Menedżerowie
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(90)
Forma i typ
Książki
(90)
Publikacje fachowe
(65)
Publikacje naukowe
(34)
Publikacje dydaktyczne
(30)
Poradniki i przewodniki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(78)
wypożyczone
(20)
Placówka
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(53)
W2 (Bazyliańska 6)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(21)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(18)
Autor
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(3)
Gut Jerzy (1955- )
(2)
Haman Wojciech
(2)
Haman Wojciech. Psychologia szefa
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Prokopowicz Piotr (1981- )
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(2)
Sułkowski Łukasz
(2)
Szczepańska-Woszczyna Katarzyna
(2)
Waśko Zbigniew
(2)
Wiktor Jan W
(2)
Baczyńska Anna K
(1)
Baran Michał
(1)
Bauer Katarzyna
(1)
Białek Maria (tłumaczka)
(1)
Bielawski Paweł
(1)
Bielińska Inga
(1)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(1)
Bokacki Robert St
(1)
Borowiec Bartosz
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Broadwell Renee
(1)
Bugaj Justyna
(1)
Bugdol Marek
(1)
Bukłaha Emil
(1)
Bębenista Roman
(1)
Cagan Marty (1959- )
(1)
Catmull Edwin E
(1)
Cialdini Robert B. (1945- )
(1)
Cisek Sabina
(1)
Covey Stephen R. (1932-2012)
(1)
Czahajda Radosław
(1)
Czaja Izabela
(1)
Czarczyńska Anna
(1)
Dacko-Pikiewicz Zdzisława
(1)
Daisley Bruce
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Drzewiecki Sebastian (1973- )
(1)
Dudzińska-Korczak Natalia
(1)
Dumas Marlon
(1)
Dzieńdziora Joanna (1975- )
(1)
Fielding Paul J
(1)
Francik Anna
(1)
Gabryelczyk Renata
(1)
Gancarczyk Jacek
(1)
Gates Bill (1955- )
(1)
Gawlik Katarzyna (zarządzanie)
(1)
Gersdorf Małgorzata (1952- )
(1)
Gmurzyńska Ewa
(1)
Goliszewski Jacek
(1)
Gomola Aleksander (1963- )
(1)
Grabowski Wiesław (1962- )
(1)
Grant Adam M. (1981- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gross-Gołacka Elwira
(1)
Gruszecki Paweł (prawo)
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Grzybek Robert
(1)
Gródek-Szostak Zofia
(1)
Hoffman Reid (1967- )
(1)
Jakubczyńska Zofia
(1)
Janiak Tomasz
(1)
Januszko-Szakiel Aneta
(1)
Jarzębiński Marek
(1)
Jasińska Katarzyna (nauki ekonomiczne)
(1)
Juchniewicz Mateusz
(1)
Kaczocha Włodzimierz
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kaźmierczak Damian
(1)
Koczar Joanna
(1)
Kolasińska-Morawska Katarzyna
(1)
Korpanty Jerzy
(1)
Kosała Małgorzata
(1)
Kostyk-Siekierska Katarzyna
(1)
Kot Michał (marketing)
(1)
Kozak Agnieszka
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozyra Beata
(1)
Kozłowski Waldemar Ryszard
(1)
Krawczyk-Antoniuk Olena
(1)
Krzemień Grzegorz
(1)
Król Lech C
(1)
Kusio Tomasz
(1)
Kuzior Anna
(1)
La Rosa Marcello
(1)
Laberschek Marcin (1978- )
(1)
Laskowska-Rutkowska Aleksandra
(1)
Lis Marcin (zarządzanie)
(1)
Lisowski Szymon
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Machalska Marta
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Madej Edyta
(1)
Majchrzak Iwona
(1)
Makieła Zbigniew (1949- )
(1)
Maniewska Eliza
(1)
Martin Robert C
(1)
Maráková Vanda (1976- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(46)
Okres powstania dzieła
2001-
(86)
Kraj wydania
Polska
(90)
Język
polski
(89)
angielski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(20755)
6-8 lat
(10164)
9-13 lat
(9013)
Młodzież
(8467)
0-5 lat
(6910)
Menedżerowie
(90)
14-17 lat
(4608)
Szkoły wyższe
(2034)
Studenci
(1529)
Rodzice
(893)
Szkoły podstawowe
(692)
Szkoły średnie
(599)
Nauczyciele
(468)
Dorośli
(151)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(111)
Psycholodzy
(108)
Psychoterapeuci
(101)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Przedsiębiorcy
(40)
Klasa 6.
(39)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Poziom podstawowy
(37)
Dziewczęta
(36)
Kobieta
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 7.
(33)
Klasa 8.
(33)
Klasa 5.
(32)
A2
(31)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 1.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
Klasa 4.
(27)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
A1 (poziom biegłości językowej)
(21)
A2 (poziom biegłości językowej)
(21)
Licea
(21)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Technikum
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
B1 (poziom biegłości językowej)
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
Psychiatrzy
(16)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
B2 (poziom biegłości językowej)
(13)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
18+
(9)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Inspektorzy ochrony danych
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Zarządzanie
(15)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(15)
Przedsiębiorstwo
(12)
Menedżerowie
(9)
Innowacje
(6)
Motywacja pracy
(6)
Przywództwo
(6)
Kultura organizacyjna
(5)
Praca
(5)
Relacje międzyludzkie
(5)
Kadry
(4)
Organizacja
(4)
Prawo pracy
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Coaching
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Praca zdalna
(3)
Satysfakcja zawodowa
(3)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Decyzje
(2)
Kariera
(2)
Kompetencje menedżerskie
(2)
Kompetencje zawodowe
(2)
Kreatywność
(2)
Marketing elektroniczny
(2)
Mentoring
(2)
Organizacja pracy
(2)
Praca zespołowa
(2)
Prawo bilansowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Samorealizacja
(2)
Sukces
(2)
Zarządzanie sobą
(2)
Zarządzanie strategiczne
(2)
Zarządzanie wiedzą
(2)
Zarządzanie zmianą
(2)
Aktywność zawodowa
(1)
Analiza finansowa
(1)
Autentyczność (postawa)
(1)
Badania marketingowe
(1)
Badania porównawcze
(1)
Bezpieczeństwo teleinformatyczne
(1)
Biznesplan
(1)
Branża TSL
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
COVID-19
(1)
Catmull, Edwin E
(1)
Controlling
(1)
Coworking
(1)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Diagnostyka techniczna
(1)
Doradcy personalni
(1)
Dług
(1)
E-learning
(1)
Etyka
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Globalizacja
(1)
Gospodarka
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Grupa kapitałowa
(1)
Hotelarstwo
(1)
Infobrokerzy
(1)
Infor PL
(1)
Instrumenty finansowe
(1)
Interakcje społeczne
(1)
Internet rzeczy
(1)
Job crafting
(1)
Kaizen
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kierowcy wyścigowi
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kobieta
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Komunikacja międzykulturowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konkurencja
(1)
Konkurencyjność
(1)
Korupcja
(1)
Kryzys
(1)
Kubica, Robert (1984- )
(1)
Logistyka
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Marka osobista
(1)
Marketing
(1)
Marketing bezpośredni
(1)
Marketing projektów
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Metodologia
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja
(1)
Niepewność
(1)
Nowy produkt
(1)
Obligacje zamienne
(1)
Obsługa i eksploatacja
(1)
Ocena pracowników
(1)
Temat: czas
2001-
(30)
1901-2000
(5)
1989-2000
(5)
1945-1989
(2)
Temat: miejsce
Polska
(15)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Włochy
(1)
Gatunek
Poradnik
(30)
Podręcznik
(17)
Monografia
(11)
Opracowanie
(10)
Praca zbiorowa
(9)
Materiały pomocnicze
(8)
Case study (studium przypadku)
(3)
Komentarz do ustawy
(2)
Wzory dokumentów
(2)
Biografia
(1)
Esej
(1)
Komentarz
(1)
Kompendia i repetytoria
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Ustawa
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(53)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Psychologia
(6)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Inżynieria i technika
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Nauka i badania
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
90 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Najlepsze praktyki skutecznego menedżera / redakcja Anna Baczyńska, Anna Czarczyńska. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Poltext, 2019. - 309 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(AKM Akademia Kompetencji Menedżera)
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Autorami książki są wykładowcy Akademii Leona Koźmińskiego, prowadzący dla menedżerów Akademię Kompetencji Menedżera, której celem jest zapoznanie praktyków biznesu z najnowszymi trendami i technikami zarządzania. W ramach Akademii menedżerowie dowiadują się m.in. jak rozwijać swój osobisty potencjał menedżerski, budować własny wizerunek i autorytet, zarządzać zespołami, konfliktami i zmianą, negocjować i komunikować się. Każde z tych zagadnień i wyzwań jest omówione w książce przez wykładowcę-specjalistę w danej dziedzinie, przy czym w odniesieniu do każdego tematu autorzy przedstawiają: opis problemu, studium przypadku, implikacje praktyczne i dobre praktyki, zadania wdrożeniowe dla czytelnika oraz użyteczne źródła informacji. W efekcie czytelnik otrzymuje solidną dawkę odświeżającej "stare nawyki" wiedzy oraz praktyczne narzędzia przygotowane z wykorzystaniem osiągnięć współczesnej nauki o zarządzaniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57482 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [321]-345. Indeks.
Książka podejmuje pogłębioną, jednak syntetyczną refleksję nad koncepcją, strukturą i uwarunkowaniami zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym. Stanowi próbę zaprezentowania podstawowych zagadnień problematyki internacjonalizacji firmy w postaci swoistej integracji różnorodności - integracji podstawowych i na wskroś autonomicznych funkcji przedsiębiorstwa: marketingu, zasobów ludzkich, finansów i rachunkowości, ale i też integracji odmienności, jaką stanowi współczesny świat - "globalna wioska" ze specyfiką i tożsamością poszczególnych rynków ekspansji międzynarodowej przedsiębiorstw. Takie podejście umożliwia holistyczne spojrzenie na zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym w złożonych i turbulentnych warunkach, jakie stwarzają rozległe i pogłębiające się procesy globalizacji. [z Wprowadzenia]
Wprowadzenie. Zarządzanie przedsiębiorstwem międzynarodowym - morfologia problematyki * Rozdział 1. Globalizacja - przesłanki i wyzwania dla przedsiębiorstw funkcjonujących na rynkach międzynarodowych * 1.1. Pojęcie i cechy globalizacji * 1.2. Geneza i przesłanki rozwoju procesu globalizacji * 1.3. Wymiary globalizacji * 1.4. Czynniki wpływające na procesy globalizacji * 1.5. Korzyści i zagrożenia procesu globalizacji * 1.6. Wyzwania i szanse dla przedsiębiorstw w warunkach globalizacji * Rozdział 2. Kultura - uwarunkowania zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 2.1. Kultura a internacjonalizacja przedsiębiorstwa - obszary wpływu i zależności * 2.2. Kultura i kultura narodowa * 2.3. Klasyfikacje kultur narodowych * 2.4. Znaczenie wybranych elementów kultury dla działalności * przedsiębiorstw międzynarodowych * 2.5. Kultura organizacyjna przedsiębiorstwa międzynarodowego * Rozdział 3. Przedsiębiorstwo międzynarodowe - rozwój, strategie i struktury * 3.1. Umiędzynarodowienie jako forma rozwoju przedsiębiorstwa * 3.2. Strategie umiędzynarodowienia przedsiębiorstwa * 3.3. Systemy zarządzania i struktury organizacyjne przedsiębiorstw międzynarodowych * Rozdział 4. Strategie marketingowe przedsiębiorstw międzynarodowych * 4.1. Specyfika marketingu międzynarodowego * 4.2. Obszary i uwarunkowania strategicznych decyzji marketingowych przedsiębiorstwa międzynarodowego * 4.3. Wymiary strategii marketingu międzynarodowego * 4.4. Strategie wejścia przedsiębiorstwa na rynki zagraniczne * 4.5. Strategie obecności przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych * Rozdział 5. Zarządzanie zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.1. Geneza i kontekst międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * 5.2. Pojęcie i cechy zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.3. Podejścia do zarządzania zasobami ludzkimi w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.4. Modele kompetencyjne w zarządzaniu zasobami ludzkimi * 5.5. Misje zagraniczne pracowników * 5.6. Systemy wynagradzania w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.7. Rozwój zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 5.8. Zarządzanie różnorodnością * 5.9. Wyzwania w obszarze międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi * Rozdział 6. Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.1. Specyficzne problemy zarządzania finansami przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.2. Zarządzanie kapitałem obrotowym w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.3. Budżetowanie kapitałowe w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.4. Zarządzanie strukturą kapitału w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.5. Zarządzanie ryzykiem w przedsiębiorstwach międzynarodowych * 6.6. Wpływ internacjonalizacji na efektywność i produktywność przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.7. Transfery wewnętrzne przedsiębiorstw międzynarodowych * 6.8. Przedsiębiorstwa międzynarodowe a podatki * Rozdział 7. Rachunkowość przedsiębiorstw międzynarodowych * 7.1. Pojęcie rachunkowości międzynarodowej - specyfika i znaczenie dla przedsiębiorstw działających na rynkach zagranicznych * 7.2. Struktura rachunkowości międzynarodowej * 7.3. Rachunkowość międzynarodowa jako uniwersalny system zarządzania przedsiębiorstwem międzynarodowym * 7.4. Wymiar komparatywny rachunkowości międzynarodowej * 7.5. Rachunkowość finansowa i zarządcza transakcji zagranicznych przedsiębiorstw międzynarodowych * Zakończenie. Integracja różnorodności w zarządzaniu przedsiębiorstwem międzynarodowym - próba syntezy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56034 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Książka
W koszyku
(Biznes Samo Sedno)
Bibliografia na stronach 260-[263].
Opracowana przez doświadczone trenerki biznesu książka pomoże menedżerom i liderom wybrać najlepsze metody działania, które będą podstawą budowania dobrych relacji oraz tworzenia silnych zespołów skoncentrowanych na wspólnym celu. Pracownikom dużych firm i organizacji pozwoli zaś lepiej radzić sobie w sytuacjach konfliktowych.
Od autorek * Zamiast wstępu. Autorefleksja - ja i mój zespół * 1. W zdrowej organizacji zdrowy duch. Dlaczego warto budować silne zespoły? * Studium przypadku * Kiedy zespół jest w formie? * Zdefiniowany cel * Jasna komunikacja * Przejrzysta struktura * Czytelne role * Znane zasady * Silna integracja * Barometr zdrowia twojego zespołu * Psychologia zespołów w pigułce * Konformizm * Syndrom myślenia grupowego * Wpływ mniejszości na większość * Polaryzacja * Próżniactwo społeczne * Synergia * Przepis na zdrowe normy zespołowe * Jakie owoce zbierzesz, gdy wdrożysz zdrowe normy? * Ćwiczenie rozwojowe. Kontrakt * 2. Ofiara, primadonna i Zosia Samosia. Jak trudne jednostki wpływają na zespół? * Studium przypadku * Co zrobić, gdy trudni pracownicy sabotują cele zespołowe? * Jestem tutaj na pół gwizdka * Moja racja jest najmojsza * Ja swoje zrobiłem * Trudny interfejs * Już taki ze mnie asertywny typ * Wieczna ofiara * Ćwiczenie rozwojowe. Kudo Box, czyli pudełko doceniania * 3. Wiele twarzy oporu. Jak przeprowadzić zespół od dysfunkcji do efektywności? * Studium przypadku * Skąd ten opór? * Opór wobec szefa * Jesteś naszym czwartym szefem * Zespół ekspercki z szefem nieekspertem * I co nam zrobisz? Lider projektu bez zależności administracyjnej * Opór wobec zmian organizacyjnych * Kto to wymyślił? Zespoły nieidentyfikujące się z celami firmy * Zespoły narzekające * Zespoły roszczeniowe * Skostniałe zespoły dążące do status quo * Opór wobec celów * Zespoły prawie dowożące * Kultura przeciętności. Zespoły mierne, ale wierne * Strajk włoski. Jestem OK wobec procedur * A nie mówiliśmy, że się nie da? * Opór wynikający z dynamiki zespołowej * Gromadomyślenie * Zespoły, które potrzebują ekstradoładowania * Zespoły pasywno-agresywne, czyli o zamiataniu pod dywan * Ćwiczenie rozwojowe. Zatankuj, zamiast zaciągać hamulec ręczny * 4. Gry, sekrety i kłamstwa. Jak kultura organizacyjna wpływa na twój zespół? * Studium przypadku * Prawo duplikacji, czyli ryba psuje się od głowy * Kliki i ich interesy * Parawaning, czyli kultura silosowa * Piłkarzyki i fotele do masażu, czyli menedżer siedzi po godzinach * Organizacja szklanych sufitów * Gierki organizacyjne * Co jest w twojej strefie wpływu? * Kiedy korzystać z pomocy zewnętrznej? * Ćwiczenie rozwojowe. Małe triki na wielkie wyzwania * 5. A co, jeśli to lider jest trudny? * Studium przypadku * Jak sobie zrobić trudny zespół? * Patrząc w głąb siebie * Ćwiczenie rozwojowe. PoMOCY! * Zakończenie * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57762 (1 egz.)
Kaucja: 20,62 zł
Książka
W koszyku
Nazwa autora wstępu na okładce.
Współautorzy w kolejności alfabetycznej podani przed stroną tytułową.
Dostępna również jako e-book.
Współcześni przywódcy wiedzą, że nie są w stanie wiele zdziałać bez skutecznych podwładnych. Servant leadership pozwala na wydobycie drzemiącej w pracownikach wiedzy, doświadczenia i motywacji oraz na ukierunkowanie tej siły na osiąganie wyników.W wielu sektorach biznesu i organizacjach non-profit odchodzi się od tradycyjnych autokratycznych i hierarchicznych modeli przywództwa na rzecz servant leadership (przywództwa służebnego) jako optymalnego sposobu budowania relacji z ludźmi. To nowy model przywództwa, w którym lider jest przede wszystkim wsparciem dla swego otoczenia, zajmuje się usuwaniem barier, mobilizuje swoich ludzi i pomaga im osiągać cele. Wiele spośród firm nominowanych przez magazyn "Fortune" do rankingu "100 Najlepszych Pracodawców" uczyniło go integralną częścią własnej kultury korporacyjnej.Koncepcja ta polega na odwróceniu tradycyjnej piramidy przywództwa do góry nogami, co umiejscawia liderów na samym dole, tak aby mogli służyć swoim pracownikom, znajdującym się na szczycie piramidy. Takie podejście wykracza poza hierarchiczną relację - zarówno lider, jak i członkowie zespołu są na tym samym poziomie. Lider poprzez wspieranie zespołu dąży do promocji wydajności i wzrostu poziomu satysfakcji członków swojego zespołu. To wspólna praca ramię w ramię, a nie wydawanie rozkazów i egzekwowanie posłuszeństwa. Siła przywódców służebnych nie wynika z ich pozycji. Ludzie podążają za nimi nie dlatego, że się ich boją, lecz dlatego, że ich podziwiają. Zapracowali sobie na prawo bycia przywódcami.Niniejszy zbiór esejów powstał dzięki zaangażowaniu czterdziestu pięciu ekspertów i praktyków modelu servant leadership — wybitnych ludzi biznesu, autorów bestsellerów i szanowanych liderów takich jak m.in. John C. Maxwell, Patrick Lencioni, Stephen M. R. Covey, Marshall Goldsmith czy Brené Brown — którzy służą radą i oferują narzędzia niezbędne do wdrożenia tego sprawdzonego, choć przez wielu wciąż uznawanego za radykalny, modelu przywództwa.Zbiór został opracowany przez legendarnego autora literatury biznesowej i pioniera tego modelu zarządzania, Kena Blancharda, oraz od lat współpracującą z nim redaktorkę, Renee Broadwell. Nigdy wcześniej nie wydano tak wszechstronnego i wyczerpującego poradnika o tym, jak stać się lepszym przywódcą, w każdym tego słowa znaczeniu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57537 (1 egz.)
Kaucja: 30,00 zł
Książka
W koszyku
Leadership toolbox : narzędzia nowoczesnego menedżera / Robert St. Bokacki. - Warszawa : MT Biznes, 2018. - 229, [2] strony : ilustracje ; 22 cm.
Na okładce i stronie tytułowej logo: Kontekst HR.
U góry okładki: Gratis case studies w formacie mp3.
Na 3. stronie rozkładanej okładki kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox".
Bibliografia na stronach 229-[230].
Dostępne również jako e-book.
Za każdym sukcesem w biznesie stoi odpowiednio zarządzana drużyna. Rewolucja cyfrowa i postęp technologiczny radykalnie wpłynęły na to, jak pracujemy, nawiązujemy relacje czy spędzamy wolny czas. Wraz z globalnymi zmianami oraz zachodzącymi przemianami społecznymi i pokoleniowymi modyfikacji uległ także portret skutecznego lidera. Rynek potrzebuje dziś nowego modelu kompetencji przywódczych. Czas twardych, wszystkowiedzących wodzów minął bezpowrotnie. Dziś wartość menedżerów określa ich stosunek do ludzi - stwarzanie warunków do maksymalnego wykorzystania zdolności i możliwości każdego pracownika z osobna i wszystkich razem. Wymaga to od nich umiejętności pracy nad sobą, wzmacniania mocnych i korygowania słabych stron. Ale jak być skutecznym liderem w dzisiejszym świecie? Coraz większe wymagania i coraz mniej czasu - to codzienność współczesnych menedżerów! Oczywiście ta codzienność przekłada się bezpośrednio na deficyt czasu potrzebnego na pracę z ludźmi. Wiele dotychczasowych narzędzi kierowania przestaje sprawdzać się w praktyce. Nowe wyzwania wymagają nowych rozwiązań. Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest "Leadership Toolbox". To zestaw łatwych do zastosowania modeli zachowań, pozwalających skutecznie reagować w sytuacjach związanych z kierowaniem ludźmi. "Leadership Toolbox" zawiera techniki, z których może korzystać zarówno brygadzista pracujący na linii produkcyjnej, menedżer kierujący zespołem handlowców, dyrektor ministerialnego departamentu, jak i menedżer wyższego szczebla w międzynarodowej korporacji. Modele zachowań mogą być adaptowane do określonych sytuacji, bez względu na profil czy wielkość firmy. W książce znajdziecie też specjalny kod upoważniający do pobrania ze strony wydawnictwa bezpłatnej wersji audio (plik mp3) wszystkich case studies zawartych w "Leadership Toolbox". Na naszych oczach zmienia się charakter i rola liderów, pojawia się nowe przywództwo. I jak we wszystkim, ci, którzy jako pierwsi zastosują je w swoich organizacjach, wygrają. W tym wyścigu nie będzie srebrnych medali. A my? Czy chcemy takiego przywództwa? Czy jesteśmy gotowi zrezygnować z przynależnej nam władzy i podzielić się nią z naszymi ludźmi? Czy potrafimy właściwie dobrać sobie współpracowników - o różnych kompetencjach, umiejętnościach i doświadczeniach? Czy umiemy zmodyfikować swój obecny styl zarządzania w kierunku wspierania, a nie wyręczania zespołu? Po przeczytaniu tej książki wielu czytelników z pełnym przekonaniem odpowie: "Tak!". I co ważniejsze, będzie wiedziało, jak to zrobić!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 57611 (1 egz.)
Kaucja: 30,31 zł
Książka
W koszyku
U góry okładki: "Zapomnij o kursach MBA, czytaj Kopciuszka" - Paul Hellman.
Bibliografia, netografia na stronach 243-[277].
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym utwierdzają absolwentów w fałszywym przekonaniu, że zostali wystarczająco przygotowani do pełnienia funkcji menedżerów. Ma to destrukcyjny wpływ na praktykę zarządzania, organizacje i społeczeństwo. Studia MBA powinny nie tylko szkolić w metodach i technikach, lecz także kształtować wartości etyczne i instrumentalne. Obecnie wiele szkół zarządzania zmienia już swoje programy, dostrzegając znaczenie wartości organizacyjnych. To właśnie wartości, takie jak sprawiedliwość, zaufanie, solidarność czy uczciwość, łączą omawiane w tej książce zagadnienia. Autor w niekonwencjonalny sposób zestawia dalekowschodnie bajki – od wieków wykorzystywane do kształtowania ludzkich postaw – z praktyką zarządzania i badaniami naukowymi. Zwraca w ten sposób uwagę, że w kierowaniu organizacjami oraz zespołami ludzkimi główną rolę odgrywają nie tylko kwalifikacje zawodowe, lecz także postępowanie osadzone w sferze aksjonormatywnej. Dzięki przystępnie omówionym analogiom między ludowymi opowieściami a kwestiami związanymi z funkcjonowaniem organizacji (m.in. procesem awansowania, innowacyjnością, wyznaczaniem celów, CSR czy wsparciem kierowniczym i kontrolą pracowników) dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystać bajki do rozwijania kompetencji i cech menedżerskich. Pozwala to przygotować liderów do skutecznego i odpowiedzialnego zarządzania opartego na wartościach, mającego pozytywny wpływ na ludzi, gospodarkę oraz środowisko. [z okładki].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58967 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce przy nazwie autora: Silicon Valley Product Group.
Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Można też wskazać projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły spektakularną porażkę. Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne. Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Nawet jednak najlepsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym świetnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.
Ta książka jest przeznaczona dla menedżerów produktów technologicznych. Pozwala na zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach specyficznych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii. Znalazło się w niej mnóstwo wskazówek pozwalających na budowanie wysoce elastycznych i wydajnych zespołów i wypracowanie efektywnej kultury organizacji. Nie zabrakło praktycznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży. Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady różnych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej przystępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie produktu wzbudzającego zachwyt użytkowników okaże się o wiele łatwiejsze.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59033 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej : Ed Catmull prezes studia filmowego Pixar Animation i Sisney Animatiom.
Kreatywność to książka dla menedżerów, którzy chcą budować wraz ze swoimi współpracownikami środowisko pracy oparte kreatywności oraz jak, poprzez odrzucenie konwencji, usprawniać procesy w firmie, To także pierwszy wgląd za kulisy wytwórni filmów animowanych Pixar.Dzięki niej możemy zajrzeć na spotkania, autopsje, narady "zespołu mózgowców" (Braintrust), podczas których powstawały jedne z najpopularniejszych filmów w historii kinematografii. W założeniu jest to książka o tym, w jaki sposób można zbudować w firmie kreatywną kulturę - ale również, jak pisze sam współzałożyciel i prezes Pixara, Ed Catmull, "wyraz idei, które według mnie pozwalają wyzwolić w nas to, co najlepsze".
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57341 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert Cialdini ; przekład Bogdan Wojciszke. - Wydanie siódme w języku polskim. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2018. - 333, [2] strony : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [299]-321. Indeks osobowy i indeks rzeczowy.
Jak nakłonić kogoś do zmiany sposobu postępowania?Jak zachęcić innych ludzi do zmiany decyzji?Jak skłonić do tego, by takiej zmiany zapragnęli?Jak obronić się przed ich wpływem na nasze decyzje?Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, sięgnij po książkę światowej sławy eksperta w dziedzinie wywierania wpływu. Dowiesz się z niej nie tylko, jak skutecznie wpływać na ludzi, ale także jak obronić się przed niepożądanym wpływem. Książka jest skierowana do osóbzawodowo zajmujących się wpływaniem na innych: dziennikarzy i psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców. Służyć może wiedzą i pomocą każdemu, kto chce wpływać na innych bądź obronić się przed niechcianym wpływem."Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka" zyskała sobie ogromną popularność nie tylko wśród psychologów, ale także specjalistów od marketingu i wśród szerokiej publiczności. Została przetłumaczona na 26 języków i sprzedana w ponad 2 milionach egzemplarzy, zaś anglojęzyczny jej oryginał był cytowany ponad trzy tysiące razy. Przyczyną niezwykłej popularności tej pracy jest nie tylko fakt, że odkrywa ona czytelnikowi dość proste mechanizmy psychiczne odpowiedzialne za złożone i nieraz trudne do zrozumienia przypadki ludzkiego postępowania. Niepoślednią przyczyną jest też niezwykły dar jasnej i angażującej odbiorcę komunikacji - Robert Cialdini potrafi wyjaśniać złożone zjawiska w sposób powszechnie zrozumiały i fascynujący. Zarówno kiedy pisze, czego świadectwem omawiana książka, jak i kiedy mówi, czego świadectwem są jego kilkakrotne wystąpienia w murach Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.Prof. Bogdan Wojciszke
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
(dostępność ok. 09.05.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach. Indeks.
Dla praktyków i teoretyków infobrokeringu, bibliotekarzy, menedżerów, studentów zarządzania informacją oraz innych osób związanych z działalnością informacyjną.
Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja będąca kompleksowym omówieniem infobrokeringu, czyli profesjonalnego, odpłatnego wyszukiwania i opracowywania informacji na zlecenie. Autorzy, specjaliści reprezentujący różne ośrodki akademickie i podmioty gospodarcze, szczegółowo opisują teoretyczne i praktyczne zagadnienia brokeringu informacji w Polsce, do których należą m.in.:- funkcje i specyfika zawodu brokera informacji, wymagane kompetencje, umiejętności i tryb kształcenia infobrokerów, rozpoczynanie działalności,- kodeksy etyczne funkcjonujące w środowiskach profesjonalistów informacji oraz przepisy prawne i ich interpretacja,- współpraca infobrokera z klientem, identyfikacja jego potrzeb i spełnianie oczekiwań, potencjalne źródła konfliktu oraz mediacje,- infobrokerstwo systemowe: przekazywanie treści, znaczenie wiedzy i zarządzania nią w organizacji, związek między poziomem kultury infobrokerskiej a merytoryczną decyzyjnością organizacji, kwantyfikowanie wiedzy, optymalizacja procesów informacyjnych i komunikacyjnych,- audyt zarządzania wiedzą,- różne aspekty informacji i ich znaczenie w działalności infobrokerskiej: jakość, architektura i zasady projektowania informacji, typy źródeł informacji, rodzaje i cechy opracowań infobrokerskich,- metody pracy infobrokera - strategie pozyskiwania informacji, zjawisko głębokiego Internetu i sposoby docierania do jego zasobów, bieżące monitorowanie informacji, darmowe narzędzia i podstawowe metody wykorzystywane do gromadzenia informacji z ogólnodostępnych źródeł internetowych.Książka będzie przydatna nie tylko praktykom i teoretykom infobrokeringu, ale również bibliotekarzom, menedżerom, studentom zarządzania informacją i kierunków pokrewnych oraz innym osobom związanym z działalnością informacyjną.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58045 (1 egz.)
Kaucja: 46,92 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19979 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [135]-144.
Struktura gospodarki w skali globalnej, jak i krajowej, nie jest niezmienna - ulega ewolucji pod wpływem czynników technologicznych i ekonomicznych. Powstawanie nowych technologii skorelowane jest z przeobrażeniami po stronie popytu. Wprowadzanie innowacyjnych produktów prowadzi do kształtowania się nowych branż a zaniku innych, posługujących się starszymi technologiami. Niekiedy zmiany strukturalne mają charakter ewolucyjny - firmy dzielące między siebie rynek wprowadzają nowe technologie i zastępują wytwarzane produkty nowymi odpowiednikami. Nowe firmy w takim przypadku wchodzą tylko na miejsce 3tych, które przegrały rywalizację konkurencyjną. Czasem zaś - jak dowodzi C. Christensen - innowacje mają charakter przełomowy (rewolucyjny) - przerywają ciągłość rozwoju sektora. W takim przypadku innowacje są domeną firm nowo powstających zaś dotychczasowi potentaci są wypierani z rynku. Celem książki jest bliższe wejrzenie w przebieg tego zjawiska oraz analiza czynników wpływających na zmiany w sektorach i ich skutki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58215 (1 egz.)
Kaucja: 33,66 zł
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Tekst częściowo angielski, słowacki. Streszczenie angielskie przy pracach.
Monografia poświęcona została niezwykle ważnej, a zarazem aktualnej problematyce innowacji i konkurencyjności. Przedstawiono w niej wyniki analiz i badań empirycznych prowadzonych przez autorów w ostatnim okresie. (...) Szczególnie cennym jest podkreślenie interdyscyplinarnego podejścia do procesów innowacyjnych we współczesnych uwarunkowaniach społeczno-gospodarczych. Nie ma obecnie dziedziny biznesu i działalności ludzkiej, w której nie dostrzega się potrzeby kreatywności i innowacyjności. (...) Monografia może być przydatna dla wszystkich zainteresowanych problematyką innowacji i konkurencyjności, zarówno menedżerów, jak też studentów i pracowników naukowych. Prof. Ing. Jaroslav Dado, PhD.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56367 (1 egz.)
Kaucja: 54,12 zł
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The joy of work : 30 ways to fix your work culture and fall in love with your job again.
Bibliografia, filmografia na stronach 293-[297]. Indeks.
Czy współcześni menedżerowie potrafią stworzyć przyjazne środowiska pracy dla siebie i zespołów? Czy praca w przestrzeni open-space faktycznie sprzyja integracji i kooperacji? Czy przełomowe technologie XX i XXI wieku sprawiają, że ubywa nam stresu, a przybywa czasu? Czy korporacyjna kultura pracy promuje rozwój umiejętności pracownika? Czy to, że mamy coraz więcej zadań, sprawia, że rzeczywiście jesteśmy bardziej wydajni? Czy potrafimy czerpać satysfakcję ze swojej pracy? Odpowiedzi na te pytania często brzmią: niestety nie. Dzisiejsi pracownicy są bardziej zestresowani i mniej efektywni niż kiedykolwiek w przeszłości. Co możemy z tym zrobić? To książka dla tych, którzy są zmęczeni, stracili z oczu sens swojej pracy, mają dosyć szefa i kolegów, jak również przestali kochać to, co robią. Bruce Daisley, wiceprezes europejskiego Twittera, podpowiada, jak (znów) poczuć się szczęśliwym w życiu zawodowym. Bruce Daisley jest autorem licznych projektów i prezentacji dla Google’a i YouTube’a, poświęconym budowaniu poczucia szczęścia w pracy. Od wielu lat zajmuje się zagadnieniem kultury pracy i jej ewolucji. Bazą jego wystąpień i podcastów są rozmowy z pracownikami: od liderów i kadry menedżerskiej po pracowników najniższego szczebla w firmach reprezentujących rozmaite branże (od Microsoftu po Netlixa). Równie ważne są dla niego rozmowy z ekspertami reprezentującymi tradycyjne dziedziny nauki (jak psychologia) oraz te, które właśnie się rozwijają (jak neuroekonomia czy socjofizyka). Z tego materiału Daisley stworzył kompendium – przystępny i praktyczny poradnik służący świadomemu budowaniu kultury pracy i przywróceniu radości i satysfakcji z tego, co robimy przez co najmniej jedną trzecią doby. Publikacja stanowi przegląd najważniejszych aspektów (problemów) pracy w XXI wieku. Autor kompleksowo pokazuje, w jaki sposób zmiana nawyków w pracy przekłada się na nasze zdrowie, poczucie spełnienia i rozmaite sfery naszego życia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 22622 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.06.2024)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [589]-598. Indeks.
Autorzy, Marlon Dumas, Marcello La Rosa, Jan Mendling, Hajo A. Reijers, którzy są światowej sławy, wybitnymi profesorami w dziedzinie Business Process Management, podejmują wyzwanie syntetycznego ujęcia bieżących metod i narzędzi BPM. Opisują je w sposób spójny i zwięzły. Książka wprowadza konsekwencję i porządek do metod, które dotychczas często tworzono, omawiano i stosowano w oderwaniu od innych. Odwołuje się do najnowszego dorobku badań stosowanych nad BPM oraz praktyk opracowanych naukowo, co sprawia, że opiera się na twardych danych, a nie na wierze. Pierwsze wydanie tej książki zostało znakomicie przyjęte i szybko zyskało popularność na całym świecie. Setki instytucji, które z niej korzystają do celów nauczania, oraz dziesiątki tysięcy studentów i profesjonalistów, którzy wzięli udział w kursie Massive Open Online Course (MOOC) opracowanym na podstawie tej książki, stanowią dowód na rosnące zapotrzebowanie na edukację w zakresie BPM. Dowodzą również edukacyjnej i technicznej wartości publikacji. Drugie, zaktualizowane i rozszerzone wydanie charakteryzuje się bardziej szczegółowym omówieniem architektury procesów, rozpoznania procesów, innowacyjności procesów, strategicznego uzgadniania BPM oraz ładu korporacyjnego, czyli niezbędnych elementów zrównoważonego programu BPM. Nie ma wątpliwości, że nowe wydanie tej bestsellerowej książki przyczyni się do kształtowania narzędzi, a w jeszcze większym stopniu do kształtowania mentalności obecnych i przyszłych pokoleń specjalistów zajmujących się BPM. Publikacja ma charakter podręcznika. Jest to jednak praktyczne źródło wiedzy nie tylko dla studentów, ale również dla praktyków biznesu. Na polskim rynku nie ma bowiem tak kompletnej i wyczerpującej publikacji na temat zarządzania procesowego. Książka może być zatem wykorzystywana nie tylko jako podręcznik do zajęć ze studentami, ale też jako podręcznik wdrażania BPM w organizacjach sektora prywatnego i publicznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58683 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 141-150.
Dla kadry menedżerskiej, przedstawicieli nauki oraz studentów.
Publikacja dedykowana jest przede wszystkim kadrze menedżerskiej wszystkich szczebli zarządzania, przedstawicielom nauki zainteresowanym problematyką marki osobistej raz studentom na kierunkach zarządzanie, psychologia, socjologia. Autorzy książki kompleksowo omówili najważniejsze problemy budowania marki osobistej w kształtowaniu kariery zawodowej kadry menedżerskiej w nowoczesnych organizacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21162 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Na okładce: światowy bestseller.
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje.
Chciałbyś zarządzać projektami, ale czujesz się zagubiony w dostępnej na rynku ofercie szkoleń i certyfikatów? W takim razie ten poradnik jest dla ciebie! Jasno i przystępnie omówiono w nim kolejne etapy realizacji projektów oraz najważniejsze kompetencje menedżerskie. Zawarte w książce cenne wskazówki oraz praktyczne przykłady nauczą cię pewnie i skutecznie przeprowadzać projekty od początku do końca. Seria Droga do Sukcesu jest skierowana do początkujących menedżerów i przyszłych liderów oraz do wszystkich, którzy chcą rozwijać swoje kompetencje. Znajdziesz w niej cenne refleksje, przydatne rady i sprawdzone techniki. Książki z tej serii pomogą Ci: Ľ zdobyć podstawowe umiejętności i podnieść swoją efektywność Ľ błyskawicznie osiągnąć wymierne postępy Ľ rozwinąć swoja karierę, a także poprawić jakość życia osobistego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 58150 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Naukowe Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej)
Bibliografia, netografia przy pracach.
Streszczenie angielskie przy pracach.
Światową gospodarkę cechuje obecnie szybkie tempo zmian, determinowane atomizacją preferencji konsumentów, dywersyfikacją ich dochodów oraz wielką liczbą konkurujących ze sobą przedsiębiorstw. Wszystko to sprawia, że na rynku szanse przetrwania i rozwoju mają tylko te przedsiębiorstwa, które w innowacyjny sposób będą wdrażały nowe produkty, procesy i zmiany organizacyjne. Wprowadzanie innowacji staje się warunkiem koniecznym istnienia i rozwoju poszczególnych organizacji, a w rezultacie całych gospodarek. Praca stanowi zbiór tekstów zarówno doświadczonych badaczy jak i młodych pracowników nauki, a także praktyków. W toczącej się dyskusji na temat poprawy innowacyjności i konkurencyjności polskiej gospodarki prezentowane opracowanie można uznać za głos interesujący i ważny. Na uwagę zasługuje nie tylko analiza licznych źródeł wtórnych i logiczne, trafne wnioskowanie poczynione na tym gruncie, ale również konkluzje wynikające często z własnych badań empirycznych Autorow. Monografia powinna zainteresować badaczy zajmujących się problemami współczesnej gospodarki, decydentów odpowiadających za prawno-ekonomiczne kreowanie warunków prowadzenia działalności gospodarczej w Polsce, jak i rownież - a może przede wszystkim - samych menadżerów, zwłaszcza sektora MSP. dr hab. Grzegorz Maciejewski, prof. UE
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56383 (1 egz.)
Kaucja: 49,20 zł
Książka
W koszyku
Prawo pracy : pytania i odpowiedzi / Małgorzata Gersdorf, Krzysztof Rączka, Eliza Maniewska, Michał Raczkowski. - Wydanie 8., stan prawny na 1 września 2023 r. - Warszawa : Wolters Kluwer, 2023. - 515 stron ; 24 cm.
(Seria Akademicka)
Dla studentów wydziałów prawa, administracji, ekonomii i zarządzania, a także aplikantów prawniczych, adwokatów, radców prawnych, sędziów oraz pracowników działów kadr i menedżerów.
W publikacji zaprezentowano problematykę prawa pracy w przystępnej formie pytań i odpowiedzi. Autorzy omówili zagadnienia związane z poszczególnymi instytucjami prawnymi, uwzględniając przy tym dorobek doktryny oraz orzecznictwo Sądu Najwyższego. Opracowanie uwzględnia zmiany legislacyjne, w szczególności wprowadzone nowelizacjami Kodeksu pracy, które weszły w życie w 2023 r. Tym samym publikacja obejmuje zmienione oraz nowe regulacje dotyczące: - umów na okres próbny i na czas określony, - zatrudnienia równoległego (dodatkowego), - kontroli trzeźwości pracownika, - pracy zdalnej, - elastycznej organizacji pracy - oraz urlopu opiekuńczego i innych uprawnień pracownika związanych z rodzicielstwem. Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów wydziałów prawa, jak również administracji, ekonomii i zarządzania, a także aplikantów. Może być pomocna również w pracy adwokatów, radców prawnych, sędziów oraz pracowników działów kadr i menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58886 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
Mediacje : teoria i praktyka / redakcja naukowa Ewa Gmurzyńska, Rafał Morek. - 3. wydanie rozszerzone. - Warszawa : Wolters Kluwer Polska, 2018. - 551 stron : ilustracje ; 24 cm.
Dla wszystkich osób zainteresowanych mediacją i efektywnym rozwiązywaniem sporów, w tym zwłaszcza do: przedsiębiorców i menedżerów, sędziów, notariuszy, adwokatów, radców prawnych, aplikantów, studentów a także do mediatorów.
Przedstawiana publikacja jest najobszerniejszym na polskim rynku wydawniczym podręcznikiem mediacji. Autorzy - wykładowcy akademiccy i mediatorzy współpracujący z Centrum Rozwiązywania Sporów i Konfliktów przy Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego - dzielą się z Czytelnikami wiedzą i praktycznymi wskazówkami dotyczącymi rozwiązywania konfliktów. Książka zawiera kompendium wiedzy o mediacji i jej zastosowaniu w różnych dziedzinach stosunków społecznych i prawnych i jest uzupełniona przykładami zaczerpniętymi z bogatej praktyki mediacyjnej autorów, dotyczącymi mediacji: cywilnych, gospodarczych, rodzinnych, pracowniczych, karnych, administracyjnych, w sporach społecznych i konsumenckich. Czytelnicy znajdą w niej omówienie historycznych i kulturowych uwarunkowań mediacji w Polsce oraz kierunków jej potencjalnego rozwoju w przyszłości, np. w zakresie sporów związanych z handlem elektronicznym i internetem. Książka jest skierowana do wszystkich osób zainteresowanych mediacją i efektywnym rozwiązywaniem sporów, w tym zwłaszcza do: przedsiębiorców i menedżerów, sędziów, notariuszy, adwokatów, radców prawnych, aplikantów, studentów, a także do mediatorów oraz rosnącego grona uczestników mediacji, którzy chcieliby wzbogacić swoją wiedzę na jej temat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 327 (1 egz.)
Kaucja: 74,25 zł
Książka
W koszyku
Controlling : koncepcja, zastosowanie, wdrożenie / Jacek Goliszewski. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste, copyright 2019. - 627 stron : ilustracje, tabele, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według serwisu e-isbn.
Bibliografia na stronach [609]-617. Indeks.
Celem książki jest kompleksowe przedstawienie zagadnienia controllingu i wskazanie możliwości jego realizacji w przedsiębiorstwie. Autor omawia w niej cele i zadania controllingu w ujęciu międzynarodowym, określa, czym jest controlling, a także prezentuje rolę i zadania controllera. Opisuje metody projektowania i wdrażania systemu controllingu w celu wsparcia zarządzania strategicznego i operacyjnego oraz poszczególnych funkcji i obszarów działalności przedsiębiorstwa. Cennym uzupełnieniem prezentowanych rozważań są przykłady praktycznej realizacji controllingu oraz studia przypadków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 57459 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej