Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(6)
Forma i typ
Gry i zabawki
(6)
Dostępność
dostępne
(14)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(5)
BD52 (Rembielińska 6a)
(5)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
Autor
Delval Julien
(2)
Moon Alan R
(2)
Andreani Jean-François
(1)
André Marc
(1)
Benedetti Toussaint
(1)
Blanchot Denis
(1)
Cottereau Jacques
(1)
Daujean Cyrille
(1)
Fryxelius Isaak
(1)
Fryxelius Jacob
(1)
Gille-Naves Guillaume
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Lefebvre Cédric
(1)
Majkowski Tomasz
(1)
Polouchine Igor
(1)
Quidault Pascal
(1)
Raimbault Christopher
(1)
Szweda Szymon
(1)
Valbuena Jordi
(1)
Wełnicki Marcin (1984- )
(1)
Żabicka Monika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
9-13 lat
(1)
Dzieci
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Handel
(1)
Miasta
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(5)
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry w karty
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(3)
6 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor - Miasta [Gra] : rozszerzenie / Marc André ; ilustracje Pascal Quidault. - Gdańsk : Rebel ; - 1 gra (płytka pierwszego gracza, 7 płytek miast, plansza, 20 herbów, 30 kart Orientu, 12 plastikowych twierdz) : plastik, tektura, kolor ; w pudełku 28x22x7 cm + instrukcja.
Opis według pudełka.
Liczba graczy: 2-4.
Czas gry: 30 minut.
Wiek: 10+.
Splendor: Miasta to rozszerzenie do dynamicznej i uzależniającej gry w zbieranie zasobów na kartach i żetonach. Wcielanie się w renesansowych kupców będzie jeszcze bardziej pasjonujące dzięki czterem fascynującym modułom, które skierują rozgrywkę na nowe tory!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.61, G.60, G.59 (3 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.61, G.59 (2 egz.)
(dostępność ok. 27.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.61, G.60, G.59 (3 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Liczba graczy: 2-8.
Czas gry: 15 minut.
5 gier w 1.
Wiek: 6+.
Instrukcja gry w języku polskim, oryginalna gra w języku francuskim.
Ten, ten, no... Jing Jang! Spójrz na pierwszą kartę, którą trzymasz w ręku oraz na tę, która leży na środku stołu. Znajdź na nich wspólny symbol, nazwij go i szybko pozbądź się swojej karty. Teraz następna! Ale tu nie ma żadnego wspólnego symbolu! Na pewno jest! Ja mam marchewkę!! Ej, ale nie mam, serio!!! Musi być! Kostka lodu u mnie!! W Dobble można grać na klika sposobów. W zasadach można znaleźć pięć mini-gier. Najpopularniejszą jest wersja, w której wszystkie karty rozdaje się graczom, a jedną z kart kładzie na środku stołu. Na dany sygnał gracze patrzą na pierwszą kartę z góry, którą trzymają w ręku i szukają wspólnego symbolu z kartą, która leży na stole. Symbol nazywają głośno i szybko kładą swoją kartę na stole, przykrywając starą kartę. Teraz każdy z graczy musi znaleźć wspólny symbol z nową kartą! Wygrywa ten, kto pierwszy pozbędzie się kart. W celu utrudnienia zabawy symbole na kartach bywają odwrócone i miewają inne rozmiary. Same karty są okrągłe i pełne kolorowych ilustracji roślin, postaci i przedmiotów, a każda z nich jest unikalna i łączy się z innymi kartami jednym i tylko jednym symbolem.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.40, G.36, G.42, G.44, G.38, G.41, G.45, G.37, G.43, G.39 (10 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.45, G.48, G.47, G.44, G.50, G.46, G.49, G.43, G.42, G.51 (10 egz.)
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. G.1 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Terraformacja Marsa [Gra] / Jacob Fryxelius ; opracowanie graficzne: Isaac Fryxelius ; tłumaczenie: Marcin Wełnicki. - Gdańsk : Rebel, copyright 2016. - 1 gra (plansza, 5 planszy graczy, 233 karty, 400 znaczników, 80 kafelków) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (15, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 26 cm).
Zawartość pudełka: plansza, 5 planszy gracza, 233 karty (208 projektów, 17 korporacji, 8 pomocy), 80 obszarów (9 obszarów oceanów, 60 obszarów zieleni/miast, 11 obszarów specjalnych), znacznik pierwszego gracza, 200 kostek zasobów (125 brązowych, 45 złotych, 30 srebrnych), 200 znaczników graczy (40 żółtych, 40 zielonych, 40 czarnych, 40 niebieskich, 40 czerwonych), 3 białe znaczniki.
W instrukcji copyright 2016 FryxGames.
Opis wg pudełka.
Liczba graczy: 1-5.
Czas gry: 90-120 minut.
Wiek: 12 +.
Tekst tłumaczony z języka szwedzkiego. Instrukcja w języku polskim.
Gra Roku 2017 - nagroda główna.
Gra Roku 2017 - zawansowana.
"Obwieszczenie o terraformacji: Rząd Ziemi został powołany w 2174 roku i od samego początku, przez niemal półtora wieku, nieustannie dążył do osiągnięcia globalnej jedności i pokoju. Naszą misją było stać się uniwersalnym dla całej ludzkości narzędziem kształtowania lepszego jutra. Ziemia jest przeludniona, a jej zasoby się kurczą. Dziś stoimy przed wyborem: cofnąć się cywilizacyjnie albo ruszyć w przestrzeń kosmiczną i znaleźć dla naszej rasy nowy dom. W związku z tym nasz kurs jest jasny - musimy zmienić Marsa w zdatną do życia planetę. Terraformacja Marsa to przedsięwzięcie tak wielkie, że wymagać będzie wspólnego wysiłku całej ludzkości. W tym celu Rząd Ziemi powoła Komitet Terraformacji i wprowadzi globalny podatek. Wszystkie korporacje i przedsiębiorstwa, które udzielą nam swojej pomocy, zostaną przez Komitet hojnie wynagrodzone. Wierzymy, że wybrane przez nas środki i metody zaowocują w przyszłości nowym domem dla naszych potomków. Dziękujemy wszystkim za uwagę!"- Levi Uken, rzecznik Rządu Światowego, 16 stycznia 2315 roku. Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety. Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadków. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, która przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła. Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, które pragną zwiększyć swój udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.22, G.18, G.19, G.20, G.21 (5 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.26, G.25, G.27, G.28, G.24 (5 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu [Gra] : Europa / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delvan ; projekt graficzny: Cyrille Daujean ; tłumaczenie: Magdalena Jedlińska, Szymon Szweda, Tomasz Z. Majkowski. - Gdańsk : Rebel, [2017]. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę Europy z roku 1900, 240 kolorowych wagonów, 15 kolorowych figurek dworców, 110 kart waganów, 46 kart biletów, 5 drewnianych znaczników punktacji) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
Na pudełku logo wydawcy oryginału: Days of Wonder.
Data copyright 2004-2018.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek: 8+.
Tekst tłumaczony z języka angielskiego. Instrukcja w języku polskim.
Od urwistych wzgórz Edynburga po słoneczne nabrzeża Stambułu, z dusznych alej Pampeluny do wietrznego Berlina - Wsiąść do pociągu: Europa zabierze cię w wielką podróż przez wielkie miasta Starego Kontynentu u progu zeszłego stulecia. Czy odważysz się przebyć mroczne tunele Szwajcarii? Wsiądziesz na pokład promu przemierzającego Morze Czarne? Wzniesiesz dumne dworce w stolicach imperiów? Następne posunięcie może uczynić cię największym magnatem kolejowym Europy! Pakuj walizki, wołaj bagażowego i wsiądź do pociągu! "Wsiąść do Pociagu: Europa" to druga część niezmiernie popularnej serii o wielkiej, kolejowej przygodzie. Gracze zbierają karty przedstawiające wagony i używają ich by budować dworce, pokonywać tunele, wsiadać na promy i zajmować trasy kolejowe jak Europa długa i szeroka. "Wsiąść do Pociągu: Europa" to prosta i elegancka gra, której można nauczyć się w 5 minut. Zapewni dobrą zabawę całej rodzinie, spodoba się także doświadczonym graczom. We "Wsiąść do Pociągu: Europa" gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "Warszawa - Madryt" czy "Paryż - Ateny". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Europy, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia). Gra wymaga strategii i taktycznego myślenia, które pozwoli jak najkorzystniej zrealizować swoje zadania, zablokować przeciwników i przechwycić najlepsze trasy. Jednocześnie ma bardzo proste zasady, które można wyjaśnić w ciągu kilku minut!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.8, G.16, G.14, G.15 (4 egz.)
(dostępność ok. 10.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.20, G.14, G.21, G.23, G.22 (5 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wsiąść do pociągu [Gra] : Mapa USA / autor gry: Alan R. Moon ; ilustracje: Julien Delval. - Gdańsk : Rebel, copyright 2013. - 1 gra (1 plansza przedstawiająca mapę połączeń kolejowych w Ameryce Północnej, 240 kolorowych wagoników, 110 kart wagonów, 30 kart biletów, 1 karta podsumowania, 5 drewnianych znaczników) : karton, tektura, plastik, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja ( [4] strony : ilustracje kolorowe ; 29 cm.).
Forma i typ
Gatunek
Dziedzina i ujęcie
Na pudełku logo wydawcy oryginału: Days of Wonder.
Na opakowaniu copyright 2013 Days of Wonder.
Liczba graczy: 2-5.
Czas gry: 30-60 minut.
Wiek: 8+.
Tekst tłumaczony z języka angielskiego. Instrukcja w języku polskim.
2. października 1900 roku. 28 lat wcześniej londyński ekscentryk Phileas Fogg wygrał swój słynny zakład o podróż w 80 dni dookoła świata. Teraz, u progu nowego wieku nadszedł czas na nową "niewiarygodną podróż". Starzy przyjaciele, którzy zebrali się by uczcić wygraną Fogga podejmują nowe wyzwanie. Stawka - 1 milion dolarów - zwycięzca bierze wszystko. Cel: kto może odwiedzić koleją najwięcej miast w Ameryce Północnej, w 7 dni! Przygoda rozpoczyna się już teraz... We "Wsiąść do Pociągu: USA" gracze otrzymują na początku zestaw biletów (zadań), które mają zrealizować - na przykład "San Francisco - New Jork" czy "Los Angeles - Atlanta". W czasie gry budują trasy z wagoników na mapie Stanów Zjednoczonych, przy czym dwie osoby nie mogą przejechać tą samą trasą (chyba że jest tam podwójna linia).
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.10, G.12, G.9, G.11, G.13 (5 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.17, G.16, G.19, G.15, G.18 (5 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Colt Express [Gra] / Christophe Raimbault ; ilustracje Jordi Valbuena ; oprawa graficzna Cédric Lefebvre ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Rebel, copyright 2015. - 1 gra (132 karty, 1 lokomotywa (do złożenia), 6 wagonów (do złożenia), 10 elementów terenu, 26 żetonów (18 worków z pieniędzmi, 6 klejnotów, 2 walizki, 7 pionków (6 bandytów, 1 szeryfa), 6 dodatkowych plansz postaci : karton, tektura, drewno, kolor ; w pudełku 30x30x7 cm + instrukcja złożenia lokomotywy ; instrukcja (harmonijka: 5 stron : ilustracje kolorowe ; 29 cm).
W instrukcji copyright 2015 Ludonaute.
Na opakowanieu: Liczy się dobry plan i jeszcze lepsza realizacja!
Data wydania i nazwa tłumacza według instrukcji.
Opis wg pudełka i instrukcji.
Liczba graczy: 2-6.
Czas gry: 40 minut.
Wiek : 10+.
Tekst tłumaczony z języka francuskiego. Instrukcja w języku polskim.
Spiel des Jahres Kritikerpreis 2015 ; As D`or Jeu de L`Année Cannes 2015.
Czy bandytom uda się zachować zimną krew i uniknąć świstających dookoła kul? Czy zdołają wykraść pieniądze przeznaczone na wypłaty dla pracowników Kompanii Węglowej Nice Valley? Czy przechytrzą dzielnego szeryfa, Samuela Forda? Bądź tym, który na koniec gry zostanie najbogatszym członkiem gangu. W grze "Colt Express" wcielasz się w rolę bandyty próbującego obrabować pociąg... przypadkiem w tym samym czasie co inni bandyci. Twoim celem jest zebranie jak największych bogactw, zanim zgarną je inni. Rozgrywka trwa 5 Rund. Każda Runda składa się z 2 faz:Faza 1: Planowanie! Każdy z graczy zagrywa od 2 do 5 kart na jeden stos, rewersem do góry lub na dół, w zależności od rundy. Gracz zamiast zagrania karty może dociągnąć 3 karty z swojej talii. Faza 2: Napad! Karty są rozgrywane w kolejności ich położenia, z groźbą niepowodzenia w realizacji planów. Nie zawsze uda się przewidzieć ruchy przeciwników i zapamiętać co samemu się uknuło...!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.32, G.35, G.33, G.31, G.34 (5 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. G.40, G.41, G.37, G.38, G.39 (5 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej