Minczanowska Aleksandra
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
WP130 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(477)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Minczanowska Aleksandra
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(350)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(314)
Mazan Maciejka
(305)
Steel Danielle (1948- )
(300)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(292)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(263)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(226)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(194)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(188)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(179)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Roberts Nora
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(167)
Clark Brenda
(166)
Głowińska Anita
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(155)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(149)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Łoziński Jerzy (1947- )
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Lem Stanisław (1921-2006)
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Ochab Janusz
(134)
Child Lee (1954- )
(133)
Mróz Remigiusz (1987- )
(133)
Szypuła Wojciech
(133)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Dziecko
(2)
Rodzina
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy pracach.
Tekst częśc. słowac. Streszcz. ang., pol. przy pracach. Spis treści także ang.
Niniejsza publikacja to siódmy tom serii wydawniczej Edukacja małego dziecka zainicjowanej przez środowisko pedagogów cieszyńskich. Tom jest poświęcony zagadnieniom rodziny w bardzo szerokim ujęciu teoretycznym i badawczym. Szczególny nacisk poszczególni autorzy położyli na rodzinę współczesną.
Wprowadzenie * PRZEMIANY WSPÓŁCZESNEJ RODZINY KONTEKSTY SPOŁECZNE, KULTUROWE I EDUKACYJNE * O wartości wychowania w degradowanym etycznie społeczeństwie informacyjnymá* Współczesne obrazy rodziny. W poszukiwaniu sensu opieki i rodzicielstwa * Obraz rodziny w ujęciu studentów pedagogiki * Media a kształtowanie umiejętności społecznych dzieci * Medialność jako istotna cecha dziecka żyjącego w technopolu i płynnej nowoczesnościá * Rodzina jako źródło zaburzenia zachowania u dziecka w kontekście współczesnych przemian społeczno-kulturalnychá* RODZINA A WYCHOWANIE MAŁEGO DZIECKA. DOŚWIADCZENIA, PROBLEMY, PERSPEKTYWY * Súčasné ekonomické a spoločenské súvislosti vzťahu rodiny a školyá * Evalvácia problémov socializácie detí v predškolskom vekuá* Problemy seksualności dzieci * Śmierć i żałoba w doświadczeniu małego dziecka * Ważne rozmowy na trudne tematy w rodzinie * WYCHOWANIE DO WARTOŚCI WE WSPÓŁCZESNEJ RODZINIE * Hodnoty dnešných detí – možnosti ich diagnostikovania a medzinárodných komparácií * O dzieciach dla dzieci. Wokół współczesnej prozy dla najmłodszychá* Czytanie dla rozwoju w metodzie Cudowne Dziecko. Komunikat z badań * Rodzina i kształtowanie wartości ekologicznych dzieckaá* TWÓRCZOŚĆ I CZAS WOLNY W ŻYCIU RODZINY I DZIECKA * Twórczość dziecka w toku edukacji * Zabawa swobodna. Niedoceniane źródło wiedzy o dziecku * Rola czechowickiego teatru Muzycznego Movimento w Czechowicach-Dziedzicach w rozwijaniu zainteresowań muzyczno-teatralnych dzieci i młodzieżyá* Psychodrama w edukacji lat czterdziestych XX wieku * W stronę współczesnej aksjodramy * Zajęcia pozalekcyjne jako forma organizacji czasu wolnego młodszych uczniów
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18446 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy art.
Część art. w jęz. czes. i słowac., streszcz. art. w jęz. ang. i pol., spis treści także ang.
Start edukacyjny to początek poznawania siebie i świata, warunkujący jakość życia indywidualnego i wspólnotowego. Tom 8 serii Edukacja małego dziecka, zatytułowany Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcji, w całości został poświęcony zagadnieniom związanym z wychowaniem przedszkolnym. Okres wychowania przedszkolnego ma bez wątpienia strategiczne znaczenie dla prawidłowego rozwoju dziecka. Jest to związane przede wszystkim z tym, że wszelkie wysiłki zmierzające do wyrównywania szans mają sens wówczas, gdy podejmowane są w najwcześniejszych latach rozwoju, a więc w wieku 2-6 lat. Tylko w tym momencie istnieje możliwość, aby został przerwany błędny łańcuch reprodukcji kulturowej z udziałem szkoły. [Ze Wstępu]
PRZEDSZKOLE I NAUCZYCIEL-WYCHOWAWCA W SYTUACJI ZMIANY * Przedszkole - przemiany instytucji i jej funkcje * Nauczyciel w sytuacji zmian zachodzących w edukacji * Profesia učiteľa a rozvoj jeho kompetencií diagnostikovať dieťa v predškolskom a mladšom školskom veku * Diagnoza jako jedna z funkcji przedszkola i szkoły. Założenia teoretyczne i rozwiązania badawcze * Umiejętności psychologiczne nauczyciela przedszkolnego * Hodnocení výsledků předškolního vzdělávání dětíá * METODY I FORMY PRACY W PRZEDSZKOLU - NOWE MOŻLIWOŚCI EDUKACYJNE TRADYCYJNYCH ROZWIĄZAŁ * Kompetencje nauczyciela - opiekuna praktyk w przedszkolu i klasach początkowych w kontekście założeń projektu „Poznać – Zrozumieć – Doświadczyć” * Praktyka pedagogiczna studentów edukacji elementarnej w przedszkolu w kontekście ich samooceny * Kompetencje dzieci kończących edukację przedszkolną w zakresie orientacji przestrzennej - raport z badań * Kompetencje nauczycieli do prowadzenia obserwacji dzieci w placówkach Marii Montessori * Środki dydaktyczne w edukacji małego dziecka - inspiracje pedagogiczne metodą Marii Montessori * Możliwości intensyfikacji edukacji przyrodniczo-ekologicznej, dzieci w wieku przedszkolnym * Kilka uwag o przedszkolnej edukacji przyrodniczej w odniesieniu do badań nad rozumowaniem dzieci podczas zajęć opartych na metodzie eksperymentu * SZTUKA I TWÓRCZOŚĆ W ŻYCIU MAŁEGO DZIECKA * Rozwój twórczości plastycznej dzieci w wieku przedszkolnym * O właściwe kompetencje nauczycieli do edukacji muzycznej w przedszkolu w zakresie percepcji muzyki przez dzieci * Emisja głosu dzieci w wieku przedszkolnym * WYRÓWNYWANIE SZANS EDUKACYJNYCH DZIECI W ŚRODOWISKU PRZEDSZKOLNYM * Wyrównywanie szans edukacyjnych poprzez realizację projektów POKL, EFS * Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci ze specjalnymi potrzebami w przedszkolu - założenia a codzienna rzeczywistość (studium przypadku)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 18447 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej