Marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(199)
Forma i typ
Książki
(195)
Publikacje dydaktyczne
(29)
Publikacje naukowe
(16)
Poradniki i przewodniki
(15)
Publikacje popularnonaukowe
(9)
Publikacje fachowe
(7)
Audiobooki
(2)
Czasopisma
(1)
Filmy i seriale
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(235)
wypożyczone
(4)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(3)
BD40 (Suwalska 11)
(3)
BD52 (Rembielińska 6a)
(6)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(11)
CN1 (św. Wincentego 85)
(129)
MW123 (św. Wincentego 64)
(3)
W2 (Bazyliańska 6)
(7)
W29 (Rembielińska 6a)
(2)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(4)
W64 (Radzymińska 121)
(13)
W72 (Suwalska 11)
(3)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(6)
WP130 (św. Wincentego 85)
(46)
Autor
Kotler Philip (1931- )
(11)
Kotler Philip
(8)
Garbarski Lechosław
(6)
Mruk Henryk
(6)
Ehrlich Andrzej
(4)
Gasper Dorota
(4)
Kartajaya Hermawan (1947- )
(4)
Maison Dominika
(4)
Setiawan Iwan
(4)
Sznajder Andrzej
(4)
Wiktor Jan W
(4)
Baran Radosław
(3)
Kramer Teodor (1926- )
(3)
Pilarczyk Bogna
(3)
Wiśniewski Andrzej
(3)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Bartołd Robert
(2)
Bielski Ireneusz
(2)
Drabik Ireneusz
(2)
Fudała Maria
(2)
Jerzyk Ewa
(2)
Kaczmarczyk Stanisław
(2)
Kaczmarczyk Stanisław (1945- )
(2)
Kall Jacek
(2)
Kozielski Robert
(2)
Kramer Teodor
(2)
Kłeczek Ryszard
(2)
Limański Andrzej
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Michalski Eugeniusz
(2)
Pilarczyk Bogna (1948- )
(2)
Ries Al
(2)
Rutkowski Ireneusz Piotr
(2)
Schröder Harry
(2)
Sobotkiewicz Dariusz
(2)
Sojkin Bogdan
(2)
Styś Aniela
(2)
Waniowski Paweł
(2)
Wasilewski Piotr (1956- )
(2)
Środa Jacek
(2)
Abel Ralf Bernd
(1)
Adamska Maria
(1)
Adamus Lucyna
(1)
Aftyka Waldemar
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Ambler Tim
(1)
Andrusiewicz Joanna
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof
(1)
Armstrong Gary
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Baker Michael John
(1)
Barber Benjamin R. (1939- )
(1)
Barefoot Darren (1974- )
(1)
Baruk Agnieszka
(1)
Baruk Agnieszka Izabela (1973- )
(1)
Bernacki Marek
(1)
Bianchi Anna Maria
(1)
Białecki Klemens
(1)
Białek Maria
(1)
Białoń Lidia
(1)
Biernat Kamil
(1)
Bilińska-|Reformat Katarzyna
(1)
Blake Elizabeth
(1)
Bolesta|-Kukułka Krystyna
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Bond Alison
(1)
Bradbury Andrew
(1)
Branson Richard (1950- )
(1)
Bremner John
(1)
Briggs Susan
(1)
Broweus Niklas
(1)
Bryła Paweł (ekonomista)
(1)
Brzeźniak Mateusz
(1)
Buczyńska Barbara
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Butkiewicz Ewa
(1)
Canwell Diane (1950- )
(1)
Cap Piotr
(1)
Castenow Dieter
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chudoba Tadeusz
(1)
Churchill Gilbert A
(1)
Ciszewska-Mlinarič Mariola
(1)
Cohen William A. (1937- )
(1)
Collin P. H. (1935- )
(1)
Czarnecki Adam
(1)
Czekałowski Karol
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Davies William (1976- )
(1)
Dijk Marcus van
(1)
Domański Tomasz (1953- )
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Duliniec Elżbieta
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Dziedzic Zbigniew
(1)
Dzierzgowski Jan
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(46)
2000 - 2009
(94)
1990 - 1999
(50)
Okres powstania dzieła
2001-
(34)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(199)
Język
polski
(199)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(29)
Studenci
(22)
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Marketing
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
2001-
(13)
1901-2000
(6)
1989-2000
(5)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Europa
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(61)
Publikacje dydaktyczne
(35)
Poradnik
(24)
Opracowanie
(7)
Podręczniki
(7)
Monografia
(5)
Encyklopedia
(3)
Materiały pomocnicze
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Czasopisma ekonomiczne polskie
(1)
Film edukacyjny
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Reportaż
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Psychologia
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Historia
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
199 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 P (1 egz.)
Książka
W koszyku
(The Financial Times))
Forma i typ
Temat
Gatunek
Słowniczek. Tabele.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. "»Marketing« jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne." prof. dr hab. Lechosław Garbarski, Akademia Leona Koźmińskiego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. DF 56965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 259-260. Indeks.
Zasady marketingu się zmieniły. Doświadczeni specjaliści od promocji wiedzą, że bezpośredni kontakt z klientami w sieci to dziś obowiązek. Każda taka relacja może - z pożytkiem dla firmy - przerodzić się w przyjaźń. Znajomi na wagę złota to dobrze napisana instrukcja, jak poprowadzić skuteczną kampanię w mediach społecznościowych. To przewodnik pełen podpowiedzi, tricków oraz inspirujących studiów przypadku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339 (1 egz.)
Kaucja: 63,20 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50598 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006. - 382 s. : tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [379]-382.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49160 (1 egz.)
Kaucja: 33,08 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [265-266].
Spis treści również w jęz. ang., niem., ros.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16431 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Podstawy marketingu / Ireneusz Bielski. - Wyd. 2 popr. i uzup. - Toruń : Dom Organizatora, 1999. - 367, [1] s. : wykr. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 366-368.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
Współczesny marketing : filozofia, strategie, instrumenty / Ireneusz Bielski. - Warszawa : Studio Emka, cop. 2006. - 473, [1] s. : rys., wykr., tab. ; 22 cm.
Forma i typ
Temat
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48756 (1 egz.)
Kaucja: 28,42 zł
Książka
W koszyku
Polacy nie są zaznajomieni z chińską kulturą, stylem życia czy sposobem bycia Chińczyków. Chiny kojarzą się nam głównie z fabrykami zachodnich marek oraz firmami typu Huaweii Xiaomi czy sklepami internetowymi Alibaba lub Aliexpress. Wiedza Chińczyków o Polakach jest równie uboga i stereotypowa. Biznesmenów obu państw cechuje wyidealizowane myślenie o tym, jak powinno wyglądać prowadzenie interesów w każdym z krajów. Jak mawiał Sun Tzu: "Kto zna wroga i zna siebie, nie będzie zagrożony choćby i w stu starciach. Kto nie zna wroga, ale zna siebie, czasem odniesie zwycięstwo, a innym razem zostanie pokonany. Kto nie zna ani wroga, ani siebie, nieuchronnie ponosi klęskę w każdej walce". W tej samej kolejności należy poznać swoich partnerów, siebie, rynek, cele i środowisko biznesowe. Chiny stanowią dla nas ogromną szansę gospodarczą, a kto zrozumie chiński umysł i możliwości płynące ze współpracy z Chińczykami uzyska szanse stworzenia czegoś o czym konkurencja może tylko marzyć. W Polsce są już firmy, które to dostrzegły i urosły z małych spółek do liderów w swojej branży właśnie dzięki ścisłej współpracy z podmiotami chińskimi. Dobrą lekcją dla polskich przedsiębiorców może być podejście firm niemieckich i południowokoreańskich, którym udało się osiągnąć świetne wyniki w Chinach dzięki temu, że po prostu nauczyły się one robić interesy z Chińczykami i dostosowały się do chińskiej kultury biznesowej. Książka składa się z kilkunastu rozdziałów, z których każdy odwołuje się do praktycznej wiedzy i doświadczenia w biznesie z Chińczykami. Duży nacisk jej autorzy kładą na odczarowanie kultury biznesowej Chin i sposobu działania chińskich firm. Książka jest przeznaczona dla przedsiębiorców już działających na rynku chińskim lub rozważających wejście na ten rynek. Publikacja ma wymiar praktyczny i w prosty sposób opisuje zarówno mechanizmy prawne, jak i te pozaprawne.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 58606 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Kaucja: 00,00 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52373 (1 egz.)
Kaucja: 31,05 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45474 (1 egz.)
Kaucja: 0,00 zł
Książka
W koszyku
(Onepress Quick)
U dołu s. tyt. i okł.: Plus minisłowniczek polsko-angielsko-niemiecki. Słownik polsko-angielsko-niemiecki do książki Jak zorganizować prezentację / Katarzyna Tatar. - 6 s. ; 16 cm.
Na okł. i s tyt. : Wywieraj woływ na innych ; Bądź pewny siebie ; Prezentuj się profesjonalnie i w najlepszym stylu.
Bibliogr. s. 137-138.
Efektywność przekazywania informacji jest kluczem do sukcesu w biznesie. Zarówno w szkoleniu nowych pracowników, jak i nawiązywaniu kontaktów z potencjalnymi klientami umiejętność wywierania wpływu na słuchacza jest sztuką, którą powinien poznać każdy, kto pracuje z ludźmi. Dla wielu jest to sztuka trudna. Bez względu na to, czy jesteś jeszcze początkującym lektorem, czy też zamierzasz rozwijać już zdobyte umiejętności, ten wszechstronny i aktualny przewodnik pełen jest praktycznych porad, jakich szukasz. Odnosząc się do powszechnych problemów, przed którymi staje większość z nas, książka pomoże Ci: * przezwyciężyć tremę; * mówić do rzeczy i na temat; * zrozumieć język ciała; * efektywnie korzystać z pomocy wizualnych. "Jak zorganizować prezentację" sprawi, że zyskasz pewność siebie w procesie komunikacji. Książka jest niezastąpiona do użytku prywatnego, a także jako baza warsztatów i seminariów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
"Like a Virgin" to książka napisana z perspektywy założyciela dużego biznesu, który wyzwolił się od biznesowego szablonu, a całą wiedzę jaką ma o skutecznym prowadzeniu przedsiębiorstwa czerpie z własnego, czterdziestoletniego doświadczenia. Książka Richarda Bransona to zebrane w całość najlepsze biznesowe wskazówki autora, które pierwotnie pojawiły się w "New York Times", a następnie były cytowane na całym świecie od Indii aż po Australię i Wyspy Bahama. Branson porusza w swojej książce zarówno kwestię światowego kryzysu finansowego, jak również zdradza pięć sekretnych przepisów, jak osiągnąć sukces w biznesie. Praktyczna wiedza, jaką Branson dzieli się z Czytelnikami, jest nie do zdobycia w żadnej szkole. "Like A Virgin" to rady praktyka, który osiągnął sukces i który wie, jak sprawnie i skutecznie poruszać się w biznesie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Professional network marketing, 1996. - Na okł. podtyt. : praktyczny poradnik jak tworzyć skutecznie działającą sieć. - U dołu s. przedtyt. : zamiast ciężej, pracuj mądrzej!.
Bibliogr. s. [324].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 15675 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338.48 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 459 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie świadomości marki w klubie sportowym / Mateusz Brzeźniak. - Wydanie pierwsze. - Gdańsk : Wydawnictwo Naukowe Katedra, 2017. - 191, [7] stron : ilustracje ; 20 cm.
Zawiera aneks.
Bibliografia na stronach [187]-191.
`To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich - od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów - coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców - aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy`. dr Andrzej Świątecki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56626 (1 egz.)
Kaucja: 18,15 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej