Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
Placówka
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(4)
Autor
Chromiak Małgorzata
(2)
Jabłońska Bożena
(2)
Krupska Maria
(2)
Pryzowicz Elżbieta
(2)
Ronek Hubert (1979- )
(2)
Cudnik Dorota
(1)
Drob Janusz
(1)
Malinowska Joanna (1962- )
(1)
Neckar-Ilnicka Teresa (1957- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(3)
Szkoły podstawowe
(3)
Temat
Matematyka (przedmiot szkolny)
(3)
Gry edukacyjne
(2)
Zagadki polskie
(2)
Artyści
(1)
Jesień
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Osobliwości
(1)
Podróżnicy
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postacie historyczne
(1)
Uczeni
(1)
Uczenie się
(1)
Zima
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Gry edukacyjne
(3)
Materiały pomocnicze
(3)
Wydawnictwa dla dzieci
(2)
Biografia
(1)
Wydawnictwa dla dzieci i młodzieży
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(PUS)
Opis według okładki.
Bogaty zbiór zadań, który w przystępnej i zabawowej formie doskonali umiejętności mnożenia i dzielenia w zakresie 30.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21137 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PUS)
Opis według okładki.
Bogaty zbiór zadań, który w przystępnej i zabawowej formie doskonali umiejętności mnożenia i dzielenia w zakresie 30.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Liczę w pamięci. 4, Mnożenie i dzielenie w zakresie 100 / autor Dorota Cudnik. - Wydanie XV. - Kraków : Epideixis, 2020. - 31 stron : ilustracje ; 24 cm.
(PUS)
Opis według okładki.
Książeczki z serii Liczę w pamięci to bogaty zbiór zadań dotyczących czterech podstawowych działań arytmetycznych, które swoją przystępną i zabawową formą służą poznawaniu podstaw techniki rachunkowej, utrwaleniu pojęcia liczby oraz doskonaleniu umiejętności symbolicznego zapisu działań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 21136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dlaczego stali się sławni / przekład Janusz Drob. - Lublin : Epideixis, [1993]. - 188, [4] strony : ilustracje, fotografie, portrety ; 27 cm.
(Pytania i Odpowiedzi)
Indeks.
Tłumaczone z języka włoskiego.
Dlaczego stali sie sławni... Mojżesz, Juliusz Cezar, Perykles, Elżbieta I, Piotr Wielki, Jan Paweł II... ludzie, którzy stanęli na Księżycu i wiele, wiele innych postaci? Czy to zasługa ich talentu, zdolności i ambicji czy może miejsca, w którym żyli, okoliczności i problemów, przed jakimi zostali postawieni? Aby "stac się sławnym" trzeba również, a może przede wszystkim, przeczytać tę książke.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Książka
W koszyku
(PUS)
Opis wg okł.
Rozwiązywanie zagadek jest dobra i wartościową rozrywką. Zagadka podsuwa problem, który najpierw trzeba przeanalizować, a następnie wskazać jego rozwiązanie.Rozwiązywanie zagadek uczy twórczego i logicznego myślenia, pobudza wyobraźnię, wzbogaca słownictwo i wiedzę.Istotnym elementem zabawy są rymowanki, w które często ujęty jest tekst zagadki. Dzieci z wielką przyjemnością odgadują zgadywanki, ponieważ wiedzą, że ich treść jest celowo niejasna, a samo poszukiwanie odpowiedzi jest zabawą.Książeczka Zgadywanki realizuje wiele istotnych w nauczaniu początkowym celów dydaktycznych: - doskonalenie czytania ze zrozumieniem, - poznawanie zjawisk przyrodniczych, - poznawanie otoczenia bliskiego dziecku, - rozpoznawanie miesięcy i pór roku po zjawiskach i charakterystycznych cechach związanych z przyrodą.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(PUS)
Opis wg okł.
Tematem książeczki z serii Zgadywanki jest zima. Słownictwo i ćwiczenia w nim zawarte dobrane są tematycznie do tej pory roku i uporządkowane zgodnie z wydarzeniami następującymi w roku szkolnym.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł. podtyt.: pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej : system PUS - Pomyśl, Ułóż, Sprawdź.
Bibliogr., netogr. przy pracach. Indeks.
Streszcz. ang.
Pomoce dydaktyczne w praktyce edukacyjnej.Otaczający i przeżywany przez każdego z nas świat ponowoczesnych technologii, nowych mediów i komunikacji zdetronizował do niedawna jeszcze centralną rolę i pozycję nauczyciela w klasie szkolnej, który - czy tego chce, czy nie chce - musi sukcesywnie odchodzić od prowadzenia dzieci za rękę, dyrektywnego nauczania i wartościowania ich w procesie nabywania wiedzy i umiejętności.W tym też sensie niniejsza książka powstał w dobry momencie, bowiem autorzy poszczególnych rozdziałów mają za sobą kolejne lata doświadczeń, eksperymentów, etnopedagogicznych badań, które potwierdzają nieuniknioną rewolucję w szkolnej dydaktyce, a jeśli nawet nie jeszcze tak głęboką zmianę, to przynajmniej przygotowanie do niej młodych pokoleń.Całość tomu została bardzo dobrze zredagowana, bowiem tworzy dwie, spójne merytorycznie części, z których pierwsza została oddana w ręce i umysły znakomitych specjalistów - psychologów, dydaktyków, pedagogów wczesnoszkolnych, zaś druga - znakomitą prezentacją zastosowania systemu PUS w praktyce edukacyjnej.(.)niniejsza książka spełnia podwójny standard w polskiej edukacji i kształceniu nauczycieli, bowiem znakomicie łączy najnowszą wiedzę naukową, diagnozy i modele pedagogiczne z ich zastosowaniem w praktyce szkolnej. Oby tego typu publikacji było na naszym rynku wydawniczym jak najwięcej. Powinni z niej skorzystać studenci pedagogiki przedszkolnej i elementarnej, ale także już zakorzenieni w przedszkolach i szkołach nauczyciele w ramach procesu samokształcenia i doskonalenia zawodowego. Gorąco polecam też tę rozprawę edukatorom domowym, którzy sami kształcą lub organizują swoim dzieciom edukacje poza systemem instytucjonalnym.Prof. Dr hab. Bogusław ŚliwerskiWydział Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu ŁódzkiegoSwój wkład w powstanie tego opracowania mieli m. in.Edyta Gruszczyk - Kolczyńska, Stanisław Dylak, Jolanta I. Kruk, Danuta Borecka - Biernat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17981 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej