Marcinkowska Monika (1973- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(477)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(432)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Marcinkowska Monika (1973- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(315)
Mazan Maciejka
(303)
Steel Danielle (1948- )
(297)
King Stephen (1947- )
(293)
Popławska Anna
(293)
Prus Bolesław (1847-1912)
(287)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(257)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(224)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(206)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Mortka Marcin (1976- )
(203)
Supeł Barbara
(201)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(192)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(190)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Goscinny René (1926-1977)
(183)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(179)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(178)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(174)
Braiter Paulina
(169)
Widmark Martin (1961- )
(169)
Głowińska Anita
(168)
Skalska Katarzyna
(168)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Roberts Nora
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(159)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(156)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Poklewska-Koziełło Ewa
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Tuwim Julian (1894-1953)
(139)
Urban Miłosz
(139)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(136)
Gawryluk Barbara
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Olejnik Donata
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Zarawska Patrycja (1970- )
(131)
Rok wydania
2010 - 2019
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Banki
(3)
Kadry
(1)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(1)
Kapitał społeczny
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [215]-236.
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość.W pierwszym tomie rozprawy scharakteryzowano istotę kapitału relacyjnego banku oraz zaprezentowano zagadnienia dotyczące procesu zarządzania relacjami instytucji z interesariuszami.
Wstęp * Rozdział 1. Wymogi stawiane bankom * 1.1. Wprowadzenie - otoczenie banków jako kontekst formułowania celów ich działalności * 1.2. Otoczenie przedsiębiorstwa * 1.3. Interesariusze i ich oczekiwania * 1.3.1. Teoria interesariuszy * 1.3.2. Grupy interesów * 1.4. Odpowiedzialność banków * 1.5. Cele działania banków * 1.5.1. Cele przedsiębiorstw * 1.5.2. Powody istnienia banków i ich funkcje * 1.5.3. Mikroekonomiczne cele działalności banku * 1.5.4. Mezo- i makroekonomiczne cele działalności banku * 1.5.5. Hierarchia celów banku * 1.6. Trendy w otoczeniu banków i ich wpływ na oczekiwania wobec banków * 1.6.1. Trendy w otoczeniu banków * 1.6.2. Wpływ zmian w otoczeniu na oczekiwania wobec banków * 1.7. Podsumowanie * Rozdział 2. Reputacja i zaufanie do banku * 2.1. Reputacja banku * 2.1.1. Reputacja - definicja i atrybuty * 2.1.2. Źródła i znaczenie reputacji * 2.1.3. Ryzyko reputacyjne * 2.1.4. Pomiar reputacji * 2.1.5. Zarządzanie reputacją * 2.2. Zaufanie do banku * 2.2.1. Definicja i warunki zaufania * 2.2.2. Zaufanie organizacyjne i społeczne * 2.2.3. Banki jako instytucje zaufania publicznego * 2.3. Podsumowanie * Rozdział 3. Zasoby i kapitały banku. Miejsce kapitału relacyjnego wśród kapitałów banku * 3.1. Rodzaje zasobów i kapitałów w działalności banku * 3.2. Kapitał finansowy * 3.2.1. Rodzaje kapitałów finansowych w banku * 3.2.2. Kapitał zakładowy * 3.2.3. Kapitał regulacyjny * 3.2.4. Kapitał ekonomiczny (wewnętrzny) * 3.2.5. Kapitał księgowy * 3.3. Kapitał intelektualny * 3.3.1. Istota kapitału intelektualnego przedsiębiorstwa * 3.3.2. Kształtowanie kapitału intelektualnego * 3.3.3. Kapitał intelektualny banków * 3.4. Kapitał społeczny * 3.4.1. Definicje i istota kapitału społecznego * 3.4.2. Kapitał społeczny banku * 3.4.3. Kapitał społeczny a kapitał intelektualny * 3.5. Istota kapitału relacyjnego banku * 3.6. Podsumowanie * Rozdział 4. Zarządzanie relacjami z interesariuszami - budowa kapitału relacyjnego banku * 4.1. Uzasadnienie dla odpowiedzialności wobec interesariuszy * 4.1.1. Odpowiedzialność banku wobec interesariuszy * 4.1.2. Tworzenie wartości dla interesariuszy * 4.2. Kształtowanie relacji z interesariuszami * 4.3. Identyfikacja i analiza interesariuszy * 4.4. Uwzględnienie interesariuszy w strategii działania banku * 4.4.1. Strategia relacji z interesariuszami - stopień zaangażowania interesariuszy * 4.4.2. Komunikacja z interesariuszami * 4.4.3. Ocena realcji z interesariuszami * 4.5. Podsumowanie * Zakończenie * Bibliografia * Spis rysunków i tabel *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 37,49 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [321]-362.
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość.W drugim tomie przedstawiono funkcjonowanie banku z perspektywy relacji z kluczowymi interesariuszami: nadzorem, właścicielami, kierownictwem, pracownikami, klientami, wierzycielami, konkurentami (kooperentami), kooperantami (dostawcami i partnerami), państwem i społeczeństwem.
Wstęp * Rozdział 1. Relacje banku z instytucjami sieci bezpieczeństwa * 1.1. Sieć bezpieczeństwa finansowego * 1.1.1. Zapewnienie bezpieczeństwa banków * 1.1.2. Instytucje sieci bezpieczeństwa * 1.1.3. Regulacje nadzorcze * 1.1.4. Konsekwencje konstrukcji sieci bezpieczeństwa dla zachowań banków * 1.2. Oczekiwania i kontrybucje sieci bezpieczeństwa * 1.2.1. Oczekiwania instytucji sieci bezpieczeństwa wobec banków * 1.2.2. Oczekiwania wobec sieci bezpieczeństwa - kontrybucje regulatorów i nadzorców * 1.2.3. Ocena relacji banku z instytucjami sieci bezpieczeństwa * Rozdział 2. Relacje banku z właścicielami * 2.1. Właściciele banków * 2.1.1. Właściciele i problem agencji * 2.1.2. Prawa i obowiązki właścicieli banków * 2.1.3. Rodzaje właścicieli * 2.1.4. Efektywność struktury własności * 2.2. Kształtowanie relacji z właścicielami * 2.2.1. Zaangażowanie właścicieli * 2.2.2. Relacje inwestorskie * 2.3. Oczekiwania i kontrybucje właścicieli * 2.3.1. Oczekiwania właścicieli wobec banków * 2.3.2. Oczekiwania wobec właścicieli - kontrybucje inwestorów * 2.3.3. Ocena relacji banku z właścicielami * Rozdział 3. Relacje banku z kierownictwem * 3.1. Zarząd i rada nadzorcza banku * 3.1.1. Regulacje prawne dotyczące kierownictwa banku * 3.1.2. Rada nadzorcza banku * 3.1.3. Zarząd banku * 3.2. Oczekiwania i kontrybucje kierownictwa * 3.2.1. Oczekiwania kierownictwa wobec banków * 3.2.2. Oczekiwania wobec kierownictwa - kontrybucje członków zarządu i rady nadzorczej * 3.2.3. Ocena relacji banku z kierownictwem * Rozdział 4. Relacje banku z pracownikami * 4.1. Zarządzanie zasobami ludzkimi * 4.1.1. Pracownicy banku * 4.1.2. Zarządzanie zasobami ludzkimi * 4.1.3. Zaangażowanie pracowników i komunikacja z pracownikami * 4.2. Oczekiwania i kontrybucje pracowników * 4.2.1. Oczekiwania pracowników wobec banków * 4.2.2. Oczekiwania wobec pracowników - kontrybucje zasobów ludzkich * 4.2.3. Ocena relacji banku z pracownikami * Rozdział 5. Relacje banku z klientami * 5.1. Zarządzanie relacjami z klientami * 5.1.1. Klienci banków * 5.1.2. Kapitał klienta: wartość klienta i wartość dla klienta * 5.1.3. System zarządzania relacjami z klientami * 5.2. Oczekiwania i kontrybucje klientów * 5.2.1. Oczekiwania klientów wobec banków * 5.2.2. Oczekiwania wobec nabywców usług banku - kontrybucje klientów * 5.2.3. Ocena relacji banku z klientami * Rozdział 6. Relacje banku z wierzycielami * 6.1. Kapitał obcy w finansowaniu banków * 6.1.1. Instrumenty dłużne emitowane przez banki * 6.1.2. Zobowiązania w polityce finansowej banków * 6.2. Dyscyplina rynkowa * 6.3. Oczekiwania i kontrybucje wierzycieli * 6.3.1. Oczekiwania wierzycieli wobec banku * 6.3.2. Oczekiwania wobec dostawców kapitału obcego - kontrybucje wierzycieli * 6.3.3. Ocena relacji banku z wierzycielami * Rozdział 7. Relacje banku z konkurentami * 7.1. Konkurencja w sektorze bankowym * 7.2. Wzajemne relacje banków * 7.2.1. Współtworzenie systemu bankowego * 7.2.2. Rynek międzybankowy, systemy płatności, systemy wymiany danych * 7.2.3. Kooperencja banków * 7.3. Oczekiwania i kontrybucje konkurentów * 7.3.1. Wzajemne oczekiwania i kontrybucje banków * 7.3.2. Ocena relacji banku z konkurentami * Rozdział 8. Relacje banku z kooperantami * 8.1. Partnerstwo z dostawcami i kooperantami * 8.2. Outsourcing i centra usług * 8.2.1. Outsourcing * 8.2.2. Centra usług * 8.3. Alianse strategiczne banków * 8.4. Oczekiwania i kontrybucje kooperantów * 8.4.1. Oczekiwania kooperantów wobec banków * 8.4.2. Oczekiwania banku wobec partnerów - kontrybucje kooperantów * 8.4.3. Ocena relacji banku z kooperantami * Rozdział 9. Relacje banku z państwem i społeczeństwem * 9.1. Relacje banku z państwem * 9.1.1. Rola państwa w systemie bankowym * 9.1.2. Banki w systemie podatkowym * 9.1.3. Odpowiedzialność banku wobec państwa i gospodarki * 9.2. Społeczna odpowiedzialność biznesu * 9.3. Bank jako podmiot społecznie odpowiedzialny * 9.3.1. Odpowiedzialność społeczna i ekologiczna banków * 9.3.2. Pośredni wpływ społeczny i ekologiczny banków * 9.3.3. Ocena społecznego i ekologicznego wpływu banków * 9.4. Bankowość społeczna * 9.5. Oczekiwania i kontrybucje państwa i społeczeństwa * 9.5.1. Oczekiwania społeczeństwa i państwa wobec banków * 9.5.2. Oczekiwania banku wobec społeczności - kontrybucje państwa i społeczeństwa * 9.5.3. Ocena relacji banku z państwem i społeczeństwem * Zakończenie * Bibliografia * Spis tabel i rysunków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 49,98 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [233]-242.
W rozprawie przedstawiono instytucję banku z perspektywy holistycznej, ukazując sieć relacji, kontraktów i interakcji z interesariuszami zaangażowanymi w jego funkcjonowanie. Obraz banku nakreślono tu zatem z niestandardowej perspektywy: podkreślono obowiązki instytucji wobec różnych interesariuszy i zaakcentowano wpływ zainteresowanych stron na jej wyniki i wartość.Ostatni tom poświęcono zagadnieniu oceny kapitału relacyjnego banku, czyli analizy relacji banku z jego interesariuszami.Ze Wstępu
Wstęp * Rozdział 1. Pomiar wyników banku w kontekście kapitału relacji z interesariuszami * 1.1. Rachunkowość społeczna - narzędzia prezentacji informacji o interesariuszach * 1.2. Wartość dodana * 1.2.1. Sprawozdanie z wartości dodanej * 1.2.2. Rozszerzone sprawozdanie z wartości dodanej * 1.2.3. Rachunek gospodarowania czynnikami produkcji * 1.3. Wielopłaszczyznowe karty dokonań * 1.3.1. Zrównoważona Karta Dokonań * 1.3.2. Tableau de Bord de Gestion * 1.3.3. Nawigator * 1.3.4. Monitor Aktywów Niematerialnych * 1.4. Sprawozdania na temat zrównoważonego rozwoju * 1.4.1. Sprawozdania w trzech wymiarach * 1.4.2. Rachunkowość zintegrowana * 1.4.3. Ratingi CSR oraz giełdowe indeksy CSR * 1.5. Karta Odpowiedzialności * 1.6. Pryzmat Wyników * 1.7. Inne narzędzia pomiaru wyników * 1.8. Podsumowanie * Rozdział 2. Zewnętrzna ocena wyników banku z perspektywy relacji z interesariuszami * 2.1. Ocena wpływu banku na interesariuszy - założenia metodologiczne * 2.1.1. Źródła danych do analizy * 2.1.2. Wskaźniki stosowane w zewnętrznej ocenie relacji banku z interesariuszami * 2.1.3. Wskaźnik syntetyczny - zagregowana ocena wpływu banku na interesariuszy * 2.2. Cele i interesariusze polskich banków. Wyniki badania ankietowego * 2.2.1. Próba i metoda badawcza * 2.2.2. Cele działania banków * 2.2.3. Interesariusze banków * 2.3. Wyniki banków - perspektywa tworzenia kapitału relacyjnego * 2.3.1. Źródła danych * 2.3.2. Analiza wartości dodanej * 2.3.3. Ocena banku z perspektywy interesariuszy * 2.4. Podsumowanie * Rozdział 3. Kapitał relacyjny banków - studia przypadków * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. BMO Financial Group * 3.2.1. Wizja, misja, strategia banku * 3.2.2. Odpowiedzialność społeczna * 3.2.3. Relacje z interesariuszami * 3.2.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego * 3.2.5. Podsumowanie * 3.3. Credit Suisse * 3.3.1. Wizja, misja, strategia banku * 3.3.2. Odpowiedzialność społeczna * 3.3.3. Relacje z interesariuszami * 3.3.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego * 3.3.5. Podsumowanie * 3.4. Bank BPH * 3.4.1. Wizja, misja, strategia banku * 3.4.2. Odpowiedzialność społeczna * 3.4.3. Relacje z interesariuszami * 3.4.4. Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego * 3.4.5. Podsumowanie * 3.5. Bank Millennium * 3.5.1. Wizja, misja, strategia banku * 3.5.2. Odpowiedzialność społeczna * 3.5.3. Relacje z interesariuszami * 3.5.4 Efekty działalności banku - tworzenie kapitału relacyjnego * 3.5.5. Podsumowanie * 3.6. Podsumowanie * Zakończenie * Bibliografia * Spis rysunków i tabel
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 336.7 (1 egz.)
Kaucja: 37,49 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej