Kowalska Karolina
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Kowalska Karolina
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Autoprezentacja
(1)
Obyczaje towarzyskie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Politechnika Lubelska)
Bibliogr. s. 143, netogr. s. 144-145.
Dla studentów kierunku zarządzanie oraz kierunków na których wykładane są: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zarządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy.
Kreacja profesjonalnego wizerunku biznesowego to rozwijająca się dziedzina wiedzy i praktyki działania, do niedawna dostępna tylko dla bardzo wąskiego kręgu osób zajmujących najwyższe stanowiska w wielkich korporacjach lub służbach dyplomatycznych. Obecnie w coraz liczniejszych przedsiębiorstwach, organizacjach i instytucjach pojawia się potrzeba zarządzania własnym wizerunkiem oraz świadomość mocy jego oddziaływania na otoczenie zewnętrzne.W książce pragniemy odpowiedzieć na pytanie: w jaki sposób poprzez wygląd i zachowania pracowników zarządzać wizerunkiem firmy? Jak dbać o ten wizerunek, aby uchodzić za firmę profesjonalną, solidną i godną zaufania? Najważniejsze kwestie wyglądu dotyczą psychologii koloru w biznesie, kolorystycznych typów urody, zasad doboru garderoby, dodatków, fryzury i makijażu stosownie do sytuacji biznesowej. W zakresie kreowania pozytywnego wizerunku poprzez zachowanie pracowników, książka przedstawia znaczenie mowy ciała i wybranych gestów oraz zasady biznesowego savoir-vivre??u.Zgodnie z porzekadłem: "Jak cię widzą, tak cię piszą", wiedza zawarta w książce jest użyteczna w każdym przedsiębiorstwie oraz każdej organizacji i instytucji. Jest także przydatna na gruncie towarzyskim. Omówione tu zasady mogą się niekiedy wydawać zbyt sztywne - wyczuwamy, że w codziennym życiu zawodowym można pozwolić sobie na więcej "luzu". Mając jednak wiedzę o profesjonalnym budowaniu wizerunku biznesowego, jeśli zdecydujemy się na łamanie zasad, będziemy robić to świadomie, licząc się z konsekwencjami.Książkę kierujemy głównie do studentów kierunku Zarządzanie, jednak jest ona przydatna także studentom innych kierunków, na których wykładane są takie przedmioty jak: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zarządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy itp.W imieniu własnym i Czytelników książki pragniemy podziękować firmom: Sagan, Wilvorst, Bonprix, Nife, sklepom internetowym: koszulesklep.pl, Galan-te.pl, i twojzegarek.pl oraz serwisowi internetowemu modameska.info za udostępnienie materiałów fotograficznych, które w znaczący sposób wzbogaciły treść i umożliwiły przedstawienie omawianej problematyki w sposób obrazowy. Agencji Reklamowej Vena Art z Lublina dziękujemy za projekt okładki.Wszystkim Czytelnikom życzymy przyjemnej lektury!Autorki
WSTĘP * 1. CO TO JEST WIZERUNEK BIZNESOWY? * 2. KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ WYGLĄD * PRACOWNIKÓW * 2.1. ZNACZENIE KOLORU W KREOWANIU WIZERUNKU BIZNESOWEGO * 2.1.1 Symbolika koloru w biznesie * 2.1.2. Najbardziej i najmniej korzystne zestawienia kolorystyczne * 2.1.3. Tkanina w garderobie biznesowej * 2.1.4. Rodzaje typów urody * 2.2. WIZERUNEK KOBIET * 2.2.1. Ubiór biznesowy * 2.2.2. Fryzura * 2.2.3. Makijaż * 2.2.4. Dodatki * 2.3. WIZERUNEK MĘŻCZYZN * 2.3.1. Ubiór biznesowy * 2.3.2. Fryzura i zarost * 2.3.3. Dodatki * 3. KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ ZACHOWANIE * PRACOWNIKÓW * 3.1. MOWA CIAŁA - ZNACZENIE WYBRANYCH GESTÓW * 3.2. BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE * 3.2.1. Etykieta powitania i pozdrawiania się * 3.2.2. Zasady przedstawiania się innym oraz przedstawiania sobie nawzajem * innych osób * 3.2.3. Wizytówkowy savoir-vivre * 3.2.4. Precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo? * 3.2.5. Etykieta telefoniczna * 3.2.6. Etykieta korespondencyjna * 3.3. NAWIĄZYWANIE RELACJI INTERPERSONALNYCH * 3.3.1. Nawiązywanie relacji służbowych z osobą nieznajomą * 3.3.2. Umiejętność prowadzenia rozmowy * 3.3.3. Panowanie nad emocjami w kontaktach zawodowych * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54512 (1 egz.)
Kaucja: 30,35 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej