Telewizja internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Gajlewicz-Korab Katarzyna
(1)
Jaskiernia Alicja
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Kobieta
(5207)
Rodzina
(4011)
Przyjaźń
(3832)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2952)
Telewizja internetowa
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2936)
Relacje międzyludzkie
(2516)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1907)
Magia
(1730)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1377)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1347)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(997)
Wybory życiowe
(934)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(880)
Osoby zaginione
(877)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(586)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(510)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(455)
Postawy
(452)
Lekarze
(448)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(429)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(421)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
(Media Początku XXI Wieku ; t. 31)
Bibliografia przy rozdziałach.
Ważnym aspektem współczesnych badań medioznawczych jest badanie zmieniającej się roli publiczności w kształtującym się ekosystemie medialnym, w którym dotychczasowi bierni odbiorcy przekazów medialnych zmieniają się w aktywnych użytkowników mediów i w coraz większym stopniu wpływają na ich zawartość oraz politykę nadawców. Tym właśnie zagadnieniom poświęcona jest książka "Publiczność mediów w epoce cyfrowej". W publikacji przedstawiono wyniki najnowszych badań nad różnymi aspektami zmian w audytoriach medialnych i ich skutkami, zarówno pozytywnymi, jak i negatywnymi. Jestem przekonana, że publikacja ta spotka się z zainteresowaniem medioznawców, politologów, socjologów, kulturoznawców oraz badaczy reprezentujących inne dyscypliny naukowe zajmujących się współczesnymi mediami, a zwłaszcza tematyką zmieniającej się roli publiczności współczesnych mediów, złożonej już nie z biernych odbiorców oferty medialnej, ale z aktywnych "użytkowników", "konsumentów" czy "prosumentów" mediów. Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz.
Współczesna publiczność mediów - czyniki i wyzwania dla badaczy. Artykuł wprowadzający * Część I. * Zmiany w mediach - zmiany w audytoriach * Publiczność, użytkownicy, interesariusze w modelu nowej dyplomacji publicznej * Zmiany w odbiorze społecznym programu telewizyjnego * Medium publiczne tworzone z inicjatywy obywatelskiej: mit czy rzeczywistość? (Przypadek niezależnej stacji telewizyjnej na Ukrainie w latach 2013-2016) * Odbiorcy prasy lokalnej w województwie mazowieckim w drugiej dekadzie XXI wieku * Ewolucja sposobów docierania do odbiorcy na współczesnym rynku telewizyjnym USA * Cześć II. * Publiczność wobec oferty nowych mediów * Publiczność mediów społecznościowych w Polsce * Dziennikarze i media na Twitterze i Facebooku - dla innych czy dla siebie? * Narzędzia komunikacji w serwisach internetowych samorządów terytorialnych. W poszukiwaniu cyfrowego audytorium * Publiczność internetowych i mobilnych mediów informacyjnych w Szwecji * YouTube jako narzędzie wyborczej rywalizacji na przykładzie kampanii prezydenckiej w USA w 2016 roku * Część III. * Publiczność - aktorzy - interesariusze * Ograniczenia prawne i etyczne w dialogu z publicznością prawniczą * Publiczność czy aktorzy? Analiza dyskursu medialnego na przykładzie Marszu Niepodległości 2015 * Kryzys migracyjny w polskich mediach * Rola reality tu we współczesnej ofercie programowej. * Sukces formatów czy era megagatunku? * Ocena zawodu dziennikarza przez publiczność mediów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56514 (1 egz.)
Kaucja: 29,25 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej