Marketing szeptany
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Proza
(2)
Dostępność
dostępne
(9)
wypożyczone
(1)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(2)
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD53 (Bazyliańska 6)
(2)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
W37 (Smoleńska 94)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Beręsewicz Paweł (1970- )
(2)
Hughes Mark (1965- )
(1)
Kerpen Dave
(1)
Machnik Marcin
(1)
Rzychoń Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
14-17 lat
(2)
Młodzież
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(2)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2950)
Marketing szeptany
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2935)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1258)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Powieść
(2)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Szeptane / Paweł Beręsewicz. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Nasza Księgarnia, 2018. - 276, [12] stron ; 21 cm.
Kumple z liceum mają marzenie. Gorzej z pieniędzmi na jego realizację. Od czego jednak są kreatywność i nowoczesne technologie! Na szeptaniu w sieci można nieźle zarobić. Wystarczy parę ciepłych słów o lokówce firmy X na forum urodowym, by znaleźć się bliżej upragnionego celu. Nowa praca Filipa ma całkiem sporo zalet, a przy okazji staje się również emocjonującą rozgrywką. Kto gra z kim, a kto przeciw komu? Do czego zmierza intrygująca dziewczyna o płomiennych włosach? Czy w obecnych czasach można jeszcze komuś zaufać?
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 6 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Szeptane / Paweł Beręsewicz. - Wydanie I w Wydawnictwie Literatura. - Łódź: Literatura, 2023. - 261, [2] strony ; 21 cm.
(Plus Minus 16 )
Książka dostępna także jako e-book.
Czy kłamstwo w internecie boli mniej niż to w rzeczywistości? Finał Ligi Mistrzów ma zostać rozegrany na Stadionie Narodowym w Warszawie! Filip i jego kumple z liceum są bardzo zmotywowani, żeby zdobyć potrzebne pieniądze i wziąć udział w losowaniu biletów. Wstawanie przed piątą i wciskanie ulotek zaspanym przechodniom? Żaden problem! Tworzenie wpisów zachwalających produkty w internecie? Bułka z masłem! Oszczędności szybko się powiększają, ale pojawiają się też nowe problemy, które mogą zagrozić przyjaźni między chłopakami… Najnowsza książka nagradzanego i lubianego przez czytelników Pawła Beręsewicza o dylematach współczesnych nastolatków i zagrożeniach wirtualnego świata.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: "Buzzmarketing : get people to talk about your stuff" 2005.
Bibliogr. s. 257-261. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 50811 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Media społecznościowe są niczym największa impreza na świecie. Tu prowadzi się równolegle wielopoziomowe rozmowy, w których uczestniczą tysiące osób. Tak jak na prawdziwym przyjęciu, w tej sferze znajdziesz zarówno lubianych, jak i mniej popularnych ludzi oraz firmy... Intuicyjnie wiesz, co sprawia, że niektórzy uczestnicy przyjęcia są interesujący i zabawni, prawda? Niestety, większość firm nie rozszyfrowała jeszcze tej tajemnicy, a przecież zasady są proste. Gdy zastosujesz w internecie te same reguły, które sprawiają, że każdy chce z Tobą rozmawiać na prawdziwym przyjęciu, masz szansę sprawić, by Twoja firma stała się najbardziej lubianą, a jednocześnie najbardziej zyskowną organizacją. Sekret skutecznego marketingu szeptanego w sieci społecznościowej jest prosty. BĄDŹ LUBIANY: * słuchaj uważnie * bądź transparentny * odpowiadaj ludziom * bądź autentyczny * opowiadaj świetne historie.
Wprowadzenie * Rozdział 1. Po pierwsze, słuchaj i nigdy nie przestawaj słuchać * Rozdział 2. Znacznie precyzyjniej niż "kobiety 25 - 54". Określ odbiorców lepiej niż kiedykolwiek wcześniej * Rozdział 3. Myśl - i zachowuj się - tak jak Twój klient * Rozdział 4. Zachęć swoich klientów, aby zostali Twoimi pierwszymi fanami * Rozdział 5. Angażuj. Twórz prawdziwe dialogi z klientami oraz między klientami * Rozdział 6. Odpowiadaj od razu na wszystkie negatywne komentarze * Rozdział 7. Odpowiadaj także na pozytywne komentarze * Rozdział 8. Bądź autentyczny * Rozdział 9. Bądź uczciwy i transparentny * Rozdział 10. Czy powinno się zadawać mnóstwo pytań? * Rozdział 11. Oferuj coś wartościowego (tak, za darmo!) * Rozdział 12. Publikuj historie (to Twoja społecznościowa waluta!) * Rozdział 13. Zainspiruj klientów, aby podzielili się swoimi historiami * Rozdział 14. Uwzględnij media społecznościowe we wszystkich doświadczeniach klienta * Rozdział 15. Zwiększ swoje wpływy za pomocą reklam w sieciach społecznościowych * Rozdział 16. Przyznaj, gdy coś schrzanisz, a potem wykorzystaj swoje błędy * Rozdział 17. Konsekwentnie wzbudzaj ekscytację, zaskoczenie i zachwyt * Rozdział 18. Nie sprzedawaj! Zadbaj jedynie o to, aby kupowanie było łatwe i atrakcyjne * Podsumowanie. Po prostu bądź lubiany * Dodatek A. Krótki przewodnik po najważniejszych sieciach społecznościowych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 17754 (1 egz.)
(dostępność ok. 06.03.2023)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej