578215
Book
In basket
100 ponadczasowych strategii tworzenia pozytywnych interakcjimiędzy ludźmi a technologią Bogato ilustrowana książka, po której można się swobodnie poruszać. Irene Pereyra zestawia jasne wyjaśnienia poszczególnych koncepcji z życia wziętymi, wizualnymi przykładami pomysłów, reguł, wskazówek, a nawet nękających nas błędów poznawczych. Ten doniosły zbiór został podzielony na sześć części – pamiętać, wczuć się, zdefiniować, zbadać, zaprojektować, zweryfikować – i stanowi lekturę obowiązkową dla projektantów, inżynierów, menedżerów i studentów, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę na temat projektowania doświadczeń użytkownika.
„To pozycja dla tych, którzy – podobnie jak ja – przestawali nadążać za szybkim odchodzeniem od klasycznego projektowania do projektowania UX/UI. Wspaniale zaprojektowana i świetnie napisana książka Ierene Pereyry to doświadczenie użytkownika samo w sobie. Kiedyś o czymś takim mówiło się: dar niebios”. Steven Heller, autor książek i współprzewodniczący programu MFA Design/ Designer as Entrepreneur przy School of Visual Arts w Nowym Jorku [Opis pochodzi od wydawcy].
Availability:
All copies are currently on loan: sygn. 59705 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.01.2026)
Notes:
Tytuł oryginału: Universal principles of UX : 100 timeless strategies to create positive interactions between people and technology
General note
Na okładce skrócony spis treści.
Bibliography, etc. note
Indeks.
Target audience note
Dla projektantów, inżynierów, menedżerów i studentów.
Additional physical form available note
Publikacja wydana także jako e-book.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again