Dziecko niepełnosprawne
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(92)
Forma i typ
Książki
(92)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Poradniki i przewodniki
(6)
Proza
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
BD40 (Suwalska 11)
(10)
BD53 (Bazyliańska 6)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(9)
W2 (Bazyliańska 6)
(3)
W37 (Smoleńska 94)
(2)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(75)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(4)
Kościelska Małgorzata (1944- )
(4)
Kisiel Bożena
(3)
Minczakiewicz Elżbieta Maria
(3)
Obuchowska Irena (1932- )
(3)
Zaorska Marzenna
(3)
Antoszewska Beata
(2)
Bogdanowicz Marcin
(2)
Bogucka Jadwiga
(2)
Fröhlich Andreas D
(2)
Gajdzica Zenon
(2)
Klinik Anna
(2)
Majewicz Piotr
(2)
Mazanek Ewa
(2)
Pisula Ewa
(2)
Rakowska Alicja (1934- )
(2)
Rottermund Jerzy
(2)
Sherborne Veronica (1922-1990)
(2)
Winczura Barbara (1969- )
(2)
Aly Monika
(1)
Andrzejewska Jolanta
(1)
Baczała Ditta
(1)
Barełkowska Hanna (1970- )
(1)
Bartkiewicz Wioletta
(1)
Białek Zofia
(1)
Bogucka Jadwiga (psycholog)
(1)
Bołtuć Iwona
(1)
Brejnak Wojciech (1944- )
(1)
Bryndal Agnieszka
(1)
Błeszyński Jacek J
(1)
Chodkowska Maria
(1)
Cudak Sławomir
(1)
Cytowska Beata (1964- )
(1)
Czarkowska Lidia
(1)
Danielewicz Dorota
(1)
Dombrowska Eliza
(1)
Dryżałowska Grażyna
(1)
Dunphy Shane (1973- )
(1)
Falkiewicz Piotr
(1)
Firkowska-Mankiewicz Anna (1941- )
(1)
Firkowska-|Mankiewicz Anna
(1)
Florek Anna (tłumacz)
(1)
Fournier Jean-Louis (1938- )
(1)
Franczyk Anna
(1)
Gajewski Łukasz
(1)
Giczewska Aneta
(1)
Grygier Urszula
(1)
Grzyb Barbara
(1)
Guz Sabina
(1)
Gąsienica-Szostak Aldona
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Halbig Johannes
(1)
Hulek Aleksander (1916-1993)
(1)
Hundertmarck Gisela
(1)
Kaczmarek Teresa (1956-2004)
(1)
Kaleta Kinga
(1)
Karpińska Katarzyna
(1)
Karásková Vlasta (1947- )
(1)
Kielin Jacek
(1)
Klaczak Marzena
(1)
Kleszcz Piotr
(1)
Kmita Grażyna
(1)
Koch Ewa
(1)
Kochan-Wójcik Marta
(1)
Kohut Dorota
(1)
Komorowska Marta
(1)
Korzeniewska Ewa
(1)
Kosakowski Czesław (1940- )
(1)
Kowalczyk Magdalena
(1)
Krajewska Katarzyna
(1)
Kuleczka Waldemar
(1)
Kuleczka-Raszewska Maria
(1)
Kwaśniewska Grażyna
(1)
Lechowicz Anna (pedagogika)
(1)
Lechta Viktor
(1)
Lerrigo Marion Olive (1896- )
(1)
Lewandowska Kinga
(1)
Lis-Kujawski Andrzej
(1)
Markowska Dorota
(1)
Masiak Elżbieta
(1)
Maurer Alicja
(1)
Mihilewicz Stanisława
(1)
Mikrut Adam
(1)
Mikruta Adam
(1)
Mitchell David (1938- )
(1)
Mróz Justyna
(1)
Młynarska Małgorzata
(1)
Namińska Renata
(1)
Naprawa Renata
(1)
Nordoff Paul (1909-1977)
(1)
Okuniewski Juliusz
(1)
Olechnowicz Hanna
(1)
Oszustowicz Barbara
(1)
Palak Zofia
(1)
Panek Edyta
(1)
Pennock Keith
(1)
Peplińska Aleksandra
(1)
Perchthaler Arleta
(1)
Pilecki Jan
(1)
Piszczek Maria
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(45)
1990 - 1999
(18)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(92)
Język
polski
(92)
Odbiorca
Studenci
(6)
Szkoły wyższe
(6)
Przynależność kulturowa
Literatura francuska
(1)
Literatura irlandzka
(1)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Dziecko niepełnosprawne
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: czas
1989-
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Podręcznik
(8)
Poradnik
(8)
Materiały konferencyjne
(3)
Podręczniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Gry edukacyjne
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Pamiętniki kanadyjskie
(1)
Pamiętniki polskie
(1)
Powieść
(1)
Program nauczania
(1)
Programy nauczania dla szkół podstawowych specjalnych
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Publicystyka polska
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Psychologia
(1)
92 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: Das Sorgenkind im ersten Lebensjahr.
U góry okł.: Wcześniak opóźniony w rozwoju, upośledzony - czy po prostu inny? Poradnik dla rodziców i terapeutów.
Bibliogr. przy rozdz.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3467, 6471 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.
Wspomaganie rozwoju człowieka jest jednym z istotnych, trudnych i odpowiedzialnych działań. Należy zwracać uwagę nie tylko na istniejące zaburzenia i utrudnienia rozwojowe, ale dostrzegać zachowane możliwości.Każde wspieranie, także w rozwoju, przebiega w konkretnych warunkach i okolicznościach. Najistotniejszy jest podmiot wspierania, ale ważne są podmioty towarzyszące temu procesowi - rodzice, nauczyciele, terapeuci, lekarze, rehabilitanci. Istotna jest też wiedza, kompetencje i predyspozycje. Wszystkie te elementy decydują o jakości wspomagania, a zwłaszcza o jakości przyszłego życia osób nim objętych.Prezentowana książka jest zbiorem teoretycznych analiz i własnych przemyśleń autorów dotyczących diagnozy i metod rehabilitacji dzieci z różnymi typami niepełnosprawności. Praca adresowana jest do wszystkich, którzy zainteresowani są metodami wspomagania osób z niepełnosprawnością.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17965 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52932 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rodzice dzieci niepełnosprawnych - jacy są? Jak sobie radzą w życiu? Są przygnębieni czy z uporem walczą o swoje chore dziecko? Liczą na pomoc i współczucie czy na zrozumienie? Mają marzenia?Najlepiej na te pytania odpowie ktoś, kto sam ma takie doświadczenia. Hanna Barełkowska, autorka książki Nie mażę się, ale marzę o., ma syna niepełnosprawnego. Na podstawie własnych doświadczeń, rozmów z rodzicami innych dzieci pokazuje problem niepełnosprawności z innej perspektywy - perspektywy rodziców i opiekunów. W sposób poruszający pisze o kolejnych etapach - od diagnozy począwszy - oswajania się z trudną sytuacją. Przez szczere pokazanie wątpliwości, rozterek, trudności, które trzeba pokonywać każdego dnia, niemożliwego niekiedy do wytrzymania wysiłku fizycznego podczas opieki nad dzieckiem ze złożoną niepełnosprawnością oswaja z chorobą, także osoby postronne. I pokazuje, że rodzice dzieci niepełnosprawnych to prawdziwi wyczynowcy, którzy mają też swoje marzenia, niekiedy tak prozaiczne jak chwila ciszy czy wyjście do kina lub na spotkanie z przyjaciółmi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17523 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 10149, 8678 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 8472 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11002 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 11440 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 9458 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 207-208 i przy pracach.
Proces diagnozowania i wspomagania jest złożony. Wymaga nie tylko znajomości metod diagnozowania, znajomości konkretnych kryteriów diagnozowania określonej dysfunkcji, ale również wiedzy z zakresu psychologii dziecka w ogóle. Niewiedza diagnosty, popełniane przez niego błędy mogą pociągać za sobą daleko idące konsekwencje, zarówno dla samego dziecka, jak i dla jego rodziny. Te konsekwencje, w przypadku małego dziecka, mogą prowadzić do małej skuteczności jego osiągnięć edukacyjnych, prowadzić do pogorszenia jego funkcjonowania w rodzinie, w żłobku, w przedszkolu, w szkole, a w przyszłosci prowadzić do naruszenia jego funkcjonowania społecznego.Przyczyn małej skuteczności edukacyjnej możemy dopatrywać się nie tylko po stronie dziecka, ale też po stronie konstrukcji programów zajęć dydaktycznych oraz zajęć korekcyjno-kompensacyjnych.Programy zajęć muszą doprowadzić dziecko do nabycia pewnych umiejętności, by móc dalej kontynuować realizację dalszych programów. Programy zbyt łatwe nie motywują do wysiłku, zaś zbyt trudne powadzą nie tylko do przeciążenia, ale mogą prowadzić do obniżenia nabytych wcześniej umiejętności. W programach zajęć często nie zostaje uwzględniona istotna rzecz - konieczność wypracowania skutecznego sposobu porozumiewania się nie tylko z dzieckiem, ale i z jego rodzicami oraz częste nieliczenie się z jego emocjonalnością.Prace zawarte w tej publikacji zostały pogrupowane w 3 bloki tematyczne:1. Wybrane zagadnienia merytoryczneZnajdują sie tu opracowania koncepcyjno-teoretyczne dotyczące:- profilaktyki,- form pomocy we wspomaganiu rozwoju,- rządowe i lokalne programy wspomagania rozwoju- koncepcje specjalistów proponujących współczesne systemowe wsparcie rozwoju dziecka z zaburzeniami rozwojowymi- opracowania poświęcone diagnostyce specjalistycznej (m.in. informacja o nowej polskiej metodzie diagnostycznej małego dziecka - Dziecięcej Skali Rozwoju, z jej normami i interpretacją)- opracowania na temat diagnostyki zaburzeń neurologicznych u noworodków i małych dzieci- artykuły dotyczące diagnostyki i wspomagania rozwoju dziecka z określonymi dysfunkcjami- artykuły związane z funkcjonowaniem rodziny dziecka z dysfunkcjami- zaprezentowane zostały również prace i wyniki badań studentów Instytutu Psychologii UKSW2. Drugi blok tematyczny zawiera opracowania poświecone autorefleksjom o niepełnosprawności w kontekście niepełnosprawności własnej lub własnego dziecka3. Blok trzeci zawiera recenzje 3 książek:- Interdyscyplinarność procesu wczesnej interwencji wobec dziecka i jego rodziny (red. D. Kwaśniewska)- Wczesna interwencja. Miejsce psychologa w opiece nad małym dzieckiem i jego rodziną (G. Kmita, T. Kaczmarek)- Wczesna interwencja i wspomaganie małego dziecka (B. Cytowska, B. Winczura (red.)Publikacja skierowana jest do: terapeutów wczesnej interwencji i rodziców, a także pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, poradni zdrowia psychicznego dla dzieci i młodzieży, lekarzy poradni D oraz lekarzy pierwszego kontaktu. Powinni też zapoznać się z nią pracownicy żłobków, przedszkoli integracyjnych i szkół integracyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16167, 17455 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7193, 15903 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 50483 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2884 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 759 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3488 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Prawdziwa historia jednego człowieka, który zmienił życie wielu niepełnosprawnych dzieci.
Na grzbiecie i stronie tytułowej logo wydawnictwa OLÉ.
Tytuł oryginału: "The girl who couldn`t smile".
Wzruszające wspomnienia mężczyzny, który prowadził przedszkole dla dzieci z niepełnosprawnością fizyczną i intelektualną. Gdy Shane Dunphy zaczynał pracę w ośrodku wychowawczym dla dzieci Małe Urwisy, nie miał pojęcia, z czym przyjdzie mu się zmierzyć. Od wielu lat nie pracował w instytucjach opieki przedszkolnej, a gdy przybył na miejsce, od razu się okazało, że dwie pracujące tam kobiety, Susan i Tush, są już na skraju wytrzymałości i zamierzają zrezygnować z pracy, zaś same dzieci są rozpuszczone i nie słuchają nikogo. W centrum tego chaosu Shane natyka się na Tammy, śliczną jak laleczka pięciolatkę, która dla wszystkich stanowi zagadkę. Dziewczynka nie mówi, ani nawet się nie uśmiecha, ale wykazuje oznaki niezwykłej inteligencji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Dunphy S. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19216 B (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Książka uhonorowana prestiżową Nagrodą Femina i nominowana do nagrody Goncourtów.
Nagroda Femina
Każda z opisanych scenek to poemat prozą. Zarazem wzniosły i przyziemny, czuły i okrutny. Ich lektura obezwładnia i wprawia w zachwyt; to jakby laicka modlitwa, skarga na trudy życia na tym padole; to literacki nagrobek postawiony wszystkim niewinnym ofiarom. Nigdy nie zapomnimy Mathieu i Thomasa. [- telerama.fr]
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 929 Fournier J.-L. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 161-162.
Są to ćwiczenia i zabawy do wykorzystania w pracy dydaktyczno-terapeutycznej dla nauczycieli i terapeutów pracujących z dziećmi o specyficznych potrzebach edukacyjnych. Program przeznaczony jest do realizacji w pracy terapeutycznej w przedszkolach masowych, z grupami integracyjnymi oraz w przedszkolach integracyjnych, jak również w zajęciach terapeutycznych w klasach młodszych szkół podstawowych i specjalnych. Celem programu jest umożliwienie dzieciom niepełnosprawnym zdobycia wiedzy i umiejętności na miarę ich możliwości, w warunkach przedszkola ogólnodostępnego, kształtowanie właściwych interakcji międzyosobowych, kształtowanie postaw otwartości i samoakceptacji. Pełna realizacja tego celu da pedagogom możliwość stworzenia optymalnego planu psychostymulacji dzieci niepełnosprawnych i przygotowanie ich do względnie niezależnego funkcjonowania w społeczeństwie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na s. red.: "Wydanie pierwsze w języku polskim 2015 rok". Copyright 2014.
Bibliogr. s. 189-200.
Konfucjusz mawiał: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Ta myśl przyświeca również twórcom i propagatorom edukacji bazalnej, której głównym założeniem jest właśnie towarzyszenie dziecku w rozwoju, wspieranie go w poznawaniu i doświadczaniu otaczającej rzeczywistości. Nie chodzi tu o bierne przekazywanie wiedzy od nauczyciela do ucznia, ale o jej wspólne szukanie, nabywanie i utrwalanie. Andreas D. Frohlich i współautorzy nie tylko szczegółowo charakteryzują zasady stymulacji bazalnej, ale przede wszystkim dokładnie pokazują, jak prowadzić ją na co dzień. Tłumaczą, jak planować zajęcia, jak wyznaczać i osiągać realne cele oraz jak wychowywać i przekazywać wartości. Dzielą się również wieloma propozycjami zajęć edukacyjnych dla dzieci z głęboką niepełnosprawnością. Opisywana przez nich metoda zyskała już uznanie specjalistów zachodnich, w Polsce zaś z każdym dniem zdobywa nowych zwolenników, którzy w swojej codziennej pracy przekonują się o jej skuteczności. Niniejsza książka będzie dla nich nieocenionym wsparciem.
Rozdział 1. W tobie ja * Rozdział 2. Poznawanie własnego ciała * Rozdział 3. Treści kształcenia a głęboka niepełnosprawność - proces planowania zajęć * Rozdział 4. Przekazywanie wartości osobom z głęboką wieloraką niepełnosprawnością - rozważania na temat wychowania bazalnego * Rozdział 5. Podmiot szczególny i wartościowy - zajęcia w grupie heterogenicznej * Rozdział 6. Wiktor - niewidome dziecko odkrywa świat * Rozdział 7. Ambitne treści edukacyjne na zajęciach z uczniami z głęboką wieloraką niepełnosprawnością - opis doświadczeń * Rozdział 8. Poznawanie świata: "Jedzie pociąg z daleka" * Rozdział 9. Kto tu kogo wychowuje? * Rozdział 10. Szum lasu * Rozdział 11. "Parostatkiem w wielki rejs" * Rozdział 12. Propozycje kształcenia dla dorosłych z głęboką niepełnosprawnością realizowane w ich miejscu zamieszkania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17695 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej