Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Błahut Grzegorz
(2)
Ogrodzka-Mazur Ewa
(2)
Chmiel Teresa Bogusława (1970- )
(1)
Ruman Natalia Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Ojcostwo
(1)
Wychowanie
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Pedagogika a Etnologia i Antropologia Kulturowa : wspólne obszary badań)
U dołu s. tyt. i okł.: Dolnośląska Szkoła Wyższa.
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Jeden art. w jęz. ang., spis treści i streszcz. także ang.
Prezentowany trzeci tom z serii Pedagogika a Etnologia i Antropologia Kulturowa: Wspólne Obszary Badań (drugi wydany przez naszą oficynę) zawiera studia teoretyczne i analizy empiryczne poświęcone problematyce ojcostwa w kontekście kulturowym, pedagogicznym i prawnym. W trzech częściach pracy: (1) Społeczno-kulturowe aspekty ojcostwa. W poszukiwaniu tożsamości współczesnego ojca, (2) Ojciec i dziecko - prawo a rzeczywistość oraz (3) Psychologia i teologia ojcostwa autorzy poszczególnych opracowań zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenia, problemy oraz inspiracje i perspektywy w zakresie badań współczesnego ojcostwa.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55567 (1 egz.)
Kaucja: 32,00 zł
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17994 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Pedagogika a Etnologia i Antropologia Kulturowa : wspólne obszary badań)
Bibliogr. przy pracach. Indeks.
Streszcz. ang. przy pracach. Spis treści także ang.
Funkcjonowanie dziecka w systemie wartości kulturowych i jego swoista emancypacja we współczesnym świecie sprowadzają się do poszukiwania strategii edukacyjnych, podkreślających z jednej strony potrzebę posiadania przez jednostkę nadrzędnej aksjologicznej filozofii życia, natomiast z drugiej umożliwiających racjonalne uczestniczenie w życiu określonej wspólnoty społecznej (wspólnot), oparte na własnym doświadczeniu, przeżywaniu i zaspokajaniu typowej dla tego wieku ciekawości świata.Zagadnienia te - w odczytaniach właściwych pedagogice oraz etnologii i antropologii kulturowej - stały się przedmiotem studiów teoretycznych i analiz empirycznych podjętych w kolejnym tomie poświęconym wspólnemu obszarowi badań, jakim jest wychowanie dziecka: między tradycją a współczesnością. W trzech częściach pracy (1) Wychowanie i edukacja dziecka w perspektywie historyczno-etnologicznej, (2) Ku godności i podmiotowości - wyzwania i zadania współczesnego wychowania oraz (3) Dorastanie dziecka - obrazy literackie i filmowe - autorzy poszczególnych opracowań zwracają szczególną uwagę na dotychczasowe doświadczenia, problemy oraz inspiracje i perspektywy w zakresie badań dziecka i dzieciństwa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18491 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej