Logistyka gospodarcza
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(62)
Forma i typ
Książki
(62)
Publikacje dydaktyczne
(10)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
dostępne
(66)
Placówka
BD40 (Suwalska 11)
(1)
BD52 (Rembielińska 6a)
(1)
BD65 (Krasnobrodzka 11)
(2)
CN1 (św. Wincentego 85)
(54)
W2 (Bazyliańska 6)
(4)
W29 (Rembielińska 6a)
(1)
W64 (Radzymińska 121)
(2)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Autor
Ciesielski Marek
(5)
Gołembska Elżbieta
(5)
Blaik Piotr
(4)
Skowronek Czesław
(4)
Gołembska Elżbieta (1946- )
(3)
Kempny Danuta
(3)
Harrison Alan
(2)
Kauf Sabina
(2)
Klosa Edyta
(2)
Sarjusz-Wolski Zdzisław
(2)
Sawicki Jarosław
(2)
Szołtysek Jacek
(2)
Tłuczak Agnieszka
(2)
Abt Stefan (1937-2002)
(1)
Anders Anna
(1)
Bachorz Piotr
(1)
Bardi Edward J
(1)
Bardi Edward J. (1943- )
(1)
Bentyn Zbigniew
(1)
Bielecki Maciej (zarządzanie)
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chrąchol Urszula
(1)
Chudzik Daniel
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Coyle John J
(1)
Coyle John Joseph (1935- )
(1)
Dani Samir
(1)
Długosz Jan (zarządzanie)
(1)
Gadomski Rafał
(1)
Gołda Grzegorz
(1)
Gołembski Marcin
(1)
Grzybowska Katarzyna
(1)
Hoek Remko I. van
(1)
Hoek Remko van
(1)
Hryszkiewicz Dominik
(1)
Jacyna Marianna (1961- )
(1)
Jacyna-Gołda Ilona
(1)
Januła Eugeniusz
(1)
Jedliński Mariusz
(1)
Jeszka Anna Maria
(1)
Kacperska Teresa
(1)
Kasprzak Tadeusz (1922-2006)
(1)
Kaźmierski Jan
(1)
Knosal Ryszard
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Koliński Adam
(1)
Korzeniowski Andrzej (1939- )
(1)
Kozal Tomasz
(1)
Kozłowski Remigiusz
(1)
Langley C. John (1946- )
(1)
Langley C. John (Jr.)
(1)
Lewandowski Ireneusz
(1)
Lewczuk Konrad (1982-)
(1)
Liwowski Bolesław
(1)
Matulewski Marek
(1)
Matwiejczuk Rafał
(1)
Mindura Maciej
(1)
Nowaczyk Wioletta
(1)
Owczarski Sławomir
(1)
Piasecka Agnieszka
(1)
Płotek Marcin
(1)
Richards Gwynne
(1)
Rosa Grażyna (1968- )
(1)
Rutkowski Krzysztof
(1)
Sadowska Beata Helena
(1)
Santarek Krzysztof
(1)
Sarjusz-|Wolski Zdzisław
(1)
Sarjusz|-Wolski Zdzisław
(1)
Sikorski Andrzej
(1)
Skowron-|Grabowska Beata
(1)
Skrzypek Mieczysław (1925- )
(1)
Stanisławski Krzysztof
(1)
Szymanowski Wacław
(1)
Szymonik Andrzej
(1)
Szymonik Andrzej (1952- )
(1)
Szyszka Grzegorz
(1)
Tonndorf Hans G. (1915- )
(1)
Truś Teresa
(1)
Twaróg Sebastian Marek
(1)
Wasiak Mariusz (transport)
(1)
Wawrzyniak Katarzyna (ekonomia)
(1)
Witkowski Jarosław
(1)
Wojciechowski Tadeusz (1925- )
(1)
Wołkowicz Iwona
(1)
Wąsiel Marcin
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Żelewski Łukasz Krzysztof
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(29)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(62)
Język
polski
(62)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(10)
Studenci
(4)
Doktoranci
(1)
Menadżerzy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Specjaliści do spraw logistyki
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Uczniowie szkół zawodowych
(1)
Temat
Kobieta
(5222)
Rodzina
(4021)
Przyjaźń
(3839)
Miłość
(3258)
Tajemnica
(2962)
Logistyka gospodarcza
(-)
Śledztwo i dochodzenie
(2939)
Relacje międzyludzkie
(2520)
Zabójstwo
(2174)
Życie codzienne
(1910)
Magia
(1734)
Zwierzęta
(1608)
Dzieci
(1593)
Literatura polska
(1566)
Dziewczęta
(1533)
Uczucia
(1405)
Nastolatki
(1381)
II wojna światowa (1939-1945)
(1365)
Język polski
(1354)
Rodzeństwo
(1349)
Uczniowie
(1259)
Dziecko
(1241)
Literatura dziecięca polska
(1151)
Małżeństwo
(1133)
Filozofia
(1110)
Wychowanie w rodzinie
(1044)
Ludzie a zwierzęta
(1016)
Chłopcy
(1002)
Trudne sytuacje życiowe
(1001)
Wybory życiowe
(938)
Sekrety rodzinne
(931)
Policjanci
(908)
Żydzi
(894)
Relacja romantyczna
(882)
Osoby zaginione
(878)
Psy
(864)
Władcy
(863)
Historia
(847)
Kultura
(822)
Boże Narodzenie
(786)
Podróże
(775)
Prywatni detektywi
(768)
Wychowanie
(750)
Pisarze polscy
(747)
Przestępczość zorganizowana
(743)
Walka dobra ze złem
(718)
Literatura
(710)
Pamiętniki polskie
(700)
Polityka
(698)
Młodzież
(694)
Koty
(680)
Krainy i światy fikcyjne
(680)
Arystokracja
(678)
Stworzenia fantastyczne
(668)
Mężczyzna
(651)
Literatura młodzieżowa polska
(641)
Poszukiwania zaginionych
(637)
Psychologia
(637)
Uprowadzenie
(637)
Matki i córki
(628)
Samorealizacja
(622)
Wakacje
(607)
Wojna
(598)
Dziennikarze
(587)
Sztuka
(575)
Nauczyciele
(563)
Polacy za granicą
(559)
Zemsta
(552)
Wojsko
(551)
Przedsiębiorstwo
(549)
Nauczanie
(540)
Pedagogika
(522)
Dramat polski
(517)
Obyczaje i zwyczaje
(514)
Śmierć
(510)
Zakochanie
(506)
Psychoterapia
(504)
Dziadkowie i wnuki
(500)
Czytanie
(497)
Dojrzewanie
(494)
Zarządzanie
(494)
Matematyka
(483)
Spisek
(474)
Osobowość
(473)
Seryjni zabójcy
(471)
Przyroda
(461)
Ojcowie i córki
(456)
Postawy
(452)
Lekarze
(449)
Samotność
(445)
Marzenia
(444)
Język angielski
(435)
Nauka
(434)
Opieka nad zwierzętami
(433)
Ludzie bogaci
(430)
Nauczanie początkowe
(428)
Czarownice i czarownicy
(427)
Stosunki interpersonalne
(426)
Pisarze
(422)
Samopoznanie
(410)
Politycy
(409)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(31)
Publikacje dydaktyczne
(23)
Monografia
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Łańcuch dostaw
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Transport i logistyka
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
62 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Zarządzanie logistyczne w przedsiębiorstwie / Stefan Abt. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 1998. - 365, [3] s. : mapa, rys., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 363-[366].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 51629 (1 egz.)
Kaucja: 39,83 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [461]-470. - Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 56,55 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [385]-394. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
Książka zawiera pogłębioną interpretację i identyfikację podstawowych procesów logistycznych oraz analizę zarządczego, integracyjnego i procesowego wymiaru logistyki, zorientowanego na nową jakość zarządzania przedsiębiorstwem nastawionym na osiągnięcia sukcesu rynkowego. Autor kompleksowo przedstawił problematykę współczesnej logistyki w skali przedsiębiorstwa i łańcuchu dostaw, ze szczególnym uwzględnieniem modelowania procesów logistycznych, rozwoju koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw, przedsięwzięć strategicznych w logistyce.
* Spis treści * * * Wstęp * * * 1. Istota oraz przewartościowania pojęcia i koncepcji logistyki * 1.1. Przegląd i interpretacja znaczących definicji logistyki * 1.2. Ewolucja i przewartościowania przedmiotu, celów i instrumentów logistyki jako podstawowych wyznaczników pojęcia logistyki * 1.3. Logistyka jako kategoria zintegrowanego zarządzania * 1.4. Teoretyczne koncepcje logistyki * * * 2. Trendy i determinanty rozwoju i zmian w logistyce * 2.1. Wyznaczniki rozwoju logistyki – ujęcie ogólne * 2.2. Geneza oraz modelowanie faz rozwoju logistyki – próba systematyki * 2.3. Czynniki determinujące rozwój logistyki – próba klasyfikacji i hierarchizacji * 2.4. Czynniki kształtujące zmiany w logistyce w świetle badań w krajach zachodnich * 2.5. Stan rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw * * * 3. Podstawowe wymiary nowoczesnej koncepcji logistyki * 3.1. Relacje i właściwości nowoczesnej koncepcji logistyki * 3.2. Zasady kształtowania nowoczesnej koncepcji logistyki * 3.3. Podstawowe aspekty i orientacje nowoczesnej koncepcji logistyki * 3.3.1. Logistyka jako system i koncepcja zarządzania przepływami towarów i informacji oraz podsystem przepływowo zorientowanego zarządzania przedsiębiorstwem * 3.3.2. Logistyka jako sieć (struktura) kluczowych procesów zarządzania i transformacji w systemie przepływów w skali przedsiębiorstwa * 3.3.3. Logistyka jako koncepcja i determinanta zorientowanej na przepływy organizacji i transformacji modelowej przedsiębiorstwa * 3.3.4. Logistyka jako koncepcja zorientowana na wymogi rynku, wspomagająca i wzbogacająca marketingowy proces tworzenia wartości * 3.3.5. Logistyka jako systemowa orientacja i determinanta efektywności i sukcesu w skali przedsiębiorstwa i rynku * * * 4. Systemowy wymiar logistyki oraz problemy identyfikacji i kształtowania systemów logistycznych * 4.1. Podejście systemowe jako podstawa interpretacji i kształtowania orientacji i struktur współczesnej logistyki * 4.2. Podstawowe kryteria i przekroje klasyfikacji systemów logistycznych * 4.3. Powiązania między systemami logistycznymi – wstępna identyfikacja * 4.4. Kształtowanie i wdrażanie systemów logistycznych * 4.5. System logistyczny przedsiębiorstwa jako przejaw rozwoju i pełnej integracji w skali mikroekonomicznej * * * 5. Orientacja przepływowa oraz przejawy jej integracji i wdrażania w strukturę zarządzania w przedsiębiorstwie w aspekcie oddziaływania na efekty/sukces przedsiębiorstwa * 5.1. Właściwości i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 5.2. Czynniki i parametry określające zakres orientacji przepływowej oraz stopień jej wdrożenia w podstawowych podsystemach zarządzania w przedsiębiorstwie * 5.3. Przejawy wpływu wdrożenia orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty/sukces przedsiębiorstwa w świetle badań empirycznych w krajach zachodnich * 5.4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce w świetle badań empirycznych * * * 6. Struktura procesów logistycznych i problemy jej kształtowania * 6.1. Istota i znaczenie orientacji na procesy w zintegrowanym zarządzaniu * 6.2. Pojęcie i podstawowe właściwości procesu * 6.3. Kryteria i przekroje klasyfikacji procesów * 6.4. Klasyfikacja i strukturyzacja procesów logistycznych w aspekcie zarządzania i tworzenia wartości * 6.5. Modelowanie kluczowych procesów logistycznych w przedsiębiorstwie * 6.6. System i procesy transformacji logistycznej w aspekcie tworzenia wartości * 6.7. Proces cyrkulacji logistycznej * * * 7. Identyfikacja struktury i przejawów wdrażania procesu zarządzania logistycznego * 7.1. Istota i funkcje procesu zarządzania logistycznego * 7.2. Podstawowe orientacje procesu zarządzania logistycznego – próba systematyki * 7.3. Założenia koncepcji zintegrowanego zarządzania logistycznego * 7.4. Logistyka w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstw * 7.5. Koncepcja „nawigatora” zarządzania logistycznego jako przykład całościowej orientacji logistycznej w badaniach i w praktyce zarządzania w przedsiębiorstwach * * * 8. Koncepcja logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem * 8.1. Tendencje integracyjne w logistyce i przewartościowania jej strategicznych funkcji zarządczych * 8.2. Założenia i struktura koncepcji logistycznie zorientowanego zintegrowanego zarządzania przedsiębiorstwem * 8.3. Opcje strategiczne logistyki * 8.4. Proces logistycznie zorientowanego zarządzania strategicznego i operacyjnego * * * 9. Koncepcja zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) jako wymiar i przejaw integracji zarządzania logistycznego między przedsiębiorstwami * 9.1. Integracja jako istotny wymiar rozwoju logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw * 9.2. Istota i rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw i siecią logistyczną * 9.2.1. Relacje między logistyką a zarządzaniem łańcuchem dostaw * 9.2.2. Łańcuch dostaw w aspekcie rozwoju struktur sieciowych * 9.2.3. Rozwój koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw (Supply Chain Management) w kierunku koncepcji zarządzania cyrkulacją dostaw * (Supply „Circle” Management) * 9.3. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej * 9.4. Potencjały efektów i korzyści wdrażania koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw * 9.4.1. Potencjały efektów związane z rozwojem koncepcji zarządzania łańcuchem dostaw * 9.4.2. Korzyści wdrażania koncepcji SCM w świetle badań w przedsiębiorstwach w krajach zachodnich * 9.5. Przesłanki i przejawy integracji zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM) * * * 10. Logistyka a inne przekrojowe koncepcje zarządzania * 10.1. Ogólne założenia integracji logistyki z innymi współczesnymi koncepcjami zarządzania w zintegrowanym zarządzaniu przedsiębiorstwem * 10.2. Koncepcja zarządzania logistyczno-marketingowego jako przejaw rozwoju i integracji logistyki i marketingu * 10.3. Logistyka a zarządzanie wyszczuplające (LM) * 10.4. Logistyka a kompleksowe zarządzanie jakością (TQM) * 10.5. Logistyka a zarządzanie kategorią czasu (TBM) * 10.6. Logistyka a efektywna obsługa klienta (ECR) * 10.7. Logistyka a zarządzanie innowacjami (IM) * 10.8. Przejawy wpływu wdrażania przekrojowo zorientowanych koncepcji zarządzania na efekty/sukces przedsiębiorstwa * * * 11. Podstawy i koncepcje identyfikacji oraz tendencje kształtowania się poziomu kosztów logistyki jako przejawu jej efektywności * 11.1. Istota i ogólna struktura kosztów logistyki * 11.2. Koncepcje i metody identyfikacji i kwantyfikacji kosztów w sferze logistyki * 11.2.1. Istota i formy rachunku kosztów logistyki * 11.2.2. Stan i rozwój badań (koncepcji identyfikacji) kosztów w sferze logistyki oraz ich usytuowania w skali światowej * 11.2.3. Problemy identyfikacji i kwantyfikacji kosztów logistyki w przedsiębiorstwach w Polsce * 11.3. Kształtowanie się poziomu i struktury kosztów logistyki jako przejawu jej efektywności w świetle badań w skali światowej * 11.3.1. Szacunek nakładów/kosztów w sferze logistyki w skali ogólnogospodarczej – koncepcja Top Down * 11.3.2. Poziom i struktura kosztów logistyki w przedsiębiorstwach – koncepcja Bottom Up * 11.4. Poziom kosztów logistyki w skali światowej a miejsce krajów w rankingu Logistics Performance Index (LPI) * 11.5. Zakres i kierunki racjonalizacji i wzrostu efektywności kosztów logistyki * 11.6. Zakres wdrożenia logistyki w przedsiębiorstwach a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w świetle badań w krajach zachodnich * * * 12. Wyzwania współczesnej logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) oraz wizja rozwoju logistyki w przyszłości * 12.1. Wyzwania współczesnej logistyki jako przejawy jej rozwoju i integracji w interakcji z modelowaniem zarządzania przedsiębiorstwem i struktur sieciowych * 12.2. Katalog kluczowych wyzwań logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) * 12.3. Wyzwania logistyki/SCM w praktyce zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich * 12.3.1. Realizacja kluczowych wyzwań logistyki/SCM w świetle wybranych koncepcj ich strukturyzacji i oceny w badanych przedsiębiorstwach * 12.3.2. Globalne trendy i wyzwania logistyki/SCM oraz związane z nimi strategie logistyczne * 12.4. Wizja rozwoju logistyki w przyszłości * 12.4.1. Podstawy oraz przejawy diagnozowania i projektowania wizji rozwoju logistyki * 12.4.2. Scenariusze wizji logistyki w przyszłości * * * Bibliografia * * * Indeks *
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 005 (1 egz.)
Kaucja: 42,19 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. W 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 266-278.
Rozdział 1. Tendencje rozwojowe i integracyjne w logistyce w kontekście zarządzania przedsiębiorstwem * 1.1. Wyznaczniki rozwoju logistyki - ujęcie ogólne * 1.2. Identyfikacja determinant rozwoju logistyki * 1.3. Rozwój koncepcji logistyki i jej miejsce w systemie zarządzania przedsiębiorstwem * 1.3.1. Modelowanie faz rozwoju koncepcji logistyki - próba systematyki * 1.3.2. "Mapa drogowa" rozwoju logistyki - próba syntezy * 1.3.3. Poziom rozwoju i zakres stosowania koncepcji logistyki w praktyce przedsiębiorstw * 1.4. Integracja jako istotny wymiar ewolucji logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) * 1.5. Modele integracji i dojrzałości łańcucha dostaw i sieci logistycznej * Rozdział 2. Identyfikacja kluczowych wyzwań współczesnej logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw (SCM) (Piotr Blaik) * 2.1. Kluczowe wyzwania współczesnej logistyki jako podstawa kształtowania struktury sieciowej w logistyce * 2.2. Katalog kluczowych wyzwań współczesnej logistyki i SCM * 2.3. Kluczowe wyzwania logistyki/SCM w świetle badań w krajach zachodnich * 2.4. Identyfikacja realizacji kluczowych wyzwań logistyki i SCM w praktyce przedsiębiorstw * Rozdział 3. Klasyfikacja i identyfikacja logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem * 3.1. Istota oraz podstawowe kierunki oddziaływania logistycznych determinant zarządzania przedsiębiorstwem * 3.2. Kryteria i przekroje klasyfikacji logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 3.3. Hierarchizacja logistycznych czynników determinujących zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 3.4. Założenia i metodyczne aspekty badań nad logistycznymi determinantami zarządzania przedsiębiorstwem * 3.5. Płaszczyzny oddziaływania sfery logistyki na system zarządzania przedsiębiorstwem w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce * * Rozdział 4. Identyfikacja komponentów orientacji przepływowej w aspekcie wpływu na zarządzanie i jego efekty w przedsiębiorstwie * 4.1. Istota i znaczenie orientacji przepływowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 4.2. Rozwój badań dotyczących związków między logistyką a zarządzaniem i jego efektami w przedsiębiorstwie * 4.3. Identyfikacja związków między komponentami orientacji przepływowej a zmianami w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 4.3.1. Czynniki orientacji przepływowej i stopień jej wdrożenia w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 4.3.2. Sytuacyjne uwarunkowania orientacji przepływowej przedsiębiorstwa * 4.3.3. Przejawy oddziaływania komponentów orientacji przepływowej na efekty/koszty logistyki i efekty zarządzania w przedsiębiorstwie * 4.4. Identyfikacja związków między wdrożeniem koncepcji logistyki a zmianami w zarządzaniu w przedsiębiorstwach w Polsce * 4.5. Wdrażanie logistyki a zmiany w poziomie kosztów logistyki i efektywności przedsiębiorstw w krajach zachodnich * Rozdział 5. Kompetencje logistyki jako czynniki determinujące zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 5.1. Istota kompetencji i ich hierarchizacja * 5.2. Kompetencje logistyki i łańcucha dostaw - próba systematyki i klasyfikacji * 5.3. Kompetencje logistyki jako determinanty zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem w świetle badań w krajach zachodnich * 5.3.1. Kompetencje logistyki w badaniach Global Logistics Research Team * 5.3.2. Kompetencje łańcucha dostaw w koncepcji Supply Chain 2000 * 5.3.3. Kompetencje logistyki w badaniach European Logistics Association i A.T. Kearney * 5.3.4. Przesłanki rozwoju kompetencji logistyki i łańcucha dostaw według Computer Sciences Corporation * 5.3.5. Kompetencje logistyki i łańcucha dostaw w badaniach Capgemini * 5.4. Kompetencje logistyki jako determinanty zmian w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce * Rozdział 6. Strategie logistyczne oraz przesłanki i przejawy ich oddziaływania na zarządzanie przedsiębiorstwem * 6.1. Istota strategii logistycznej oraz podstawowe orientacje w jej rozwoju * 6.2. Zasoby i zdolności logistyczne w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa * 6.3. Orientacja na klienta w logistyce i jej znaczenie w kształtowaniu strategii przedsiębiorstwa * 6.4. Możliwości oddziaływania strategii logistycznej na zmiany w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 6.5. Przejawy wpływu strategii logistycznej na zmiany w zarządzaniu w świetle badań w przedsiębiorstwach w Polsce * Rozdział 7. Instrumenty zarządzania logistycznego a doskonalenie metod i narzędzi zarządzania przedsiębiorstwem * 7.1. Istota i wymiary rozwoju instrumentarium logistycznego * 7.2. Systematyka instrumentów logistycznych w przedsiębiorstwie i łańcuchu dostaw * 7.3. Kierunki oddziaływania instrumentów na modyfikacje metod i narzędzi zarządzania pozalogistycznymi sferami funkcjonalnymi przedsiębiorstwa * 7.4. Przepływowo zorientowane systemy informatyczne jako wsparcie procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie * Rozdział 8. Planowanie logistyczne jako determinanta zmian w systemie zarządzania przedsiębiorstwem * 8.1. Zmiana miejsca i roli planów logistycznych w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 8.2. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w systemie informacji w przedsiębiorstwie * 8.3. Rozwój planowania logistycznego a zmiany w podsystemie analizy strategicznej * 8.4. Wpływ priorytetów logistycznych na przewartościowania w systemie celów przedsiębiorstwa * Rozdział 9. Rozwiązania organizacyjne w sferze logistyki a zmiany w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa * 9.1. Rozdrobnienie zadań logistycznych a integracja organizacyjna w świetle założeń koncepcji logistyki * 9.2. Organizacja procesów logistycznych a przemodelowanie systemu organizacyjnego przedsiębiorstwa * 9.3. Formy organizacyjnej implementacji działalności logistycznej * 9.4. Tendencje zmian w zakresie umiejscowienia logistyki w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa * 9.5. Struktury organizacyjne wykraczające poza przedsiębiorstwo jako ramy zarządzania łańcuchem dostaw * Rozdział 10. Controlling logistyczny a zarządzanie w przedsiębiorstwie * 10.1. Istota i funkcje controllingu logistycznego * 10.2. Controlling logistyczny jako nośnik zmian w systemie zarządzania * 10.3. Wyzwania logistyki a controllingowe sterowanie efektami zarządzania
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 52,00 zł
Książka
W koszyku
(Biblioteka Nowoczesnego Menedżera)
Bibliografia na stronach 263-264.
To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i menedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów, a także do małych i średnich przedsiębiorców, oferując im w jak najprostszy sposób podstawową wiedzę organizacyjną i handlową na temat szeroko rozumianej współpracy ze spedytorem czy przewoźnikiem. W zakresie wiedzy handlowej przedsiębiorcy znajdą informacje, jak analizować rynek transportowy, znaleźć właściwych spedytorów czy przewoźników, wynegocjować z nimi dogodne stawki za świadczone usługi lub ustalić warunki umów o świadczenie usług spedycyjnych. Na etapie zawierania umów przedsiębiorcy będą mogli wesprzeć się książką przy szukaniu właściwych zabezpieczeń i ograniczaniu ryzyka wynikającego ze współpracy z partnerem z rynku transportowo-spedycyjno-logistycznego (tzw. branży TSL) i zmiennej sytuacji rynkowej. Autor książki przekazuje ponadto praktyczne informacje o tym, jak posługiwać się dokumentami spedycyjnymi i transportowymi, a także jak przygotować listy przewozowe, gdy trzeba będzie złożyć je w banku, rozliczając umowę handlową tzw. akredytywą dokumentową. Ze względu na skalę reklamacji z tytułu szkód w transporcie autor starał się w szczególności rozbudować informacje na ten temat. W związku z tym, że skuteczne reklamacje transportowe powinny być właściwie przygotowane już na etapie wykrycia wad, a także wymaga się przestrzegania przy ich zgłaszaniu odpowiednich terminów i procedur, autor przedstawił właściwe uregulowania, pojawiające się na ten temat w konwencjach przewozowych czy ustawach. Dokładna analiza systemu uwarunkowań prawnych i zwyczajowych dotyczących usług transportowych oraz spedycyjnych ma umożliwić przedsiębiorcom prawidłowe uzasadnienie składanych reklamacji czy ich dochodzenie na dalszych etapach procesu reklamacyjnego. Wiele przedstawionych w książce koncepcji starano się wyjaśnić przykładami.
Rozdział 1. Transport w systemie logistycznym przedsiębiorstwa * 1.1. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie * 1.2. System transportowo-spedycyjny przedsiębiorstwa * 1.3. Bazy informacji o przewoźnikach i spedytorach * 1.4. Giełdy transportowe * Rozdział 2. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe decyzji transportowych * 2.1. Konwencje przewozowe i rozporządzenia Parlamentu Europejskiego * 2.2. Umowy transportowe i spedycyjne w prawie cywilnym * 2.3. Ustawy branżowe dotyczące transportu * 2.4. Zwyczaje transportowe * 2.5. Prawo właściwe w umowach transportowych * Rozdział 3. Zawieranie umów transportowych * 3.1. Sposoby zawierania umów z przewoźnikami i spedytorami * 3.2. Umowy ramowe w transporcie i spedycji * 3.3. Ogólne warunki przewozu * 3.4. Zabezpieczanie rozstrzygania spraw spornych * Rozdział 4. Transport drogowy * 4.1. Procedury wysyłkowe w Prawie przewozowym * 4.2. Konwencja CMR * 4.3. Dokumenty w transporcie drogowym * 4.4. Umowa ADR * Rozdział 5. Transport kolejowy * 5.1. Procedury wysyłkowe w transporcie kolejowym * 5.2. Konwencje COTIF/CIM i SMGS * 5.3. Dokumenty w transporcie kolejowym * 5.4. Instrukcje ładunkowe kolei * Rozdział 6. Transport morski * 6.1. Procedury wysyłkowe w transporcie morskim * 6.2. Reguły Hasko-Visbijskie i nowe Reguły Rotterdamskie * 6.3. Dokumenty w transporcie morskim * 6.4. Kodeks morski * Rozdział 7. Transport lotniczy * 7.1. Procedury wysyłkowe w transporcie lotniczym * 7.2. Konwencja Montrealska * 7.3. Dokumenty w transporcie lotniczym * 7.4. Stowarzyszenia IATA i ICAO * Rozdział 8. Współpraca ze spedytorem * 8.1. Zakres usług spedycyjnych * 8.2. Procedury współpracy ze spedytorem * 8.3. Dokumenty spedycyjne * 8.4. Uzanse OPWS 2010 * 8.5. Organizacje FIATA i CLECAT * Rozdział 9. Negocjowanie bazy dostawy według Incoterms 2010 * 9.1. Baza dostawy * 9.2. Terminy uniwersalne w Incoterms 2010 * 9.3. Terminy morskie w Incoterms 2010 * 9.4. Procedury bezpieczeństwa w transporcie * 9.5. Terminy Combiterms 2011 i RAFTD * 9.6. Zasady negocjowania bazy dostawy * Rozdział 10. Ryzyko i ubezpieczenia w transporcie * 10.1. Ryzyko transportowe * 10.2. Ubezpieczenia cargo * 10.3. Klauzula ICC A * 10.4. Klauzula ICC B * 10.5. Klauzula ICC C * 10.6. Ubezpieczenia OCP i OCS * Rozdział 11. Dokumenty transportowe w akredytywie * 11.1. Dokumenty transportowe a baza dostawy * 11.2. Wymagania dotyczące dokumentów w zwyczajach UCP 600 * 11.3. Weryfikacja dokumentów przez bank według zwyczajów * 11.4. Postępowanie w przypadku błędów w dokumentach transportowych * Rozdział 12. Procedury reklamacyjne wobec przewoźników i spedytorów * 12.1. Specyfika i rodzaje reklamacji transportowych * 12.2. Siła wyższa jako zwolnienie od odpowiedzialności * 12.3. Procedury reklamacyjne w Rozporządzeniu Ministra Transportu * 12.4. Reklamacje wobec spedytorów według OPWS 2010 * 12.5. Problem winy spedytora w wyborze podwykonawcy * Rozdział 13. Reklamacje w transporcie drogowym * 13.1. Dochodzenie reklamacji drogowych według Prawa przewozowego * 13.2. Reklamacje w transporcie drogowym według Konwencji CMR * 13.3. Tryby zabezpieczenia roszczenia przy załadunku * 13.4. Tryb postępowania przy zgłaszaniu reklamacji * 13.5. Załatwianie reklamacji przez przewoźnika * Rozdział 14. Reklamacje w transporcie kolejowym, morskim i lotniczym * 14.1. Dochodzenie reklamacji kolejowych według Prawa przewozowego * 14.2. Reklamacje kolejowe według Konwencji COTIF/CIM * 14.3. Kolejowe procedury reklamacyjne w Konwencji SMGS * 14.4. Reklamacje morskie według Konwencji RHV * 14.5. Planowane procedury morskie w Regułach Rotterdamskich * 14.6. Reklamacje w transporcie lotniczym * Zakończenie * Załączniki * 1. Rozporządzenie Ministra Transportu i Budownictwa w sprawie ustalania stanu przesyłek oraz postępowania reklamacyjnego (wyciąg) * 2. Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne 2010 - OPWS 2010 opracowane przez Polską Izbę Spedycji i Logistyki (wyciąg)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 656 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [291]-304. Indeks.
Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom zagadnień marketingu usług logistycznych, wskazanie jego istoty i specyfiki, uwarunkowań kierunków jego rozwoju, wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych. Przedmiotem rozważań jest zbadanie, jak się przeobraża marketing w kontekście współczesnych uwarunkowań na rynku TSL, jakie są klasyczne i nowoczesne działania i instrumenty marketingowe stosowane w usługach logistycznych, jak się zachowują współcześni nabywcy usług logistycznych oraz jakie są specyficzne, najważniejsze płaszczyzny rozwoju marketingu tych usług. W celu osiągnięcia przyjętych założeń: - zdefiniowano i przedstawiono istotę usług logistycznych w łańcuchu dostaw, - omówiono specyfikę marketingu usług logistycznych w kontekście przeobrażeń zachodzących w marketingu i marketingu usług, - zrealizowano podstawowe problemy badawcze w ujęciu teoretycznym i empirycznym, odnoszące się do prowadzenia działań i wykorzystania instrumentów marketingowych w usługach logistycznych, - wskazano kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych. Książka jest adresowana do: - studentów kierunków ekonomicznych - jako pomoc dydaktyczna do wykładów i ćwiczeń z przedmiotu "Marketing usług logistycznych", a także lektura uzupełniająca z przedmiotów: "Zarządzanie marketingowe w logistyce", "Zarządzanie relacjami w łańcuchu dostaw", - nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych, - osób prowadzących szkolenia z zakresu nowoczesnego marketingu usług logistycznych.
Część Pierwsza. Uwarunkowania rozwoju marketingu usług * logistycznych * Rozdział 1. Usługi logistyczne w łańcuchu dostaw * 1.1. Pojęcie i cechy usługi logistycznej * 1.2. Ewolucja zakresu i form świadczenia usług logistycznych * 1.3. Rynek usług logistycznych - elementy i cechy * Rozdział 2. Od marketingu do marketingu usług logistycznych * 2.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 2.2. Marketing usług * 2.3. Od marketingu usług do marketingu usług logistycznych * * Rozdział 3. Otoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.1. Wprowadzenie * 3.2. Mikrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * 3.3. Makrootoczenie przedsiębiorstwa logistycznego * Rozdział 4. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * 4.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 4.2. Segmentacja klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych * 4.3. Procedury segmentacji rynku * 4.4. Wybór rynku docelowego * 4.5. Pozycjonowanie produktów i usług * 4.6. Segmentacja i pozycjonowanie usług logistycznych * Rozdział 5. Badania marketingowe w przedsiębiorstwie logistycznym * 5.1. Wprowadzenie - definicje i objaśnienie pojęć * 5.2. Zakres oraz proces badań marketingowych * 5.3. Zastosowanie badań marketingowych w logistyce * * Rozdział 6. Nabywca usług logistycznych * 6.1. Wprowadzenie - orientacja na nabywcę usług logistycznych * 6.2. Zachowania nabywców usług logistycznych * 6.3. Czynniki wpływające na zachowania nabywców usług TSL * Część Druga. Instrumenty marketingowe w logistyce * Rozdział 7. Produkt w ujęciu marketingowym i logistycznym * 7.1. Wprowadzenie - produkt logistyczny jako instrument marketingu usług * 7.2. Usługa logistyczna w koncepcji skali kontinuum - materialne elementy produktu logistycznego * 7.3. Struktura warstwowa produktu logistycznego * 7.4. Marka na rynku usług logistycznych 7 * 7.5. Teoria cyklu życia produktu w kontekście usług logistycznych * 7.6. Kształtowanie asortymentu usług logistycznych * * Rozdział 8. Cena w usługach logistycznych * 8.1. Wprowadzenie - specyfika ceny jako instrumentu marketingowego * 8.2. Specyfika i funkcje cen w usługach * 8.3. Główne determinanty cen w usługach logistycznych * 8.4. Funkcje cen w marketingu * 8.5. Możliwe strategie cenowe * 8.6. Sposoby kształtowania cen za usługi logistyczne * 8.7. Różnicowanie cen * Rozdział 9. Dystrybucja usług logistycznych * 9.1. Definicja pojęcia dystrybucji * 9.2. Kanały dystrybucji * 9.3. Dystrybucja w marketingowo-logistycznej działalności przedsiębiorstw * * Rozdział 10. Komunikacja marketingowa w usługach logistycznych * 10.1. Wprowadzenie - promocja jako element marketingu mix * 10.2. Instrumenty promocji * 10.3. Reklama * 10.4. Promocja osobista (sprzedaż osobista) * 10.5. Promocja dodatkowa (promocja sprzedaży) * 10.6. Public relations * 10.7. Etapy procesu komunikacji i zintegrowane stosowanie instrumentów promocji * Rozdział 11. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowym i logistycznym * 11.1. Wprowadzenie - świadectwo materialne w ujęciu marketingowym * 11.2. Świadectwo materialne w ujęciu logistycznym * 11.3. Świadectwo materialne w ujęciu marketingowo-logistycznym * * Rozdział 12. Proces w ujęciu marketingowym i logistycznym * 12.1. Wprowadzenie - ujęcie procesowe w zarządzaniu przedsiębiorstwem * 12.2. Istota procesów logistycznych oraz procesów marketingowych * 12.3. Ewolucja podejścia procesowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem logistycznym * Rozdział 13. Personel w usługach logistycznych * 13.1. Wprowadzenie - zarządzanie zasobami ludzkimi w sektorze TSL * 13.2. Kompetencje zasobów ludzkich w sektorze TSL * 13.3. Kwalifikacje personelu logistycznego * Część Trzecia. Kierunki rozwoju marketingu usług logistycznych * Rozdział 14. Logistyczna obsługa klienta * 14.1. Definicja pojęcia * 14.2. Elementy logistycznej obsługi klienta * Rozdział 15. Relacje w łańcuchu dostaw * 15.1. Definicja pojęcia * 15.2. Ujęcie marketingowe relacji * 15.3. Ujęcie logistyczne relacji * Rozdział 16. Kształtowanie wizerunku i tożsamości przedsiębiorstw logistycznych * 16.1. Wprowadzenie - wizerunek i tożsamość firmy - idea i znaczenie * 16.2. Wizerunek i tożsamość przedsiębiorstw logistycznych * Rozdział 17. Strategie marketingowe przedsiębiorstw logistycznych * 17.1. Wprowadzenie - istota strategii marketingowych * 17.2. Zasady wyboru oraz rodzaje strategii marketingowych * 17.3. Projektowanie strategii marketingowych * 17.4. Odmiany strategii marketingowych oraz ryzyko przy ich wdrażaniu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56016 (1 egz.)
Kaucja: 48,52 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 52960 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 178-[180].
Podręcznik akademicki dla studentów kierunków ekonomicznych i poradnik dla menedżerów-logistyków.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48501 (1 egz.)
Kaucja: 33,60 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 48138 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44641 (1 egz.)
Kaucja: 78,00 zł
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [227-230]. Indeks.
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu logistyki w przemyśle spożywczym. Prezentuje liczne rozwiązania logistyczne i metody zarządzania łańcuchami dostaw w sektorze żywnościowym oraz aktualne trendy obecne w branży. Książka jest skierowana do menedżerów i pracowników sektora żywnościowego, zarządzających łańcuchami dostaw oraz menedżerów logistyki współpracujących z firmami spożywczymi, studentów szkół wyższych, na kierunku logistyka, a także studentów kierunków związanych z produkcją żywności.
Przedmowa * 1. Wprowadzenie do łańcuchów dostaw żywności * Aktorzy w łańcuchu dostaw żywności * Typy łańcuchów dostaw żywności * Czynniki wpływające na łańcuchy dostaw żywności * Opis przypadku Łańcuch wartości przetwórstwa mleka * Część I. Produkcja żywności * 2. Produkcja żywności * Podmioty w łańcuchach dostaw w rolnictwie * Rola rolnictwa w walce z ubóstwem * Bariery utrudniające rozwój branży rolniczej * Przyszłe działania w sektorze rolniczym * Opis przypadku Cargill współpracuje z producentami w kwestiach zarządzania ryzykiem i finansami * Opis przypadku Nestle współpracuje z gospodarstwami mlecznymi * Opis przypadku ITC Ltd India wykorzystuje technologię, by wzmocnić producentów * Opis przypadku Mikrofinansowy model w sektorze spożywczym * 3. Przetwórstwo żywności * Znaczenie przetwórstwa żywności * Zmieniające się warunki rynkowe * Przetwarzanie żywności * Pakowanie żywności * Zarządzanie zapasami * Bezpieczeństwo żywności * Zaopatrzenie * Opis przypadku Żywność z drukarki 3D * Część II. Wyzwania operacyjne * 4. Handel spożywczy * Środowisko handlu detalicznego * W jaki sposób żywność dociera do konsumenta * Internetowe sklepy spożywcze * Wyzwania stojące przed branżą handlu spożywczego * Opis przypadku Wielkie sieci wybierają "dark stores" * 5. Logistyka żywności * Przepływ żywności * Przyszłe trendy teleinformatyczne w logistyce w branży rolno-spożywczej * Rola opakowań w logistyce * Łańcuchy dostaw działające w kontrolowanej temperaturze * Opis przypadku Dabbawala * Opis przypadku Transport fasolki szparagowej z Kenii do brytyjskich supermarketów * Opis przypadku Dostawy świeżych ananasów z Ghany * 6. Najważniejsze wyzwania w międzynarodowych łańcuchach dostaw żywności * Międzynarodowe łańcuchy dostaw żywności * Czynniki wpływające na przyszły rozwój międzynarodowych systemów żywności * Zarządzanie wyzwaniami w międzynarodowych łańcuchach dostaw żywności * Polityka międzynarodowa i produkcja żywności * Opis przypadku Rozwój brazylijskiego rolnictwa * Opis przypadku Wpływ katastrofy w Fukushimie na eksport japońskiej żywności * Opis przypadku Ogórkowe zamieszanie między Niemcami a Hiszpanią * 7. Współdziałanie i relacje * Rodzaje relacji w łańcuchach dostaw * Bieżące modele relacji w sektorze spożywczym * Inne mechanizmy współpracy w łańcuchu dostaw * Opis przypadku Starbucks buduje relacje z dostawcami * 8. Pozyskiwanie i zakup żywności * Pozyskiwanie surowców * Modele pozyskiwania * Modele zakupowe * Segmentacja dostawców * Rozwój dostawców * Zakupy strategiczne * Zrównoważony program zaopatrzenia * Opis przypadku Mondelez International * Opis przypadku PepsiCo - zrównoważone i odpowiedzialne pozyskiwanie surowców * 9. Zarządzanie ryzykiem * Zarządzanie ryzykiem a niepewność * Ryzyka w łańcuchach dostaw * Rodzaje ryzyka w łańcuchach dostaw żywności * Zarządzanie ryzykiem w łańcuchu dostaw * Zarządzanie ryzykiem w łańcuchach dostaw żywności * Opis przypadku Mleczna panika w Chinach * Opis przypadku Sudan I * Opis przypadku Salmonella Typhimurium w maśle orzechowym * Opis przypadku Skandal z końskim mięsem w Wielkiej Brytanii * Opis przypadku Skażenie produktów Cadbury bakteriami * salmonella 2006 * 10. Trendy technologiczne w łańcuchach dostaw żywności * Wykorzystanie technologii i identyfikowalność * Produkcja żywności * Wykorzystanie technologii w przetwórstwie żywności * Wykorzystanie technologii w pakowaniu żywności * Logistyka żywności * Część III. Zrównoważony rozwój i przyszłe wyzwania * 11. Regulacje dotyczące bezpieczeństwa i jakości żywności * Elementy wymagające uwzględnienia przy projektowaniu łańcuchów dostaw żywności * Regulacja żywności i jej wpływ na bezpieczeństwo * Przepisy i regulacje dotyczące żywności * Normy porównawcze * Normy zgodności * Prywatne standardy żywności * Inne inicjatywy w łańcuchach dostaw żywności * Opis przypadku Zakaz importu mango z Indii do UE * Opis przypadku Skandal z końskim mięsem i fałszowaniem żywności * 12. Innowacje w branży spożywczej * Klasyfikacja innowacyjnych metod * Systemy innowacji * Opis przypadku Indyjskie curry w Wielkiej Brytanii * Rozwój produktów w łańcuchach dostaw żywności * Innowacje w łańcuchach dostaw żywności * Opis przypadku Typy produktów funkcjonalnych * Opis przypadku Wykrywanie fałszywej whisky przez butelkę * 13. Wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem łańcuchów dostaw żywności * Zrównoważony rozwój - początki koncepcji * Zrównoważone łańcuchy dostaw * Zrównoważone łańcuchy dostaw żywności * Ocena poziomu zrównoważonego rozwoju * Rozwijanie zrównoważonych łańcuchów dostaw żywności * Opis przypadku Inicjatywy podejmowane w ramach łańcuchów * dostaw żywności * Opis przypadku Just Eggs - skorupki jaj jako wypełniacz do plastiku * 14. Rola sektora spożywczego w ożywieniu gospodarczym * Rozwój infrastruktury w sektorze spożywczym * Centra żywności * Przesuwanie się w górę łańcucha wartości * Opis przypadku Infrastruktura spożywcza w Indiach oraz nowe megaparki żywności * Opis przypadku Rubies in the Rubble * Opis przypadku Rozwój przetwórstwa rolnego wśród drobnych producentów w Afryce * 15. Bezpieczeństwo żywnościowe i przyszłe wyzwania * Bezpieczeństwo żywnościowe * Czynniki zmian, które wpływają na bezpieczeństwo żywnościowe * Czynniki wpływające na przyszłość łańcuchów dostaw * Zrównoważenie podaży i popytu zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju * Opis przypadku Partners in Food Solutions * Opis przypadku Coca-Cola i oszczędność wody * Opis przypadku Międzynarodowa inicjatywa na rzecz poprawy bezpieczeństwa dostaw pszenicy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55594 (1 egz.)
Kaucja: 44,85 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. BP 658 (1 egz.)
Kaucja: 33,08 zł
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 C (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 44655 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Zarządzanie. Logistyka.)
Bibliogr. s. 329-335. - Indeks.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. BP 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48139 (1 egz.)
Kaucja: 38,40 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej