Sorting
Source
Katalog centralny
(5)
Form of Work
Książki
(4)
Audiobooki
(1)
Status
available
(5)
Branch
BD12 (Radzymińska 121)
(1)
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(2)
Author
Baney Joann
(1)
Jarvis Jeff (1954- )
(1)
Jędruszek Wojciech
(1)
Onichimowska Anna (1952- )
(1)
Parys Joanna
(1)
Year
2000 - 2009
(5)
Time Period of Creation
1901-2000
(1)
Country
Poland
(5)
Language
Polish
(5)
Subject
Google
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Negocjacje
(1)
Oceny pracowników
(1)
Praca
(1)
Rozmowa kwalifikacyjna
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Genre/Form
Literatura młodzieżowa polska
(1)
Poradniki
(1)
5 results Filter
Audiobook
CD
In basket
Duch Starej Kamienicy [Książka mówiona] / Anna Onichimowska. - Warszawa : International Publishing Service, [2007]. - 1 dysk optyczny (CD-ROM) : stereo ; 12 cm.
(Biblioteka Akustyczna)
218 min.
Na okł.: Książka do słuchania dla dzieci.
Książka słuchana jest z upodobaniem zarówno przez dzieci z pierwszych klas szkoły podstawowej jak i przez 14-latki. Anna Onichimowska - autorka trzydziestu książek dla dzieci i młodzieży, wielu sztuk teatralnych, telewizyjnych i radiowych oraz scenariuszy, laureatka licznych prestiżowych nagród krajowych i zagranicznych.
Czyta Irena S. Tyl.
Dostępne także w wersji drukowanej.
Hej! Mam na imię Maciek i jestem duchem. Zapraszam Was do odwiedzenia mojej kamienicy. Niestety muszę Was uprzedzić, że zamieszkało w niej również - bez niczyjej zgody - 90485 dzikich lokatorów! W dodatku jest ich codziennie więcej i więcej... Chcemy się ich pozbyć, ale nie jest to łatwe. A może Wy coś wymyślicie? Każdy dobry pomysł może się mi przydać w przyszłości. Napiszcie do mnie, co? Mam sto dwadzieścia lat, a jeszcze nigdy nie dostałem żadnego listu! Mój adres: 02-792 Warszawa 78, skrytka 28. Możecie jeszcze dodać nazwisko autorki z dopiskiem "Dla ducha Maćka". Do zobaczenia w drugiej części moich przygód: Maciek i Łowcy duchów.
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
There are copies available to loan: sygn. K.II (1 egz.)
All copies are currently unavailable
Book
In basket
(Przewodnik)
Bibliogr. s. [115]-116. Indeks.
Przewodnik prowadzi czytelnika krok po kroku po niełatwej drodze doskonalenia umiejętności porozumiewania się w sferze zawodowej, ale może też posłużyć jako poradnik komunikacji w ogóle, w życiu codziennym. Jest ponadto przydatnym narzędziem dla potrzeb szkoleń specjalistycznych i seminariów. Autorka przewodnika, doświadczona specjalistka w dziedzinie komunikacji, dostarcza również wskazówek przydatnych dla podtrzymywania kontaktów biznesowych. Czytelnik dowie się między innymi: jak należy się zachować podczas rozmowy kwalifikacyjnej, na czym polegają skuteczne negocjacje, jak taktownie i efektywnie przeprowadzać okresowe oceny pracowników, co to jest konstruktywne słuchanie i jak się go nauczyć, jak umiejętnie przekazywać informacje zwrotne, jakie pytania zadawać klientom przez telefon, żeby rozmowa z biznesowego punktu widzenia była skuteczna, jak zapanować nad nieśmiałością, która utrudnia karierę, w jaki sposób szukać najlepszych pracowników do swego działu, jak zawierać intratne kontrakty w sytuacji, kiedy kontrahent jest bardzo wymagający, jak nawiązywać i podtrzymywać kontakty na rynku.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 53566 (1 egz.)
Book
In basket
Indeks.
Każdy użytkownik internetu styka się z Google. Bardzo często nawet tego nie dostrzegamy i niezastanawiamy się, czym Google jest i jak ważną funkcję pełni w naszym codziennym życiu.Jeff Jarvis w bardzo przystępny sposób stara się nam to wyjaśnić, dowodzi również, że Google to nie tylko amerykańska firma internetowa, to nie tylko produkt tej firmy, czyli najsłynniejsza na świecie wyszukiwarka, lecz także nowy model rzeczywistości.Według Jarvisa nie moglibyśmy już dzisiaj funkcjonować bez Google, który przeniknął do naszego życia i stał się jego nieodłącznym elementem. Odpowiedzi na pytanie postawione w tytule należy szukać niemal wszędzie, w każdej sferze, branży czy instytucji.Do tego właśnie namawia nas autor. Z kart tej książki dowiecie się:Ľ jak patrzeć na świat oczami Google,Ľ jak wykorzystywać mądrość Google, aby zaistnieć w gąszczu społeczności internetowych,Ľ jak pracować i prowadzić interesy według zasad Google,Ľ jak wykorzystywać władzę, jaką dał nam Google,Ľ wreszcie - jak poznać siebie dzięki Google.Książka zachęca do odkrywania potęgi Google, wykorzystywania możliwości, jakie nam daje. Dostarcza cennych wskazówek dla każdego, bez względu na branżę, w jakiej działa, i bez względu na to, czy wykorzystuje internet w celach zawodowych, rozrywkowych czy towarzyskich.
Część I. Zasady Google * 1. Nowa relacja * Dajcie nam władzę, a z pewnością z niej skorzystamy * Piekielny Dell * Wasz najgorszy klient to zarazem wasz najlepszy przyjaciel * Wasz najlepszy klient jest waszym partnerem * 2. Nowa struktura * Link zmienia wszystko * Róbcie swoje i nie zapomnijcie zamieścić linku * Dołączcie do sieci * Stwórzcie platformę * Myślcie globalnie * 3. Nowa odsłona * Jeśli nie ma was w internecie, to nikt was nie znajdzie * Każdy potrzebuje Googlejuice * Życie jest publiczne, tak jak i biznes * Wasi klienci są waszą agencją reklamową * 4. Nowe społeczeństwo * Przejrzysta organizacja * 5. Nowa gospodarka * Teraz małe jest wielkie * Gospodarka ery dobrobytu * Postawcie na open-source, ekonomię darów * Koniec rynku masowego odbiorcy - niech żyje rynek niszowy * Google komodyfikuje wszystko * Witajcie w gospodarce według Google * 6. Nowa rzeczywistość biznesowa * Atomy są kłopotliwe * Los pośredników jest przesądzony str. 133 * Nowy model biznesowy: precz z opłatami! * A właściwie to jaka jest wasza branża? * 7. Nowe podejście * Odwrotnie proporcjonalna relacja między kontrolą a zaufaniem * Zaufajcie ludziom * Umiejętność słuchania to podstawa * 8. Nowa etyka * Jak popełniać błędy, to tylko dobrze * Życie w wersji beta * Bądźcie uczciwi * Bądźcie przejrzyści * Współpraca przede wszystkim * Oby tylko nie szkodzić * 9. Nowa prędkość * Odpowiedzi są chwilowe * Życie na żywo * Tłumy tworzą się błyskawicznie * 10. Nowe reguły * Strzeżcie się doświadczalnej kury znoszącej złote jajka * Stymulujcie, umożliwiajcie i chrońcie innowacje * A może by tak łatwiej? * Z drogi! * Część II. Gdyby Google rządził światem * 1. Media * "The Google Times": gazety w erze postpapierowej * Googlewood: rozrywka, którą każdy może dostarczać * GoogleCollins: umarła książka! Niech żyje książka! * 2. Reklama * A teraz słówko od sponsorów Google * 3. Handel * Google w restauracji: biznes zbudowany na otwartości * Google w sklepie: firma zbudowana na wartości, jaką są ludzie * 4. Zakłady usługowe * Zakład Energetyki Google: co zrobiłby Google * Telekomunikacja Google: co powinien zrobić Google * 5. Produkcja * Googlemobile: od ukrycia do dzielenia się * Google-cola: coś więcej niż tylko konsumenci * 6. Usługi * Google Air: społeczne targowisko klientów * Google Nieruchomości: informacja to potęga * 7. Pieniądze * Kapitał Google: pieniądze napędzają sieci * Pierwszy Bank Google: rynek bez pośrednika * 8. Dobro publiczne * Szpital św. Google: korzyści upubliczniania * Zakład Ubezpieczeń Wzajemnych Google: biznes oparty na współpracy * 9. Instytucje publiczne * Uniwersytet Google: edukacja otwarta * Stany Zjednoczone Google: dziwacy rządzą * 10. Wyjątki * PR i prawnicy: beznadzieja * Bóg i Apple: życie poza Google? * Część III. Pokolenie G * Rozmowo, trwaj!
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 933 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 17.0 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
There are copies available to loan: sygn. 17.C (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again