Usługi
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(48)
Forma i typ
Książki
(48)
Publikacje dydaktyczne
(7)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(48)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(45)
WP130 (św. Wincentego 85)
(3)
Autor
Gołembska Elżbieta (1946- )
(2)
Sasin Wiesław
(2)
Babis Henryk
(1)
Bednarczyk Małgorzata
(1)
Bednarska-Olejniczak Dorota
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bieć Alfred
(1)
Bobola Agnieszka
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Borzyszkowski Jacek
(1)
Brauer Jakub
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cottam Angela
(1)
Czubała Anna
(1)
Czubała Anna (1943- )
(1)
Dąbrowska Barbara Jolanta
(1)
Fitrzyk Andrzej
(1)
Flejterski Stanisław (1948- )
(1)
Furtak Robert
(1)
Gilmore Audrey
(1)
Goranczewski Bolesław
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hildebrandt Anna
(1)
Iwankiewicz-Rak Barbara
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Kachniewska Magdalena
(1)
Kaczmarek Jacek
(1)
Kałążna Klaudia
(1)
Konieczna-|Domańska Anna
(1)
Kowalski Sławomir
(1)
Kozek Wiesława
(1)
Kruczek Zygmunt
(1)
Krukowska-Miler Agata
(1)
Kryczka Małgorzata
(1)
Kuczewska Lidia
(1)
Kłosiński Kazimierz (1940- )
(1)
Kłosiński Kazimierz Albin (1940- )
(1)
Maciąg Agnieszka (zarządzanie)
(1)
Marczak Mirosław
(1)
Masłowski Andrzej
(1)
Matysiewicz Justyna
(1)
Mudie Peter
(1)
Nalazek Mirosław
(1)
Nicholls Katarzyna
(1)
Nicholls Richard
(1)
Normann Richard (1943- )
(1)
Nowacki Robert
(1)
Ogińska-Bulik Nina
(1)
Ozimek Irena
(1)
Panasiuk Aleksander
(1)
Panasiuk Aleksander (1965- )
(1)
Pikiel Sylwia
(1)
Płóciennik-|Napierała Janina
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rokicki Bartłomiej. Problem delokalizacji w Hiszpanii w okresie przed i po przystąpieniu do Unii Europejskiej
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rudawska Iga
(1)
Sasin Piotr
(1)
Sidorkiewicz Marta
(1)
Stasiak Andrzej
(1)
Styś Aniela
(1)
Szablewski Andrzej
(1)
Szafranowicz-Małozięć Radosław
(1)
Szeliga-Kowalczyk Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Szymaniak Adam
(1)
Tul-Krzyszczuk Agnieszka
(1)
Tyc-|Szmil Karolina
(1)
Wróbel Anna
(1)
Włodarczyk Bogdan
(1)
Zubrzycki Janusz (prawo)
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Świstak Ewa
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(25)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(48)
Język
polski
(48)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(6)
Studenci
(4)
Menadżerzy
(1)
Temat
Kobieta
(5203)
Rodzina
(4009)
Przyjaźń
(3831)
Miłość
(3256)
Tajemnica
(2949)
Usługi
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2934)
Relacje międzyludzkie
(2513)
Zabójstwo
(2172)
Życie codzienne
(1905)
Magia
(1729)
Zwierzęta
(1606)
Dzieci
(1588)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1527)
Uczucia
(1400)
Nastolatki
(1376)
II wojna światowa (1939-1945)
(1363)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1346)
Uczniowie
(1257)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1130)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1014)
Chłopcy
(998)
Trudne sytuacje życiowe
(995)
Wybory życiowe
(931)
Sekrety rodzinne
(929)
Policjanci
(908)
Żydzi
(892)
Relacja romantyczna
(879)
Osoby zaginione
(876)
Władcy
(869)
Psy
(859)
Historia
(848)
Kultura
(820)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(774)
Prywatni detektywi
(767)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(741)
Walka dobra ze złem
(717)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(693)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Koty
(679)
Arystokracja
(675)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Psychologia
(637)
Poszukiwania zaginionych
(636)
Uprowadzenie
(635)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(621)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(585)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(558)
Zemsta
(551)
Wojsko
(550)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(519)
Obyczaje i zwyczaje
(513)
Śmierć
(509)
Psychoterapia
(504)
Zakochanie
(503)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Zarządzanie
(494)
Dojrzewanie
(493)
Matematyka
(483)
Osobowość
(473)
Spisek
(473)
Seryjni zabójcy
(470)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(454)
Postawy
(451)
Lekarze
(447)
Marzenia
(444)
Samotność
(444)
Nauka
(434)
Język angielski
(433)
Opieka nad zwierzętami
(432)
Ludzie bogaci
(428)
Nauczanie początkowe
(427)
Czarownice i czarownicy
(426)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(419)
Politycy
(409)
Samopoznanie
(409)
Temat: czas
1989-
(3)
1901-2000
(2)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Chiny
(1)
Indie
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(19)
Publikacje dydaktyczne
(15)
Podręczniki
(3)
Dane statystyczne
(1)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Transport i logistyka
(1)
48 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego. Pozwala na: ? zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu; ? obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć; ? formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;? poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej. Dlaczego warto studiować podręcznik? Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi. Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Przedmowa - Małgorzata Bednarczyk * Wprowadzenie - Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski * Rozdział 1: Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk * 1.1. Pojęcie przedsiębiorczości * 1.2. Proces przedsiębiorczości * 1.3. Typy przedsiębiorczości * Bibliografia * Rozdział 2: Przedsiębiorczość organizacyjna * 2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się - Jarema Batorski * 2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą - Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak * Bibliografia * Rozdział 3: E-przedsiębiorczość * 3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci - Sebastian Kopera * 3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek Panek * 3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera * Bibliografia * Rozdział 4: Współczesny rynek turystyczny * 4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk * 4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej - Ewa Wszendybył-Skulska * 4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka * 4.4. Opisy przypadków: jak zapewnić bezpieczeństwo żywności? * Bibliografia * Rozdział 5: Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska * 5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki * 5.2. Koncepcja marketingu-mix dla „hotelu 4*” w Krakowie * 5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym * 5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym * 5.5. Budowa marki firmy turystycznej * Bibliografia * Rozdział 6: Planowanie i finanse w firmach turystycznych * 6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik * 6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik * Bibliografia * Rozdział 7: Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce * 7.1. Franchising - Marek Świerad * 7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski * 7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości - Jacek Gancarczyk * 7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk * Bibliografia * Rozdział 8: Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie i w Federacji Rosyjskiej * 8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie - Mariusz Żurek * 8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak * Bibliografia * Załączniki
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 53688 (1 egz.)
Kaucja: 41,76 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339.7 (1 egz.)
Kaucja: 76,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 54789 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Wydawnictwa Fachowe)
Forma i typ
Gatunek
Tytuł serii: Wydawnictwa Fachowe
Na s. red. błędny .
Bibliogr. s. 131-139.
W książce przedstawiono aktualny system organizacji i zarządzania turystyką w Polsce. Zostały w niej szczegółowo omówione najważniejsze struktury krajowe, regionalne oraz lokalne.Zaprezentowano w niej:współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką, zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką w Polsce,stan obecny struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką w Polsce na szczeblach: ogólnokrajowym, regionalnym i lokalnym,otoczenie zewnętrzne (w tym organizacje międzynarodowe i struktury zagraniczne) a rozwiązania organizacyjne w Polsce.Książka jest kierowana do szerokiego grona odbiorców, w tym:studentów kierunku "Turystyka i rekreacja" i innych, na których realizowane są specjalności o profilu turystycznym lub wybrane treści programowe z zakresu turystyki,praktyków, zajmujących się problematyką promocji i rozwoju funkcji turystycznej.Publikacja jest swoistym podsumowaniem przeobrażeń w systemie organizacji i zarządzania turystyką w Polsce w pierwszych latach XXI wieku.
Spis zastosowanych akronimów * Wprowadzenie * Rozdział 1 * Zarys rozwoju struktur organizacyjnych oraz zarządzania turystyką * w Polsce do 2000 r. * 1.1. Turystyka w strukturach organizacyjnych do 1918 r * 1.2. Organizacja i zarządzanie turystyką w okresie międzywojennym * 1.3. Organizacja i zarządzanie turystyką w latach 1945-1999 * Rozdział 2 * Współczesne modele struktur organizacyjnych i zarządzania turystyką * 2.1. Destination Marketing (Management) Organisations (DM0) - nowoczesne struktury organizacyjne w turystyce * 2.2. Charakterystyka zadań i kompetencji najważniejszych podmiotów * tworzących współczesne systemy organizacji i zarządzania turystyką * Rozdział 3 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu ogólnokrajowym * 3.1. Turystyka w strukturze administracji i zarządzania państwem * 3.2. Narodowa administracja turystyczna (NTA) * 3.3. Narodowa organizacja turystyczna (NTO) * 3.4. Organizacje samorządu gospodarczego i stowarzyszenia turystyczne * Rozdział 4 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu regionalnym * 4.1. Turystyka w wojewódzkich jednostkach samorządu terytorialnego * 4.2. Regionalne organizacje turystyczne (ROT) * 4.3. Inne podmioty systemu zarządzania turystyką na szczeblu regionalnym * Rozdział 5 * Organizacja i zarządzanie turystyką na szczeblu lokalnym * 5.1. Turystyka w powiatowych i gminnych jednostkach samorządu * terytorialnego * 5.2. Lokalne organizacje turystyczne (LOT) * 5.3. Inne podmioty systemu zarządzania turystyką na szczeblu lokalnym * Rozdział 6 * Otoczenie międzynarodowe i jego wpływ na system organizacji * i zarządzania turystyką w Polsce * 6.1. Globalizacja a współczesne systemy organizacji i zarządzania turystyką * 6.2. Rola i wpływ organizacji międzynarodowych na system zarządzania * turystyką * Rozdział 7 * Polski model organizacji i zarządzania turystyką na tle rozwiązań stosowanych * w innych krajach europejskich. * 7.1. Region Skandynawski * 7.2. Region Bałtycki * 7.3. Region Wysp Brytyjskich * 7.4. Region Zachodnioeuropejski * 7.5. Region Alpejski * 7.6. Region Środkowoeuropejski * 7.7. Region Wschodnioeuropejski * 7.8. Region Czarnomorski * 7.9. Region Śródziemnomorski * 7.10. Kierunki zmian w systemach organizacji i zarządzania turystyką - analiza porównawcza * Zakończenie * Bibliografia * Spis tabel * Spis rysunków
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 338.48 (1 egz.)
Kaucja: 29,25 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [291]-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług * logistycznych * Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw * 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej * 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych * 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy * Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych * 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 2.2. Marketing usług * 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych * 4.3. Procedury segmentacji rynku * 4.4. Wybór rynku docelowego * 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług * 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym * 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych * 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych * 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych * 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych * 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL * Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce * Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym * 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług * 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego * 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego * 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 * 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych * 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych * 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego * 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach * 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych * 8.4. Funkcje cen w marketingu * 8.5. Możliwe strategie cenowe * 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne * 8.7. Różnicowanie cen * Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych * 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji * 9.2. Kanały dystrybucji * 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych * 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix * 10.2. Instrumenty promocji * 10.3. Reklama * 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) * 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) * 10.6. Public relations * 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji * Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym * 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym * 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym * 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym * 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych * 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym * Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych * 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL * 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL * 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego * Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych * Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta * 14.1. Definicja pojęcia * 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta * Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw * 15.1. Definicja pojęcia * 15.2. Ujęcie marketingowe relacji * 15.3. Ujęcie logistyczne relacji * Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych * 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie * 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych * Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych * 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych * 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych * 17.3. Projektowanie strategii marketingowych * 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56016 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Książka
W koszyku
Marketing usług / Anna Czubała [et al.]. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2006. - 286, [2] s. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 275-278.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48981 (1 egz.)
Kaucja: 39,20 zł
Książka
W koszyku
Marketing usług / Anna Czubała [et al.]. - Wyd. 2. zm. - Warszawa : Oficyna Wolters KluwerPolska, 2012. - 339 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. 323-330. Indeks.
Jedną z ważniejszych tendencji rozwoju współczesnych gospodarek jest sukcesywny wzrost znaczenia usług. Nic więc dziwnego, że na rynku wydawniczym pojawia się coraz więcej prac poświęconych marketingowi usług bankowych, turystycznych lub ubezpieczeniowych. Niewiele natomiast jest książek takich jak ta stanowiących kompleksowe omówienie wiedzy z zakresu marketingu i poruszających kwestie ważne dla całej sfery usług. Autorzy omawiają w niej szczegółowo takie tematy, jak: charakterystyczne cechy usług i rynku usług, zarządzanie marketingiem w firmie usługowej, segmentacja rynku usług, jakość usług, proces świadczenia usług, polityka kształtowania cen usług, dystrybucja i promocja usług, rola personelu w marketingu firmy usługowej. Obecne wydanie jest uaktualnione i poszerzone o zagadnienia związane z e-ustugami, promocją w Internecie, z rozwojem portali społecznościowych oraz ze współczesnymi formami reklamy. Książka obejmuje szeroki zasób wiedzy z dziedziny marketingu usług wymagany na poziomie akademickim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 16136 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 338.48 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 49389 (1 egz.)
Kaucja: 32,80 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47828 (1 egz.)
Kaucja: 50,92 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 247-[251].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45918 (1 egz.)
Kaucja: 22,94 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48852 (1 egz.)
Kaucja: 43,20 zł
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 166-169.
Fenomen gwałtownego rozwoju usług w XXI w. pojawił się w gospodarce światowej równolegle z kreowaniem nowoczesnej logistyki w przedsiębiorstwach jako ogniwach międzynarodowego łańcucha dostaw. W książce przedstawiono, na podstawie najnowszych wyników badań empirycznych oraz w kontekście literatury przedmiotu, takie metody i techniki zarządzania logistycznego usługami, które warunkują uzyskanie przewagi konkurencji na rynkach globalnych. Publikacja jest nowatorskim podejściem do międzynarodowej wymiany usług i przepływów gospodarczych. Szczególną wagę przypisano hybrydyzacji usług masowych specjalistycznych oraz centrów usług wspólnych, a także nowoczesnej infrastrukturze, niezbędnej do logistycznej obsługi usług.
Wstęp * ROZDZIAŁ 1. Internacjonalizacja jako nowy paradygmat logistyki w usługach * 1.1. Determinanty współczesnych zadań produkcji i dystrybucji usług * 1.1.1. Wzrastająca rola internacjonalizacji działalności usługowej * 1.1.2. Zwiększający się proces dywersyfikacji w produkcji usług * 1.1.3. Gwałtowny wzrost popytu na e-uslugi * 1.2. Ważniejsze kryteria klasyfikacji usług * 1.2.1. Świadczenia usług a ich cechy - kryterium pierwsze * 1.2.2. Wielkość i zakres świadczenia usług - kryterium drugie * 1.2.3. Międzynarodowa wymiana usług a międzynarodowa migracja czynników wytwórczych - kryterium trzecie * 1.3. Znaczenie infrastruktury komunikacyjnej w świadczeniu usług * ROZDZIAŁ 2. Stopień hybrydyzacji usług * 2.1. Atrybuty logistyczne usługi * 2.1.1. Badania cech usług * 2.2. Niematerialność usług i jej konsekwencje * 2.2.1. Pomiar jakości usług * 2.2.2. Transport w usługach * 2.2.3. Magazynowanie w usługach * 2.3. Elementy łańcucha wartości w procesie świadczenia usług * ROZDZIAŁ 3. Ewolucja logistycznej obsługi usług masowych * 3.1. Rola logistyki w obsłudze usług masowych * 3.2. Ocena działalności logistycznej w firmach świadczących usługi masowe, wyniki badań * 3.3. Strategiczne i operacyjne metody zarządzania logistyką w usługach * ROZDZIAŁ 4. Operacjonalizacja logistyczna usług specjalistycznych * 4.1. Cele i zasady operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw * 4.2. Wyniki badań operacjonalizacji usług w praktyce przedsiębiorstw * 4.3. Czynniki stymulujące i ograniczające operacjonalizację usług * 4.3.1. Wyposażenie techniczne ułatwiające świadczenie usługi * 4.3.2. Środowisko świadczenia usługi * ROZDZIAŁ 5. Centra Usług Wspólnych jako przykład internacjonalizacji działalności usługowej * 5.1. Istota, rola i zadania CUW * 5.1.1. Typy i rodzaje CUW * 5.2. Przykłady funkcjonowania CUW - stan obecny, perspektywy, uwarunkowania * 5.2.1. Rodzaje procesów realizowanych w CUW * 5.3. Ważniejsze kierunki rozwoju CUW w nowoczesnej gospodarce * ROZDZIAŁ 6. Logistyczne podstawy modelowania usług w XXI wieku * 6.1. Standaryzacja czy uniwersalizacja usług? * 6.1.1. Zasoby i materiały wykorzystywane w procesie usługowym * 6.1.2. Gospodarowanie zapasami * 6.1.3. Dostępna infrastruktura logistyczna * 6.1.4. Logistyczny system informacji * 6.2. Zakres podmiotowy i przestrzenny modelowania usług * 6.3. Ważniejsze zasady modelowania logistyki w usługach
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56037 (1 egz.)
Kaucja: 34,30 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 51213 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 221-234.
Do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
W książce w sposób całościowy przedstawiono tematykę jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych. Autorzy opisali szczegółowo:- normy jakościowe, które możliwe są do zastosowania w organizacjach turystycznych i rekreacyjnych,- wytyczne standardów branżowych, m.in. dotyczące hoteli i innych obiektów, zakwaterowania, bezpieczeństwa w obsłudze ruchu turystycznego, przewodników turystycznych itd.,- metody projektowania, pomiaru i standaryzacji jakości oraz wzbogacili je o najbardziej aktualne i nowatorskie, jak chociażby Design Thinking, czy propozycja sekwencji obsługi klienta z zastosowaniem autorskiej instrukcji postępowania. Większość opisywanych metod i narzędzi poparta została przykładami praktycznymi. Książka ma charakter uniwersalny, do wykorzystania przez studentów kierunków turystyka, rekreacja, zarządzanie oraz innych, jak również praktyków (personel zarządzający i wykonawczy, zajmujący się szeroko rozumianą obsługą ruchu turystycznego i rekreacją, a także właścicieli tych podmiotów).
Wstęp * Rozdział 1 Istota jakości oraz formuły jej ujmowania * 1.1. Przyczyny narastających wymagań jakościowych* 1.2. Normatywna interpretacja jakości * 1.3. Procesowe podejście w zarządzaniu jakością * 1.3.1. Zmienność procesów/odchylenia od standardów, jako stan niedotrzymywania jakości * 1.3.2. Warunki zarządzania procesem, w tym dokumentacja standaryzująca jako element wiedzy skodyfikowanej w organizacji * 1.4. Cechy jakościowe usług turystycznych i rekreacyjnych * 1.5. Kategoryzacja i rekomendacja jako przykład działalności projakościowej w hotelarstwie * Rozdział 2 Zarządzanie jakością usług turystycznych i rekreacyjnych w świetle wymagań normy PN-EN ISO 9001:2009 oraz DIS ISO 9001:2015 * 2.1. Planowanie usług * 2.1.1. Dokumentacja standaryzująca oraz nadzór nad zapisami * 2.1.2. Projektowanie systemu zarządzania * 2.2. Zarządzanie zasobami w podmiotach świadczących usługi turystyczne i rekreacyjne * 2.3. Realizacja i nadzorowanie dostarczanych usług * 2.3.1. Określenie wymagań i preorientacja usług * 2.3.2. Projektowanie i modyfikacja usług * 2.3.3. Nadzorowanie i realizacja usługi * 2.4. Pomiary, analiza i doskonalenie usług * 2.4.1. Badanie zadowolenia klienta oraz audyt wewnętrzny * 2.4.2. Monitorowanie oraz pomiary procesów i usług * 2.4.3. Doskonalenie poprzez działania korygujące i zapobiegawcze * 2.4.4. Porównanie wymagań ISO 9001:2008 oraz DIS ISO 9001:2015 * Rozdział 3 Metody i narzędzia projektowania, oceny, doskonalenia oraz rozwiązywania problemów jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych * 3.1. Filozofia Total Quality Management i modele doskonałości * 3.2. Samoocena w świetle wytycznych normy PN-EN ISO 9004:2010 - Zarządzanie ukierunkowane na trwały sukces organizacji * 3.3. Wybrane metody projektowania oraz doskonalenia jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych * 3.3.1. Kwestionariusz Kano * 3.3.2. Servqual * 3.4. Design Thinking oraz myślenie projektowe w usługach turystycznych i rekreacyjnych * 3.5. Implementacja rozwiązań projektowych oraz realizacja przedsięwzięć zgodnie z PN-ISO 10005, PN-ISO 10006 oraz PN-ISO 10007 * Rozdział 4 Klient jako podmiot jakości w usługach turystycznych i rekreacyjnych * 4.1. Klienci usług turystycznych i rekreacyjnych oraz ich decyzje zakupowe * 4.2. Wytyczne standardów dotyczących spełniania wymagań klientów wg PN-ISO 10001, PN-ISO 10002, PN-ISO 10003 * 4.3. Marketing relacji w usługach turystycznych i rekreacyjnych * 4.4. Standardy obsługi klienta oraz savoir vivre w turystyce i rekreacji * Bibliografia * Spis tabel * Spis schematów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56356 (1 egz.)
Kaucja: 39,53 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 189-196.
"Szczególne zadanie ma do spełnienia marketing w działalności usługowej, gdzie przewaga niematerialnych cech produktu nakłada także zadania w zakresie kształtowania jakości obsługi klientów".ze WstępuNiniejsza publikacja prezentuje zasady wykorzystywania narzędzi marketingowych w promocji usług bankowych, turystycznych oraz placówek ochrony zdrowia. Charakteryzuje także e-learning jako nowy produkt szkół wyższych oraz marketing w handlu elektronicznym. Ukazuje, w jaki sposób skutecznie kreować wartość produktu-usługi, która gwarantuje długofalowy sukces firmy. Są to zagadnienia istotne wobec rosnących oczekiwań konsumentów, a także wpływu technologii informacyjnej na proces świadczenia i korzystania z usług.Książka może zainteresować pracowników naukowych, studentów kierunków ekonomicznych oraz menedżerów firm usługowych.Publikacja "charakteryzuje się czytelną i kompleksową wewnętrzną strukturą treści, logicznym układem oraz - co warto szczególnie podkreślić - przydatnością praktyczną. Autorzy [...] rzeczowo objaśniają podstawowe pojęcia, prezentują odpowiednie klasyfikacje zjawisk, systematyzują problemy związane z marketingiem różnych rodzajów usług. Styl narracji, poziom językowy zachęcają do lektury książki".Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Mirosławy Pluty-Olearnik
Wstęp * 1. Marketing w usługach bankowych * 1.1. Cechy usług bankowych i ich implikacje marketingowe * 1.2. Istota i specyfika marketingu bankowego * 1.3. Marketing-mix w bankach * 1.4. Kształtowanie jakości usług jako element marketingu bankowego * 2. Problemy adaptacji marketingu w usługach ochrony zdrowia * 2.1. Rozwój i cechy orientacji marketingowej w usługach ochrony zdrowia * 2.2. Cechy usług medycznych jako determinanta koncepcji marketingu * 2.3. Placówki ochrony zdrowia tradycyjne i nowoczesne * 2.4. Pacjent - konsument usług ochrony zdrowia * 2.5. Jakość usług ochrony zdrowia - problemy kreowania * 3. Potrzeby w kształtowaniu produktu turystycznego * 3.1. Specyfika usług turystycznych * 3.2. Potrzeby turystyczne a typy klientów * 3.3. Zarządzanie produktem turystycznym * 3.4. Marketing terytorialny - kierunki rozwoju * 4. Rozwój marketingu w handlu w środowisku Internetu * 4.1. E-commerce na rynku elektronicznym * 4.2. Sklep internetowy jako narzędzie handlu detalicznego * 4.3. Przedsiębiorstwa handlu internetowego * 4.4. Bankowość elektroniczna i jej rozwój w Internecie * 5. E-learning jako innowacja w usługach kształcenia na przykładzie szkół wyższych * 5.1. E-learning i jego charakterystyka * 5.2. Podstawowe klasy platform w nauczaniu e-learningowym * 5.3. Klasyfikacja systemów e-learningowych i ich ocena * 5.4. Zasady konstruowania treści nauczania w kształceniu e-learningowym * 6. Przypadki i przykłady zastosowań technik marketingu w usługach * 6.1. Marketing w Alior Banku * 6.2. Ocena jakości usług ochrony zdrowia z zastosowaniem metody SERVQUAL * 6.3. Ocena sytuacji marketingowej Stowarzyszenia "Edukacja pod Żaglami" - organizacji świadczącej usługi turystyczne dla młodzieży * 6.4. Zastosowanie e-learningu w nauczaniu wyższym na przykładzie projektu MOPEM
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54537 (1 egz.)
Kaucja: 31,28 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 45107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47975 (1 egz.)
Kaucja: 48,00 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47346 (1 egz.)
Kaucja: 38,40 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [217]-224.
W nowoczesnej gospodarce rynkowej wzrasta znaczenie sektora usług. Autor - od wielu lat zajmujący się problematyką usług - przedstawił w książce organizację i funkcjonowanie światowego rynku usług, jego uwarunkowania, wpływ procesów globalizacyjnych na ten rynek oraz jego ramy instytucjonalno-prawne. W bardzo interesujący sposób omówił także w ujęciu wielopłaszczyznowym (wielkość, struktura, roczne tempo wzrostu) światowy obrót usługami na początku XXI wieku. Wiele miejsca poświęcił podstawowym tendencjom na głównych rynkach usług, tj. na rynkach usług finansowych, logistycznych, turystycznych, biznesowych oraz łączności. Książka jest adresowana do studentów kierunków ekonomicznych, ale zainteresuje także specjalistów w dziedzinie marketingu usług oraz przedsiębiorców i menedżerów.
1. Światowy rynek usług * 1.1. Uwagi wstępne * 1.2. Problematyka światowego rynku usług * 1.2.1. Struktura światowego rynku usług * 1.2.2. Podstawy teoretyczne światowego obrotu usługami * 1.3. Uwarunkowania światowego rynku usług * 1.3.1. Gospodarka światowa * 1.3.2. Procesy globalizacji * 1.3.3. Proces serwicyzacji * 1.3.4. Globalizacja rynku usług * 2. Instytucjonalno-prawne ramy światowego rynku usług * 2.1. Światowa Organizacja Handlu (WTO) * 2.2. Układ Ogólny w Sprawie Handlu Usługami (GATS) * 2.3. Porozumienie w Sprawie Handlowych Aspektów Własności Intelektualnej (TRIPs) * 2.4. Organizacja Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) oraz wybrane branżowe organizacje usługowe * 2.4.1. Kodeksy Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju * 2.4.2. Wybrane branżowe organizacje usługowe o skali światowej * 2.4.3. Bilateralna liberalizacja rynku światowego - przykłady * 2.5. Stanowisko Unii Europejskiej na forum Światowej Organizacji Handlu dotyczące usług * 3. Światowy obrót usługami w XXI wieku * 3.1. Wielkość, struktura oraz˙dynamika światowego obrotu usługami w˙XXI wieku * 3.1.1. Światowy obrót usługami według regionów * 3.1.2. Wartość, struktura oraz˙roczne tempo wzrostu światowego eksportu i importu usług * 3.1.3. Światowy obrót usługami a kryzys finansowy lat 2007-2009 * 3.2. Podstawowe tendencje na głównych światowych rynkach usług na początku XXI wieku * 3.2.1. Rynek usług finansowych * 3.2.2. Rynek usług logistycznych * 3.2.3. Rynek usług turystycznych * 3.2.4. Rynek usług biznesowych * 3.2.5. Rynek usług łączności
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 339.9 (1 egz.)
Kaucja: 56,00 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej