Gry komputerowe
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(69)
Forma i typ
Książki
(62)
Proza
(23)
Poradniki i przewodniki
(12)
Filmy i seriale
(5)
Komiksy i książki obrazkowe
(4)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Publikacje dydaktyczne
(4)
Audiobooki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(104)
wypożyczone
(21)
Placówka
BD12 (Radzymińska 121)
(18)
BD40 (Suwalska 11)
(5)
BD52 (Rembielińska 6a)
(8)
BD53 (Bazyliańska 6)
(9)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(19)
CN1 (św. Wincentego 85)
(10)
MW123 (św. Wincentego 64)
(7)
W2 (Bazyliańska 6)
(6)
W29 (Rembielińska 6a)
(7)
W37 (Smoleńska 94)
(5)
W49 (Księcia Ziemowita 16)
(2)
W60 (Krasnobrodzka 11)
(3)
W64 (Radzymińska 121)
(3)
W72 (Suwalska 11)
(4)
W85 (Jórskiego 41)
(1)
W98 (Kondratowicza 23)
(4)
WP130 (św. Wincentego 85)
(14)
Autor
Hikiert-Bereza Anna
(7)
Graley Sarah (1991- )
(4)
Monster Sfé R
(4)
Czartoryski Bartosz
(3)
De la Motte Anders (1971- )
(3)
Marsh Ryan
(3)
Urbanik Paweł
(3)
Warda Małgorzata (1978- )
(3)
Banaszyk Krzysztof (1970- )
(2)
Baranowski Maciej (tłumacz)
(2)
Bolder Joe
(2)
Gout Leopoldo
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Harris Blake J
(2)
Hikiert Anna
(2)
Jackman Henry
(2)
Manning James (ilustrator)
(2)
Milton Stephanie
(2)
Purenins Staf
(2)
Purenins Stef
(2)
Schreier Jason
(2)
Sweigart Al
(2)
Ulfik-Jaworska Iwona
(2)
Waliś Robert (1979- )
(2)
Wiejak Urszula
(2)
Ambudkar Utkarsh
(1)
Andrzejewska Anna
(1)
Anotsu Jim (1988- )
(1)
Baddiel David (1964- )
(1)
Bargiel Nina G
(1)
Barker James
(1)
Beck Christophe (1972- )
(1)
Black Thomas Jack (1969- )
(1)
Blain Ser`darius
(1)
Borkowski Tomasz (1978- )
(1)
Bovey Leisa
(1)
Braun-Gałkowska Maria (1939- )
(1)
Braun-|Gałkowska Maria
(1)
Brooks Max (1972- )
(1)
Brzeziński Wojciech
(1)
Burlinson James
(1)
Cannavale Bobby (1971- )
(1)
Cash Hilarie (1952- )
(1)
Chamielec Grażyna
(1)
Chmielowski Marcin
(1)
Ciołkosz Paweł Ignacy (1982- )
(1)
Comer Jodie
(1)
Cordner Theo
(1)
Czerniejewski Patryk
(1)
Davey Joey
(1)
Deaver Jeffery (1950- )
(1)
Deaver Jeffery (1950- ). ColterShaw
(1)
Delaney James
(1)
Dobecka Marta
(1)
Droga Katarzyna (1965- )
(1)
Droga Katarzyna (1965- ). Seria Uczuć
(1)
Duxbury Sarah
(1)
Dąbrowska Agnieszka (polonistka)
(1)
Dąbrowska Katarzyna (1984- )
(1)
Dąbrowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Feibel Thomas (1962- )
(1)
Field Jim (1980- )
(1)
Filiciak Mirosław (1976- )
(1)
Fraszyńska Jolanta (1968- )
(1)
Gadot Gal
(1)
Gillan Karen (1987- )
(1)
Glynn Steffan
(1)
Godzic Wiesław (1953- )
(1)
Gout Leopoldo. Genius series
(1)
Goździkowski Andrzej (1978- )
(1)
Green Jonathan (1948- )
(1)
Góral Agata
(1)
Górniak Mateusz (1996- )
(1)
Hart Kevin (1979- )
(1)
Helten Conrad
(1)
Howery Lil Rel (1979- )
(1)
Humaj Weronika (1993- )
(1)
Hycnar Jędrzej (1997- )
(1)
Iseman Madison
(1)
Izdebski Paweł
(1)
Jakubowicz Ewa
(1)
Jankowski Andrzej (tłumacz)
(1)
Jelley Craig
(1)
Jodliński Mikołaj
(1)
Johnson Dwayne (1972- )
(1)
Johnston Phil (1971- )
(1)
Jonas Nick
(1)
Kalus Agnieszka
(1)
Kasdan Jake (1974- )
(1)
Kasprzykowski Bartłomiej
(1)
Kearney Kirsten
(1)
Keery Joe
(1)
Kneubuhl Rebecca
(1)
Kowalska Justyna
(1)
Kowalski Mateusz
(1)
Krylik Magdalena (1980- )
(1)
Krzysztoń Agnieszka
(1)
Krzywicka Marta (1975- )
(1)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(1)
Kubiak Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(21)
2010 - 2019
(37)
2000 - 2009
(11)
Okres powstania dzieła
2001-
(55)
Kraj wydania
Polska
(69)
Język
polski
(65)
angielski
(4)
Odbiorca
9-13 lat
(22)
Młodzież
(18)
14-17 lat
(16)
Dzieci
(15)
6-8 lat
(5)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(14)
Literatura polska
(9)
Film amerykański
(4)
Literatura szwedzka
(3)
Literatura angielska
(2)
Literatura kanadyjska
(2)
Literatura meksykańska
(2)
Film kanadyjski
(1)
Film polski
(1)
Literatura brazylijska
(1)
Literatura chińska
(1)
Literatura włoska
(1)
Temat
Kobieta
(5199)
Rodzina
(4006)
Przyjaźń
(3822)
Miłość
(3250)
Tajemnica
(2946)
Gry komputerowe
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2931)
Relacje międzyludzkie
(2508)
Zabójstwo
(2166)
Życie codzienne
(1902)
Magia
(1727)
Zwierzęta
(1600)
Dzieci
(1583)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1524)
Uczucia
(1394)
Nastolatki
(1373)
II wojna światowa (1939-1945)
(1360)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1344)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1246)
Literatura dziecięca polska
(1154)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1043)
Ludzie a zwierzęta
(1012)
Chłopcy
(995)
Trudne sytuacje życiowe
(989)
Sekrety rodzinne
(926)
Wybory życiowe
(924)
Policjanci
(904)
Żydzi
(890)
Relacja romantyczna
(876)
Osoby zaginione
(875)
Władcy
(868)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(817)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(773)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(751)
Pisarze polscy
(746)
Przestępczość zorganizowana
(740)
Walka dobra ze złem
(716)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(692)
Koty
(679)
Krainy i światy fikcyjne
(677)
Arystokracja
(674)
Stworzenia fantastyczne
(667)
Mężczyzna
(648)
Literatura młodzieżowa polska
(644)
Psychologia
(638)
Poszukiwania zaginionych
(635)
Uprowadzenie
(634)
Matki i córki
(627)
Samorealizacja
(620)
Wakacje
(605)
Wojna
(597)
Dziennikarze
(584)
Sztuka
(574)
Nauczyciele
(561)
Polacy za granicą
(558)
Wojsko
(550)
Zemsta
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(539)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(503)
Zakochanie
(502)
Czytanie
(497)
Dziadkowie i wnuki
(496)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(492)
Matematyka
(483)
Osobowość
(472)
Spisek
(471)
Seryjni zabójcy
(467)
Przyroda
(459)
Ojcowie i córki
(453)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Samotność
(444)
Marzenia
(443)
Język angielski
(433)
Nauka
(432)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Nauczanie początkowe
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Czarownice i czarownicy
(425)
Ludzie bogaci
(423)
Pisarze
(417)
Politycy
(407)
Samopoznanie
(407)
Temat: dzieło
Jumanji
(1)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(6)
1989-2000
(6)
1945-1989
(3)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Chiny
(1)
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Japonia
(1)
Mokotów (Warszawa ; część miasta)
(1)
New Jersey (Stany Zjednoczone)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Śląsk
(1)
Gatunek
Powieść
(19)
Poradnik
(11)
Fantastyka
(6)
Thriller
(6)
Science fiction
(5)
Komiks przygodowy
(4)
Powieść przygodowa
(4)
Film przygodowy
(3)
Komedia
(3)
Publicystyka
(3)
Publikacja bogato ilustrowana
(3)
Film animowany
(2)
Film fabularny
(2)
Kryminał
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Adaptacja filmowa
(1)
Album
(1)
Fanatastyka
(1)
Fantasy
(1)
Film akcji
(1)
Film edukacyjny
(1)
Film familijny
(1)
Komiks
(1)
Książka do wypełniania
(1)
Monografia
(1)
Poradniki
(1)
Programy telewizyjne
(1)
Romans
(1)
Wydawnictwa dla dzieci
(1)
Wywiad-rzeka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(10)
Hobby i czas wolny
(9)
Edukacja i pedagogika
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Historia
(2)
Psychologia
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Kultura i sztuka
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
69 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 2200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce : 2 tom serii dla fanów Minecrafta. Inny tytuł w serii: Miecz Herobrine`a.
Tekst tłumaczony z angielskiego.
Największa bitwa w historii MinecraftaOkrutny Herobrine przejął władzę w Overworldzie. Pod jego rządami wszechświat Minecrafta zaczyna się rozpadać. To nie wszystko - Herobrine chce zlikwidować granicę między grą a rzeczywistością i zniszczyć również nasz świat.Tymczasem do Overworldu trafia nastoletnia Bia. Razem z tajemniczym Vincentem postanawiają stanąć do walki z duchem Netheru i jego mroczną armią. Bia nie wie, że nowy przyjaciel coś przed nią ukrywa.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej: Wydawnictwo Lemoniada.pl.
Nazwa wydawcy w copyright.
Tytuł oryginału: "The person controller".
Fred i Ellie są bliźniakami. Doskonale rozumieją się nawet bez słów i lubią te same rzeczy, zwłaszcza gry video, w których są świetni. Niestety, nie radzą sobie równie dobrze z grą w piłkę nożną lub unikaniem szkolnych dręczycieli. Pewnego dnia za pomocą szkolnego komputera kontaktuje się z nimi Tajemniczy Człowiek. Dostają od niego kontroler do gier nieprzypominający żadnego z gamepadów, które dotychczas widzieli. Ponadto nowy sprzęt nie działa z ich grami. Kiedy Fred i Ellie odkrywają, co potrafi, wydaje się, że znaleźli rozwiązanie wszystkich swoich problemów.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Film
DVD
W koszyku
69 min.
Opis z etykiety płyty i opakowania.
*"Change the game" - videoklip ; *Filmik Barbie Dreamtopia: "Theme song" ; *Filmik Barbie Dreamtopia: "Sweetville" ; *Filmik Barbie Dreamtopia: "Sparkle mountain" ; *Trailery.
Muzyka Rebecca Kneubuhl.
W polskiej wersji językowej głosu użyczyli: Beata Wyrąbkiewicz, Agata Góral, Mateusz Weber, Kamil Pruban, Marta Dobecka, Małgorzata Szymańska, Magdalena Krylik.
DVD-Video ; dźwięk: Dolby Digital 5.1; obraz: 1.78:1, anamorficzny 16:9.
Ścieżka dźwiękowa w wielu językach, dubbing w języku polskim.
OCAL KSIĘŻNICZKĘ, OCAL ŚWIAT! DAJ SIĘ WCIĄGNĄC DO GRY!PRZYGOTUJ SIĘ NA TURBODOŁADOWANĄ PRZYGODĘ!Gdy Barbie zostaje w magiczny sposób wciągnięta w świat swojej ulubionej gry wideo, staje się jedną z pojawiających się w niej, ścigających się na wrotkach postaci. W grze poznaje nowych przyjaciół: uroczego Pana Chmurkę oraz Bellę, księżniczkę na rolkach. Razem dowiadują się, że pewien złośliwy Emotkowy Wirus chce przejąć kontrolę nad całą grą. Podczas wspólnej podróży z poziomu na poziom Barbie musi przemieniać się oraz wykazać się niespotykanymi umiejętnościami i nieszablonowym sposobem myślenia, aby ocalić zespół i wygrać grę! (Opis pochodzi ze strony www.filmydvd.pl).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. F.5252 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47120 (1 egz.)
Kaucja: 22,40 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7609 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Góra / Max Brooks ; przekład Ewa Ziembińska. - Wydanie I. - Warszawa: Muza, 2021. - 348 [4] strony : 21 cm.
(Minecraft)
Kontynuacja książki: Minecraft. Wyspa.
Tytuł oryginału: The mountain.
Na okładce: Mojang. Oficial product.
Dostępna również jako e-book.
"Minecraft. Góra" to kontynuacja pierwszej powieści Maxa Brooksa, osadzonej w świecie gry ("Minecraft. Wyspa"). Bezimienny bohater opuścił już swoją bezpieczną wyspę i płynie teraz w nieznane. Trafia do zasypanej śniegiem tundry. Nieprzygotowany na nowe wyzwania o mało co nie zamarza, potem z trudem wymyka się tłumowi zombie, szkieletów, pająków, creeperów, a światło, które bierze za blask pochodni, okazuje się potokiem wulkanicznej lawy. Uciekając przed mobami, znajduje myśliwską chatę i spotyka jej właścicielkę - pierwszą ludzką istotę, odkąd pojawił się w świecie gry. Żadne z nich nie wie, jak się nazywa, nadają więc sobie nawzajem imiona. Dziewczyna zostaje Summer, a chłopak będzie odtąd Guyem. Summer zaprasza przybysza do swojej rezydencji we wnętrzu wulkanu. Tam znajduje się wejście do podziemnego wymiaru Netheru. Guy podejmuje liczne wyprawy, m.in. po jasnogłaz, spotykają go różne perypetie. By przetrwać w niebywale trudnych warunkach, musi sprostać wielu wyzwaniom. Zaprzyjaźnia się z Summer, ale i ta przyjaźń także zostaje wystawiona na trudną próbę. Gdy bohaterowie schodzą do Netheru, tempo akcji wyraźnie się zwiększa. Karkołomne ucieczki, walki i pościgi nadają książce wyjątkowej dynamiki.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IIIF (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 205-209.
Gry komputerowe to świetna rozrywka, ale dziecko może się od nich uzależnić - wpaść w poważny nałóg. Jak do tego nie dopóścić? Książka definiuje, jak gry oddziaływują na rozwój dziecka, jakie gry są odpowiednie dla poszczególnych grup wiekowych, co robić, gdy dziecko zbyt długo przesiaduje przed komputerem, kiedy powiedzieć "Dość" i dlaczego.
Definicja uzależnienia od gier * Natura uzależnień * Analiza * Podatność dziecka na uzależnienie * Objawy i ocena stopnia zaawansowania uzależnienia * Uzależnienia krzyżowe * Wnioski * Somatyczne i psychiczne oddziaływanie gier * Zagrożenie dla zdrowia * Zagrożenia dla zdrowia psychicznego i zaburzenia współistniejące * Czy dzięki grom komputerowym dziecko staje się mądrzejsze? * Umiejętność uczenia się * Miłość i rozwój świadomości * Rozwój kompasu moralnego * Wiara w siebie i umiejętności społeczne * Zachowania prospołeczne * Czy z grania na komputerze są jakieś korzyści? * Ustalamy granice czy to tylko gra? * Krok pierwszy pozytywne nastawienie * Krok drugi spotkanie rodzinne * Krok trzeci logiczne następstwa * Krok czwarty egzekwowanie * Ochłonięcie * Niemowlęta (od narodzin do drugiego roku życia) * Monitor komputera opiekunem dziecka * Skuteczne utrwalanie zasad? * Marketing dla niemowląt i małych dzieci * Co mogą zrobić rodzice? * Wczesne dzieciństwo (2 do 6 lat) * Napady złości i zachowania agresywne * Elektronika zamiast smoczka * Natychmiastowa nagroda * Cybernetyczny Wojtek i cybernetyczna Marysia * Szczególnie do rodziców chłopców * Marketing gier kierowany do przedszkolaków * Co mogą zrobić rodzice? * Lata szkoły podstawowej * Wasze dziecko a stres * Opóźnienie rozwoju emocjonalnego * Upośledzenie umiejętności społecznych * Prześladowanie i bycie prześladowanym * Plaga otyłości * Co mogą zrobić rodzice? * Wiek dojrzewania * Brak snu * Wyobcowanie * Presja rówieśników w sieci * Agresja * Nagabywania o charakterze seksualnym * Co mogą zrobić rodzice? * Uzależnienie od gier u dorosłych dzieci * Groźby agresja wobec innych i autoagresja * Co mogą zrobić rodzice? * Interwencja kryzysowa * Internet a seks * Zakończenie * Bibliografia * Wybrane pozycje w języku polskim * Nomenklatura * Platformy * Gry i ich rodzaje * Terminologia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 17563 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Niezależny i nieoficjalny.
Na okładce: Przewodnik krok po kroku pokazujący, jak zbudować własne miasto. Nauka, technologia, inżynieria, matematyka.
Ten wyjątkowy przewodnik pomoże ci osiągnąć mistrzostwo w Minecraft. Jest wypełniony cennymi radami, dzięki którym z łatwością przejdziesz kolejne poziomy gry. Znajdziesz tu praktyczne opisy dostępnych broni, skinów, narzędzi, pojazdów. To prawdziwy niezbędnik dla wszystkich miłośników gry Minecraft.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
(dostępność ok. 05.07.2024)
Książka
W koszyku
Za duży na bajki / Agnieszka Dąbrowska ; ilustracje: Marta Krzywicka. - Warszawa : Wydawnictwo Agora dla dzieci, 2022. - 285, [3] strony : ilustracje kolorowe ; 21 cm.
Na okładce: #DzieciMajaMoc
Okładka filmowa.
Dostępna również jako e-book i audiobook.
Zabawna historia o dorastaniu, wielkiej pasji i sile przyjaźni. A przy tym inspirująca opowieść o tym, co w życiu najważniejsze!
Waldek ma swoje PIRYTETY: turniej gamingowy, kasa i psychofanki. Ma też szczęście, bo jego mama doskonale to rozumie. Wprawdzie jest trochę nadopiekuńcza, ale mniejsza o to. Jego świat staje jednak na głowie, gdy mama musi nagle pójść do szpitala, a chłopcem ma się zająć szalona ciotka Mariolka. Wprowadza w jego życie nieznaną mu dotąd dyscyplinę, zmienia dietę na zdrową i zmusza do uprawiania sportów, których Waldek nie znosi. Jakby tego było mało, team Waldka się sypie, a wyjazd na wymarzony turniej wisi na włosku… Nie ma rady, Waldek będzie musiał stawić czoła wyzwaniom. Tylko czy potrafi?
Agnieszka Dąbrowska nie tworzy nierealnych światów zamieszkanych przez wymyślone postacie. Zaprasza za to młodych czytelników i czytelniczki na spotkanie z ich rówieśnikami, którzy mogliby być ich kumplami z klasy czy podwórka. Radości i smutki, rodzące się i wystawiane na próbę uczucia, a do tego chwile grozy i zadziwiające wydarzenia, z turniejem gamingowym w tle… Ta książka to idealna propozycja dla wielbicieli przygód, nieoczekiwanych zwrotów akcji i wyrazistych bohaterów. A charakteru postaciom Waldka i jego przyjaciół, ciotki Mariolki, mamy i dziadka swoimi ilustracjami dodała Marta Krzywicka. [Opis pochodzi od wydawcy].
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. III (1 egz.)
(dostępność ok. 18.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. III (1 egz.)
Książka
W koszyku
[bubble] / Anders de la Motte ; przełożył Paweł Urbanik. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2013. - 486, [1] s. ; 21 cm.
(Czarna Seria / Czarna Owca)
Stanowi tom 3 trylogii, 1. [geim] ; 2. [buzz] ; 3. [bubble].
Tytuł oryginału: [bubble].
Gra okazała się dla HP bardzo niebezpiecznym doświadczeniem. Pogrążony w głębokim kryzysie, wiedzie życie w izolacji, sądząc że jest nieustannie inwigilowany przez policję i Mistrza Gry. Nie wie już, komu wierzyć i w co wierzyć. Granica między Grą a rzeczywistością coraz bardziej się rozmywa. Mimo wszystko zdecydowany jest wypełnić ostatnią misję, by ostatecznie odkryć stojącą za Grą prawdę... W tym czasie Rebecca zaczyna pracę w dziale bezpieczeństwa w prestiżowej firmie IT. Pewnego dnia dowiaduje się o istnieniu skrytki bankowej należącej niegdyś do jej ojca. Znajduje w niej niebezpieczną zawartość. Zaczyna szukać prawdy na własną rękę. Domyśla się, że istnieje związek mizy przeszłością ojca, Grą a jej bratem
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 szw. (1 egz.)
Książka
W koszyku
[buzz] / Anders de la Motte ; przełożył Paweł Urbanik. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2013. - 453, [1] strona ; 21 cm.
(Czarna Seria / Czarna Owca)
Stanowi tom 2 trylogii, 1. [geim] ; 2. [buzz] ; 3. [bubble].
Tytuł oryginału: [buzz].
Henrik Petterson ciągle ucieka. Minął ponad rok, od kiedy za sprawą tajemniczego telefonu komórkowego dał się wciągnąć w pasjonującą, choć śmiertelnie niebezpieczną Grę. Teraz na pozór ma wszystko, czego zawsze pragnął - pieniądze, wolność i beztroskę. Nowy, wygodny styl życia zaczął go już jednak nudzić. Brakuje mu ekscytujących wyzwań i adrenaliny. Cierpi na bezsenność i bywa, że ciężko mu jest odróżnić rzeczywistość od wytworów wyobraźni. Coraz częściej pragnie powrotu do Gry. Pewnego dnia w luksusowym hotelu w Dubaju poznaje piękną i bogatą Annę Argos, w której jest coś bardzo niepokojącego. A jej telefon wydaje się trochę podejrzany...
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 szw. (1 egz.)
Książka
W koszyku
[geim] / Anders de la Motte ; przełożył Paweł Urbanik. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Czarna Owca, 2012. - 406, [1] strona ; 21 cm.
(Czarna Seria)
Stanowi tom 1 trylogii, 1. [geim] ; 2. [buzz] ; 3. [bubble].
Tytuł oryginału: [geim].
Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Jest zadufany w sobie, beznadziejnie impulsywny, a przy tym dręczy go poczucie bycia niedocenianym. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. HP powoli staje się gwiazdą. Podejmuje się coraz bardziej ryzykownych zadań, by tylko pozostać w grze.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 szw. (2 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 szw. (1 egz.)
Książka
W koszyku
(ColterShaw / Jeffery Deaver ; 1)
Stanowi część 1. cyklu z zawodowym łowcą nagród Colterem Shaw. Część 2. pt.: Do jutra ; część 3. pt.: Ostatni dowód ; część 4. pt.: Polowanie na czas.
Tytuł oryginału: The never game.
U góry okładki: Nowa, wystrzałowa seria mistrza suspensu.
Na okładce: Nie przegap tej powieści! - Harlan Coben
Na okładce i stronie tytułowej nazwa wydawnictwa: Prószyński i S-ka.
W Mountain View w Dolinie Krzemowej zaginęła dziewiętnastoletnia Sophie Mulliner. Jej ojciec, podejrzewając, że została porwana, wobec bierności policji wyznacza nagrodę za odnalezienie córki. Zgłasza się do niego Colter Shaw, zawodowy "łowca nagród", specjalizujący się w poszukiwaniu osób zaginionych, uciekinierów i przestępców. Na pozór prosta sprawa komplikuje się, gdy znikają kolejne osoby, a okoliczności wskazują, że porywa je ten sam sprawca, prawdopodobnie wzorujący się na grze komputerowej, w której uwięziony w potrzasku gracz musi odnaleźć drogę ucieczki, posługując się pięcioma przypadkowymi przedmiotami. Jeśli nie wyjdzie z opresji, czeka go śmierć z ręki "Szeptacza", okrutną postać, która dyktuje warunki w grze. Szukając rozwiązania zagadki, Shaw wkracza do nieznanego mu świata przemysłu gier wideo, poznaje jego bezwzględnych potentatów, toczących ze sobą bezpardonową walkę o pozycję na wartym miliardy dolarów rynku. Niebawem przekonuje się, że tropiąc tajemniczego porywacza, sam jest śledzony przez kogoś, komu bardzo zależy na utrudnieniu mu zadania.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
(dostępność ok. 04.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 amer. (1 egz.)
Książka
W koszyku
Piękny świat Minecrafta / James Delaney ; [tłumaczenie Maksymilian Gutowski]. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, 2017. - 100, [4] strony : ilustracje kolorowe ; 26 cm.
Minecraft jest czymś więcej niż tylko grą — fascynują się nim miliony użytkowników na całym świecie i w każdym wieku. Mając nieograniczone zasoby do dyspozycji, mogą oni tworzyć wśród bezkresnych i przedziwnych krajobrazów, co tylko podpowie im wyobraźnia: budynki, statki, pojazdy, rzeźby i niezwykłe stworzenia. Wiele z tych projektów kosztowało twórców tysiące godzin pracy, nawet jeśli wykonano je za pomocą narzędzi do modelowania i projektowania, które przyspieszają proces twórczy. Zobacz najbardziej imponujące dzieła użytkowników Minecrafta. To niesamowita galeria wielu różnych stylów, podejść i motywów. Być może znajdziesz w niej nie tylko bogate źródło wrażeń estetycznych, ale też natchnienie i inspirację do własnych twórczych poszukiwań. Już po pobieżnym przekartkowaniu tej książki przekonasz się, ile piękna, emocji i wyobraźni kryje się w prostych blokach Minecrafta! Podczas tej magicznej wycieczki po świecie Minecrafta zobaczysz: fantastyczne światy i tajemnicze krajobrazy, futurystyczne obrazy możliwych przyszłości, artystyczne rekonstrukcje rzeczywistych miejsc, przedziwne rzeźby i maszyny i wiele, wiele innych rzeczy!
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 793 (1 egz.)
(dostępność ok. 13.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 793 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Gra o miłość : tajemnice Bereniki / Katarzyna Droga. - Wydanie II, zmienione. - Warszawa : Zwierciadło, 2023. - 317, [3] strony ; 21 cm.
(Seria Uczuć / Katarzyna Droga)
Poprzednie wydanie pt.: Gracze lubią emocje / Katia Wolska.
Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby i pokonywać zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu i wymaga od swoich twórców odcięcia się od realnego świata… Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji. Akcja gry i życia toczą się równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy się o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice. Najważniejsza z nich dotyczy narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 8 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 31.05.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 03.06.2024)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821-3 pol. (2 egz.)
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 821-3 pol. (1 egz.)
(dostępność ok. 23.05.2024)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 4615 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura, Internet, Społeczeństwo)
Indeks.
Wirtualny plac zabaw to książka o każdym z nas, czyli o człowieku funkcjonującym w świecie zdominowanym przez nowe media. Autor udowadnia w niej, że gry sieciowe stanowią wytwór dawnych gier, używając przy tym najnowszych dostępnych technologii. Stają się one kontekstem dla wielu innych mediów i rozmaitych kulturowych aktywności a oglądanie filmów i czytanie książek staje się czynnością relatywną wobec grania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6145 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Geniusz / Leopoldo Gout)
U góry okładki: Rewolucja już się rozpoczęła. Witajcie na pokładzie. Aha, no i szykujcie się do ucieczki.
Książka dostępna także jako e-book.
Tytuł oryginału: The game.
Stanowi tom 1. cyklu pt.: Geniusz.
Książka dostępna również jako e-book.
Świat naszych rodziców to już historia. Odrzuciliśmy dawne zasady. To my tworzymy przyszłość. Dwustu geniuszy w walce na umysły. Mają trzy dni i trzy noce, aby rozwiązać dwa zadania. Ten, kto zwycięży w Godzinie Zero, uzyska wszystkie potrzebne środki, aby założyć własne laboratorium badawcze w dowolnym miejscu na świecie. REX: jeden z najlepszych programistów na świecie. Właśnie stworzył program do odnajdywania osób zaginionych jednym kliknięciem. Ma szesnaście lat. TUNDE: inżynier samouk, który do nigeryjskiej wioski, gdzie ludzie mieszkają w lepiankach, doprowadził internet. Lokalny wojskowy zleca mu budowę broni. Ma czternaście lat. LIKAON: blogerka-szpieg, która ujawnia korupcję wśród chińskich urzędników. Jest na czele czarnej listy ludzi z Szanghaju. Ma szesnaście lat. Nie martwcie się przygotowaniem. Jeżeli zostaliście wybrani, jesteście gotowi. Ekscytująca, prowokująca, przełomowa, nowatorska i bardzo inteligentna powieść.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Książka
W koszyku
Stanowi tom 2. cyklu pt.: Geniusz, tom 1. pt.: Gra.
Tytuł oryginału: The con.
U góry okładki: Myśl nieszablonowo. Zdobądź się na więcej. Zagraj o najwyższe stawki.
Książka dostępna również jako e-book.
Jeśli ci zaufa, będziesz w zespole. I wejdziesz do niebezpiecznej gry. On ustala wszystkie zasady. Jedyny sposób, by wygrać, to zrobić to, czego nie przewidział. Trójka nastoletnich geniuszy z różnych zakątków świata. Muszą działać razem, aby zatrzymać okrutnego generała, ochronić swoje rodziny i. uratować świat. TUNDE: czternastoletni inżynier samouk z Nigerii. Podejmuje wyścig z czasem, aby ocalić swoją wioskę przed bezwzględnym wojskowym. LIKAON: szesnastoletnia blogerka-szpieg, za którą chiński rząd wystawił list gończy. Geniusz strategii, będzie musiała ocalić ojca przed fałszywymi oskarżeniami o korupcję, za które może zapłacić najwyższą cenę. REX: szesnastolatek, który udowodnił, że jest najlepszym programistą na świecie. Rodzinę chłopaka deportowano ze Stanów do Meksyku, a jego oskarżono o kradzież miliardów rządowych tajemnic dla terrorystów. Ściga ich policja, FBI i pewien znacznie groźniejszy od nich przeciwnik... Trójka geniuszy będzie musiała działać tak, by nie zostawić śladów, i wprowadzić w życie plan genialnego przekrętu.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. IV (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej