Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(1)
WP130 (św. Wincentego 85)
(1)
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Cypryański Piotr
(1)
Kowalczyk Marcin
(1)
Luterek Mariusz
(1)
Tapscott Don
(1)
Urbańska-Galanciak Dominika
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Cyberkultura
(1)
Gry komputerowe
(1)
Internet
(1)
Młodzież
(1)
Zmiana społeczna
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 52824 (1 egz.)
Kaucja: 34,80 zł
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04.0 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Depozyt WSB (św. Wincentego 85)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 04.0 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Cyberkultura Internet Społeczeństwo)
Bibliogr. s. 241-250. Indeks.
Gry komputerowe coraz częściej stają się przedmiotem zainteresowania badaczy kultury audiowizualnej. Rośnie liczba publikacji na ten temat. Również w Polsce. Książki te jednak poświęcone są przede wszystkim tekstotwórczym uwarunkowaniom gier. Autorka w książce Homo players. Strategie odbioru gier komputerowych dokonuje znaczącego przesunięcia akcentów z pola syntaktyczno-semantycznego na obszar pragmatyczny, książka uwypukla kwestie szeroko rozumianego odbioru i użytkowania gier. Jest to pierwsza w Polsce rzetelna charakterystyka internetowego środowiska graczy. (prof. dr hab. Eugeniusz Wilk - Uniwersytet Jagielloński, Instytut Sztuk Audiowizualnych) Książka Homo players. Strategie odbioru gier komputerowych daje czytelnikowi dużą satysfakcję poznawczą, zmusza do krytycznej refleksji nad jednym z istotnych wymiarów dzisiejszej popkultury, wiążącym się z partycypowaniem w kulturze zapośredniczonej technologicznie. Widać, że autorka tkwi głęboko w świecie, który opisuje, że porusza się w badanych realiach swobodnie zarówno jako użytkowniczka i promotorka cyberrozrywki, jak i uważna jej interpretatorka. Książka poza walorami poznawczymi, jest bogata informacyjnie. (prof. dr hab. Wojciech Józef Burszta -Katedra Antropologii Kultury Instytutu Kultury i Komunikowania SWPS - Zakład Badań Narodowościowych, Instytut Slawistyki PAN)
Rozdział pierwszy. Wprowadzenie - Metody i techniki badawcze * Rozdział drugi. Gra komputerowa - konstruowanie kategorii pojęciowej * Rozdział trzeci. Homo players - charakterystyka internetowego środowiska graczy * Rozdział czwarty. Język cyberrozrywki * Rozdział piąty. Świadectwa i style odbioru gier komputeroych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3811 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej