Menadżerzy
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Bentyn Zbigniew
(1)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(20871)
6-8 lat
(10253)
9-13 lat
(9080)
Młodzież
(8562)
0-5 lat
(6993)
Menadżerzy
(-)
14-17 lat
(4641)
Szkoły wyższe
(2036)
Studenci
(1529)
Rodzice
(893)
Szkoły podstawowe
(696)
Szkoły średnie
(600)
Nauczyciele
(469)
Dorośli
(157)
Przedszkola
(142)
Logopedzi
(121)
Prawnicy
(117)
Nauczanie początkowe
(115)
Pedagodzy
(113)
Psycholodzy
(111)
Psychoterapeuci
(102)
Menedżerowie
(90)
Terapeuci zajęciowi
(85)
Nauczyciele przedszkoli
(79)
Klasa 3.
(67)
Terapeuci
(62)
Szkoły zawodowe
(60)
Uczniowie szkół zawodowych
(55)
Lekarze
(52)
Dyrektorzy szkół
(46)
Gimnazja
(42)
Pracownicy naukowi
(42)
Klasa 6.
(40)
Przedsiębiorcy
(40)
Poziom podstawowy
(38)
Radcy prawni
(38)
Uczniowie szkół średnich
(38)
Kobieta
(37)
Dziewczęta
(36)
Klasa 7.
(36)
A1
(34)
Adwokaci
(34)
Klasa 8.
(34)
A2 (poziom biegłości językowej)
(33)
Klasa 5.
(33)
A2
(31)
A1 (poziom biegłości językowej)
(29)
Klasa 1.
(29)
Urzędnicy
(29)
Aplikanci
(28)
Klasa 4.
(28)
Sędziowie
(28)
Uczniowie szkół podstawowych
(28)
B1 (poziom biegłości językowej)
(26)
Nauczyciele nauczania początkowego
(23)
Pracodawcy
(23)
Pracownicy socjalni
(23)
Licea
(22)
Technikum
(22)
Specjaliści ds. kadr
(21)
Szkoły ponadgimnazjalne
(21)
Fizjoterapeuci
(20)
Uczniowie gimnazjów
(20)
B2 (poziom biegłości językowej)
(19)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(19)
B1
(18)
Ekonomiści
(17)
Nauczyciele akademiccy
(17)
Psychiatrzy
(17)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(17)
18+
(14)
Doradcy podatkowi
(14)
Dyrektorzy przedszkoli
(14)
Księgowi
(14)
Pedagodzy specjalni
(13)
Klasa 2.
(12)
Maturzyści
(12)
Poziom rozszerzony
(12)
Nastolatki
(11)
Prokuratorzy
(11)
Uczniowie
(11)
Wychowawcy klas
(11)
Bibliotekarze
(10)
Policjanci
(10)
Seniorzy
(10)
Nauczyciele języka polskiego
(9)
Opiekunki i opiekunowie dziecięcy
(9)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(9)
Szkoły ponadpodstawowe
(9)
Wychowawcy
(9)
Wychowawcy małych dzieci
(9)
CEF B2
(8)
CEF B2+
(8)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(8)
Poziom średniozaawansowany
(8)
Pracownicy samorządowi
(8)
Pre A1
(8)
C1 (poziom biegłości językowej)
(7)
CEF B1
(7)
Cudzoziemcy
(7)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(7)
Temat
Logistyka gospodarcza
(1)
Transport
(1)
Usługi
(1)
Zarzadzanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Transport i logistyka
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 166-169.
Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych. Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług.
Wstęp * ROZDZIAŁ 1. Internacjonalizacja jako nowy paradygmat logistyki w usługach * 1.1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług * 1.1.1. Wzrastająca rola internacjonalizacji działalności usługowej * 1.1.2. Zwiększający się proces dywersyfikacji w produkcji usług * 1.1.3. Gwałtowny wzrost popytu na e-uslugi * 1.2. Ważniejsze kryteria klasyfikacji usług * 1.2.1. Świadczenia usług a ich cechy - kryterium pierwsze * 1.2.2. Wielkość i zakres świadczenia usług - kryterium drugie * 1.2.3. Międzynarodowa wymiana usług a międzynarodowa migracja czynników wytwórczych - kryterium trzecie * 1.3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług * ROZDZIAŁ 2. Stopień hybrydyzacji usług * 2.1. Atrybuty logistyczne usługi * 2.1.1. Badania cech usług * 2.2. Niematerialność usług i jej konsekwencje * 2.2.1. Pomiar jakości usług * 2.2.2. Transport w usługach * 2.2.3. Magazynowanie w usługach * 2.3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczenia usług * ROZDZIAŁ 3. Ewolucja logistycznej obsługi usług masowych * 3.1. Rola logistyki w obsłudze usług masowych * 3.2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań * 3.3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach * ROZDZIAŁ 4. Operacjonalizacja logistyczna usług specjalistycznych * 4.1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw * 4.2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw * 4.3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług * 4.3.1. Wyposażenie techniczne ułatwiające świadczenie usługi * 4.3.2. Środowisko świadczenia usługi * ROZDZIAŁ 5. Centra Usług Wspólnych jako przykład internacjonalizacji działalności usługowej * 5.1. Istota, rola i zadania CUW * 5.1.1. Typy i rodzaje CUW * 5.2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania * 5.2.1. Rodzaje procesów realizowanych w CUW * 5.3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce * ROZDZIAŁ 6. Logistyczne podstawy modelowania usług w XXI wieku * 6.1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług? * 6.1.1. Zasoby i materiały wykorzystywane w procesie usługowym * 6.1.2. Gospodarowanie zapasami * 6.1.3. Dostępna infrastruktura logistyczna * 6.1.4. Logistyczny system informacji * 6.2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług * 6.3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56037 (1 egz.)
Kaucja: 34,30 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej