Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Albigowski Marek
(1)
Piercy Nigel
(1)
Pratley Peter
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Etyka biznesu
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing : strategiczna reorientacja firmy / Nigel Piercy. - Warszawa : Wydaw. Felberg SJA, 2003. - XXIII, 544 s. : tab. ; 25 cm.
Bibliogr. przy rozdz. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47648 (1 egz.)
Kaucja: 63,44 zł
Książka
W koszyku
(Podstawy Zarządzania)
Bibliogr. przy rozdz.
Czytelnik, sięgając po tę książkę, uzyska odpowiedź m.in. na następujące pytania:Jak pogodzić interes prywatny z wymogami moralnymi?Na czym polega zasadnicza odpowiedzialność moralna w zarządzaniu jakością?Czym jest oświecony egoizm i dlaczego stanowi jedną z najlepszych teorii etycznych biznesu?Autor, wykładowca etyki biznesu na Wydziale Ekonomii w Hanzehogeschool, Hogeschool van Groningen w Holandii, prezentuje główne teorie etyczne współczesnego biznesu. Stara się także rozwijać praktyczne umiejętności menedżerów zarówno w analizowaniu konkretnych kwestii moralnych, jak i rozważaniu i określaniu strategii pozwalających rozstrzygać wszelkie dylematy moralne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17026 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej