Czarkowska Lidia
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Czarkowska Lidia
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Temat
Mentoring
(2)
Dialog społeczny
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Motywacja
(1)
Psychologia
(1)
Samorealizacja
(1)
Wywiad motywujący
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia przy niektórych artykułach.
Streszczenie artykułów w większości również w języku angielskim.
Co sprawia, że niektórzy ludzie nie tylko rezygnują z realizacji swoich marzeń, ale nawet nie pozwalają sobie na to, aby marzyć? Czy jest to lęk przed porażką, rozczarowaniem sobą lub światem, odkryciem własnej niedoskonałości, czy ryzykiem związanym z opuszczeniem strefy komfortu, a może przed podjęciem wysiłku, jakiego wymaga każda zmiana? Cieniem na wizji przyszłości mogą też kłaść się trudne przeszłe doświadczenia, nieprzepracowane urazy i niezaapceptowane straty. W każdym z tych przypadków pierwszym darem, jaki coaching ma do zaoferowania, jest nadzieja. Celem książki Coaching jako klucz do wewnętrznej motywacji jest zebranie wiedzy i narzędzi przydatnych coachom i innym osobom zajmującym się rozwojem ludzkiego potencjału, aby mogli oni wspierać swoich klientów na ich drodze do realizacji marzeń. dr Lidia D. Czarkowska - dyrektor Centrum Coachingu i Mentoringu Akademia Leona Koźmińskiego
Pomiędzy potrzebą, możliwością, ochotą i wolą - jak coaching wspiera klienta w motywowaniu się * CZĘŚĆ 1. TEORIE MOTYWACJI A COACHING * Motywacja w coachingu - Model Warstw Motywacyjnych oraz narzędzia coachingowej praktyki z teorii potrzeb, neuronauk i grywalizacji * Coaching i autodeterminacja * Zastosowanie koncepcji flow w coachingu * Motywacja a emocje * CZĘŚĆ 2. MOTYWACJA POPRZEZ COACHING W DZIAŁANIU - NARZĘDZIA * Zaczyna się od wymówki * Wzmacnianie motywacji w procesie coachingu poprzez zwiększanie świadomości preferencji behawioralnych * Rola ćwiczeń coachingowych pomiędzy sesjami z coachem w podtrzymywaniu wewnętrznej motywacji w procesie coachingowym * CZĘŚĆ 3. WZROST MOTYWACJI POPRZEZ COACHING - OBSZARY ZASTOSOWAŁ * Budowanie motywacji wewnętrznej poprzez przywództwo oparte na empatii * Współpraca i motywacja w zespole -jak budować poprzez coaching * Coaching a motywacja pracowników sektora kreatywnego * Coaching a wewnętrzna motywacja kluczowego aktora w fazie przed adaptacją innowacji marketingowych * Szybciej, dalej, mocniej - coachingowo o motywacji w sporcie * CZĘŚĆ 4. FILOZOFIA COACHINGU - REFLEKSJE * Filozoficzne uwarunkowania motywujące coacha do pracy nad sobą * Użyteczne dopasowanie motywatorem w osiąganiu celów własnych i organizacji * CZĘŚĆ 5. MOTYWACJA W COACHINGU OKIEM PRAKTYKA - TEKSTY NIERECENZOWANE * Autentyczne życie w chaotycznym świecie. W drodze ku wewnętrznej motywacji * Transformujące podejście do życia i pracy - odkrywając drogę do motywacji wewnętrznej * Coaching jako metoda wspierająca motywację w skutecznej zmianie pracy * Autosabotaż w czasach sukcesu. Rozważania coacha praktyka * Pokonaj swoje wewnętrzne gremliny. Cztery sposoby sabotowania samego siebie i jak z nimi wygrać? * Informacje o Autorach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 58167 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inst. spr. : Centrum Coachingu Akademia Leona Koźmińskiego.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. przy niektórych art. Spis treści również ang.
Dialog jest sercem każdej istotnej relacji, w tym relacji coachingowej, a zarazem koniecznym warunkiem rozwoju indywidualnego i społecznego - to właśnie dzięki niemu można mówić o prawdziwym spotkaniu dwóch osób. Bez takiego spotkania, bez możliwości przejrzenia się w oczach innego podmiotu, bez nazwania i wyrażenia własnych myśli, bez empatycznego otwarcia się i usłyszenia myśli drugiego człowieka oraz bez wymiany poglądów prowadzącej do współtworzenia nowych idei - niemożliwe byłoby ani samopoznanie, ani tworzenie więzi, ani też indywidualny, czy społeczny progres. Można uznać, że nawiązywanie dialogu jest nie tylko naturalną, wrodzoną potrzebą homo sociologicus, ale wręcz konstytuuje nasze człowieczeństwo. W tym kontekście coaching, rozumiany jako konstruktywny dialog staje się nie tylko sposobem na zaspokojenie jednej z fundamentalnych ludzkich potrzeb, ale także pięknym i skutecznym narzędziem służącym do facylitacji indywidualnego i społecznego rozwoju. Podejmowany dotychczas w nieznacznym stopniu temat szeroko rozumianego dialogu, mającego wielowiekową tradycję, staje się w tej publikacji nowym polem badawczym, a także nowym wyznacznikiem rozwoju, postępu i innowacyjności - zarówno w relacjach międzyludzkich, jak i w obszarze zarządzania i edukacji. Przedstawione w książce interesujące konteksty analiz i interpretacji procesu coachingu jako dialogu potwierdzają jego aktualność i niezwykłą dynamikę rozwojową. Pokazują nowe paradygmaty i trendy. Wskazywanie interdyscyplinarnych relacji i zależności stanowi zarówno szansę, jak i wyzwanie stojące przed światem nauki, biznesu i edukacji, z którymi muszą się zmierzyć instytucje zajmujące się kształceniem i doskonaleniem kompetencji pracowników i nauczycieli. Tutaj właśnie coaching uzupełnia lukę między kształceniem sformalizowanym i ustawicznym rozwojem człowieka. Książka jest przeznaczona nie tylko dla praktyków i teoretyków coachingu, lecz także dla wszystkich, którzy widzą w tej metodzie szansę na rozwój własnego potencjału. - prof. dr hab. Józef Bednarek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 55782 (1 egz.)
(dostępność ok. 08.07.2024)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4771 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej