Żabiński Leszek
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog centralny
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
CN1 (św. Wincentego 85)
(2)
Autor
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(476)
Zarawska Patrycja
(464)
Fabianowska Małgorzata
(433)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(422)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(366)
Żabiński Leszek
(-)
Christie Agatha (1890-1976)
(352)
Rzehak Wojciech
(323)
Roberts Nora (1950- )
(313)
Mazan Maciejka
(304)
Steel Danielle (1948- )
(299)
Popławska Anna
(293)
King Stephen (1947- )
(291)
Prus Bolesław (1847-1912)
(286)
Popławska Anna (literatura)
(272)
Cholewa Piotr W. (1955- )
(267)
Siemianowski Roch (1950- )
(258)
Sienkiewicz Henryk
(258)
Shakespeare William (1564-1616)
(254)
Szulc Andrzej
(241)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(240)
Ławnicki Lucjan
(240)
Żeromski Stefan
(239)
Strzałkowska Małgorzata
(235)
Lindgren Astrid (1907-2002)
(231)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(231)
Słowacki Juliusz (1809-1849)
(230)
Chotomska Wanda (1929- )
(225)
Webb Holly
(223)
Polkowski Andrzej
(207)
Włodarczyk Barbara
(205)
Królicki Zbigniew Andrzej
(204)
Astley Neville
(203)
Kraszewski Józef Ignacy
(203)
Kasdepke Grzegorz (1972- )
(200)
Mortka Marcin (1976- )
(200)
Supeł Barbara
(197)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(191)
Włodarczyk Barbara (nauczycielka)
(191)
Słowacki Juliusz
(190)
Baker Mark (1959- )
(189)
Drewnowski Jacek (1974- )
(189)
Coben Harlan (1962- )
(187)
Ludwikowska Jolanta
(186)
Prus Bolesław
(184)
Zimnicka Iwona
(184)
Domańska Joanna (1970- )
(182)
Goscinny René (1926-1977)
(182)
Masterton Graham (1946- )
(182)
Montgomery Lucy Maud (1874-1942)
(181)
Hesko-Kołodzińska Małgorzata
(179)
Kraśko Jan (1954- )
(176)
Spirydowicz Ewa
(173)
Braiter Paulina
(169)
Skalska Katarzyna
(168)
Widmark Martin (1961- )
(168)
Głowińska Anita
(167)
Clark Brenda
(166)
Orzeszkowa Eliza (1841-1910)
(166)
Siewior-Kuś Alina
(166)
Roberts Nora
(165)
Konopnicka Maria (1842-1910)
(164)
Mickiewicz Adam
(164)
Naczyńska Zuzanna
(160)
Fabisińska Liliana (1971- )
(158)
Williams Sophy (1965- )
(157)
Andersen Hans Christian (1805-1875)
(155)
Poklewska-Koziełło Ewa
(154)
Siudak Jacek
(154)
Jakuszewski Michał
(153)
Możdżyńska Aldona
(152)
Chmielewska Joanna (1932- )
(149)
Wilusz Tomasz
(148)
Kroszczyński Stanisław
(147)
Musierowicz Małgorzata (1945- )
(145)
Broniek Dominik
(144)
Cieślik Donata
(144)
Onichimowska Anna (1952- )
(144)
Dobrowolski Patryk
(143)
Kozak Jolanta (1951- )
(142)
Lem Stanisław (1921-2006)
(142)
Łoziński Jerzy (1947- )
(142)
Dobrzańska-Gadowska Anna
(141)
Grisham John (1955- )
(141)
Marciniakówna Anna
(141)
Urban Miłosz
(140)
Wyrwas-Wiśniewska Monika
(139)
Tuwim Julian (1894-1953)
(138)
Oklejak Marianna
(137)
Makuszyński Kornel (1884-1953)
(136)
Ochab Janusz
(135)
Courths-Mahler Hedwig (1867-1950)
(134)
Gawryluk Barbara
(134)
Mróz Remigiusz (1987- )
(134)
Szypuła Wojciech
(133)
Child Lee (1954- )
(132)
Fredro Aleksander (1793-1876)
(132)
Olejnik Donata
(132)
Szeżyńska-Maćkowiak Krystyna
(132)
Sparks Nicholas (1965- )
(131)
Dostoevskij Fedor Mihajlovič (1821-1881)
(130)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Gospodarstwo domowe
(1)
Marketing
(1)
Marketing sieciowy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rynek
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Temat: czas
1989-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 43320 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [255]-258.
Dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, menedżerów i praktyków.
Streszcz. ang. Spis treści także ang.
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe:- systemowe produkty usługowe bankowości detalicznej oraz komercyjnych organizacji usług medycznych,- systemowe oferty produktowo-usługowe międzynarodowych i krajowych sieciowych firm handlu detalicznego oraz usług taniej gospodarki,- systemowe produkty informatyczne organizacji sieciowych działających w konwergentnych sektorach info-tele-medialnych,- systemowe materialne produkty konsumpcyjne (wybieralnych dóbr trwałego użytku oraz innowacyjnych produktów odzieżowych).Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem, a także dla menedżerów i praktyków gospodarczych odpowiedzialnych za działania marketingowe w organizacji.
O Autorach * Wprowadzenie * Rozdział 1 * Środowisko, sfera i marketing produktów systemowych. Pojęcia i problemy podstawowe * 1.1.Produkty systemowe we współczesnej rynkowej gospodarce wiedzy i społeczeństwie konsumpcyjnym * 1.1.1.Istota i atrybuty produktów systemowych * 1.1.2.Środowisko i sfera/sfery produktów systemowych * 1.1.3.Systematyki i modele badanych produktów * 1.2.Czynniki rozwoju produktów systemowych i ich sfery * 1.2.1.Czynniki rynkowe i w sferze konsumpcji * 1.2.2.Czynniki rozwoju produktów systemowych po stronie producenta/sprzedawcy i jego otoczenia * 1.3.Czy światowy kryzys gospodarczy może spowolnić rozwój sfery produktów systemowych? * Rozdział 2 * Współczesne procesy innowacyjne w kształtowaniu produktów systemowych * 2.1.Wartość dla klienta w produktach systemowych * 2.1.1.Wartość dla klienta - pojęcie, atrybuty, struktura * 2.1.2.Nowe zjawiska w procesach tworzenia wartości dla klienta * 2.2.Współczesne procesy innowacyjne w budowie przewagi konkurencyjnej * 2.2.1.Ewolucja modelu innowacji * 2.2.2.Współczesne koncepcje innowacji i ich ograniczenia * 2.3.Innowacja i marketing jako podstawa tworzenia wartości * Rozdział 3 * Marketing produktów systemowych na rynku bankowości detalicznej * 3.1.Produkty usługowe banków detalicznych i ich modele * 3.2.Metodyka badań sfery produktów systemowych banków detalicznych * 3.3.Środowisko badanej sfery produktów bankowych a czynniki ich rozwoju * 3.3.1.Otoczenie makroekonomiczne i globalne a rozwój sfery produktów bankowych * 3.3.2.Otoczenie sektorowe/multisektorowe a grupy strategiczne banków detalicznych * 3.3.3.Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów * 3.4.Badania zachowań konsumentów jako podstawa budowy strategii i programów marketingu produktów systemowych bankowości detalicznej * 3.5.Tworzenie, komunikowanie i dystrybucja multiproduktów bankowych dla konsumentów * 3.5.1.Konkurencja i współpraca banków detalicznych w tworzeniu multiproduktów bankowych * 3.5.2.Strategie i programy współpracy banków detalicznych z konsumentami w tworzeniu i komunikowaniu multiwartości dla klientów * 3.5.3.Multikanały dystrybucji bankowych produktów systemowych a klienci wielokanałowi * Rozdział 4 * Marketing sieciowy w komercyjnych organizacjach usług medycznych * 4.1.Koncepcje marketingu sieciowego i produktu systemowego w sektorze usług medycznych * 4.2.Informacje o metodyce badań sfery produktów systemowych i marketingu sieciowego w służbie zdrowia * 4.3.Środowisko marketingowe komercyjnych podmiotów usługowych produktów medycznych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań funkcjonowania * 4.3.1.Otoczenie makroekonomiczne i międzynarodowe/globalne * 4.3.2.Otoczenie sektorowe/konkurencyjne i multisektorowe * 4.3.3.Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów/pacjentów * 4.4.Kształtowanie, promocja i dystrybucja/sprzedaż usługowych produktów systemowych w komercyjnej służbie zdrowia (w świetle wyników badań bezpośrednich) * 4.4.1.Proces kształtowania produktów systemowych w rynkowym sektorze usług medycznych * 4.4.2.Badane podmioty komercyjne usług medycznych i ich oferty produktów systemowych. Studium porównawcze * 4.4.3.Dystrybucja/sprzedaż i promocja sieciowych medycznych produktów usługowych * Rozdział 5 * Marketing produktów usługowych taniej gospodarki * 5.1.Tania gospodarka i jej produkty * 5.1.1.Istota i czynniki rozwoju taniej gospodarki * 5.1.2.Produkty taniej gospodarki: klasyczne/tradycyjne czy innowacyjne produkty konsumpcyjne? * 5.2.Zarys metodyki badań sfery i marketingu produktów taniej gospodarki * 5.3.Środowisko marketingowe podmiotów/oferentów tanich produktów usługowych. Identyfikacja i analiza uwarunkowań * 5.3.1.Środowisko makro- i megaekonomiczne * 5.3.2.Otoczenie konkurencyjne (sektorowe) * 5.3.3.Otoczenie rynkowe a rynki docelowe konsumentów tanich produktów usługowych * 5.4.Podstawowe komponenty marketingu tanich produktów usługowych * 5.4.1.Rekonfiguracja struktury "taniego" produktu a aktywizm konsumentów * 5.4.2.Agresywne pozycjonowanie cenowe i polityka trwale niskich cen * 5.4.3.Optymalizacja usług dystrybucyjnych i sprzedażowych * 5.4.4.Partnerstwo w kształtowaniu ofert sieciowych produktów firm taniej gospodarki * Rozdział 6 * Marketing sieciowych organizacji handlowych w kształtowaniu i promocji ofert sprzedażowych dla konsumenta * 6.1.Koncepcja marketingu sieciowych organizacji handlowych i jej komponenty * 6.2.Oferty produktowo-usługowe a ich atrakcyjność * 6.3.Zarys metodyki badań marketingu sieciowych organizacji handlowych * 6.4.Środowisko marketingowe badanych przedsiębiorstw handlu detalicznego * 6.4.1.Środowisko marketingowe międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce * 6.4.2.Środowisko marketingowe polskich sieci handlowych branży FMCG * 6.5.Procesy kształtowania i promocji ofert produktowo-usługowych * 6.5.1.Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych międzynarodowych przedsiębiorstw handlowych (na wybranych przykładach) * 6.5.2.Kształtowanie i promocja ofert sprzedażowych polskich sieciowych przedsiębiorstw handlowych * Rozdział 7 * Marketing informatycznych produktów systemowych * 7.1.Informatyczne produkty systemowe i ich modele * 7.1.1.Pojęcie i atrybuty produktów informatycznych * 7.1.2.Modele teoretyczne informatycznych produktów systemowych * 7.2.Zarys metodyki badań * 7.3.Środowisko sektorowe informatycznych produktów systemowych * 7.3.1.Inter- i subsektorowy ekosystem biznesu * 7.3.2.Podmioty relacji sieciowych w sektorze produktów informatycznych * 7.4.Węzłowe procesy marketingu informatycznych produktów systemowych * 7.4.1.Oferta systemowa sieci i jej tworzenie * 7.4.2.Strategie i programy promocji informatycznych produktów systemowych * 7.4.3.Rola i udział konsumentów/użytkowników produktów informatycznych w programach marketingowych producentów/dostawców tych produktów * Rozdział 8 * Marketing wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.1.Wybieralne konsumpcyjne produkty systemowe * 8.1.1.Pojęcie i cechy wybieralnych produktów konsumpcyjnych * 8.1.2.Modele teoretyczne badanych produktów * 8.2.Zarys metodyki badań sfery i marketingu konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.3.Środowiska marketingowe organizacji sieciowych producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.3.1.Środowisko makroekonomiczne i globalne * 8.3.2.Otoczenie sektorowe i multisektorowe * 8.3.3.Otoczenie rynkowe * 8.3.4.Związki sieciowe producentów/dostawców badanych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.4.Podmioty i procesy marketingu wybieralnych konsumpcyjnych produktów systemowych * 8.4.1.Procesy i strategie kreowania multiwartości dla konsumentów badanych produktów systemowych przez ich producentów/dostawców * 8.4.2.Komunikowanie i dostarczanie wybieralnych trwałych produktów systemowych * 8.4.3.Udział konsumentów badanych produktów w kreowaniu i promocji wybieralnych produktów konsumpcyjnych * Rozdział 9 * Sfera i marketing innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.1.Innowacyjne produkty odzieżowe i ich charakterystyka * 9.1.1.Klasyczne a innowacyjne produkty odzieżowe * 9.1.2.Model teoretyczny procesów tworzenia i dostarczania innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.1.3.Czynniki rozwoju sfery innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.2.Metodyka badań sfery i marketingu innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.3.Otoczenie i modele biznesu podmiotów środowiska konkurencyjno-kooperacyjnego * 9.3.1.Otoczenie makro- i megaekonomiczne * 9.3.2.Środowisko konkurencyjne i kooperacyjne przedsiębiorstw odzieżowych a modele biznesu w branży * 9.3.3.Rynki konsumentów innowacyjnych produktów odzieżowych * 9.4.Zaangażowanie konsumenta odzieży w węzłowe procesy kształtowania i komunikacji innowacyjnych produktów odzieżowych * Podsumowanie * Abstact * Bibliografia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 54227 (1 egz.)
Kaucja: 37,05 zł
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej