Kędzior Elżbieta Bogumiła (1967- )
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Kędzior Elżbieta Bogumiła (1967- )
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Roberts Nora
(165)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Metoda KLANZY
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Wiedza o kulturze
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
CD
W koszyku
Bibliogr. s. 213-219.
Tekst częśc. tł. z niem.
"Publikacja ta to pierwszy usystematyzowany zapis metodycznych działań, które zdecydowaliśmy się określać całościowo metodą KLANZY. Do posługiwania się tym pojęciem upoważnia nas 20-letnie doświadczenie w prowadzeniu warsztatów metodami pedagogiki zabawy oraz refleksja nad zdobywanymi tą drogą efektami uczenia się we współpracy z grupą i uczenia się od siebie nawzajem. Dzięki tysiącom uczestników warsztatów, nawiązanym licznym kontaktom ze środowiskami lokalnymi, zawodowymi i edukacyjnymi podczas realizacji różnych projektów animacyjnych, możemy wnioskować o zasięgu uzyskiwanej na tej drodze pozytywnej zmiany społecznej. Przekonanie o możliwościach rozwojowych każdej osoby oraz towarzysząca naszej pracy atmosfera wzajemnej życzliwości, będące podstawą metody KLANZY, ukształtowała wielu z nas, członków Polskiego Stowarzyszenia Pedagogów i Animatorów KLANZA jako dojrzałe osobowości pedagogów. KLANZA stała się w Polsce znakiem poszukiwania i doskonalenia w pracy pedagogicznej. Proponujemy spojrzeć na ten efekt jako na dowód skuteczności metody."dr Grażyna Walczewska-KlimaczakPublikacja składa się z trzech rozdziałów. Pierwszy rozdział "Od pedagogiki zabawy do neuropedagogiki zabawy" wprowadza w zagadnienia teoretyczne współczesnej pedagogiki. Drugi rozdział "Metoda KLANZY - założenia i wymiar praktyczny" jest odniesieniem 20-letnich doświadczeń KLANZY ujętych metodycznie. Rozdział trzeci "Pedagogika zabawy w pracy z grupą" w sposób praktyczny prezentuje całą gamę technik skutecznych i atrakcyjnych dla różnorodnych grup.Do publikacji dołączona jest płyta CD z prezentacją 20-letniego dorobku KLANZY oraz kultowymi melodiami "Ciasto" i "Samolot" w nowych aranżacjach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16498 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 239-241 i przy niektórych pracach.
W edukacji kulturalnej osobiste przeżycie odgrywa szczególna rolę. Bez niego trudno mówić o pełnym odbiorze kultury. Pomocniczych metod dostarczyć tu może niewątpliwie pedagogika zabawy, która stawia na osobowy kontakt pomiędzy uczestnikami zajęć, uczenie się przez doświadczenie, kreatywne kształtowanie rzeczywistości i samoodpowiedzialność. Pedagogika ta zakłada podejmowanie takich działań edukacyjnych, które umożliwiałyby intuicyjne, oparte na odczuciach, cielesno-zmysłowe i kreatywne, a nie tylko intelektualne, spotkanie z rzeczą, w tym także z kultura i jej wytworami. Zachęca do uzewnętrzniania wrażeń, wymiany osobistych doświadczeń za pomocą różnorodnych kreatywnych środków wyrazu. Nauczyciel-animator ma umożliwiać, inspirować i wspierać świadome, twórcze współkształtowanie otoczenia. Potrzebne do tego jest otwarcie się na nowe pomysły, projekty, inicjatywy, nowe rozwiązania. Kreatywność jest podstawą rozwoju kultury. Podmiotowe podejście do jednostki stwarza szansę na kształtowanie osobowego modelu kultury, na wspieranie własnego rozwoju uczestników, jak i przygotowanie ich do dialogu i współpracy z innymi.Niniejsza publikacja nie ma za zadanie dostarczenia usystematyzowanej wiedzy na temat edukacji kulturalnej ani przedstawienie konkretnego programu działań edukacyjnych w tym zakresie. Jest raczej zbiorem różnorodnych propozycji podejmowanych zarówno w ramach nauczania przedmiotów szkolnych, jak i organizacji czasu wolnego dzieci i młodzieży. Książka umownie podzielona została na dwa działy: Literatura - sztuka - teatr i Dziedzictwo kulturowe. Publikacja z pewnością nie dotyka wszystkich zagadnień związanych z edukacją kulturalną. Jej celem jest przede wszystkim zainspirować Czytelnika do poszukiwania własnych dróg i rozwiązań.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16275 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej