Autoprezentacja
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(17)
Forma i typ
Książki
(16)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Filmy i seriale
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(6)
MW123 (św. Wincentego 64)
(1)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
W72 (Suwalska 11)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(7)
Autor
Szmajke Andrzej
(2)
Białopiotrowicz Grażyna
(1)
Bociąg Witosław
(1)
Bubrowiecki Andrzej
(1)
Datner-Śpiewak Helena
(1)
Filarski Paweł
(1)
Goffman Erving
(1)
Grzesiak Mateusz
(1)
Jabłońska Marta (ekonomia)
(1)
Jett Tish
(1)
Juchniewicz Karol
(1)
Kacmajor Anna
(1)
Kacmajor Magdalena
(1)
Kaźmierczak Katarzyna
(1)
Kitliński Michał
(1)
Kowalska Karolina
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Leary Mark Richard (1954- )
(1)
Lis Anna (tłumacz)
(1)
Little Matt
(1)
Maroń Agata
(1)
Maćkowiak Maciej
(1)
Mińska Barbara
(1)
Nasher-Awakemian Jack G. O. (1979- )
(1)
Oracz Małgorzata (1976- )
(1)
Ostrowski Wojciech (1962- )
(1)
Pietroń Katarzyna (1983- )
(1)
Rychlik Magdalena
(1)
Szacki Jerzy
(1)
Szymaniak Dariusz (1969- )
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Wieczorek Krystian (1975- )
(1)
Zielonka-Sujkowska Agnieszka
(1)
Łakoma Agata
(1)
Śpiewak Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Przynależność kulturowa
Film polski
(1)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Autoprezentacja
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: miejsce
Francja
(1)
Gatunek
Poradnik
(8)
Podręcznik
(2)
Film edukacyjny
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Rozwój osobisty
(3)
Styl życia, moda i uroda
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52361 (1 egz.)
Kaucja: 26,94 zł
Książka
W koszyku
Popraw swoją skuteczność / Andrzej Bubrowiecki. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2009. - 232 strony : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia strony 228-231.
Trzecia książka Andrzeja Bubrowieckiego, eksperta z zakresu doskonalenia osobowości, znanego trenera i coach, autora książek "Popraw soją pamięć", "Popraw swoją kreatywność". Kolejne zaproszenie w świat wiedzy i umiejętności rozwijających naszą osobowość. Autor koncentruje uwagę na fundamentach skutecznego działania. Niezależnie od tego, czym się zajmujesz i jak zamierzasz kształtować swoją przyszłość, o Twojej skuteczności i sukcesie zadecydują przede wszystkim: umiejętność kształtowania właściwych nawyków myślenia i działania, umiejętność określania priorytetów i celów, planowanie, kształtowanie pozytywnego wizerunku własnej osoby, budowanie właściwych relacji interpersonalnych, twórcze analizowanie niepowodzeń, wzmacnianie motywacji, szybkie uczenie się, samodoskonalenie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
Jak wywrzeć dobre wrażenie na innych [Film] / reżyseria Paweł Filarski. - Gdańsk : Wytwórnia Filmów Szkoleniowych Synergia, [2008]. - 1 dysk optyczny (DVD) : dźwiękowy, kolorowy ; 12 cm.
(Autoprezentacja ; cz. 2)
ok. 29 min.
Opis według opakowania i napisów końcowych.
Oryginalny film wyprodukowano w 2008 r.
Film: Jak wywrzeć dobre wrażenie na innych (28:56).
Scenariusz Paweł Filarski, Agnieszka Zielona-Sujkowska ; zdjęcia Wojciech Ostrowski ; dźwięk Witosław Bociąg ; muzyka Paris Music.
Krystian Wieczorek, Michał Kitliński, Małgorzata Oracz, Katarzyna Kaźmierczak, narracja Dariusz Szymaniak.
DVD-Video.
Ścieżka dźwiękowa w języku polskim.
Tworzenie pozytywnego wizerunku to nic innego jak przedstawienie siebie takim, jakim chcemy być widziani przez innych. Jeśli zrobisz dobre wrażenie na innych, istnieje duże prawdopodobieństwo, że nie tylko cię polubią i obdarzą zaufaniem, ale też będą postępować zgodnie z twoimi oczekiwaniami. Od tego, jak jesteś postrzegany zależy w dużym stopniu twoja kariera, awans oraz to, czy jesteś traktowany jak osoba, z którą chce się przebywać (opis pochodzi ze strony http://www.synergia.com.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.4914 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Szczegółowe studium technik społecznych, jakie powstało na podstawie tych dociekań, z pewnością zainteresuje nie tylko profesjonalnego badacza; z prezentowanego materiału niewątpliwie każdy się wiele nauczy, a lektura tej książki niejednemu pozwoli zapewne nabrać dystansu do siebie samego - aktora na wielkiej scenie teatru społecznego dialogu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44546 (1 egz.)
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 409, 6725 (2 egz.)
(dostępność ok. 08.05.2024)
Książka
W koszyku
Kimkolwiek jesteś — żoną, mężem, dzieckiem, rodzicem, szefem, pracownikiem, klientką, menadżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem — Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał. Zbuduj więc adekwatny personal brand — spójny z Tobą wizerunek, który pokaże właściwie dobranym odbiorcom prawdziwego Ciebie. Przygotuj się na głęboką podróż w głąb siebie, bo proces kreowania marki osobistej uświadamia człowiekowi prawdę o nim samym. Ta wyprawa uzmysłowi Ci, kim naprawdę jesteś, pozwoli uwolnić się od głęboko zakorzenionych ocen innych oraz wyposaży Cię w rzetelne i przydatne narzędzia z zakresu nauk o marketingu i psychologii na miarę potrzeb współczesnego rynku. W efekcie staniesz się nową, jeszcze lepszą i skuteczniejszą w działaniu wersją siebie, a Twoje imię i nazwisko kojarzyć się będą innym dokładnie tak, jak to zaplanujesz.Skorzystaj z wiedzy zawartej w tej książce — to gwarancja, że otrzymujesz synergię rzetelnej nauki z niepodważalną praktyką popartą wynikami. Jeśli interesuje Cię zbudowanie własnego brandu, nie mogłeś trafić lepiej!Dr Mateusz Grzesiak — psycholog, wykładowca akademicki. Ukończył studia magisterskie z prawa oraz psychologii, jest doktorem nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauki o zarządzaniu. Szkoli międzynarodowo od ponad 16 lat w 7 językach, głównie na rynkach europejskich i amerykańskich. Pomaga ludziom i organizacjom osiągnąć zaplanowane cele poprzez dostarczanie narzędzi komunikacyjnych w czterech obszarach biznesu i życia osobistego: sprzedaży i marketingu, samorealizacji i relacji, kultury i wartości, przywództwa i zarządzania. Jego zainteresowania naukowe dotyczą szeroko rozumianego brandingu w mediach społecznościowych.Napisał 17 książek, jest autorem licznych artykułów publikowanych międzynarodowo. Stale odwiedza programy telewizyjne i radiowe w Polsce i za granicą. Pracuje m.in. z zarządami firm, średnią i wyższą kadrą menedżerską, przedsiębiorcami, gwiazdami estrady, sportowcami oraz dziesiątkami tysięcy osób z całego świata. Na profilach społecznościowych obserwuje go ponad 600 tysięcy fanów . Wdraża projekty, konsultuje, prowadzi warsztaty i szkolenia, wydaje produkty cyfrowe na wielu rynkach, wykłada na uczelniach wyższych, jest prezesem spółki. Był wielokrotnie nagradzany, m.in. za wybitne osiągnięcia w zarządzaniu, napisanie najpopularniejszej książki psychologicznej roku, promowanie idei optymizmu.Ostatnio, wraz muzykiem i kompozytorem Pawbeats (Marcin Pawłowski) nagrał płytę pt. Anioły i Demony. Jak sam mówi o tym projekcie: On [Pawbeats - przyp.] stworzył niesamowitą muzykę, a ja napisałem słowa. Wyobraź sobie, że bierzesz konkretne badania, analizy psychologiczne i dane socjologiczne, po czym zamieniasz je w historie, z którymi każdy się może zidentyfikować i do nich robisz muzykę - tak właśnie zrobiliśmy my. Płyta ukazała się nakładem Step Records.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20253 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 155-173.
Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi. Lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli.
Szacuje się, że co drugi człowiek na świecie ma dostęp do Internetu, a coraz więcej codziennych aktywności zostaje przeniesionych do cyberprzestrzeni. W tej sytuacji warto się zastanowić nad wpływem globalnej sieci komputerowej na nasze życie. Prezentowana publikacja stanowi wprowadzenie do bogatej tematyki psychologii Internetu, czyli dziedziny zajmującej się oddziaływaniem tego medium na jednostkę. Autorka w przejrzysty i usystematyzowany sposób przedstawiła charakterystykę współczesnych internautów, kreowanie e-tożsamości, cyfrowy narcyzm, agresję słowną w Internecie oraz uzależnienie od cyberprzestrzeni.Książka jest adresowana przede wszystkim do studentów kierunków związanych z informatyką i naukami społecznymi oraz osób zainteresowanych wpływem Internetu na człowieka. To cenna lektura także dla rodziców, opiekunów i nauczycieli zajmujących się wychowaniem młodego pokolenia, dla którego cyberprzestrzeń staje się nieodłączną częścią codzienności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 19379 (1 egz.)
Książka
W koszyku
“Zawsze szykowna“ Tish Jett to błyskotliwy przepis na to, jak być zawsze młodą na sposób francuski - z wdziękiem i szykownie, a przede wszystkim niezależnie od wieku. Składowymi naprawdę pięknego życia są bowiem styl, prostota, inteligencja i szczodrość. Autorka, mieszkająca od lat we Francji, odkrywa przed nami tajemnice garderoby, diety i rytuałów pielęgnacyjnych. Opisane doświadczenia jej samej pozwoliły poczuć się i wyglądać lepiej niż wcześniej, choć stała się już une femme d’un certain âge - kobietą w pewnym wieku. Autorka zabiera nas w podróż w poszukiwaniu francuskiego ideału kobiety zadbanej, zawsze eleganckiej i szykownej. Wszystkie opisane produkty, zabiegi, rady były przetestowane przez autorkę i to właśnie dzięki nim wygląda lepiej i młodziej niż wcześniej. We Francji bowiem piękno, styl, inteligencja i urok nie mają terminu przydatności!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram : wyzwania, zasady, porady / Karol Juchniewicz ; ilustracje Maciej Maćkowiak. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo SBM, copyright 2020. - 127, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Zastanawiasz się, jak wygląda praca na Instagramie? Jakich środków używają influencerzy, żeby zdobyć szeroką publikę? Jak stworzyć świetną relację lub post, który przysporzy Ci fanów?Poradnik przekaże Ci niezbędną wiedzę o tworzeniu od podstaw profilu na IG oraz o wszystkich działaniach, które doprowadzą do jego spopularyzowania. Nie wahaj się i zostań gwiazdą mediów społecznościowych!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21407 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 2. (dostępność ok. 05.05.2023)
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Politechnika Lubelska)
Bibliogr. s. 143, netogr. s. 144-145.
Dla studentów kierunku zarządzanie oraz kierunków na których wykładane są: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zarządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy.
Kreacja profesjonalnego wizerunku biznesowego to rozwijająca się dziedzina wiedzy i praktyki działania, do niedawna dostępna tylko dla bardzo wąskiego kręgu osób zajmujących najwyższe stanowiska w wielkich korporacjach lub służbach dyplomatycznych. Obecnie w coraz liczniejszych przedsiębiorstwach, organizacjach i instytucjach pojawia się potrzeba zarządzania własnym wizerunkiem oraz świadomość mocy jego oddziaływania na otoczenie zewnętrzne.W książce pragniemy odpowiedzieć na pytanie: w jaki sposób poprzez wygląd i zachowania pracowników zarządzać wizerunkiem firmy? Jak dbać o ten wizerunek, aby uchodzić za firmę profesjonalną, solidną i godną zaufania? Najważniejsze kwestie wyglądu dotyczą psychologii koloru w biznesie, kolorystycznych typów urody, zasad doboru garderoby, dodatków, fryzury i makijażu stosownie do sytuacji biznesowej. W zakresie kreowania pozytywnego wizerunku poprzez zachowanie pracowników, książka przedstawia znaczenie mowy ciała i wybranych gestów oraz zasady biznesowego savoir-vivre??u.Zgodnie z porzekadłem: "Jak cię widzą, tak cię piszą", wiedza zawarta w książce jest użyteczna w każdym przedsiębiorstwie oraz każdej organizacji i instytucji. Jest także przydatna na gruncie towarzyskim. Omówione tu zasady mogą się niekiedy wydawać zbyt sztywne - wyczuwamy, że w codziennym życiu zawodowym można pozwolić sobie na więcej "luzu". Mając jednak wiedzę o profesjonalnym budowaniu wizerunku biznesowego, jeśli zdecydujemy się na łamanie zasad, będziemy robić to świadomie, licząc się z konsekwencjami.Książkę kierujemy głównie do studentów kierunku Zarządzanie, jednak jest ona przydatna także studentom innych kierunków, na których wykładane są takie przedmioty jak: komunikacja marketingowa, public relations, etykieta menedżera, zarządzanie potencjałem społecznym, marketing międzynarodowy itp.W imieniu własnym i Czytelników książki pragniemy podziękować firmom: Sagan, Wilvorst, Bonprix, Nife, sklepom internetowym: koszulesklep.pl, Galan-te.pl, i twojzegarek.pl oraz serwisowi internetowemu modameska.info za udostępnienie materiałów fotograficznych, które w znaczący sposób wzbogaciły treść i umożliwiły przedstawienie omawianej problematyki w sposób obrazowy. Agencji Reklamowej Vena Art z Lublina dziękujemy za projekt okładki.Wszystkim Czytelnikom życzymy przyjemnej lektury!Autorki
WSTĘP * 1. CO TO JEST WIZERUNEK BIZNESOWY? * 2. KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ WYGLĄD * PRACOWNIKÓW * 2.1. ZNACZENIE KOLORU W KREOWANIU WIZERUNKU BIZNESOWEGO * 2.1.1 Symbolika koloru w biznesie * 2.1.2. Najbardziej i najmniej korzystne zestawienia kolorystyczne * 2.1.3. Tkanina w garderobie biznesowej * 2.1.4. Rodzaje typów urody * 2.2. WIZERUNEK KOBIET * 2.2.1. Ubiór biznesowy * 2.2.2. Fryzura * 2.2.3. Makijaż * 2.2.4. Dodatki * 2.3. WIZERUNEK MĘŻCZYZN * 2.3.1. Ubiór biznesowy * 2.3.2. Fryzura i zarost * 2.3.3. Dodatki * 3. KREOWANIE WIZERUNKU BIZNESOWEGO POPRZEZ ZACHOWANIE * PRACOWNIKÓW * 3.1. MOWA CIAŁA - ZNACZENIE WYBRANYCH GESTÓW * 3.2. BIZNESOWY SAVOIR-VIVRE * 3.2.1. Etykieta powitania i pozdrawiania się * 3.2.2. Zasady przedstawiania się innym oraz przedstawiania sobie nawzajem * innych osób * 3.2.3. Wizytówkowy savoir-vivre * 3.2.4. Precedencja, czyli kto ma pierwszeństwo? * 3.2.5. Etykieta telefoniczna * 3.2.6. Etykieta korespondencyjna * 3.3. NAWIĄZYWANIE RELACJI INTERPERSONALNYCH * 3.3.1. Nawiązywanie relacji służbowych z osobą nieznajomą * 3.3.2. Umiejętność prowadzenia rozmowy * 3.3.3. Panowanie nad emocjami w kontaktach zawodowych * ZAKOŁCZENIE * BIBLIOGRAFIA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54512 (1 egz.)
Kaucja: 30,35 zł
Książka
W koszyku
Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych : na żywo i online / Przemysław Kutnyj. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 197 stron : fotografie, ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 193-196.
Książka jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcą przemawiać publicznie.
Czy wystąpienia publiczne mogą być pomocne w dotarciu do prawdy o sobie i swojej autentyczności? Przemysław Kutnyj, autor książki Sztuka autoprezentacji i wystąpień publicznych, udowadnia, że tak, jeśli tylko zadbamy o dobrą komunikację. Dobrą, to znaczy taką, która uwzględnia ideały klasycznej retoryki: prawdę i uczciwość. Autor pokazuje, że przemowy publiczne to rzemiosło, które może opanować każdy.Książka ma charakter kompendium, które kompleksowo, krok po kroku pomoże przygotować wystąpienie publiczne. Przemysław Kutnyj porusza kwestie językowe, stylistyczne, jak również te dotyczące stresu na poziomie profesjonalnego treningu mentalnego. Omawia także zagadnienia związane z mową ciała i emisją głosu. Ze wskazówek zawartych w poszczególnych rozdziałach skorzystają wszyscy ci, którzy na co dzień borykają się z trudnościami w przygotowaniu i wygłoszeniu prezentacji tak, aby była ona naturalna i przystępna.Książka prezentuje rzetelną wiedzę oraz techniki przydatne w rozwijaniu umiejętności mówcy. Zawiera ciekawe studia przypadków, ćwiczenia, wiele inspiracji oraz obszerną część poświęconą storytellingowi.Publikacja jest przeznaczona dla wszystkich, którzy chcieliby przemawiać publicznie, również w formie webinarów czy w innych formach prezentacji w internecie. To tytuł dla tych, którzy pragną udoskonalić swój warsztat mówcy o konkretne narzędzia i szukają sposobu, by jasno wyrażać myśli i skuteczniej osiągać cele zawodowe oraz prywatne z poszanowaniem innych ludzi.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 21285 (1 egz.)
(dostępność ok. 21.05.2024)
Książka
W koszyku
Na okł.: Nowe wydanie.
Bibliogr. s. 229-259. Indeksy.
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, stosunkowo długo psychologia nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje. Książka Marka Leary’ego poświęcona jest tym właśnie zagadnieniom.Autor - znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji - w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53513 (1 egz.)
Kaucja: 31,00 zł
Książka
W koszyku
Wszyscy bierzemy udział w jakimś wyścigu, zmuszeni do rywalizacji ; żyjemy w przekonaniu, że trzeba pędzić, by nie zostać w tyle. Jednak, podobnie jak w bajce, w życiu to żółw, a nie zając, wygrywa wyścigi. Dlaczego? Jakie cechy dają mu przewagę nad konkurentami? Czy do osiągnięcia sukcesu niezbędne są pewność siebie i skłonność do ryzyka? Dzięki tej książce dowiesz się, czy jesteś typem żółwia czy zająca, nauczysz się rozwijać w sobie takie cechy, jak wytrwałość, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 22288 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48641 (1 egz.)
Kaucja: 24,70 zł
Książka
W koszyku
Na okładce: Wreszcie mamy książkę, która tłumaczy, jak najlepiej sprzedać swoje umiejętności. Potrzebowaliśmy jej. Robert Cialdini autor książek Wywieranie wpływu na ludzi oraz Pre-swazja.
Bibliografia, netografia na stronach [255]-310. Indeks.
Książka dostępna także jako e-book.
Dzięki tej książce otworzysz każde drzwi! W końcu dostaniesz to, czego oczekujesz od życia, kariery, innych ludzi. Znowu awansował kolega, który jest od ciebie słabszy? Przygotowałaś świetną prezentację, ale to twój szef zgarnął za nią pochwały? Kolejna rozmowa kwalifikacyjna za tobą, a telefon od wymarzonego pracodawcy jakoś nie dzwoni? Koniec z tym! Poznaj kilka prostych i skutecznych technik negocjacji, które pomogą zmienić ci swoje zawodowe życie. Efekt aureoli, power talking, zarządzanie oczekiwaniami czy moc nonkonformizmu to tylko niektóre z nich. Brzmią intrygująco? Poznaj je, zastosuj i... idź po swoje! To, co wiesz i umiesz, nie świadczy samo za siebie. Jack Nasher, światowej sławy ekspert do spraw negocjacji i autorytet w dziedzinie znajomości technik wpływania na ludzi nauczy cię, jak przekonać innych, że jesteś utalentowany, godny zaufania i - TAK! - nawet genialny! Książka polecana przez dyrektorów i prezesów największych światowych firm i organizacji, jak Nissan Motors, Aston Martin, Kraft Foods czy NATO.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
Siła głosu : jak mówić, by ludzie chcieli słuchać / Katarzyna Pietroń. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2016. - 228 stron ; 21 cm + 1 dysk optyczny (CD-ROM).
(Onepress Exclusive)
Tytuł pierwszego wydania : Autoprezentacja w zakresie pracy głosem.
Książka zawiera płytę CD z ćwiczeniami i zadaniami.
Bibliografia strony 219-224.
Dlaczego pewnych ludzi słuchamy jak zaczarowani, a przy innych zasypiamy po pięciu minutach? Może ci pierwsi mówią mądrzej? Ciekawiej? A może: ładniej, płynniej, dynamiczniej? Tak, to właśnie to - po prostu mówią lepiej! Zdają sobie sprawę z tego, że głos, sposób jego modulacji, odpowiednie wznoszenie się i opadanie tonu to ich najsilniejsza broń osobista. Używają jej, by zjednać sobie ludzi. Myślisz, że umiejętność czarowania głosem opanowali ot tak, bez wysiłku? Mylisz się! Przemawianie to sztuka, którą należy stale doskonalić. Wbrew pozorom to dobra wiadomość, bo oznacza, że każdy (nawet najgorszy) mówca ma szansę na sukces na miarę Cycerona. Oczywiście pod warunkiem, że pozna i wdroży odpowiednie techniki działania. Głos to główne narzędzie kreowania własnego wizerunku. Jest bowiem naturalnym przedłużeniem osoby, pozwala nam przejawiać prawdziwe emocje czy nastroje. Głos działa prawidłowo, jeżeli mu na to pozwolimy. Pracuje wtedy bez zarzutu. Jednak kiedy w pewien sposób odseparujemy go od ciała i naszych odczuć, zareaguje na to bardzo wyraźnie w postaci fizycznych dolegliwości. W związku z tym emisja głosu to cały zestrój zjawisk wymagających świadomego treningu i szkolenia...(Ze wstępu do pierwszego wydania książki).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [230]-247.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44087 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7095 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej