherrerda.BARRY NALEBUFF wykłada ekonomię w Yale School of Management. Zajmuje tam stanowisko profesorskie funduszu Miltona Steinbacha.Dixit jest jednym z najwybitniejszych naukowców i wykładowców wśród ekonomistów. Nalebuff wykorzystuje teorię gier w pracy konsultanta. Jest również współzałożycielem jednej z najprężniej rozwijających się ??rm w Stanach Zjednoczonych - Honest Tea.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20613 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The art of strategy : a game theorist`s guide to success in business & life.
U góry 4 strony okładki: Zarządzanie.
Indeks.
eoria gier. Być może coś o niej słyszałeś lub może widziałeś ??lm "Piękny umysł" i zacząłeś się zastanawiać, jak owa teoria może ci pomóc w rozegraniu własnego życia. Ta książka powie, jak to zrobić.Praca i życie prywatne to ciąg niekończących się decyzji. Każdy z nas jest strategiem, niezależnie od tego, czy nam się to podoba, czy nie. Pamiętasz, jak ostatnio targowałeś się z własnym dzieckiem, o której godzinie powinno pójść spać? A może zastanawiasz się właśnie, jak twoja ??rma powinna zareagować na cięcie cen rywala? Czy udało ci się kiedykolwiek dotrzymać postanowień noworocznych? Każdy z nas codziennie napotyka niezliczoną ilość sytuacji, które wymagają strategicznego działania. Możesz jakoś brnąć dalej w nadziei na łut szczęścia, albo możesz dowiedzieć się, jak rozpoznawać, a nawet przewidywać takie sytuacje i nauczyć się, jak wtedy reagować.Avinash K. Dixit i Barry J. Nalebuff to światowi eksperci w teorii gier. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w nauczaniu i praktyce zrozumieli, że najlepszym sposobem wyłożenia tej nauki i przekształcenia jej w użyteczne narzędzie dnia codziennego jest zilustrowanie pojęć mnóstwem historii i przykładów."Sztuka strategii" pełna jest opowieści ze świata biznesu, polityki, sportu. Znajdziesz tu coś o muzyce, coś o negocjacjach, coś o ??lmach. Niezależnie od tego, czy autorzy omawiają sposoby zrzucenia wagi, zdobycia upragnionej rzeczy na eBayu, czy też to, jak stać się lepszym negocjatorem, rodzicem, tenisistą, zawsze dostarczają czytelnikowi sporej dawki rozrywki i wnikliwych spostrzeżeń. Dzięki lekcjom zawartym w książce dowiesz się, jak wyprowadzić rywali w pole, ale również jak znaleźć z innymi wspólny język i osiągnąć to, do czego dążysz. A jeśli chcesz grać czysto, poleć tę książkę swoim rywalom.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastosowanie teorii gier w ekonomii i zarządzaniu / Ewa Drabik. - Warszawa : Wydawnictwo SGGW, cop. 2005. - 224, [1] s. : wykr. ; 24 cm.
Autor
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. 223-[225].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47684 (1 egz.)
Kaucja: 33,60 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36504 (1 egz.)
Kaucja: 200,00 zł
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 30)
Bibliografia przy pracach. Indeks.
Streszczenie w języku angielskim przy pracach.
"Grywalizacja czy democratainment to funkcjonujące od niedawna pojęcia dotyczące zastosowania mechanizmu gier i zabawy w działaniach marketingowych, politycznych, wykorzystywania formy rozrywkowej w komunikacji nie tylko medialnej. Terminy te to słowa kluczowe w prezentowanej książce. Wszystkie teksty prezentują wyniki badań empirycznych ostatnio przeprowadzonych. Wszystkie dotyczą pierwiastka zabawy w komunikacji i zostały napisane nie tylko ciekawie, ale mogą służyć studentom jako dobry przykład profesjonalnie prezentowanego warsztatu naukowego. Polecam zatem szczególnie opiekunom wszystkich prac dyplomowych z zakresu medioznawstwa i komunikacji społecznej." Prof. dr hab. Jerzy Olędzki "Książka Gry w komunikacji to interesujący przyczynek do dyskusji nad funkcjonowaniem współczesnych systemów medialnych w kontekście gier i grywalizacji. Praca jest adresowana do czytelnika, któremu nieobce są problemy szeroko rozumianych koncepcji gier, popularnych przecież jako metafora wyjaśniająca zachowania ludzkie w naukach społecznych i humanistycznych. Tematyka przyjętą jako główna oś rozważań dominuje w tomie i wszystkie artykuły są jej konsekwentnie poświęcone, co sprawia, że tom należy uznać za udaną próbę poszukiwania wyjaśnienia funkcjonowania współczesnych mediów w kontekście gier. Książka będzie istotną pomocą dydaktyczną dla wszystkich studentów kierunków akademickich: dziennikarstwo, projektowanie komunikacji, politologia, socjologia. Otrzymaliśmy tu ciekawą pracę, sprawnie napisaną, dotyczącą ważnego zakresu tematycznego." Prof. dr hab. Marek Jeziński.
Wprowadzenie do medialnego świata gier * Grywalizacja debaty publicznej w kampanii wyborczej - w poszukiwaniu nowego paradygmatu komunikacji politycznej * Zagrajmy w publicystykę - jak telewizja grywalizowała kampanię prezydencką 2015? * Krytyczna analiza dyskursu "Gazety Wyborczej" na przykładzie referendum ogólnokrajowego w Polsce w 2015 roku * Twitter jako dziennikarska gra online - popularność kontra efektywność, czyli propozycja indeksu skuteczności graczy * Twitter jako gra dziennikarska * Narracje krymskie jako przykład grywalizacji stosunków międzynarodowych * Rola odznak w komunikacji interpersonalnej i edukacji uniwersyteckiej * Platforma crowdfundingoiua: między altruizmem a grą inwestycyjną * Komentarze czytelników jako forma informacji zwrotnej dla dziennikarza - analiza reakcji czytelników na artykuły w portalach internetowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56504 (1 egz.)
Kaucja: 29,25 zł
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Matematyczna ; nr 13)
Forma i typ
Temat
Bibliogr. s. [184].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 23281 (1 egz.)
Kaucja: 17,50 zł
Książka
W koszyku
Na s. red. data cop. 2004.
Data wyd. wg http://ksiegarnia.pwn.pl.
Bibliogr. s. 198-199. Indeks.
1. Podstawowe pojęcia * 2. Drzewo: postać rozwinięta gry * 3. Informacja i strategia * 4. Gry macierzowe czyli prehistoria * 5. O równowagach po raz pierwszy * 6. Przykład rozwiązania gry: NIM czyli zapałki * 7. Ile równowag i które? * 8. O żonach matematyków, stonodze i wspólnej wiedzy * 9. Preferencje i użyteczność * 10. Użyteczność a ryzyko * 11. Dylematy eksploatacji zasobów: racjonalność czy optymalność * 12. Podatki: sposób wymuszania "właściwych" zachowań * 13. Nowy towar na rynku: gra przedsiębiorców * 14. Duopol Cournota: gra wyznacza wielkość produkcji * 15. Powtarzanie tej samej gry * 16. Czy warto być liderem? * 17. O piwie i kefirze: gry z niekompletną informacją * 18. Kiedy sprawdzić przeciwnika? Jeszcze raz indukcja wsteczna * 19. Atakować czy bronić? * 20. Gry a ewolucja * 21. Eksperymenty i teoria gier * 22. Gry różniczkowe * 23. Przetargi * 24. Aukcje * 25. Ryzyko i uczciwość: jak skonstruować optymalny kontrakt? * 26. Działanie w zespole: ile jest warta informacja? * 27. Gry kooperacyjne: tworzenie koalicji * 28. Zbiór stabilny: norma zachowania społecznego * 29. Wartość Shapleya * 30. Spółka akcyjna: przykład gry kooperacyjnej * 31. Gry parlamentarne: reprezentacje i stowarzyszenia * 32. Kto za to zapłaci: zastosowanie wartości Shapleya * 33. Handel wymienny: gry bez wypłat ubocznych * 34. Gry a programowanie liniowe * 35. Produkcja i gry * 36. Gry a programowanie wypukłe * 37. Co zrobili Arrow i Debreu? * 38. Co to jest punkt stały i do czego służy? * 39. Jak "po omacku" dojść do równowagi * 40. Jak się mają gry do teorii zbiorów? * 41. Mało graczy, czy wielu? * 42. Krótko o historii i perspektywach teorii gier
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55439 (1 egz.)
Kaucja: 33,97 zł
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Nash J. (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Nash J. (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Nash J. F. LA (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44919 (1 egz.)
Kaucja: 35,10 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Omega : współczesna biblioteka naukowa)
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24075 (1 egz.)
Kaucja: 10,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej