578251
Książka
W koszyku
NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU - ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.Nauczysz się, w jaki sposób:· Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.· Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.· Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.· Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.· Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.· Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.· Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 20820 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tytuł oryginału: Invent your own computer games with Python, 2017
Uwaga ogólna
Na książce także ISBN oryginału.
Uwaga dotycząca bibliografii
Indeks.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej